czwartek, 3 sierpnia 2017

Zapiski z podróży – Miłość i Świadomość

galaktyczne-spotkanie

Coś potężnego się dzieje, nie wiem czy to czujecie ?
Miałam wczoraj trudny dzień, wyszłam na spacer z moim Wilkiem. W naturze szukam ukojenia i odpowiedzi. Poprosiłam o nie, ale czułam że chyba nie przyjdą bo temat trudny i sama muszę się z nim uporać. A tymczasem zbliżała się burza. Fajnie, pomyślałam – zmoknę, oczyszczę się trochę z tych wszystkich emocji…
Zaczęło podać, błyskać się i grzmieć. Szłam przed siebie i nagle przyroda wszystko mi pokazała, a wraz z obrazem pojawiły się słowa:

Słońce miesza się z Deszczem
Światło z Ciemnością
Wszystko się przenika
A jedno nie może istnieć bez drugiego…

Jeśli to wreszcie przyjmiemy wejdziemy do Raju
Co obserwuję ? Tego nie da się już nie zauważyć. Widzę to u siebie, u innych, widzę u Was jak komentujecie moje obrazy. Zaczynamy się wzajemnie przenikać, łączyć, czuć, odbierać. Zaczynamy wychwytywać z przestrzeni te same obrazy, słowa, dźwięki, energie. Zaczynamy ze sobą współpracować. Jeszcze trochę po omacku, jeszcze jak we mgle, ale wytrwale idziemy do przodu budując dla siebie i dla naszych dzieci nowy, lepszy świat.
Kluczem jest zrozumienie, że wszystko jest w nas. Kluczem jest to, żeby niczego nie odrzucać, z nikim nie walczyć, a we wszystkim co jest, zobaczyć SIEBIE. I choćby nie wiem jak brzydkie to było, choćby nie wiem jak mroczne czy złe… spróbować przejrzeć to na wylot, odłożyć na bok strach, odłożyć emocje i zobaczyć, że to co najmroczniejsze najbardziej się boi. To co ciemne najbardziej jest nieszczęśliwe i najmocniej potrzebuje naszej miłości, naszego otulenia, naszego TAK. Polegamy jak gramy na ich zasadach. Przegrywamy wtedy, jak pozwolimy się zastraszyć, jak wejdziemy w niskie energie złości, zazdrości, pożądania, smutku czy agresji. Ale jeśli spojrzymy ponad to, jeśli sięgniemy wyżej, ciemność zostanie rozświetlona naszą Świadomością i Miłością. To musi iść w parze… bo Świadomość bez Miłości jest zimna i obojętna. Miłość ją rozgrzewa sprawiając, że staje się pełnią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz