poniedziałek, 13 lipca 2015

Zwrotnice przestawione, nastąpią Wydarzenia.

 

 

 Mistrz BABAJI



Babaji



Ukochani Ludzie,


Ja Jestem BABAJI.


Na tym Świecie rozpoczyna się Nowa Epoka.
Ciemne Siły zabezpieczają się i chcą finałowego uderzenia jeszcze zanim będą musiały opuścić ten Świat. Jednak czas na to już minął i nikt nie zniszczy tej ludzkości lub tego Świata! Nikt.


To zagwarantowane jest przez stopień ludzkiego stawania się świadomym albowiem pomimo tego że co poniektóry rozwój przebiega bardzo powoli i większość Ludzi nadal jeszcze znajduje zadowolenie w Życiu w Trzecim Wymiarze, to liczba przebudzających się budzi respekt i ona rośnie codziennie.


Ten System Oriona jest do końca utrzymywany ogromnymi nakładami przez tych którzy z niego korzystają. To jest wyraz tego Czasu i tego nie można ominąć albowiem Gra na którą Wy wszyscy pozwoliliście jest kontynuowana aż zostaną spełnione wszystkie parametry planetarnej Przemiany i społecznego Przełomu.


I aż do tego Momentu ludzie i grupy Ludzi bądź organizacje którzy decydują tutaj o losie tej Ludzkości pozostaną uwięzieni w swoich rolach. Nadszedł czas w którym „elity elit” muszą zabezpieczyć się i muszą być ostrożne ze względu na Ludzi – albowiem powstająca rewolta postawi w cieniu wszystko to co było dotychczas, tak faktycznie – ostateczne Wyładowania stoją również jeszcze przed tym Poziomem!


Ja Jestem Początkiem i Końcem,
Ja Jestem WSZYSTKO-CO-JEST.


Ja ogłaszam dziś Ludzkości:
Zwrotnice dla Nowego Wieku zostały przestawione,
zaraz po tym nastąpią Wydarzenia.



Ja Jestem to Ja Jestem
wszystkimi Światami i całym Życiem,


Ja Jestem BABAJI



Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz