czwartek, 30 lipca 2015

My ukańczamy naszą pracę. MOJŻESZ

http://img28.dreamies.de/img/557/b/xd6qe1zgnai.gif








Ukochani Ludzie!


Wiele żyć spędziliśmy wspólnie w Lemurii lub na Atlantydzie. My jesteśmy „Wielkimi Starymi” Pierwszych Dni i My jesteśmy „Wielkimi Mędrcami” którzy teraz przemierzają ostatnie Dni tej Ludzkości.


Dziś doprowadzamy do końca to co musi być zakończone i my tworzymy Królestwo Boga na tym Świecie, zupełnie na podobieństwo tych Pierwszych Dni podczas których byliśmy głęboko połączeni z Matką Ziemią poprzez nasze Światło i poprzez naszą Miłość.


Wybraliśmy dla siebie wielką pracę i ukańczamy ją w tych Dniach. My radzimy sobie z tym Poziomem i z naszymi własnymi Częściami które były połączone z tym Światem. Nikt spośród nieświadomych Ludzi nie może prawidłowo oszacować i docenić wymiaru tej Waszej pracy. Jak bardzo honorowana i doceniana jest Wasza Służba i Wy sami we Wszechświecie Światła – o tym wie jedynie same Niebo i wszyscy Ci którzy wkroczyli do niego przed Wami.


Ja Jestem MOJŻESZ.
Ja Jestem Energią która łączy Was z Nową Ziemią.


Ja Jestem Siłą która przygotowuje Was do Nowej Ziemi, abyście tam mogli się zakotwiczyć, abyście mogli stopić się ze Światłem Waszego Domu i stopić się z Rodzeństwem które oczekuje Was po drugiej stronie.


Ja wzmacniam Cię i idę przed Tobą.
Jeśli sobie tego życzysz, będę przy Tobie aż ponownie rozdzieli się Ocean i będziesz mógł wkroczyć do Świata Światła.


Nigdy nie byłeś pozostawiony samemu sobie i nigdy nie będziesz! Albowiem wielki Zastęp Mistrzów Wniebowstąpionych wkroczył na ten Świat. Ja jestem jednym z tego Kręgu który ze Starego tworzy Nowe, którzy budzi nieżywe do Życia i Miłością odpowiada na nienawiść.


Bieg Świata ulega zmianie w tych właśnie Dniach.
Tak właśnie jest.


Ja Jestem MOJŻESZ.



Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz