środa, 15 lipca 2015

 

 WIADOMOŚĆ OD SUZANNE I JEJ TATY RONA


11 lipca 2015 Suzanne Spooner


Cześć Wszystkim,

Usiadłam dzisiaj nad wiadomościami Tauk i otrzymałam tę niespodziewaną wiadomość od mojego taty, Rona. 
Mam nadzieję, że przyłączysz się do mnie w świętowaniu i wdzięczności z wizualizacjami Miłości i Światła! 


Wiele Miłości, 
Suzanne11 lipca 2015



TATA! [CZEŚĆ TATO!] 

CZEŚĆ SUZY! Kocham Cię. [Też Cię kocham !!]



Dziś chcę żebyś wiedziała, że Ziemia osiągnęła nowy punkt krytyczny. 
Wzniosło się jej świetliste ciało i jej ciało fizyczne wkrótce też podąży.

[Więc co to oznacza konkretnie?]
Oznacza to, że Ziemia przesunęła się w pełni pracy, że tak powiem. Nie  przeczytasz o tym w gazetach, ale tutaj jest to, co widzę z mojego punktu widzenia. Energia wokół Ziemi wzrosła, wygląda jak tęcza światła. Gdy widziałem w polu częstotliwości mojego ducha, przypominało to kolory widma, które można zobaczyć całkowicie przyćmione . To jest żywe spektrum Miłości i Światła.

[Czy było zdarzenie, które spowodowało punkt krytyczny?]
Było to spotkanie rady najwyższej klasy wzniesionych mistrzów. To, w czasie liniowym, zostało omówione na chwilę. W czasie nie-czasu, na którym jestem, było poczucie pędu wysłania do nas ziemi. Ona otwiera swoje pola energetyczne uniwersalnych ciał, które pozwalają, by to wzniesienie się zdarzyło.
[Widzę obraz filtra, który zostaje usunięty wokół ziemi. Czy tak?]
W sensie wizualnym, tak. W sensie energetycznym to jest tak, że promyki tworzenia płyną szybciej i są teraz silniejsze.

To co można zauważyć na ziemi,  to jest przyspieszenie czasu i intencji. Oznacza to, bycie świadomym swoich myśli! Można tworzyć wszystko o wiele szybciej. To obejmuje pełne spektrum ludzkich emocji.

Spróbuj spojrzeć na wydarzenie nie oczyma osobistego rozwoju, ale z czystą miłością do wszystkiego. Kiedy to zrobisz w ten sposób, twoje najwyższe i największe doświadczenia ujawnią się szybko. Nie ma więcej czasu dla ludzi, aby zobaczyć wydarzenia z wiarą "wiem najlepiej." Tak jak twój przyjaciel Ego , który przyszedł, aby porozmawiać na sesji QHHT i mówił, że WSZYSTKIE zrozumienia przesuwają się teraz.    

Medytuj, bądź z naturą, obraz zabarwia się i światło wiruje wokół ciebie i ziemi. Kosmos eksploduje w Radości i Wdzięczności dla tego rozwoju. Miłej podróży!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz