piątek, 24 lipca 2015

Wojownicy Światła uzależnieni od EGO. Lady KUAN YIN

Jestem w Parku Historycznym Blizna.Niesamowity widok.Z jednej strony rakieta symbol zniszczenia, a z drugiej odpowiedź wszechświata. My ludzie niszczymy , a wszechświat pomimo to jest nam przychylny./ kula i promieniujące serce/. To jest bardzo mały wycinek z niesamowitej wędrówki tego dnia/ — w: Blizna (województwo podkarpackie)






Ja Jestem KUAN YIN


ta która powróciła na Ziemię dawno temu aby do Końca Czasu pozostać pośród Ludzi. Ja Jestem Światłem w czasie Ciemności, Ja Jestem dobrocią w czasie bezduszności i Ja Jestem Miłością w czasie w którym uwalniana jest nienawiść i w którym ludzkość kroczy Drogą do Światła.


Ja Jestem orientacją dla każdego Poszukiwacza,
Ja Jestem drogą dla każdego Serca
które umiera z tęsknoty za Bogiem i tęskni za Niebem.


Dziś budzony jest w Was ten płomień tęsknoty za Wiecznością abyście w tych dniach pozostawali czujni tam gdzie – zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz – napotykają Was nowe wyzwania i gdzie Wy – zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz – stajecie naprzeciw własnego EGO lub też czujecie się wystawieni na Świat pełen egoizmu.


Tak więc teraz kieruje się ku tym Istotom Światła które już dźwigają swoje Światło, które już urzeczywistniły części ich Wyższego JA i które teraz zaczynają dawać Moc swojemu EGO i spychają z powrotem swoje Wyższe JA.


Wiele postaci Światła tego Czasu i to są Istoty Światła Pierwszych i ostatnich Godzin nie raduje się teraz z powodu ich Światła lecz zarozumiale dźwigają go przed sobą mówiąc: „spójrzcie co osiągnąłem, spójrzcie co zdziałałem, spójrzcie kim jestem, spójrzcie do czego jestem zdolny…”. To niższe JA wynosi się ponad i to Boskie JA jest zaniedbywane aż ono zmarnieje.


Co jest tutaj opisane?


Jest tu mowa o kiełkującym u Istot Światła uzależnieniu od EGO i temu procesowi należy teraz przeciwdziałać. Jest to zwrot o wielkim znaczeniu jeśli Droga Miłości ma nadal pozostawać i jeśli nadal chce się wkroczyć w Świat Światła.


Jaką władzę posiada Twoje EGO?


Ten kto swoje „duchowe sukcesy”, swoje „magiczne umiejętności” niesie w Świat i do Ludzi z zadufaniem, o nim jest tu mowa. I Ci Ludzie są tutaj zaproszeni aby samych siebie sprawdzić pod kątem tego Stanu. Jaką Władzę w Twoim Życiu posiada Twoje EGO? To jest pytanie pytań w Czasie Czasów. Jaka władzę dajesz swojej Boskiej Świadomości? To jest łatwe do rozpoznania, albowiem: tam gdzie działa Ego tam Wyższe JA blaknie. To znaczy że tam EGO robi się przysługę i widzi się to po Człowieku.


Przysługa która wychodzi ze strony Wyższego JA pozostawia jeden jedyny ślad: Światło Miłości pozbawione Cienia.


Również i to można zauważyć po Ludziach. Dalej znaczy to że: różnorodne są motywy „dobrego czynu” i te motywy należy dziś sprawdzić. idźcie do pra-źródła czynu pełnego Światła. Śledźcie Wasze prawdziwe motywy i w tym procesie rozpoznajcie możliwości rozwoju.


Tam gdzie w Centrum Życia zamiast JAM JEST stoi JA, tam gubiony jest ślad Boga i tam blaknie Światło we Wnętrzu. Droga przez ociężałe Energie Ciemności jest przesądzona.
Ten kto stawia samego siebie przed innymi, przed bliźnimi, przed Bratem czy Siostrą, ten zostanie cofnięty. Upadnie ten który wynosi się ponad innych. Ten kto zachwalać będzie swoje umiejętności niczym straganiarz, ten zostanie zdemaskowany albowiem Czas Prawdy objawi Wam te kłamstwa.


Ja zwracam się teraz do tych Istot Światła które wynoszą się ponad innych z powodu swoich specyficznych umiejętności. Ja kieruję mój Fioletowy Promień Transformacji przez który działam w Serca tych Ludzi którzy napadają na swoich bliźnich i u których brakuje Atrybutów takich jak dobroć, miłosierdzie, przebaczenie i łagodność:


Uwolnijcie się od zarozumiałości EGO.
Uwolnijcie się od pychy i powróćcie na szlak pokornego Wojownika który rozumie bieg Świata i może spoglądać w Serca Ludzi. Jeśli brakuje Ci dobroci to zdobądź ją. Jeśli brakuje Ci współczucia to zdobądź je.


Jak można wkroczyć do Królestwa Nieba z wygórowanym EGO? Tak więc proszę wszystkich Ludzi aby sprawdzili samych siebie w związku z tutaj pokazanymi Stanami. Skierujcie Światło w kierunku Waszej głębi! Jeszcze jest na to sposobność, jeszcze jest na to wystarczająco czasu, jeszcze jest Czas by powrócić lub zawrócić.


W Kronice tego Czasu z Wieczności jest napisane:
Prorocy upadną i Wojownicy Światła pozostaną bo oddali się samolubstwu zamiast oddać się Bogu.


Zostało ogłoszone, zostało dane!


Od teraz Waszym „pełnym Światła” czynom dajcie nową Sygnaturę przez to że uwolnicie się od Cienia które rzuca Wasze EGO. Na EGO nie ma w Niebie żadnego miejsca i ono rozpuszcza się w Świetle niczym poranna mgła.


Ja Jestem
Mistrz KUAN YIN



Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz