poniedziałek, 27 lipca 2015

Hipnoza

 czy Wybór  Autor: Geoffrey Hoppe


 

Podczas ostatnich warsztatów Wyzwolonej Świadomości w Medellin, Kolumbia, Adamus mówił obszernie o hipnozie. Ludzki umysł jest przedmiotem podlegającym wielu różnym poziomom hipnotycznych sugestii, począwszy od reklam telewizyjnych, internetowych informacji i energii, naszych rodzin i innych osób. Omówił również celowe, złośliwe hipnozy, używając jako przykładu lotu Malezyjskiego Air MH370, jak ona może być użyta do ściśle określonych grup lub osób. Jeśli pamiętacie, lot MH370 zniknął nad Oceanem Indyjskim ponad rok temu. Nie znaleziono po nim śladu. Władze i eksperci lotnictwa nie mają żadnych informacji na temat tego, co spowodowało, iż ogromy samolot Boeing 777 zniknął.

Podczas niedzielnych warsztatów 22 marca, Adamus powiedział, że stanie się to ponownie. We wtorek, 24 marca samolot Kondor, lot 9525, rozbił się we francuskich Alpach. Kiedy usłyszałem pierwsze wiadomości o katastrofie, długo zanim cokolwiek było wiadomo na temat przyczyn, miałem to samo ssące, mdlące uczucie, jakie miałem, kiedy usłyszałem o MH370. Coś było nie tak. Bardzo źle. To nie było przypadkowe, że Adamus mówił właśnie o kolejnej dziwnej katastrofie samolotu.

Wiadomość o katastrofie mnie zaniepokoiła. Czułem ogromny smutek dla tych, którzy
zginęli, a zwłaszcza dla ich rodzin i dla wszystkich w Niemczech i Hiszpanii.
Jakie to dziwne, że pogoda była dobra, nie wydawało się, by były jakieś problemy techniczne, ponieważ samolot przeszedł kontrolę. Dodatkowo, w kokpicie nie było żadnego zaniepokojenia. Spędziłem 10 lat w branży lotniczej, a kiedy sam nie latałem, wiele się nauczyłem o lataniu. Coś było nie tak.

W środę rano rozmawiałem z Adamusem o katastrofie. Powiedział, że był to przypadek "umyślnie zadanej hipnozy." "Oglądaj wiadomości" powiedział. "To będzie ujawnione, że katastrofa była zamierzona. Mówią, że pilot był znany jako cichy, ale miły facet. Docelowo stanie się wiadome, że miał problemy psychiczne i brał leki przeciw depresji. "

Następnego dnia, natknąłem się na ekranie swojego komputera na wiadomość. Ustalono, że drugi pilot zablokował pierwszego pilota, by nie wszedł do kokpitu i spokojnie ustawił samolot do lądowania, które ostatecznie spowodowało śmierć wszystkich na pokładzie.

Dzień po dniu pojawiało się więcej informacji na temat drugiego pilota. Ci, którzy go znali, powiedzieli, że był miłym facetem. "Nie mógłbym sobie wyobrazić go, jak robi coś takiego", powiedział sąsiad. W niedzielę rano, wiadomości przemknęły przez ekran komputera: "W mieszkaniu pilota znaleźli leki przeciwdepresyjne." Moje serce zamarło, ale nie byłem zaskoczony.

Coś jest nie tak. Co spowodowałoby, że bystry, młody człowiek, bez związku z przemocą czy fanatyzmem, odbiera sobie życie i życie 150ciu pasażerów?

Są cztery podstawowe czynniki:

1. Żyjemy w mentalnym społeczeństwie, rządzonym przez Umysłu a nie przez pełnego wdzięku Ducha. Nawet nasze religie są mentalne, wypełnione zasadami, prawami i starą historią. Prawda zmysłowego odczuwania została niemal wypalona przez każdy aspekt religii.
2. Umysł jest przeciążony, a społeczeństwo leczy stany lękowe i depresje lekami. Nawet psycholodzy i terapeuci używają bardzo mentalnego podejścia w leczeniu. Leczymy Umysł z wnętrza Umysłu.
3. Umysł jest bardzo podatny na hipnotyczne sugestie. Część z nich jest bardzo rozległa, jak łowienie ryb dynamitem, a niektóre są bardzo ukierunkowane, świadomie skierowane do konkretnych osób lub grup.
4. Uwodzenie mocą i żądza władzy sprawia, że hipnoza jest szczególnie skuteczna.

I nie mówię tu o fazie terapeutycznej hipnozy. Wiele sugestywnych implantów jest w formie komentarzy tych, którzy znajdują się w pobliżu. "Zawsze będziesz do niczego" mówi rodzic
do dziecka. Ten hipnotyczny implant może trzymać się w życiu dziecka, powodując ich słabnięcie lub przejście do drugiej skrajności obsesyjnej realizacji (na przykład, wiele stopni). Inne implanty pochodzą z rozległej informacji i źródła rozrywki, takie jak reklamy telewizyjne, Internet, gazety, etc. A masowa świadomość sama w sobie ma bardzo mocny hipnotyczny efekt. Jesteśmy na co dzień poddawani wielu tysiącom wiadomości i niewiele jest rozeznania w tym co, akceptujemy jako swoje.

Według Adamusa, istnieją grupy wykorzystujące celowo formy hipnozy, aby siać w społeczeństwie spustoszenie. Nazywa to "zdalną hipnozą." Wyszkolony hipnotyzer (Adamus nazywa ich projektorami) wysyła sugestie na falach eteru, a te sugestie mogą być kierowane do określonej grupy osób, takich jak piloci. Oni nie muszą znać konkretnego pilota, lub nawet mieć kontakt jeden na jednego z nim lub nią. Oni po prostu wysyłają dostosowane częstotliwości, z ładunkiem sugestii i mają nadzieję, że pilot to wychwyci. Następnie śledzą i monitorują odpowiedzi i wyniki w celu dokładnego dostrojenia ich pracy. Jak Adamus powiedział mi: "Kto potrzebuje bomby, gdy mogą wykorzystać hipnozę, by naruszyć struktury społeczeństwa?

Wczułem się w kilka z tych grup i rozchorowałem się. Adamus potem ostrzegał mnie, abym nie łączył się z tymi energiami, ponieważ bez względu na to, jak myślę, że jestem zbalansowany, mogą dostać się do mojej głowy i spowodować wiele chaosu. Nie chcę wchodzić w szczegóły, jak grupy mogą wpływać na młodego pilota, by celowo rozbić odrzutowiec, ale Adamus pokazał mi bardzo wyraźną ścieżkę, jak to jest robione. Nie chcę, byście poczuli te obrzydliwe, chciwe władzy energie, ani nie chcę byście bawili się tymi energiami. Po prostu powiem, że jest to bardzo realne i skuteczne.

Wracając do warsztatu w Kolumbii przed katastrofą: Adamus mówił tam obszernie o hipnozie. Jak omówił listę wszystkich sposobów w jaki możemy uzyskać implanty hipnotyczne, rzeczywiście zahipnotyzował publiczność, aby pokazać swój punkt widzenia. (Oczywiście, dał im korzystne sugestie dotyczące suwerenności, a następnie natychmiast ich od -hipnotyzował.) Czułem niepokój w sali podczas dyskusji na temat hipnozy. Nawet ja czułem się przytłoczony wiedzą, jak łatwo jest przyjąć hipnotyczne sugestie.

Lecz lekarstwo jest niezwykle proste. I mimo, że zostało ono omówione przez Tobiasza i Adamusa lata temu, wielu Shaumbra nie bardzo to słyszało:

TYLKO TA RZECZ JEST TWOJA, KTÓRĄ WYBRAŁEŚ. POZWÓL WSZYSTKIEMU INNEMU ODEJŚĆ

Adamus powiedział, że do 95% myśli w naszym umyśle nie jest tak naprawdę nasze. Pochodzą one skądinąd - innych ludzi, przeszłych żyć, aspektów zbiorowej świadomości, itp Lecz niewielu jeszcze jest na tyle wnikliwych, by wybrać własne myśli i uwolnić wszystko inne. W rzeczywistości, oni starają się zarządzać tymi przemyśleniami, a jeszcze gorzej walczą z nimi. Myślą, że uczynią swoje myśli "lepszymi", pracując nad nimi, ale w rzeczywistości te myśli nie są nawet ich.

Innymi słowy: możecie nie-zahipnotyzować siebie poprzez świadomy wybór co zatrzymać jak swoje i pozwolić odejść wszystkiemu innemu. Nie jesteście przeszłością (przynajmniej nie tą co pamiętacie). Nie jesteście częścią zbiorowej świadomości, chyba że świadomie się na to zdecydujecie. Nie musicie dźwigać ciężaru człowieczeństwa na waszych barkach. Jest to jeden z największych hipnotycznych implantów i ten, który tak wiele osób duchowych i New Age zaakceptowało bez pytania.

Zacznijcie żyć każdego dnia ze świadomością tego, co jest wasze, a co nie. Jeśli pojawiają się myśli o braku, chorobie, niskiej samoocenie, zamieszaniu i depresji, zadajcie sobie pytanie: "Czy ja je wybrałem? "Jeśli nie, niech odejdą. One nie są wasze.

W słowach Adamusa: "Mistrz wybiera czym one są i pozwala wszystkiemu innemu odejść. Mistrz sprowadza nic innego, niż Ja Jestem. "To jest definicja wolności i suwerenności. To nie wymaga żadnego wysiłku i energii. To po prostu wymaga świadomego wyboru.


Tłumaczenie: Bożena Ewa Kozłowska


Więcej na ten temat:

http://www.neurolingwistyka.com/telepatia-jasnowidzenie








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz