wtorek, 4 sierpnia 2015

Piosenka Poranna – P’taah


Tekst źródłowy: http://www.ptaah.com/Welcome09Aug.html
„Kochani moi, nie ma różnicy pomiędzy energią dostatku a braku. Oto wielka prawda. Różnica istnieje jedynie w waszej percepcji. Kiedy skupiacie się na braku oraz potrzebie i na tym czego nie posiadacie to jak myślicie jakie uczucie się tu ujawnia? Potrzeba równa się poczuciu strachu.
Szybkim sposobem na dokonanie przemian w waszym życiu jest-oczywiście zakładając, że przygarniecie do serca tą część was, która jest dzieckiem, ponieważ inaczej proces ten się nie uda- nie zwracanie uwagi na to czego nie macie. Dlatego że dopóki będziecie postrzegać siebie jako w potrzebie czegoś, będziecie wtedy w stanie strachu.
Zatem czy chcielibyście, żebyśmy podarowali wam piękną piosenkę, którą będziecie mogli co dzień śpiewać? Naturalnie możecie ułożyć własną melodię jednakże pozwólcie, że my podyktujemy słowa. Czy jesteście gotowi?

 Z wnętrza mej boskiej istoty
składam dzięki
za miłość, którą jestem
za miłość w mym życiu i za miłość, która mnie otacza
Dziękuję.
Dziękuję za cud życia, którym jestem
oraz
dziękuję za cud życia, który mnie zewsząd otacza.
Dziękuję za dar życia, którym jestem
dziękuję za me idealne ciało, moje zdrowie i pomyślność
Dziękuję.
Dziękuję za dostatek, którym jestem
oraz
dziękuję za dostatek, który mnie zewsząd otacza.
Dziękuję za bogactwo oraz wspaniałość mego życia
oraz
dziękuję za tę rzekę pieniędzy, która płynie do mnie i przeze mnie
Dziękuję.
 Dziękuję za ekscytujące i pełne przygód nieskończone możliwość i jakże wspaniałe szanse
Dziękuję.
Dziękuję za mój podziw i dziękuję za mą radość.
Dziękuję za piękno i harmonię.
Dziękuję za zgodę i pokój.
Dziękuję za śmiech i dziękuję za zabawę
oraz
dziękuję za przywilej, którym jest służenie i dzielenie się darem, którym jestem ja.
Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję!

I przy okazji wszystkie z tych rzeczy, za które dziękowaliście już istnieją w waszym życiu. Miłość jest tu waszą prawdą, a w niej nie ma zbyt dużo miejsca na brak. Wasze ciała są cudem i są w każdym aspekcie idealne. Wy jesteście dostatkiem. Jak by to mogło być inaczej? Wszak wszyscy z was w waszej zewnętrznej rzeczywistości otoczeni jesteście  miłością, dostatkiem, cudem życia.  Macie również wiedzę na temat prawdopodobnych i potencjalnych rzeczywistości- wspaniałych i bezgranicznych. Znacie pokój i zgodę; miłość, radość, śmiech i zabawę. I nawet jeśli nie potraficie tego pojąć w tej danej chwili, to do prawdy jesteście darem.
Śpiewajcie tą piosenkę waszemu wszechświatowi każdego dnia podczas waszej kąpieli, kiedy spływać na was będzie cudowny strumień wody, a wasze piękne ciała będą ciepłe i rozluźnione. Woda posiada krystaliczną naturę i ma wielką moc nagłaśniania. Zatem kiedy będziecie śpiewać słowa tej piosenki a dźwięk otoczy was poczuciem bycia obecnym w danej chwili, bycia w pełnym dostatku, wtedy też znajdziecie się w takiej rzeczywistości. A w ciągu waszego dnia będziecie nieść ze sobą oddźwięk tej energii, która nie zna braku”.
 P’taah

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz