poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Cicha Modlitwa nadal aktualna




 


Geoffrey Hoppe

Magazyn Shaumbry Styczeń 2015

Przez ostatnie kilka tygodni Linda i ja byliśmy w stanie hibernacji. Cieszyliśmy się cichymi Świętami, lampkami choinkowymi i dekoracjami oraz
burzą, która przeszła przez Kolorado drugiego dnia, okrywając wszystko kocem czystego białego Bożonarodzeniowego śniegu.
W tym zimowym czasie miałem sposobność do refleksji na temat działań i zmian w 2014 r.

Któregoś dnia nagle pomyślałem o Cichej Modlitwie, oryginalnie przekazanej przez Tobiasza około roku 2002. Uśmiechnąłem się, kiedy przypomniałem sobie, jak Cicha Modlitwa pojawiła się. Próbowałem przejść przez drzwi spiesząc się na wizytę, gdy nagle wpadł Tobiasz. Próbowałem ukryć lekkie rozdrażnienie, kiedy powiedział, że chce abym mu coś napisał, lecz zobowiązany usiadłem przy moim biurku z papierem i długopisem, gotowy do przyjęcia dyktowanego tekstu.

Gdy słowa Tobiasza zaczęły przychodzić, szybko zapomniałem o spotkaniu, gdy zagubiłem się w pięknie modlitwy. Przeczytałem Cichą Modlitwę na następnym Shoudzie i rozeszła się szybko jak wirus, gdy ludzie przepisywali i tłumaczyli to.

Od tej pory pokazywała się ona na całym świecie, włączając wiele z New Age, lokalnych, chrześcijańskich i alternatywnych stron internetowych, licznych książkach i blogach,YouTube, Facebook..... lista jest długa.

Nieoficjalnie mówiąc, myślę, że to najbardziej rozpowszechniona wiadomość Crimson Circle, niż cokolwiek innego przekazywane przez Tobiasza czy Adamusa przez lata. Ma prostotę i jasność, która wykracza poza religijne i duchowe bariery.

Nie myślałem o Cichej Modlitwie przez długi czas, ale tego drugiego dnia nagle przyszła do mnie znikąd. Dosłownie wylądowała w moich myślach, podczas gdy jeździłem moim ciągnikiem, usuwając 40 cm śnieg z mojego podjazdu w mroźniej temperaturze.

Pomyślałem sobie - Skąd to przyszło?

W jednym momencie byłem skoncentrowany na ciągniku i śniegu, a w następnym momencie byłem całkowicie otoczony istotą Cichej Modlitwy. Hmmm Później, tego wieczora, wydobyłem Cichą Modlitwę ze strony Karmazynowego Koła. Minęło wiele lat od czasu, kiedy ją przeczytałem. Teraz, siedząc w tym spokojnym czasie końca roku, w magicznym okresie świąt, z kieliszkiem wina w ręku i palącym się w kominku ogniem, powoli czytałem Cichą Modlitwę.

Potem przeczytałem ją jeszcze raz i jeszcze raz. Uświadomiłem sobie, że o ile Karmazynowe Koło zmieniało się przez ostanie 15 lat, Cicha Modlitwa jest ponadczasowym klasykiem. Była nawet bardziej znacząca, niż w 2002 roku. Poczułem miłość i współczucie Tobiasza, gdy czytałem jego piękne słowa.
(Kilka dni później miałem spotkanie z Tobiaszem, mój drugi kontakt z nim od kiedy odszedł w 2009 roku. Ale to zupełnie inna dyskusja).

Cicha Modlitwa dotyczy POZWALANIA, jednego z priorytetowych tematów Adamusa w tym roku. To dotyczy bycia Ponadczasowym, jeszcze jeden z palących tematów Adamusa. Cicha Modlitwa dotyczy w całości Kasama, opisywanej przez Adamusa jako "przeznaczenie duszy", świadomości ponadczasowości duszy, której przyszłość, włączając w to oświecenie, już tutaj jest." Niesamowite ..... to jest dokładnie to, o czym mówi Cicha Modlitwa.

Jest już tutaj! Jesteśmy Ponadczasowymi istotami żyjącymi w iluzji czasu linearnego i fizycznej rzeczywistości. Wierzymy, że musimy ciężko pracować, aby osiągnąć coś w naszym życiu, w tym duchowe oświecenie. Wierzymy, że raczej musimy "sprawić, by się działo" nie rozumiejąc, że wszystkie potencjały już istnieją i musimy tylko "pozwolić" na to, czego chcemy doświadczyć w naszym życiu. Wierzymy, że część naszego życia jest pusta, a przynajmniej mniej niż pełna, podczas gdy w rzeczywistości wszystko już tam jest. Potrzeba tylko "pozwolenia"

Byłem oszołomiony czytając po raz kolejny Cichą Modlitwę, uświadomiłem sobie jak właściwa jest teraz, bardziej niż kiedykolwiek i jakie miałem głębsze zrozumienie tego teraz, bardziej, niż 12 lat temu. Nic dziwnego, że tego dnia Cicha Modlitwa nagle wylądowała w moich myślach. Albo lepiej powiedzieć, Cicha Modlitwa była tam zawsze, tylko czekając na pozwolenie zrozumienia jej głębszego znaczenia.

Jestem zaszczycony, mogąc podzielić się z wami nią ponownie, gdy wkraczamy w Nowy Rok realizacji waszego oświecenia.


tłumaczenie: Bożena Ewa Kozłowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz