niedziela, 16 sierpnia 2015

Gdzie to Królestwo?

 

Słowa: “Szukajcie naprzód królestwa Boga i Jego sprawiedliwości, a to wszystko będzie wam dodane", zostały źle zrozumiane, ponieważ nie znano ukrytego w nich znaczenia Huny. Nieporozumienie to, które stało na przeszkodzie wielu członkom HRA, kiedy zaczynali się modlić, musimy więc usunąć. Królestwo Boga, czyli Niebiosa, według starej nauki nie są przecież niczym innym jak Wyższym Ja symbolizowanym jako wyższy poziom bytu. W taki sam sposób niższe i średnie Ja panują nad królestwem ziemskim.
“Szukać królestwa" oznacza: (1) nauczyć się, że istnieje Wyższe Ja; (2) rozwinąć racjonalną wiarę, że Wyższe Ja jest gotowe nam pomóc oraz (3) nauczyć się dzięki praktycznemu doświadczeniu, jak doprowadzić do kontaktu niższego Ja z Wyższym poprzez widmowy sznur aka, i skłonić niższe Ja do przekazania mu modlitwy wraz z darem many.
Prostymi słowami Huny można powiedzieć: “Naucz się najpierw osiągnąć Wyższe Ja na jego wysokim poziomie, a gdy ci się to uda, twoje modlitwy mogą wznosić się do niego i otrzymasz wszystko, co można osiągnąć za ich pomocą".
Jan Chrzciciel wołał, iż Królestwo Niebios jest w pobliżu. Z pewnością nie sądził, że wyższe poziomy zejdą do nas, aby zjednoczyć się z niższymi. Jako kahuna, miał on raczej na myśli, iż Wyższe Ja jest dla nas osiągalne i tylko czeka, aż nawiążemy z nim kontakt. Ale wskazywał również, że kontakt ten nie jest możliwy dopóty, dopóki nie będziemy żałować za swoje grzechy. Nigdy nie zapominajmy, że musimy naprawić krzywdy wyrządzone innym, ponieważ w przeciwnym razie będziemy czuć się niegodnymi spotkania z Wyższym Ja. Dopóki niższe Ja nosi w sobie poczucie wstydu, nie będzie gotowe zbliżyć się do Wyższego Ja po widmowym sznurze.
Stary pogląd, aby odrzucić normalne życie i czekać z opuszczonymi rękami, aż Bóg uzna nasze potrzeby i spełni nasze życzenia, nie ma z Huną nic wspólnego. Poza tym taka postawa jest nierozsądna i pozbawiona śladu zdrowego ludzkiego pojmowania. Nie po to egzystujemy na ziemi, aby uciekać od ziemskiego życia bez poznania go i uczenia się na podstawie zdobytych doświadczeń. Raczej istniejemy tutaj po to, aby żyć i kochać, aby rozwijać się i czynić postępy. Ćwiczenia sportowe rozwijają mięśnie; intelekt rozwija się tylko przez jego używanie. Wolna wola została nam dana po to, abyśmy z niej korzystali. Nie powinniśmy jej marnować, próbując zepchnąć całą odpowiedzialność za nasze życie na barki Wyższego Ja.

Dorota

https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11880493_495410543966749_8936230027423585010_n.jpg?oh=9029139395277ab2fe1eeec514a14319&oe=563B0E5D


Niech sama Gaja sobą promienieje i niech się podnosi,
We własnej świadomości, a my z Nią i ze swoją razem.

Niech będzie harmonia jadącej windy nigdzie i nie gdzieś tam,
Ale tu z naszego wnętrza świadomości Jej i nas w Niej razem.

Nie rozumiem tych, co to chcą gdzieś uciekać,
Czy też budować światy i na innych planetach,

Wystarczy na Nią popatrzeć jakoś inaczej.
A sama w naszej świadomości się zmieni.

Podobno to inne spojrzenie na to wywodzi się z naszego serca,
A co ciekawe, to napisałem zanim to wyżej i jaka to harmonia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz