czwartek, 30 czerwca 2022

Zbawienie przychodzące ze wschodu?


Czerwiec 30, 2022 przez Steve Beckow


Nadal jestem chory, ale mam w sobie trochę energii.

Dawno temu czytałem channeling, który mówił, że zbawienie przyjdzie ze Wschodu, a konkretnie z Rosji. Zaśmiałem się, gdy to przeczytałem.

Od tego czasu, z powodu badań, które przeprowadziłem bez związku z naszą pracą tutaj, nabrałem największego szacunku dla Rosji.

Być może zrażę do siebie niektórych ludzi, i mam nadzieję, że tego nie zrobię, ale jestem szczególnie pełen podziwu dla sposobu w jaki "Władmir Putin" (1) rozbiera Nowy Porządek Świata.

Nie będę tu poruszał kwestii Ukrainy, ale niech sprawy pozostaną przy Putinie i Europie.

Rosja musi oberwać za swoje stanowisko, ale Putin ma NWO na linach.

Europa nie ma nic do dania Rosji, nic wartościowego w zamian za gaz i ropę. Nie zaakceptuje ich waluty fiat.

To może zmusić do globalnego resetu walutowego. Mówcie o Boskim Planie.

Gmach NWO/WEF/WHO nie może stać w obliczu strat finansowych. Istnieją nie po to, by tracić pieniądze, ale by je zarabiać.

Nie tylko waluta fiat zostanie wkrótce przejęta i ostatecznie zastąpiona, ale rozporządzenie wykonawcze prezydenta Trumpa (2) spowoduje, że nieuczciwe zyski zostaną skonfiskowane i ponownie rozdzielone wśród ludzi.

A jakie zyski są bardziej złośliwe niż te z toksycznych szczepionek, wojny pogodowej, handlu dziećmi itp.

Tymczasem wielu straconych istnień nie da się przywrócić. Musimy zadać sobie pytanie: jak dopuściliśmy do tego? (3)

Osobiście z zadowoleniem przyjmuję to, co Władmir Putin uruchomił i pochwalam przejaw przywództwa BRICS.

Przypisy

(1) "Jak wspomniano w poprzedniej wiadomości, osoba widziana jako Władimir Putin jest wyglądającym jak sobowtór, który zastąpił rosyjskiego prezydenta około dwa lata temu, kiedy Illuminati w końcu byli w stanie zamordować Putina, ponieważ konsekwentnie odmawiał współpracy z nimi.

"Przedstawili go w mediach głównego nurtu jako morderczego dyktatora, ponieważ wyeliminował ich operatorów w Rosji i oskarżyli go o straszne rzeczy, które sami zrobili. W tej chwili ważne jest to, że sobowtór, początkowo jedna z marionetek Rothschildów, teraz współpracuje z siłami światła i jest przez nie chroniony." (Orędzie Mateusza, 3 marca 2022, na stronie https://www.matthewbooks.com.)

(2) Executive Order Blocking the Property of Persons Involved in Serious Human Rights Abuse or Corruption, 21 grudnia 2017, na stronie https://trumpwhitehouse.archives.gov/presidential-actions/executive-order-blocking-property-persons-involved-serious-human-rights-abuse-corruption/.

(3) Psychoza i strach formacji masowych.

1 komentarz:

  1. Zbawienie przychodzi z wewnątrz.
    Nie ma żadnych zewnętrznych władców.

    OdpowiedzUsuń