sobota, 25 czerwca 2022

Prosimy o pomoc w kontynuacji



25 czerwca 2022 r. przez Steve Beckow


Niedawno napisałem:

"Nie polecam innym podążania tą drogą, a już szczególnie nie osobom pracującym, matkom i dzieciom. Ale ja istnieję dzięki waszym datkom i mam więcej swobody. Mogę wyjść na zewnątrz, a ponieważ jestem wspierany, mam obowiązek to zrobić, gdy jest to walka, którą wybrałem".

Taka jest logika życia z darowizn. Nie jesteśmy zależni od koncernów farmaceutycznych czy fundacji kontrolowanych przez kabałę. Możemy wyjść na zewnątrz. Możemy mówić prawdę.

Jesteśmy niezaangażowani i neutralni, jak prosił Michael. Ale jesteśmy przed Wami odpowiedzialni.

A za co ja jestem odpowiedzialny?

Odpowiadam za to, co postanowiłem zrobić, a wy możecie wybrać, czy chcecie to wspierać.

Zdecydowałem się zająć interpretacją tego, co wybrane źródła channelingowe, z którymi konsultuję się, mówią o monumentalnych wydarzeniach, przez które przechodzimy - najpierw w fazie odpowiedzialności, potem w fazie Obfitości, jednocześnie w fazie Ujawnienia i wreszcie w fazie Wzniesienia.

Zdecydowałem się również napisać samodzielną etnografię Wzniesienia, przedstawiającą moje doświadczenia i reakcje, gdy stopniowo zmierzamy ku Wzniesieniu. Jest to po części dla nas na Gai do wykorzystania, ale jest to również zapis dla innych cywilizacji, które będą podążać za nami w nową przestrzeń, która się tworzy.

Przyjmuję ograniczoną postawę aktywistyczną. Ograniczam swój aktywizm do pisania. Każdy może zrobić tylko tyle, a ja szybko mogę się rozproszyć, uczestnicząc w spotkaniach, protestach, sprawach sądowych itp.

Możesz zdecydować, czy chcesz, aby ja i inni redaktorzy kontynuowali swoją działalność, wspierając blog swoimi datkami. Kiedy przestaniecie to robić, złożymy namioty i wrócimy do tego, co potrafimy po dekadzie mówienia prawdy o zepsutej planecie, połączonej z jej dość oczywistym śladem internetowym.

Albo kolejnego zlecenia od Michała. Albo pozwolenie na powrót do domu. Jedyne, co stoi między nami a złożeniem namiotów, to Twój datek. (Możesz głosować swoimi dolarami).

Uwielbiam tę pracę. Uwielbiam Wam służyć. I wiem, że mówię to w imieniu wszystkich innych redaktorów. Proszę, pomóżcie nam kontynuować naszą pracę, wspierając ją jednorazowo lub miesięcznie.

Dziękujemy.

Istnieją cztery sposoby przekazania darowizny, aby pomóc Złotemu Wiekowi Gai ~.

1. Zarówno jednorazowe, jak i regularne miesięczne subskrypcje poprzez konto PayPal
2. Jednorazowe darowizny przy użyciu karty debetowej/kredytowej nie związanej z PayPal
3. NOWOŚĆ ~ Regularne miesięczne subskrypcje przy użyciu karty debetowej/kredytowej nie związanej z PayPal
4. Darowizny w formie czeku lub przekazu pieniężnego wystawionego na Hope Chest i wysłanego na adres Hope Chest, P. O. Box 2744, San Pedro, Ca 90731.

Oto jak można przekazać darowiznę:
Kliknij na stronę https://hopeche.st/donate/, gdzie będziesz miał możliwość wyboru, jak często chcesz wpłacać datki i na jaką kwotę. Będzie można również wybrać opcję wpłaty za pomocą systemu PayPal lub karty kredytowej/debetowej nie związanej z systemem PayPal.

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z Karen z Hope Chest: hopeche.st/contact/

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz