wtorek, 28 czerwca 2022

Ofiara Maxwella: Chciałam wskoczyć do morza pełnego rekinów, aby uciec z piekła gwałtu na "Wyspie Pedałów



Jedna z ofiar Ghislaine Maxwell wezwał do socialite-turned alfonsa "umrzeć w więzieniu". Przemawiając przed sądem w Nowym Jorku przed Maxwell jest uwięziona na 20 lat za handel seksualny, Sarah Ransome powiedziała, że spędziła "ostatnie 17 lat w jej własnym więzieniu". Powiedziała Sky News: "Byłam w piekle i z powrotem".

Pani Ransome powiedziała wcześniej sądowi w swoim oświadczeniu o wpływie na ofiarę, że chciała popełnić samobójstwo, skacząc do wypełnionych rekinami wód otaczających "Paedo Island" Jeffreya Epsteina, niż zostać ponownie zgwałcona. Mówiąc o tym, że przybyła do Nowego Jorku w wieku 22 lat, pani Ransome chciała zacząć życie od nowa po tym, co według niej było "niewiarygodnie obraźliwym związkiem".

Pani Ransome powiedziała: "Wkrótce po przyjeździe spotkałam w klubie osobę zajmującą się rekrutacją z ramienia Epstein/Maxwell, Natalię Malyshev. Zaprzyjaźniła się ze mną i wkrótce potem zaaranżowała spotkanie z Jefferym. Opisała go jako życzliwego filantropa, który może pomóc mi dostać się do FIT [Fashion Institute of Technology] i zapewnić bardzo potrzebne wsparcie, co było mi obce.

"W ciągu następnych siedmiu czy ośmiu miesięcy stałam się, wbrew mojej woli, niczym więcej niż ludzką zabawką seksualną z bijącym sercem i duszą, służącą rozrywce Epsteina, Maxwella i innych. Czasami byłam poddawana seksualnemu drapieżnictwu wiele razy dziennie, zarówno w jego nowojorskiej rezydencji, jak i na jego prywatnej wyspie St Little James na Wyspach Dziewiczych Stanów Zjednoczonych.

"Podczas jednej z wizyt na wyspie seksualne żądania, degradacja i upokorzenie stały się tak przerażające, że próbowałam uciec, skacząc z klifu do wody pełnej rekinów, ale zostałam złapana przez Maxwella i spółkę na chwilę przed skokiem. W tamtym czasie ta niezwykle ryzykowna ucieczka wydawała się bardziej atrakcyjna niż kolejny gwałt".

I dodała: "W kilku przypadkach Ghislaine własnoręcznie zmusiła mnie do gwałtu w pokoju Epsteina. Epstein i Maxwell byli mistrzami w wyszukiwaniu młodych, bezbronnych dziewcząt i młodych kobiet, które mogli wykorzystać. Po namierzeniu bezbronnej dziewczyny/młodej kobiety starali się jej przypodobać, prawili jej komplementy i dawali drobne upominki, mówiąc, jaka jest wyjątkowa.

"Mówili jej, że Epstein był bardzo bogatym, hojnym człowiekiem, którego głównym celem było pomaganie mniej szczęśliwym. On i Maxwell byli wyrafinowanymi, światowymi dorosłymi z głębokimi powiązaniami z ważnymi ludźmi, światowymi przywódcami i instytucjami, którzy mogliby dać jej koło ratunkowe, jakiego potrzebowała, by zrealizować swoje marzenia.

"Jednak wkrótce po tym, jak uśpili we mnie i w innych fałszywe poczucie komfortu i bezpieczeństwa, zaatakowali i uwięzili nas w swoim przewróconym do góry nogami, pokręconym świecie gwałtu, gwałtu i jeszcze raz gwałtu. Podobnie jak w Hotelu California, można było wejść do lochu seksualnego piekła Epstein-Maxwell, ale nigdy nie można było z niego wyjść."

**By Ryan Fahey and Stephen Pitts

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz