sobota, 25 czerwca 2022

El Morya: Dyscyplina



Ja (Sharon Stewart): El Morya, jak definiujesz dyscyplinę?

El Morya: Witaj Sharon. Witajcie słuchacze. Jak mogę zdefiniować dyscyplinę? Jeśli spojrzysz na słowo "dyscyplina", zobaczysz, że jego źródłosłowem jest uczeń. Macie wielu znanych uczniów, którzy byli uczniami Słowa, a teraz widzicie, że wszyscy jesteście uczniami życia, dążącymi do jego opanowania. A więc tak, dyscyplina jest w to zaangażowana. Jak mógłbyś coś osiągnąć, gdybyś nie był do tego zdyscyplinowany?

Oczywiście problem z robieniem czegoś, do czego potrzebna jest dyscyplina, polega na tym, że staje się to nudne, irytujące, powtarzalne, a w najbliższej chwili - niewdzięczne. Masz tendencję do odwracania się od rzeczy, które nie przynoszą ci natychmiastowej satysfakcji, a to jest naprawdę znak twojej duchowej niedojrzałości.

Ja: Niedojrzałości duchowej, w pewnym sensie, czy duchowej w ogóle?

ElM: W zasadzie jedno i drugie. Ale ta niedojrzałość duchowa, o której mówię, ma związek z nowością. I to nie nowością i świeżością, ale nowością w tym, że dopiero zaczynasz moczyć nogi. Ludzie zastanawiają się, jak inni mogą siedzieć i medytować. Wydaje się to bezowocne, gdy człowiek po prostu siedzi z zamkniętymi oczami, skrzyżowanymi nogami.

Ja: Z wielkim uśmiechem na twarzy, witaj!

ElM: Tak, w rzeczywistości medytacja jest całkowicie wewnętrzną kreacją. Pracujesz z energiami, aby otworzyć swoje wyższe czakry i zobaczyć życie tak, jak zrobiłoby to twoje wyższe ja. Medytacja jest więc wspaniałym sposobem na zadowolenie siebie - kiedy już wykonasz pracę.

Inną rzeczą, którą ludzie z trudem osiągają, jest przyjmowanie czegokolwiek, na przykład medytacji, co w pierwszej chwili wydaje się negatywne. Kiedy zaczynamy medytować, chcemy doświadczyć jakiegoś poczucia przesunięcia świadomości, ale zamiast tego nachodzą nas takie myśli, jak to, czy śmieci zostały już wyniesione albo czy pies został nakarmiony. Dla wielu ludzi jest to irytujące i w tym momencie się poddają. Dlaczego? Ponieważ nie mają dyscypliny. Chcą natychmiastowej gratyfikacji.

Duchowość, jak wiesz, Sharon, jest procesem trwającym całe życie. Zawsze jesteś czelą, zawsze jest coś więcej do nauczenia się.

Ja: Tak, ale to fantastyczny temat.

JAK SOBIE RADZIĆ Z TĄ CZĘŚCIĄ, KTÓRA NIE DAJE SATYSFAKCJI?

ElM: Rzeczywiście, ale niektórzy ludzie nigdy nie zaczynają z powodu zastrzeżeń, jakie mają wobec swoich pierwszych doświadczeń. Trzeba wyrobić w sobie hart ducha, by wytrwać.

Przede wszystkim uświadomić sobie, że to pierwszy problem, z którym trzeba się zmierzyć: Może ci się to nie spodobać.

Ja: Medytuję od dwudziestego roku życia i teraz nie wyobrażam sobie bez tego życia. Na początku było tak: "Meh...". Nieważne. Myślę, że to powinno coś zdziałać.

ElM: Jak widzę, twoi przewodnicy próbowali ci kiedyś w tym pomóc. Medytowałeś przez dwie godziny i słyszałeś głosy Ivo i innych wegan, którzy mówili do ciebie, że są twoimi przyjaciółmi i że cię kochają.

Ja: Tak, to było fajne. Usłyszałem też imię mojego ojca, Leonara. Biedak próbował do mnie dotrzeć 30 lat temu.

ElM: Próbowali dać ci coś, do czego mógłbyś dążyć. Chcieli dać ci wskazówkę, za którą mógłbyś podążać, wzbudzić ciekawość twoich doświadczeń, aby cię zachęcić. PRÓBOWALI ZMIENIĆ TWOJE ODCZUCIA WOBEC PRAKTYKI. Co jest dobrym pomysłem.

Jest to więc jeden ze sposobów rozwijania dyscypliny: bądźcie ciekawi swoich pierwszych doświadczeń. Nie rezygnuj, bo czujesz, że to nie jest to, czego chciałeś. Spróbuj zrozumieć, dlaczego nie jest to to, czego oczekiwałeś, i kontynuuj pomimo tego, że możesz nie czuć się tak, jak chciałeś.

Staraj się zrozumieć swój opór przed wykonywaniem ćwiczeń i wykorzystaj go jako sposób na zrozumienie swoich uczuć.

SPRAW, ŻEBY BYŁO PRZYJEMNIEJ

El Morya: Wielu z was unika czegoś, gdy nie cieszy was reakcja. Trzeba z tym skończyć. Są po prostu nieprzyjemne rzeczy, które trzeba robić w waszym wymiarze.

Ja: Kiedyś robiłem wypełnianie. Ale to był wspaniały czas na śnienie w pracy i cieszyłem się tą przerwą.

El Morya: To kolejna technika: Spraw, by było to przyjemniejsze. Dopóki coś nie przyniesie samo z siebie satysfakcji, po prostu znajdź jakiś sposób, żeby szukać satysfakcji razem z tym żmudnym zadaniem. Jeśli medytacja jest trudna, to medytuj przy muzyce. Znajdź spokojną muzykę do odtwarzania podczas medytacji i znajdź sposób, by czerpać z niej więcej przyjemności, aż do momentu, gdy nie będzie ci już potrzebna.

Dla tych, którzy lubią uczyć się duchowych pojęć, czy weszliście może na stronę poświęconą buddyzmowi zen i przeczytaliście na początek memy? Czasami Sharon uważa, że książki są zbyt długie i nudne, jak na przykład Prawo Jednego, więc znajduje filmy wideo do obejrzenia przez ludzi, którzy przeczytali te książki i spodobały im się.

Ja: Na przykład Davida Wilcocka i Aarona Abke. Krótkie i słodkie. Ivo oczywiście również naucza Law of One i wiele się od niego nauczyłem. Ale ja lubię słuchać tego, co mówi Ra.

PRZESTAŃ POZWALAĆ NA ROZPROSZENIE UWAGI

El Morya: Sharon opuściła ten plik tekstowy, przeszła do innego pliku tekstowego, otworzyła program wideo, wróciła do pliku tekstowego, który otworzyła, a następnie channelingowała Atenę na kilka kolejnych lekcji energii.

 Nic dziwnego, że łatwo się męczysz, moja droga.

Ja: LOL Wiem. Przez cały czas nie mogę nadążyć za połową z nich. Zawsze zapominam umieszczać linki do filmów w komentarzach i dziękuję wam za pomoc w tej kwestii.

El Morya: Teraz opuścisz ten plik i umieścisz tekst w programie wideo, aby stworzyć wideo na jutrzejszą lekcję Ateny. Zamieścisz go w trzech miejscach.

Ja: LOL Potrzebuję pracowników, co mogę powiedzieć?

El Morya: Łatwiej jest, gdy robisz jedną rzecz na raz, ale tak, muszą mieć pewną kolejność.

UPORZĄDKUJ DOBRZE SWOJE ZADANIA

El Morya: Ponieważ praca Ateny jest priorytetowa, jej praca powinna być wykonana jako pierwsza.

Ja: Nie chciałam.

ElM: Więc teraz pozwalasz, by twoje emocje prowadziły tam, gdzie powinien prowadzić twój intelekt.

Ja: Jestem Skorpionem.

ElM: To nie jest usprawiedliwienie. Skorpiony potrafią być jednymi z najbardziej zdyscyplinowanych ludzi, moja droga.

PRZESTAŃ SIĘ USPRAWIEDLIWIAĆ

El Morya: Myślę, że to się samo wyjaśnia, czyż nie?

Ja: LOL (winny chichot)

On patrzy, jak się męczę z wideo Ateny. Śmieje się i mówi: "Jaki ty masz nieskoncentrowany umysł".

Patrzy i mówi: "Teraz popełniasz błędy", kiedy wrzuciłem okładkę ostatniej strony na miejsce pierwszej.

Szczerze mówiąc, ludzie, samo zwrócenie uwagi na to, jak coś robicie, ujawni wam drogę!

El Morya: W rzeczy samej. Zwracam uwagę na to, co robisz, i na efekt, jaki wywołuje twoje przeskakiwanie z pliku do pliku, z oprogramowania do oprogramowania, do Internetu i z powrotem. Potem podsycasz to drugą filiżanką kawy.

Ja: Wygląda na to, że się chmurzy i chcę sprawdzić radar pogodowy, a potem myślę: "Nie mogę. On patrzy!". LOL

El Morya: Wchodzi na youtube i widzi gwiazdę rocka, czuje, że musi się zatrzymać, żeby zobaczyć, kto to jest. Na szczęście poszła dalej. Łatwo cię rozproszyć. Widzicie, co się tutaj dzieje, czyż nie? Im bardziej koncentrujemy się na omawianych problemach, tym więcej ich się pojawia. Takie jest uniwersalne prawo uwagi. To, na czym się skupiasz, rośnie.

Ja: Tak, rozpraszają mnie gwiazdy rocka. Mają długie włosy jak ET. Nie żartuję!

ElM: Czy w takim razie mógłbyś wznosić piramidy, pracując z gwiazdami rocka wokół siebie?

Ja: LOL A może ludzie z ET? Może nie. Zbyt rozproszeni.

ElM: Masz zwiotczałe mięśnie duchowe, jak to się mówi. Brak ci samodyscypliny. Sprawdza zegar: jest 14.22. Zapisuje to. Teraz musi sprawdzić, dlaczego jest filmik Athena 16, skoro właśnie zamieściła #15. (kręci głową i uśmiecha się)

A ty jesteś studentem Prawa Uniwersalnego? Bardzo dobrze.

Ja: Wszyscy jesteśmy nimi z założenia. Nie da się tego uniknąć.

ElM: Tak. Nie da się. To są prawa, które zapewniają ci istnienie. Zaprzeczając im, zaprzeczasz samemu życiu.

Ja: Uwielbiam, kiedy mówisz takie rzeczy.

ElM: Ja też uwielbiam, gdy mówię takie rzeczy. Są prawdziwe, więc uwielbiam je mówić.

Jeśli chodzi o powstrzymywanie się od gratyfikacji, to jeśli wykonujesz pracę, która sprawia ci przyjemność, nie będziesz się powstrzymywał od gratyfikacji, więc w rzeczywistości nie dotyczy to pracy z nami.

Ja: Nie dotyczy. Umarłabym, gdybym nie mogła wykonywać tej pracy.

El M: Ale możesz to zrobić trochę bardziej efektywnie.

Ja: LOL Tak.

El Morya: Powiem ci, jaki jest umysł twojego ukochanego, Sharon. On myśli tylko o jednej rzeczy na raz i o niczym innym. Skupia całą swoją uwagę na zadaniu, z precyzją ostrą jak brzytwa. Czy nie chciałabyś mieć takiego umysłu jak on?

Ja: Mój jest jak miska spaghetti z makaronem rozchodzącym się we wszystkie strony. Myślę, że tak.

El Morya: Mój umysł jest teraz skupiony na nas. Jestem w stanie opóźniać przekazy telepatyczne do czasu, aż skończymy tę lekcję, a potem je odzyskiwać, podobnie jak w przypadku skrzynek poczty elektronicznej czy rozmów telefonicznych. Słyszę, jak prowadzi mnie moja intuicja, ale skupiam się tylko na tym, co jest teraz. Nie słyszę żadnych przekazów o tym, kiedy byłem arcybiskupem Canterbury lub kiedy byłem Mojżeszem, nic. Chyba że zdecyduję się otworzyć na ich słuchanie. Mam pełną kontrolę nad swoim umysłem. Nic mi się nie przypomina, kiedy wykonujemy tę pracę, ponieważ nie potrzebuję żadnych przypomnień. Nie zakłócają one również mojej jasności.

Przeciętnemu Ziemianinowi też nie. Pojawiają się myśli, z których część nie jest nawet twoja własna. Nie masz ogólnego dostępu do swoich akaszy, nie słyszysz swoich duchowych przewodników. Sharon, czy kiedy nadajesz na kanale, nie masz wielu intuicji?

Ja: Tak.

El M: Jak myślisz, dlaczego tak jest? Ponieważ jesteś skupiona na channelingu i nie rozpraszasz się. Kiedy jesteś rozproszona, z jednej strony trudniej się do ciebie dostać, ale z drugiej strony nie masz intuicji, prawda?

Ja: Nie mam. Słucham cię i domyślam się, że to właśnie implant to ułatwia.

El M: Tak. Używam go. Mistrz pozostaje otwarty na wszystkich, ale panuje nad swoim umysłem. Bóg ma władzę nad swoim umysłem. Wykorzystuje umysł, aby pracował dla niego, ale umysł nie włada jego czasem. Nie dominuje nad jego czasem. Umysł pracuje w porządku.

 W jakim porządku działa umysł? Oczywiście działa w ramach prawa uniwersalnego. Wszystkie rzeczy tak robią. Twój umysł pracuje w rytmie. Czy nie widzisz, że niektóre rzeczy są dla ciebie bardziej interesujące we wtorek, potem w środę przestają cię interesować, a dwa tygodnie później znów interesujesz się tym tematem. To jest uniwersalne prawo rytmu.

Ja: Dlaczego to tak działa?

El M: Życie jest spiralą i wszystko działa w sposób spiralny. Całe życie jest energią, a energia jest spiralna, gdy obniża lub podwyższa swoją częstotliwość.

Ja: Więc tak powinniśmy robić? Pracować w spirali?

El Morya: Tak. Już to robisz. Wracaj do projektów wciąż i wciąż i w miarę jak się uczysz, wnoś coraz więcej.

Ja: Jak to mi dzisiaj pomoże?

El Morya: Wracasz do tej pracy co miesiąc. W ciągu miesiąca przesyłasz filmy wideo do obejrzenia na wiele różnych tematów. Rozumiesz, że czasami masz wiele tematów do omówienia, a czasami nic.

Ja: Tak. Więc to jest prawo uniwersalne?

El Morya: Czy nie wydaje ci się to bardziej efektywne niż to, co robisz dzisiaj?

Ja: Z mózgiem spaghetti? Tak, to prawda.

El Morya: W takim razie musisz zaakceptować jego wpływ na twój umysł. Prowadzisz dziennik, to dobrze. Twoja pamięć cię zawodzi. Kiedy wrócisz do tego, co napisałeś, zobaczysz, co cię interesuje, i zaczniesz to badać ponownie. Jednak twoje ego powie ci, że musisz wszystko zrobić dzisiaj. Nie, to nieprawda. Lepiej jest zaczynać i wracać do projektu wciąż od nowa.

Uzyskanie koncentracji umysłu jest kwestią zrozumienia Uniwersalnego Prawa Korespondencji. Jak to? Sharon, kiedy pragniesz coś zdobyć, wykorzystujesz uniwersalne prawo - używasz Prawa Przyciągania, aby zdobyć to, czego pragniesz. Czy to się natychmiast materializuje?

Ja: Nie.

ElM: Zdajesz sobie sprawę, że uniwersalne prawo wymaga czasu. W ten sam sposób musisz wykorzystać Prawo Korespondencji. Jak? Jak wyżej, tak i niżej. Inicjujesz temat, na który chcesz otrzymać informacje, i zaczynasz o nim pisać. Możesz nadawać kanały. Twoje ego chce, aby praca została zakończona dzisiaj. Uważa, że nie ma już więcej informacji, które można by przekazać na ten temat. Ale w rzeczywistości, jeśli pozwolisz, aby prawo "jak wyżej, tak niżej" działało dla Ciebie, zrozumiesz, że więcej informacji przychodzi do Ciebie "z góry" poprzez to prawo. Czy osoby szukające nowego partnera rozumieją wszystkie informacje o tej osobie już pierwszego dnia? Nie. Skup się na tej osobie i bądź otwarty na to, by dowiedzieć się więcej, ponieważ więcej będzie się pojawiać.

Kolejne uniwersalne prawo: Prawo Poddania. Jak to działa? Poddajesz wyniki swoich poszukiwań wyższej instancji. Pozwalasz, aby obniżyła ona swoje wibracje do pracy w tym wymiarze. Pozwalasz, aby uniwersalne prawo korespondencji działało na twoją korzyść i wysyłało ci więcej tego, czego pragniesz. Odwołujesz się do uniwersalnego prawa.

Na przykład na uniwersalne prawo uwagi. To, na co zwracasz uwagę, rośnie lub zwiększa swoją dynamikę. Jest to część twojego procesu twórczego, ty jesteś szkłem powiększającym.

Tak, istnieje Uniwersalne Prawo Skupienia. Jest to prawo uważności. Tworzy ono skupienie. Tworzy w umyśle siłę, która pozwala przezwyciężyć potrzebę rozproszenia uwagi. Tak, słyszeliście. Potrzeba rozproszenia uwagi. Wyobraźcie sobie, jak potężne byłyby wasze umysły, gdyby nie rozpraszały ich gwiazdy rocka, długie włosy i koty z problemami żołądkowymi.

Ja: Hmmm. To jest bardzo potężne.

ElM: Powołujesz się na prawo uniwersalne. Pracujesz z prawem uniwersalnym, aby osiągnąć to, co chcesz zrobić. To tworzy twoje skupienie, ponieważ pracujesz z wyższymi energiami. Kiedy pracujesz z niższymi energiami, masz wiele problemów, a rozproszenie uwagi jest tylko jednym z nich.

Sharon, pracujesz z wyższymi energiami, a teraz ja utrzymuję twoje skupienie. Trzymam twój umysł. Tak, pozwól psu obok szczekać. Trzymam Twój umysł i skupiam Cię na dokończeniu tego przesłania na dziś. Myślisz o Ivo, a ja przyciągam twój umysł z powrotem. Jak surowy rodzic, który przyciąga podbródek dziecka do siebie, żeby spojrzeć mu w oczy.

Ja: LOL Tak, czuję to.

ElM: We wszystkim, co robię, działam zgodnie z prawem uniwersalnym. Nie robię nic gorszego. Stąd czerpię swoją koncentrację. I wiem, jak używać go prawidłowo. Nie pozwalam, by niższy umysł mi przeszkadzał.

Ja: Ahh. Fajnie.

El Morya: Zapomniałeś o książce St Germaina, którą przeczytasz w odpowiednim czasie. Byłeś skupiony na tej lekcji ze mną. Co prowadzi mnie do następnego punktu.

UPORAJ SIĘ ZE SWOIMI EMOCJAMI PRZED ROZPOCZĘCIEM ZADANIA

El Morya: Dlaczego powinieneś zająć się swoimi emocjami przed rozpoczęciem jakiegokolwiek zadania? Ponieważ będą one rozpraszać twój intelekt, jak to opisałem powyżej. Twoje upodobanie do książki St. Germaina jest teraz odłożone na bok, aż nadejdzie właściwy czas na jej przeczytanie. A czas jest wszystkim, mogę dodać. Ale to na inny dzień.

Rozproszony umysł nie może podnosić skał. Rozproszony umysł nie może pilotować statków kosmicznych. Rozproszony umysł zapewni Ci życie pełne rozproszeń.

Tak, znowu mnie słyszałeś. Twój umysł, jeśli nie jest precyzyjnie skoncentrowany, stworzy wiele przeszkód, rozproszeń, strat czasu, frustrujących momentów, niejasnych uczuć... ad infinitum. Przyczyną frustracji w Waszym życiu są Wasze umysły. Gdybyście mieli tak ostre skupienie jak mistrz, wasze życie byłoby cudowne. Siła umysłu, która pozwala utrzymać skupienie na tak wysokim poziomie energii, przynosi wam tylko dobro.

Rozproszony umysł tworzy niezdrowe ciało. Twoje zainteresowanie ciałem powinno koncentrować się na jego zdrowiu i na niczym innym. Afirmuj jego dobre zdrowie. Wiedz, że jest zdrowe.

Podczas wykonywania jakiejkolwiek pracy najlepiej jest połączyć się z boskim źródłem. Nawet jeśli zszywasz papiery, płacisz podatek dochodowy czy wyprowadzasz psa na spacer, połącz się ze źródłem najlepiej, jak potrafisz, a zobaczysz, jak twoje życie się zmieni! To twój rozproszony, nieefektywny niższy umysł jest przyczyną błędów i frustracji w ciągu dnia. Ten umysł nie daje żadnej satysfakcji ze zszywania papierów, ale wyższy umysł dostrzega piękno we wszystkich czynnościach, nawet tak prozaicznych jak ta.

Ja: Wow!

El M: Musisz więc przyjrzeć się, jakie masz rodzaje rozproszeń. Sharon, masz rozproszenia emocjonalne. Jesteś Wodą, znakiem wodnym, a znaki wodne muszą opanować to, co emocjonalne. Przeszedłem przez wiele z tych rozproszeń, które Sharon napotyka podczas prób channelingu i mają one związek z "to jest ważne", "nie, to jest ważniejsze", "nie, poczekaj chwilę, to musi być zrobione najpierw", "nie, poczekaj, to nie musi być zrobione dzisiaj". Uporządkuj swoje zadania i wykonuj je w kolejności. Nie bądź niezdecydowany. To jest dobre wykorzystanie intelektu i zgodne z prawem rytmu. Naucz się wykorzystywać boski przepływ na swoją korzyść, podłączając się do wyższego umysłu przed wykonaniem pracy. Będzie ona wykonywana znacznie płynniej.

Niższe emocje mogą przeszkadzać, a kiedy zostaną aktywowane, niższy umysł może stać się współsprawcą, który zepchnie Cię ze ścieżki sukcesu.

Kiedy niższe emocje biorą górę, niezależnie od tego, czy przed nimi uciekasz, czy próbujesz załagodzić napięcie, które grozi ci z ich strony, tracisz cały sens połączenia z boskością: możesz doświadczyć o wiele lepszych rzeczy - lepszych stanów emocjonalnych i lepszego zarządzania obowiązkami fizycznymi oraz większej satysfakcji z życia poprzez zarządzanie stanami emocjonalnymi niższego umysłu. Kluczem do rozpoczęcia jest niepoddawanie się im i wyznaczanie odpowiednich granic. Nie pozwól się rozpraszać. Skoncentruj umysł na jednej rzeczy naraz i wprowadź wyższą mądrość, która pomoże ci ją przeprowadzić.

PROBLEM: USPRAWIEDLIWIANIE SWOJEJ NIEDYSKRECJI, RACJONALIZACJA

El Morya: I o to właśnie mi chodzi - usprawiedliwiasz swoje emocje. Dezorganizacja jest procesem, z którym łatwo sobie poradzić. Zorganizuj się. Uporządkuj rzeczy w kolejności od najważniejszej do najmniej ważnej.

Teraz słyszę twój sprzeciw: "Wtedy niektóre rzeczy nie zostaną zrobione!" - mówisz.

W takim razie są one priorytetem na jutro - odpowiadam.

Nie rób z pracy sprawy emocjonalnej. Oszczędzaj czas, nie angażując w nią swoich emocji i racjonalizacji.

Usprawiedliwiasz swoje słabości. Tak. To też trzeba wyeliminować. Skupiony umysł nie jest słaby, dlatego nie trzeba się usprawiedliwiać.

Ja: O rany, wiedziałem, że jesteś moim ulubieńcem. LOL

El Morya: Pomyśl o rozwijaniu umysłu jak o laserze. Cienka linia, która łączy się z Bogiem. Stamtąd czerp inspirację. To słowo również ma swój korzeń: Inspiracja, inspirować, iglica, duch. Zawsze czerp ją z ducha.

Skupienie nie pochodzi z umysłu ego, lecz z umysłu Ojca wszystkiego. Łączenie się z tym umysłem poprzez podporządkowanie sobie niższego umysłu jest tym, o czym dziś tu mówimy.

Dziękuję, że poprosiłaś mnie o pomoc, Sharon.

Ja: Wrócę, nie martw się! Dziękuję za pomoc, ojcze. Teraz o wiele lepiej rozumiem, jak to zrobić.

El Morya: Porozmawiamy jeszcze.

Ja: Jezu, trudno go naśladować, ale zamierzałem połączyć się z Ateną i Archaniołem Jophielem, żeby zobaczyć, co mają do powiedzenia, ale później, kiedy Prawo Rytmu znów wzbudzi moje zainteresowanie.

**Kanał: Sharon Stewart

YouTube: SharonandIvoofVega

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz