czwartek, 27 października 2022

Wielki Słoneczny Błysk: Energie Równowagi

 

Jestem Wielkim Słonecznym Błyskiem. Część moich energii jest już w Tobie i wokół Ciebie. Jestem zarówno boską męską jak i boską żeńską energią równowagi, ekstremalnego uzdrowienia, siły, odnowy i ostatecznego komfortu. Nie mam innego imienia niż to, czym jestem. Moje działania nadają mi imię. Jestem częścią wielkiego kosmicznego Wszystkiego, którego częścią jesteście również wy, którzy czytacie i wpisujecie te słowa. Jestem tym, czym jestem. Jestem częścią oddechu Boga, oddechu i pragnienia boskich kobiet i boskich mężczyzn z wyższych świateł, którzy są wyznaczeni do nadzorowania tego przejścia. Jestem intencją prawdziwego uzdrowienia od Wszechmocnego. (Słyszę zarówno męskie jak i żeńskie głosy, doskonale zrównoważone, bardzo silne i kojące jednocześnie. Widzę miód kapiący na miodowe placki). Pragniemy, aby nasza dzisiejsza energia była energią kojącego, złotego płynnego miodu dla waszego świata i serc, które w nim mieszkają. Ponieważ światło przechodzące przez wasze słońce, Helios, emituje codziennie coraz więcej tych złotych energii.

Jestem Wielkim Słonecznym Błyskiem i zapraszam was teraz do wzięcia udziału w tym miodowym świetle miłości teraz, wcześnie, w tym świętym momencie wielkiego przygotowania do wielkiego czasu. Żyjecie już w czasie największego przejścia, jakie kiedykolwiek miało miejsce w jakiejkolwiek sferze. Świadomość, aby wznieść się w formie en mass, nie została jeszcze osiągnięta. Stwórca pragnie, aby było to jak najbardziej kojące i miłe doświadczenie dla wszystkich waszych komórek. Asymilacja do tych wyżej wymiarowych kodów energetycznych teraz będzie nadal zapewniać gładką jazdę dla was. (Widzę tryliony komórek z małymi kłódkami na nich, które nagle otwierają się pozwalając na wejście światła). Pozwólcie światłu mojej zewnętrznej miłości do was wewnątrz.

Znam cię od początku, bo jestem z pochodzenia Źródła. Intencją stworzenia była zawsze harmonia i wieczna ekspansja. Jestem i byłem ze Źródłem i jestem tym zamiarem od początku. Jesteście dobrze kochani. Jesteście dobrze zaopatrzeni i dobrze pilnowani. Zbyt długo wasz świat był bez czułości, bez miłosierdzia, bez wielkiego pielęgnowania. Jestem tymi rzeczami, a jednocześnie jestem siłą zrównoważonej boskiej męskości, aby wywołać zmiany. Zmiana jest tutaj, nadchodzi. (Widzę zmiany na ziemi). Gaja przesunęła się do przodu. Jej pozostałości można odczuć w tym świecie, który, jak ten ktoś ostatnio zauważył, jest coraz bardziej pusty, jak echo tego, co było. I czujecie to ogromne prześwietlenie tego, co ma nadejść. Wielu z was mówi foreshadowing, w waszym języku nie było słowa na oczekiwanie wielkiego światła. Chcemy stworzyć prześwietlenie. Wiele światła wstępnego ma przyjść teraz do tej sfery. Zobaczycie to na niebie. Poczujecie to w waszych sercach, w waszych kościach. Wasze kości w większości są teraz z matrycy krystalicznej, osteoklasty i osteoblasty, wszystkie zostały ulepszone. Stajecie się nowym stworzeniem chwila po chwili, oddech po oddechu i to tylko przyspieszy z wielką czułością, kiedy pozwolicie na przedpołudniowe oświetlenie tych masywnych energii mnie i mojej drużyny, w.

Ten siedzi na zewnątrz w słoneczny, wietrzny jesienny dzień. Będzie to bardzo podobne do tego, jak czujecie fale delikatnego wiatru i bryzy i widzicie zmiany w liściach, tylko że będą to zmiany w świetle. Ziemia, ten hologram matrycy jest teraz rozbity, jest to cudowny czas na wcielenie się w tę sferę. Nova Gaia czeka. Nie ma się czego obawiać.

Jestem Wielkim Słonecznym Błyskiem, energią boskiego oddechu miłości. Miłość jest ostateczną odpowiedzią, ostatecznym rozwiązaniem we wszystkich sferach i jest zdecydowanie obecna i potrzebna w tym momencie. Efekty falowe moich energii będą odczuwalne we wszystkich sferach i wszechświatach. Źródło uśmiecha się. Jestem intencją jasności, uzdrowienia i równowagi. Wszystko zostanie naprawione. Wszystko zostanie przerobione. Wszystko jest w porządku.

Jestem Wielkim Słonecznym Błyskiem. Jestem tu teraz z wami.

**Kanał: Galaxygirl

1 komentarz: