niedziela, 30 października 2022

Ten, który służy i Shoshanna: Po co tu jesteś

 

Om, mani, padme, hum; om, mani, padme, hum; hum, hum. Pozdrowienia dla Ciebie! Ten, który służy tutaj. Shoshanna jest tutaj i z powrotem z nami, wspaniałe.

I jesteśmy gotowi kontynuować ten program, który pracujemy z tymi z was w tej grupie, na tym wezwaniu, a także z tymi z was, którzy czytają te słowa lub słuchają tych słów po, a co ważniejsze rezonują do tych słów. Abyśmy mogli nadal przynosić wam prawdę, tak jak możemy to zrobić dla was.

Nie możemy zrobić dla was wszystkiego, choć czasami chcielibyśmy. Wiemy, że przynosimy wam informacje. I czasami pada to w głuche uszy, a czasami się przebija. Ale wiemy, że w miarę jak kontynuujemy pracę z tą grupą, że w końcu to dostajecie, wierzymy w to tutaj. Dociera do was, kim jesteście, po co tu przyszliście.

Dociera do was, że jesteście tymi, na których czekaliście. Nie dla nas. Nie dla tych z Galaktyki, którzy przyjdą i was uratują. Ale na was, na was samych.

To wy jesteście tymi, którzy mają kontynuować szerzenie światła. Najpierw zakotwiczenie światła, które robiliście, a następnie rozprzestrzenianie światła, tak jak to robicie.

Za każdym razem, kiedy otwieracie swoje usta i dzielicie się prawdą, którą znacie, szerzycie światło. Czy to podczas tych rozmów, czy też dzielicie się tym z rodziną, przyjaciółmi, znajomymi, gdziekolwiek by to nie było. Nawet ci, którzy mówili wcześniej o tych, którzy przychodzą do drzwi i pukają do nich.

Albo kiedy spotykacie kogoś na swojej drodze i jeśli macie poczucie, że są otwarci na słuchanie tego, co możecie im dać. To jest dla nich przebudzenie. To jest dzielenie się Światłem. To jest przynoszenie prawdy do przodu, aby mogli zacząć przechodzić przez proces przebudzenia. Mogą zacząć zadawać pytania wewnątrz siebie: "Dlaczego słyszę to teraz? Kim naprawdę jestem? Po co tu naprawdę jestem? O co chodzi w tym życiu? Musi być coś więcej niż to, co słyszeliśmy z naszych mainstreamowych źródeł."

I jak wszyscy wiecie, tak, rzeczywiście, jest o wiele więcej niż słyszycie z głównego nurtu. Ponieważ główny nurt to tylko gadające marionetki tych z ciemnych sił. To wszystko czym są. I to jest wszystko, czym będą.

Ale oni również się zmieniają. Wiedzcie o tym. To się zmieni, tak jak wszystko inne jest w procesie zmian. Nadejdzie czas, kiedy będziecie słyszeć z waszych źródeł głównego nurtu, a one powrócą do dzielenia się prawdą, prawdziwymi wiadomościami, które wszyscy z was chcą usłyszeć. Nie to, co 'oni' chcą, abyście usłyszeli. Ok?

Jesteśmy teraz gotowi na wasze pytania, jeśli je macie.

Gość: Mam pytanie.

OWS: Tak?

Gość: To pytanie wymaga trochę ustawienia, zanim je właściwie zadam. Tak więc, zostałem wezwany przez Mt. Shasta do złożenia wizyty. Pojechałem tam w ostatni weekend. Spotkałem tam kilku przyjaciół ze Starożytnego Przebudzenia. Dobrze się bawiliśmy chodząc na wycieczki po górach i oglądając wodospad, nowe szlaki i ceremonię pełni księżyca, która była naprawdę miła.

Ale kiedy tam byłem, próbowałem dowiedzieć się, dlaczego zostałem tam wezwany. Chciałem porozmawiać z kimś w Telos, albo otrzymać pozwolenie na wejście do Telos, na zbadanie go. Ale nigdy się ze mną nie skontaktowano. A kiedy moje wakacje dobiegły końca, byłem już w drodze, jadąc autostradą, jadąc z powrotem do innego miasta, aby wrócić na lotnisko.

I podczas jazdy, jadąc 70 mil na godzinę, poczułem obecność. Zacząłem próbować zapytać tę obecność, czy jest ze Światła, i dowiedzieć się, kim jest. Otrzymałem imię "Adama". Z tego co wiem, Adama jest przywódcą w Talos. Zaczęliśmy prowadzić rozmowę podczas jazdy i zaczęłam się czuć coraz lepiej.

I tam zdecydowałem, że to jest w porządku, aby spuścić gardę i nazwać go moim przyjacielem, lub powiedzieć, że jesteśmy przyjaciółmi. Jak tylko to słowo samo wyszło z moich ust i do mojego umysłu, "przyjaciele", otrzymałem ten ogromny, gargantuiczny przypływ energii, który sprawił, że natychmiast zacząłem płakać, mimo że nie byłem smutny. I jak już mówiłam, prowadziłam samochód. Musiałem zjechać na pobocze. Znalazłem stację benzynową. Wyłączyłam silnik i po prostu kuliłam się jak dziecko, nie wiedząc, dlaczego to robię. Nie mogłem się zatrzymać.

Więc moje pytanie brzmi, czy to rzeczywiście była Adama i jeśli tak, to dlaczego płakałam jak dziecko?
OWS: Drogi Tomaszu, czy wiesz, jak daleko ... Wątpiący Tomaszu, czy wiesz, jak daleko zaszedłeś w tych czasach, w których my pracowaliśmy z tobą i ci z twoich przewodników, którzy pracowali z tobą, aby doprowadzić cię do punktu, w którym jesteś teraz? Że nawet zaczęlibyście wierzyć, że to, co przyszło do was, było tym, co czuliście, że jest. I to było wewnętrzne poznanie, że tak, rzeczywiście, to był Adama. I przychodził do was, ponieważ byliście w tym rejonie Mount Shasta, mimo że już stamtąd wyszliście. I nie ukazał się wam, ani nie pokazał wam wejścia. Podobnie jak wtedy, gdy Jakub i Cynthia udali się tam, i im również nie pokazano wejścia. Ale oni mieli wiele doświadczeń, tak jak i wy mieliście tutaj, tak i wy macie.

A powodem, dla którego załamaliście się i płakaliście jest to, że czuliście, że prawda przechodzi. Wiedzieliście, że ona przechodzi. Wiedzieliście o tym. Wiedzieliście w głębi duszy, że macie z tym związek. I właśnie dlatego przyszedł do was w tym względzie. To jest wszystko, co możemy powiedzieć w tej chwili. Jesteście z pewnością na dobrej drodze, wierząc i porzucając wątpliwości, które tak długo w sobie mieliście. Ale to zaczyna coraz bardziej zanikać, jak to stwierdzamy.

Och, dodajemy jeszcze jedną rzecz: proszę zrozumieć, tak, to jest osobiste pytanie tego, ale może być skierowane do wszystkich z was, jak również, że wszyscy z was czasami wątpią w to, co przychodzi do was, wątpią w to, co jest przynoszone do was w zakresie zrozumienia wiedzy, aby mieć tę wiedzę głęboko w sobie. I jest to proces, przez który wszyscy przechodzicie. Więc to nie jest tylko od tego, który zadaje pytanie, ale skierowane do was wszystkich. Ponieważ wszyscy macie te doświadczenia w różnych momentach. Nawet jeśli nie jest to w stanie czuwania, to jest to w stanie snu.

Więc zaufajcie. Wierzcie. Kiedy czujecie, że to jest właściwe w was, kiedy przynosi to rodzaj odpowiedzi, jak ta jedna miała, wtedy wiecie, że to jest rzeczywiście wasze Wyższe Ja Boże lub różni przewodnicy, którzy pracują z wami, aby doprowadzić was dalej wzdłuż procesu tutaj. Okay? Shoshanna, czy masz coś do dodania?

SHOSHANNA: (Wyższe Ja JoAnny, channelingowane przez JoAnnę McConnell)

Chcemy się podzielić. Czy możemy się dzielić, Drogi Bracie?

Gość: Proszę, zrób to, proszę.

Shoshanna: Drogi Bracie, jakże to wspaniałe! To jest to, co możemy powiedzieć. Jakie niesamowite doświadczenie miałeś. Powiemy również, że emocje, które odczuwałeś, opierały się na idei, że po raz kolejny cieszysz się swoją rodziną. Po raz kolejny łączą się Państwo ze sobą. Nie wiecie tego na trzeciowymiarowym świadomym poziomie, bo zastanawiacie się: "Dlaczego płaczę?". Czy możecie sobie wyobrazić, że jesteście częścią rodziny, która kocha was tak głęboko i pragnie zjednoczyć się z wami tak głęboko, że wasze serce otworzyło się jak kwiat, a łzy potoczyły się po waszych policzkach, ponieważ na jakimś poziomie wiecie, że jednoczycie się z tymi wysokimi pięknymi Wniebowstąpionymi Mistrzami, którzy są częścią was, którzy są częścią waszej rodziny duszy. Powiemy wam, że wyraziliście uczucie ponownego połączenia i były to łzy radości, mój bracie, a nie smutku. Namaste.

OWS: Tak. Bardzo dobrze.

Gość: Dziękuję bardzo.

OWS: Jesteśmy gotowi na kolejne pytanie, jeśli takie będzie.

Gość: Dzień dobry. Mam pytanie, bardzo proszę.

OWS: Tak?

Gość: Dziękuję. Otóż słucham rozmowy od lat i zawsze kierujesz nas do opuszczania ciała przez trzecie oko, nie z trzeciej czakry, z trzeciego oka, prawda? Ale od kilku tygodni, trzy lub cztery razy, opuszczamy ciało przez czakrę korony. A po tym ponowne połączenie wszystkich czakr, z tylko jednym białym światłem w czakrze duszy. I wiem, że to jest bardzo znaczące. Ale chciałbym mieć głębszą wiedzę na temat tego, co się dzieje. Jakie jest znaczenie tej zmiany, proszę o informację.

OWS: Tak jak mówiliśmy, pracowaliśmy z wami wszystkimi w programie tutaj. Program, który ma na celu kontynuację posuwania was naprzód w postępie w waszym procesie wznoszenia. I częścią tego jest przebudzenie się do waszego ciała świetlnego. I kiedy pracujecie teraz z czakrą startu duszy i wszystkimi czakrami łączącymi się razem, to jest to wasza praca z waszym lekkim ciałem.

Tworzycie swoje ciało świetlne. A właściwie powiemy, że tworzycie na nowo swoje ciało świetlne i wiedzę, że jesteście w tym ciele świetlnym. Tak więc przeszliśmy od wczesnego wyjścia przez waszą trzecią czakrę, jak powiedzieliście, obszar splotu słonecznego, bardziej centrum ego, do centrum trzeciego oka, jak również wprowadziliśmy was w ten proces, a teraz przenieśliśmy was do następnego etapu, gdzie pracujecie ze swoim ciałem świetlnym bezpośrednio tutaj. Okay?

To jest to, o czym to wszystko jest. I będzie więcej postępów w miarę jak będziemy się tu poruszać. Shoshanna, czy masz coś, co chciałabyś tutaj dodać?

Shoshanna: Chcemy się podzielić. Czy możemy się podzielić, Droga Siostro?

Gość: Tak, dziękuję.

Shoshanna: Droga Siostro, ukończyłaś studia! Jesteś teraz na ścieżce do mistrzostwa. Namaste.

OWS: Bardzo dobrze.

Gość: Czy mogę zadać jeszcze jedno pytanie?

OWS: Oczywiście.

Gość: Jak wcześniej studiowałem trochę Jogę, kiedy otwierasz czakrę korony, oznacza to, że jesteś na ścieżce wzniesienia. Chciałbym jednak wiedzieć, czy to jest prawda, czy zostałem wprowadzony w błąd co do tej wiedzy. Dziękuję.

Shoshanna: Podzielimy się, Droga Siostro, czy możemy się podzielić?

Gość: Droga Siostro, najwyższym punktem wyjścia jest dla człowieka czakra korony. To jest najwyższy punkt. I to jest ścieżka do mistrzostwa, i to jest ścieżka do wzniesienia, więc to jest poprawne. Namaste.

Gość: Wow. To jest bardzo znaczące, faktycznie. Dziękuję ci bardzo.

Shoshanna: Tak jest, Droga Siostro. I wielu nie zna tego znaczenia. Jeśli wszyscy mają zaufanie i uczestniczą na poziomie zaufania. Namaste.

OWS: Dodamy tu jeszcze jedną rzecz. To, co robiliśmy z tymi z was, którzy są tutaj z zachodniej części świata, jest podobne, ale na różne sposoby, do tego, co ci ze wschodniej części świata robili przez tysiące lat tutaj w pracy z tym procesem. My po prostu pracujemy z wami w inny sposób. Zamiast pracować bezpośrednio z Kundalini, co może być czasami dość niebezpieczne, jeśli jest używane niewłaściwie. W pewnym sensie znaleźliśmy inny sposób, inny sposób tylnymi drzwiami, można powiedzieć, który działa bardziej z waszą świadomością tutaj, w tej zachodniej części świata. Dobrze?

Gość: O tak, bardzo dziękuję za znalezienie tej innej drogi progresji, ponieważ ta druga, wschodnia, mogła być dość długa i problematyczna czasami. Bardzo ci dziękuję za całą twoją pomoc.

OWS: Tak. Bardzo dobrze. Czy byłyby tutaj jeszcze jakieś pytania?

Gość: Witam. Ta rozmowa skłania mnie do przywołania pytania, które miałem wcześniej. Nie na temat czakry Gwiazdy Duszy, ale wiem, że moglibyśmy przejść do jakichś 12 czy 13 czakr. Spojrzałem wstecz przez ostatnie kilka lat i widzę jak pracowaliście z nią, aż w końcu jesteśmy w tym punkcie, w którym wychodzimy z naszej Czakry Gwiazdy Duszy. Tak więc zastanawiam się, czy nasze wznoszenie się będzie nadal na podobnej ścieżce i tak naprawdę nie będziemy w stanie go osiągnąć, dopóki nie uderzymy w tę dwunastą czakrę, czy cokolwiek to jest. I czy będzie to powolny proces, czy też światło pożera ten proces, czy też słoneczny błysk zabierze nas stąd do tamtego miejsca w mgnieniu oka. Czy też nadal będzie to rodzaj długotrwałego procesu, jeśli chodzi o nasze wzniesienie?

OWS: Proces wniebowstąpienia zależy od każdej jednostki. Nie zależy on od kolektywu, powiemy tutaj. Innymi słowy, w dowolnym momencie, wy sami jako jednostka możecie całkowicie wznieść się. Nie jest to zależne od tych z nas, którzy pracują z tą grupą, aby do tego doprowadzić.

Ale z drugiej strony, robimy to po to, aby doprowadzić was do punktu, w którym, gdy nastąpi Solarny Błysk, będziecie na niego bardziej przygotowani, abyście mogli w pełni otrzymać pełną intensywność tego Słonecznego Błysku i nie mieć, powiemy, trudności, które mogą z tego wyniknąć dla tych, którzy nie są na to gotowi. Dobrze? Przygotowywaliśmy was, przygotowywaliśmy was na to wszystko.

A także przygotowujemy i przygotowujemy was na ujawnienie tych, którzy przychodzą z nieba, ponieważ są gotowi pokazać się coraz bardziej tutaj, i coraz bliżej. Dobrze? Shoshanna?

Shoshanna: Mamy coś do przekazania. Czy możemy się podzielić?

Gość: Tak, proszę. Dziękuję.

Shoshanna: Droga Siostro, to jest wiadomość dla wszystkich, którzy słuchają. Musisz zrozumieć, że nie ma 12. To jest konstrukcja czasowa trzeciego wymiaru, która sprawia, że istoty z tej sfery wierzą, że rzeczy są szybkie, rzeczy są wolne i mają prędkość, a tak nie jest. Jest to proces, którego wiele istot doświadczyło przez miliardy lat, aby posunąć się do przodu w świadomości. Więc powiemy raczej, że zamiast mieć perspektywę powolności, miejcie perspektywę radości. Ciesz się podróżą. Namaste.

OWS: Bardzo dobrze. Tak. Czy byłyby tu jeszcze jakieś pytania, zanim wypuścimy kanał?
Gość: Tak mam pytanie. Moje pytanie jest związane z kontynuacją mojego pytania, myślę, że dwa tygodnie temu, kiedy powiedziałem, że kiedy jestem w dużych tłumach i próbuję, z braku lepszego określenia, zjednoczyć tłum poprzez czakrę Gwiazdy Duszy i poprzez nasze serce. Tak więc na ostatnim koncercie, na którym byłem, a jestem tylko ja szukający tych miejsc, dosłownie po prostu stałem tam w środku tłumu i bawiłem się z tym, jak powiedziałeś, Ten Który Służy, czekając, aż wszyscy będą w odpowiedniej energii. Wszyscy śpiewają swoje piosenki. Wszyscy są w świetnym nastroju. Dla mnie jest to prawdopodobnie najbardziej otwarty stan recepcyjny ludzi w tym tłumie. Więc oprócz wystrzeliwania światła i łączenia się, i próbowania tych wszystkich zabawnych rzeczy, byłem również na ludziach przechodzących obok, próbowałem dosłownie aktywować ich czakrę Gwiazdy Duszy. Tak jak mi kazano, pstrykałem palcami, gdy przechodzili obok. Nie patrzyłem na żadnego pojedynczego człowieka, patrzyłem na wszystkie ich czakry Gwiazdy Duszy. Patrzyłem ponad ich głowami. Więc kiedy ludzie przechodzili obok, dosłownie pstrykałem palcami i wysyłałem im miłość przez moje serce, wysyłałem im światło przez moją Czakrę Gwiazdy Duszy, a także próbowałem aktywować ich Czakrę Gwiazdy Duszy.

Więc moje pytanie brzmi, czy jest to technika, która faktycznie działa? Czy jest jakaś inna technika, której mogę użyć albo tam gdzie są duże tłumy, albo mijając ludzi nawet indywidualnie? Po prostu staram się rzucać światło jak tylko mogę, szczególnie w dużych tłumach, takich jak ten. Naprawdę, tak naprawdę starałem się zjednoczyć tłum i zbliżyć ich do siebie jako jedność. Moje pytanie jest takie, czy może jesteś w stanie zweryfikować, jaki to faktycznie ma wpływ, czy to faktycznie działa na aktywację czakry Gwiazdy Duszy, czy może jest coś innego, co można mi dać?

OWS: Więcej niż możesz wiedzieć w tej chwili, Drogi Bracie. Bardziej niż możesz wiedzieć, że masz tutaj wpływ na tych, którzy są wokół ciebie. A konkretnie tych, którzy są w bliskiej odległości od Ciebie. Ponieważ wciąż masz poczucie czasu i przestrzeni, gdy to robisz.

Gość: Racja.

OWS: Więc mimo, że może to wpływać na cały obszar, nie musisz być na tym obszarze. Jedna jednostka pracująca światłem może tworzyć cuda wszędzie, kiedy wierzy, że może to zrobić. I z powodu twojej wiary, Drogi Bracie, robisz to. Sprawiasz, że światło zapala się w wielu z nich. Mówimy tu o świetle Czakry Gwiazdy Duszy, tak jak ty to robisz. Bardzo dobrze. Pochwalamy cię, ponieważ nie tylko pracujesz nad tym, ale wierzysz w siebie w pracy z tym. To jest to, co tutaj znajdujecie. Shoshanna, czy masz coś do dodania tutaj?

Shoshanna: Będziemy się tutaj dzielić. Czy możemy się podzielić, Drogi Bracie?

Gość: Oczywiście, że możecie.

Shoshanna: Drogi Bracie, chichoczemy trochę, bo już to robiłeś. Robiłeś to w innych życiach i innych sferach, gdzie przebudziłeś wielu. Wiedziałeś, lub pamiętasz to. Używacie umiejętności, której używaliście w przeszłości w wielu innych życiach, widzicie, w wielu innych wcieleniach. I tak jest to coś, co jest wam nieznane w trzeciej sferze, ale to wciąż jest ze światła! Wydaje się, że "Och, mogę pstryknąć palcami i ta osoba się obudzi", ponieważ robiliście to w przeszłości. A my ci powiemy, że pracujesz nad tym, bracie! Robisz to! Pracujesz z tłumami, tak jak robiłeś to w przeszłości. I, jak podał Ten, Który Służy, my też cię pochwalamy!

Musimy Cię ostrzec, że w tej trzeciej sferze natychmiastowe rzeczy się nie zdarzają, ale jest to postęp dla wielu. I praca, którą wykonujecie teraz, objawi się w przebudzeniu innych w innym czasie. Może to potrwać rok. Może to zająć trochę czasu konstrukcyjnego, aby to nastąpiło. Ale musimy wam powiedzieć, żebyście to kontynuowali! Róbcie to! Namaste.

OWS: Z tego powodu jesteście Pogromcami Systemu, tak jak wszyscy przybyliście tutaj, aby być Pogromcami Systemu. To dlatego wszyscy zostaliście tu zgromadzeni. I ci z was, którzy są na tych połączeniach, pozostają na tych połączeniach. Niektórzy są na nich, a potem odchodzą z jakiegokolwiek powodu, i to jest ich powołanie, ich podróż. Wy jesteście powołani na podróż bycia tymi Pogromcami Systemu. A my przygotowujemy was do tego wszystkiego.

Jesteśmy gotowi na następne pytanie, jeśli jest, a potem zamierzamy wypuścić kanał.

Gość: Tak. Czy mnie słyszysz?

OWS: Na pytanie, tak?

Gość: Pracowałem z kilkoma innymi czynnikami, o których wy, jak dotąd, nie wspomnieliście. Zostałem poprowadzony do tych wszystkich czakr, zanim jeszcze dołączyłem do tej grupy. I w pewnym sensie chodziłem z nimi. Moje założenie było takie, że skoro zostałem do nich poprowadzony, to znaczy, że jest to dla mnie dobra rzecz. A potem zacząłeś dodawać niektóre czakry, z którymi pracowałem. Jest też jedna szczególna, o której wiem, że jest bardzo potężna, która znajduje się powyżej Gwiazdy Duszy. Jak rozumiem, jest to ta, w której przechodzimy do naszego zjednoczenia ze Stwórcą i naszego pełnego galaktycznego, jeśli pozwolicie, połączenia z Rodziną Światła. Tak więc to, co teraz naciskam, gdy robię moje Błękity i wciągam na pokład innych ludzi, którzy robią święte praktyki i uczą mnie świętych praktyk. Ale wiem, że ta konkretna jest bardzo świętą rzeczą, musisz być w gotowości. Czy mam unikać tego wszystkiego razem, czy mam dać ludziom opcję pójścia tam, jeśli ich Wyższe Ja mówi, że są w gotowości. Jaki jest najlepszy sposób postępowania?

OWS: Chcielibyśmy tylko powiedzieć tutaj, że tak jak pracujemy z wami wszystkimi w tym procesie i jesteśmy ostrożni, aby nie zaburzyć centralnego systemu nerwowego zbytnio tutaj, gdy pracujemy z tym, chcielibyśmy powiedzieć to samo wam, że musicie być ostrożni w tym zakresie. Wiedzcie o tym wewnątrz siebie, kiedy pracujecie z tymi rzeczami, że poruszacie się przed stadem, powiemy tutaj. I to może przynieść, po prostu wyjdziemy i powiemy to, to może przynieść pewne niebezpieczne efekty z tego. To jest, jak mówiliśmy wiele razy w pracy z energią Kundalini, że możecie wziąć niebo przez burzę tutaj. I musicie być z tym bardzo ostrożni, szczególnie jak pracujecie nad tym z innymi. To jedna rzecz dla siebie, inną rzeczą jest nauczanie innych tego, na co nie jesteście jeszcze w pełni gotowi. Okay? Shoshanna?

Gość: Dziękuję.

Shoshanna: Zgadzamy się. Nie mamy nic do dodania, może poza jedną rzeczą. Czy możemy się podzielić, Droga Siostro?

Gość: Tak, proszę.

Shoshanna: Droga Siostro, wszystko, co podał Ten, Który Służy, jest dokładnym przedstawieniem tego, co może się wydarzyć. Stwierdzamy, że jest bardzo niewielu w tej sferze, którzy są na to gotowi. Jest ich bardzo mało. Jednakże w swojej praktyce możecie natknąć się na jednego lub dwóch. Ale powiemy wam, że aby uczyć czegoś w dokładny sposób, w sposób celowy, trzeba już tego doświadczyć, widzicie. Namaste.

OWS: Tak. Bardzo dobrze.

Gość: Dziękuję bardzo. Doceniam waszą jasność, oboje.

OWS: Bardzo dobrze. Jesteśmy gotowi do wypuszczenia kanału. Shoshanna, czy masz coś, co chciałabyś tutaj przekazać?

Shoshanna: Cóż, po prostu myślimy o zapięciu pasów bezpieczeństwa i po prostu wierzymy i ufamy, że ta Wielka Zmiana, która ma miejsce, ma tak wielki cel dla wszystkich dusz w tym królestwie i innych poza nim. A ci, którzy uczestniczą w tym życiu, wykonali tutaj wspaniałą pracę. Namaste.

OWS: Tak. I po prostu mówimy, że bądźcie gotowi. To wszystko. Bądźcie gotowi.

Shanti. Pokój niech będzie z tobą. Bądź tym jedynym.

**Kanał: James McConnell

http://www.meetup.com/ancient-awakenings

http://www.ancientawakenings.org

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz