czwartek, 27 października 2022

Poleganie na naszej intuicji i intencji

 

 Podmuchy energii plazmy są intensywne, ponieważ kontynuujemy ten proces ewolucji w nasze nowe jaźnie. Powszechnie mogą one zakłócać sen. Ledwo spałem w niedzielę wieczorem, a następnego dnia miałem 4-godzinną jazdę. Ale zaskakująco, byłem szeroko rozbudzony przez cały dzień. Wydaje się, że potrzebuję mniej snu. Trzymamy kciuki.

Kontynuujemy poruszanie się coraz bardziej w kierunku nowego. To, co teraz zauważam, to naprawdę brak zrozumienia wszystkich zasad i procedur życia w 3D, kiedy jestem poza domem. Czuję się jak ktoś, kto wylądował w obcym miejscu, gdzie muszę się dowiedzieć jak robić różne rzeczy. Ale robię to w nowy sposób, bardzo intuicyjnie. Robienie tego jest teraz częścią przygody. Coraz bardziej polegamy na naszej intuicji i intencji, tworząc to, czego potrzebujemy chwila po chwili.

Zatrzymałem się przy moim nowo przebudowanym banku w tym tygodniu i znalazłem go off-putting. Wygląda jak pozbawiona osobowości kawiarnia z dużymi ekranami odtwarzającymi reklamy w pętli. Nie ma już nikogo, kto witałby się z tobą, gdy wchodzisz. Najwyraźniej ten nowy format jest apel do millenialsów, którzy nie chodzą do banków. Linie czasowe zdecydowanie się rozdzieliły. Na szczęście mogę wybrać inny oddział.


 

Ona jest tutaj, pomaga nam ustanowić nasz nowy świat tym pięknym światłem równowagi, pokoju, harmonii i miłości.

W tym tygodniu przebywał u mnie członek rodziny, więc ten post będzie krótki, ale chciałem podzielić się tym, że ta osoba miała bardzo ciekawe doświadczenie pierwszej nocy swojej wizyty. Obudził się w nocy, aby stwierdzić, że był otoczony fioletowym światłem. Trudno było to opisać, powiedział mi następnego ranka, ale sprawiło to, że pomyślał o światłach północnych. Światło trwało dość długo i było bardzo kojące, zauważył, bardzo pocieszające. Ja również doświadczyłam tego fioletowego światła w moim domu - energii źródła pochodzącej od Matki stworzenia, gdy wprowadzamy nowe królestwo. To takie wspaniałe słyszeć, że ona daje o sobie znać w ten sposób. Ona jest tutaj, pomaga nam ustanowić nasz nowy świat z tym pięknym światłem równowagi, pokoju, harmonii i miłości.

Stary świat nadal ustępuje, jak odpływający przypływ, i dzieje się to na wiele sposobów. Nasza gotowość do stania się nowym, nasza otwartość na zmiany i nasza zdolność do ewolucji przenoszą nas do przodu w nową świadomość.

Kilka lat temu spotkałem się z dwoma przyjaciółmi na obiedzie w małej lokalnej kawiarni. Wszedłem do środka i okazało się, że jeszcze ich nie ma, więc wróciłem na zewnątrz, aby poczekać. Wychodząc przywitałem się z kilkoma przyjaciółmi, którzy jedli kolację. Czekałem około 15 minut i w końcu wyszedłem, gdy się nie pojawili. Później porównaliśmy notatki i odkryliśmy, że byli tam w tym samym czasie. Przywitali się z tymi samymi przyjaciółmi. Zaparkowali przed kawiarnią na trzecim miejscu i powiedzieli, że obok nich jest puste miejsce. Tam właśnie zaparkowałem, na tym drugim miejscu, a trzecie było puste. Więc jakoś byliśmy tam w tym samym czasie, ale nigdy się nie widzieliśmy. Czasami myślę o tym doświadczeniu, ponieważ być może jest to przykład tego, co się stanie. Będą istniały równoległe rzeczywistości z pewnym przejściowym nakładaniem się, gdy każdy z nas będzie dokonywał swoich wyborów.

Było tak wiele doświadczeń, które pokazały nam, dokąd zmierzamy. Każdemu z nas przydarzyły się pewne rzeczy, sny, wizje, znaki, synchroniczności i to dało nam potwierdzenie. Poruszamy się w coś naprawdę niesamowitego i magicznego. Ta cała nowa era czeka, a my pracowaliśmy z determinacją i niezłomnością, aby ją stworzyć. I zaczynamy teraz widzieć niektóre z nagród i rezultatów naszego niezachwianego poświęcenia.

**By Terry Andrews

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz