poniedziałek, 31 października 2022

Merlin: Ziemia, cudowny plac zabaw

 


Hi-ho uczniowie, co za przyjemność widzieć was wszystkich tego wieczoru! Bo to jest wieczór, gdzie galaxygirl jest, i to jest prawie czas na swoje lekcje, czyż nie? Czy studiowałeś, i przygotowanie? Każdy dzień tutaj, na waszym polu ziemskim, jest czasem bardziej polem minowym, więc oczywiście uczycie się, jak pracować z tymi wysoko naładowanymi energiami kosmicznymi! Jest to ożywcze, prawda? Ten właśnie wziął kąpiel z solami Epsom i cieszył się strzałem whiskey. Choć może nie jest to najbardziej współczesne podejście do oczyszczania, to jednak zadziałało! Widzimy kreatywność was, Lightworkers, po naszej stronie kurtyny i jest to bardzo zabawne! Wasza wytrwałość, wasza determinacja, aby odnieść sukces i rozsadzać światło gdziekolwiek jesteście i w jakiejkolwiek sytuacji.  Jest to naprawdę niezwykłe.

Dlatego ziemska szkoła jest tak wspaniałym polem gry i jest hologramem, a my obserwujemy z holodeku w pewnym sensie, chociaż jest tak wiele holodeku oglądających w tej chwili, że byłoby to dla was zdumiewające. I czyż nie jest to wspaniałe słowo? Boggling. Zdumiewać. Zachwycać się umysłem. Hm. Najciekawsze. Słowa mnie fascynują. (Siedzi na swoim wysokim, uczonym, tapicerowanym krześle, bawi się swoją długą czarodziejską fajką, którą wydaje się mieć zawsze przy sobie). Oczywiście nie zawsze mam ją przy sobie, galaxygirl (mruga okiem), ale lubię moją fajkę. Daje mi komfort i zapewnia zajętym rękom coś do zabawy, podczas gdy mój umysł rozwiązuje tajemnice życia. Ojej, idę dalej.

Gdzie ja byłem? (Puszcza fioletowy, błyszczący dym w chmurę nad głową. Obrazy zaczynają się tworzyć. Pokazuje mi młodą planetę, ziemię. Widzę, jak pokojowe galaktyczne cywilizacje lądują na swoich statkach i z miłością przynoszą rośliny i inne sadzonki z ich własnych systemów gwiezdnych, i pokazują mi książki, zakodowane w ich roślinach. Widzę, że jest to jak biblioteka genetyczna z kosmosu, dlatego mamy tak wiele odmian gatunków. Widzę rozwój ludzkości, oraz upadek Lumerii i Atlantydy. Widzę jak szary smog wypełnia niebo i przeczuwam pogrążanie się w ciemności. Widzę Yeshua i innych, którzy przychodzą jako komety światła z gwiazd i oświetlają swoje obszary wokół nich na planecie. Widzę wielki błysk światła wyrzucony ze słońca i skąpany w świetle ziemi. Słyszę wiwaty, wielkie świętowanie. Fioletowy, błyszczący dym zaczyna zanikać).

A teraz, galaxygirl, czy to było zbyt ekstrawaganckie jak na starego czarodzieja? Widzisz, ta fajka może być całkiem użytecznym narzędziem nauczania. (Jego oczy marszczą się wokół krawędzi i uśmiecha się do mnie) Wy, Lightworkers, nie macie jeszcze wiele do zrobienia, wiecie. A jednak w schemacie wieczności, po co ten pośpiech? Po co ten pośpiech? Och wielu z was będzie się marszczyć na ten temat, ale naprawdę, każdy dzień, każda chwila jest tak cenna. To w końcu dar od Wielkiego Naukowca.  Jest tyle pytań do przemyślenia, że aż miło mieć na to czas. Jestem tu, jeśli macie jakieś pytania po zajęciach. Wasze dzisiejsze lekcje zaczynają się punktualnie. Ale widzę, że wszyscy dobrze się przygotowaliście. Może nauczycie mnie czegoś lub dwóch? (On zaciąga się fajką i widzę, jak wybucha niebieski, błyszczący motyl z różowymi brzegami, a za nim kolejny i kolejny. Lądują na czołach tych, którzy je przyjmują. Mały prezent od Merlina. Dziękuję Merlinie:)

Cała przyjemność po mojej stronie, to rozkosz spędzić ten czas razem. Wasze ciała i umysły muszą być ulepszone na wielkie odsłonięcie. Doświadczenie jest największym nauczycielem. A wy doświadczyliście tak wiele na planie ziemskim. Tak wiele smutku dla tak małych. Ale tylko w głębi ciemności można naprawdę zobaczyć swoje światło. Widzę wiele świateł świecących jasno, ponieważ znaleźliście siebie i swój cel.

(Zdmuchuje świecę w antycznym uchwycie na swoim biurku i stoi, aby odejść, zatrzymuje się i zapala końcówkę swojej fajki jako światło. Widzę jego oświetloną, czarodziejską twarz.) Uwaga na zakończenie: jako doskonali uczniowie, którymi jesteście, jesteście dobrze przygotowani. Studiowaliście i ćwiczyliście. Wielu z was zastanawia się, czego się spodziewać? Co się stanie? Dlaczego myślicie, że ja wiem? Jestem świadkiem waszego ukończenia szkoły i ukończenia wszystkiego, co znamy, naprawdę. To wspaniały czas, aby być żywym, wspaniały. Nie martwcie się, przeszliście wiele testów i poradziliście sobie bardzo dobrze. Będziecie sobie radzić ponownie i jak zawsze jestem dostępny na korepetycje, chociaż wiedzcie, że stajecie się korepetytorami dla nas wszystkich, to prawda. Oświeceni budzą innych, i tak będzie. I tak jest. Jestem Merlin. Dziękuję za wysłuchanie dziś wieczorem myśli starego człowieka.

**Channel: Galaxygirl

**Submitted to Era of Light by Galaxygirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz