wtorek, 28 marca 2023

Postęp do przodu

 

W moim ostatnim poście wspomniałem, że zobaczymy co przyniosła równonoc, i zdecydowanie przyniosła. Doświadczyliśmy znacznego przesunięcia na 3/22, i co ważne, to było fizyczne przesunięcie. Było to wyczuwalne w naszym centrum energii słonecznej (3 czakra), a fizyczne blokady dla obfitego zdrowia i postępu zostały usunięte.

Jest to ekscytująca wiadomość dla wszystkich z nas, którzy pracowali nad naszym zdrowiem fizycznym - aby przywrócić witalność i energię - poprzez emocjonalne oczyszczenie ze starych wzorców i pozostałości oraz oczyszczenie i unowocześnienie naszej diety, aby usunąć jak najwięcej niepotrzebnych dodatków. Być może zastanawialiśmy się, dlaczego to nie działa tak dobrze, jak mieliśmy nadzieję, ale istniały energetyczne, fizyczne przeszkody w naszych systemach i zostały one teraz oczyszczone.

Ten proces nadal jest współtworzeniem pomiędzy nami a Źródłem. Pomiędzy nami a boskością, z którą się łączymy, w miarę jak doprowadzamy to do zharmonizowania z tym, kim jesteśmy. Z każdym mijającym dniem łączymy się z większą częścią naszej wrodzonej boskości. Każdy z nas jest częścią Źródła. Ta rosnąca wewnętrzna boskość tworzy inspirację, którą następnie dzielimy się z innymi. Jest to napędzane przez światło fotoniczne i plazmowe o wysokiej częstotliwości, które wchłaniamy z masywnych fal świetlnych spływających po naszej planecie. Czy ktoś ostatnio dużo spał? Odpoczywajcie kiedy trzeba; to jest praca o wysokiej intensywności.

Będziemy teraz w stanie zobaczyć i doświadczyć więcej fizycznych zmian w nas, z większą łatwością. Chcemy nadal jeść wysokowibracyjne, wypełnione światłem jedzenie. I kiedy to robimy, chcemy porzucić nasze stare pomysły związane z odżywianiem. Chcemy zrezygnować z blokad, które świadomie utrzymywaliśmy w naszym umyśle na temat tego, co jest dla nas "dobre". Wiele z tego było błędną informacją. Będziemy teraz mogli doświadczyć uzdrawiającej i regenerującej mocy owoców, warzyw i ziół w większym stopniu, ponieważ przesunęliśmy się jeszcze bardziej w kierunku zestrojenia z Nową Ziemią i nową świadomością.

    Jest to niesamowicie potężny czas dla wszystkich, a szczególnie dla tych, którzy są świadomie świadomi tego, co się dzieje.

Nasze nowe statki wibrują teraz nową energią, gdy się do niej zaaklimatyzujemy, gdy stanie się ona tym, kim jesteśmy i jak nawigujemy. Jest to niesamowicie potężny czas dla wszystkich, a szczególnie dla tych, którzy są świadomie świadomi tego, co się dzieje. Usłyszymy więcej raportów o mgle mózgowej, bólu i fizycznych dolegliwościach od tych, którzy wciąż działają w starych systemach i polegają wyłącznie na radach i wkładach 3D. Każda osoba dojdzie do swojej własnej świadomości, kiedy będzie na to gotowa. Każdy musi być świadkiem tego, że stare systemy nie pracują dla niego lub z nim. Zobaczymy teraz duży postęp w tym zakresie. Zauważam wiele więcej ludzi otwierających się na to.

W tym tygodniu miałem kolejny gwóźdź w oponie mojego samochodu (z powodu całej budowy odbywającej się w tym rejonie). Pojechałem do sklepu z oponami i byłem na mojej drodze, aby zrobić sprawunki w mniej niż pół godziny. Co zauważyłem tym razem, to jak neutralny byłem w stanie pozostać, będąc obserwatorem i tym, który tworzył szybką naprawę. Ten czas, no ruszałem się w zmartwionego lub "co jeżeli" stan; Po prostu skupiałem się na czym potrzebował robić. Będziemy zauważać, jak bardzo stajemy się lepsi w tym wszystkim. Dostrzegamy nasze możliwości. Łączymy się z naszą mocą.

Gdy przechodzisz do zestrojenia ze swoim prawdziwym ja, swoim nowym ja, tworzysz w obecnej chwili, poruszasz się z przepływem energii i odkrywasz, że tworzysz to, czego potrzebujesz. Tak więc nie musisz mieć "planu", aby to zdobyć. Zamiast tego używasz jasności swojej intencji. Zauważcie praktykę, którą otrzymujecie, abyście stali się w tym biegli.

Tworzymy teraz coś absolutnie cudownego, każdy z nas, poprzez przejście do naszej suwerenności i boskości oraz poprzez wzięcie odpowiedzialności za to, co tworzymy. Widzimy jak coś niezwykłego i niesamowitego nabiera kształtu w tych intensywnie potężnych energiach, a jest to nasze stwórcze ja. Poruszamy się w kierunku zestrojenia z tą jaźnią tak, że jest to po prostu to, kim jesteśmy.

W 1637 roku Kartezjusz napisał: myślę, więc jestem. Było to jedno stwierdzenie, w które nie mógł wątpić, które pokazywało kim jest. To przeniosło nas do bycia mózgowym i zawieszenia w naszych myślach. Teraz, gdy przechodzimy do świadomości skoncentrowanej na sercu, uświadamiamy sobie na głębokim poziomie, że jesteśmy twórcami i wiemy o tym. To jest bardzo wzmacniające. To nie jest po prostu to, że istniejemy, istniejemy, aby stworzyć nasze doświadczenie i aby mieć doświadczenie, które od dawna czuliśmy głęboko w naszej istocie, nasze niebo na ziemi. Nie jesteśmy oddzieleni od miłości. To jest to, co jesteśmy tutaj, aby zrobić, każdy z nas, i teraz jest czas, kiedy możemy to zrobić. Jest to ogromny postęp w ogromnym procesie i otwiera drzwi do wszystkiego, co czeka. Jesteśmy w tej żywej, oddychającej magii teraz, i to jest miejsce, gdzie naprawdę zabłyśniemy całym światłem, które przyjęliśmy.

**By Terry Andrews

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz