czwartek, 30 marca 2023

Nasza Podstawowa Natura = Anielska Natura = Czysta i Niewinna


30 marca 2023 przez Steve Beckow

Przykłady świecących świateł

Kiedy stałem w obecności Światła, którym jestem - nazwij to Jaźnią, Chrystusem, Atmanem, naturą Buddy - w Xenia 18 września 2018 roku, Boska Matka przyznała później, że stonowała to doświadczenie. (1)

To, co powinno być światłem jaśniejszym - powiedziała - niż milion, miliard słońc, było bardziej świecące niż jasne. (2)

Ale to, co pozwolono mi doświadczyć pełniej, to jak czułem się wokół Jaźni. Czułem się niewinny i czysty.

Wiedziałem wtedy, że moja podstawowa natura jest czysta i niewinna, a nie nieczysta i grzeszna. Na to pytanie została udzielona odpowiedź.

Ale, co ważniejsze, kochałem to, jak czułem czystość i niewinność.

Tak więc można powiedzieć, że moja podstawowa natura jest zarówno czysta i niewinna, jak i, jak to ostatnio odkryliśmy, anielska. (3) Wszyscy jesteśmy aniołami na planecie Ziemia w tym czasie Wzniesienia. Więc to jest to, co czuje anielska natura.

Właśnie pozwalam, aby to uświadomienie zapadło się. Moja podstawowa natura = anielska natura = czysta i niewinna. I to samo można by powiedzieć o każdym i każdej innej osobie tutaj w tym czasie.

Jak głębokie jest doświadczenie tego: Moja podstawowa natura = anielska natura = czysta i niewinna.  Nie tylko intelektualne uchwycenie tego, ale odczucie tego. A potem uświadomienie sobie tego.

Zamykam laptopa i jestem z urzeczywistnioną przestrzenią, moją anielską naturą = czystością i niewinnością.

Przypisy

(1) Zapewniam, że jest to ta sama Jaźń, którą widział Akhenaten, kiedy napisał swój poemat do (wewnętrznego) Słońca. Zobacz "Czy Akhenaten był czcicielem Słońca? Surely Not", Feb. 7, 2011; c July 18, 2002, at https://goldenageofgaia.com/spirituality/cross-cultural-spirituality/akhenaten-worshipper-sun-surely/.

(2) Steve: Doświadczenie w Xenia, Matko, czy było okrojone?

Boska Matko: Nieco, tak.

Steve: Miałem wrażenie, że [było]. ... Światło, które widziałem powinno być jaśniejsze niż tysiąc słońc. Fakt, że tak nie było, sugeruje mi, że to doświadczenie było okrojone.  ...

DM: Nie było tak genialne jak to tylko możliwe, ujmijmy to w ten sposób.

Steve: W porządku... I znowu powodem jest to, że mam być w synchronizacji z moimi czytelnikami?

DM: Abyś był zsynchronizowany ze swoimi czytelnikami. Ale pozwól mi być bardzo jasnym.... Gdybyście zobaczyli światło takie, jakim ono faktycznie jest - tak, milion, miliard słońc - po prostu byście odeszli. ... Nie mamy na myśli śmierci, ale odeszlibyście od życia, które zaprojektowaliście - tak, z nami - dla siebie, dla usługi, którą świadczycie - odeszlibyście i po prostu powiedzielibyście: 'Nie muszę tego robić. Będę po prostu siedział w błogości miłości i szczęścia, wszyscy!" (Boska Matka w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 26 października 2018).

(3) O tym, że wszyscy jesteśmy aniołami, zobacz An Explosion in the Meaning of Humanness na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2023/03/An-Explosion-in-the-Meaning-of-Humanness-11.pdf.
Share this:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz