wtorek, 25 sierpnia 2020

Wyeliminowanie Atlantyckiego Dziedzictwa Energii Zdrady i Zazdrości we wszystkich Pracownikach Światła i Ludziach w dniach 21-22 sierpnia 2020 r.

 Kontynuacja zmian w dniach 15 sierpnia - 23 sierpnia 2020 r.
przez Georgija Stankowa Przysłane w dniu 24 sierpnia 2020 r.   

 

 

Wyeliminowanie Atlantyckiego Dziedzictwa Energii Zdrady i Zazdrości we wszystkich Pracownikach Światła i Ludziach w dniach 21-22 sierpnia 2020 r.

Georgij Aleksandrow Stankow, 24 sierpnia 2020 r.

www.stankovuniversallaw.com

Zeus i Thunderbolt

Ta kontynuacja wczorajszego sprawozdania powinna być interpretowana na tle masowej zmiany, która miała miejsce między 15 a 23 sierpnia i osiągnęła szczyt w postaci masowej reakcji alchemicznej i oczyszczenia z ciemnych energii i bytów z czasów atlantyckich, które były uwięzione na ludzkich polach 21/22 sierpnia. Do wczorajszego wieczoru nie wiedzieliśmy dokładnie, co wydarzyło się tego dnia, poza tym, że było to bardzo dramatyczne i sprawiało wrażenie, że było to również bardzo niebezpieczne wydarzenie. Dlatego też prosiłem mój HS o dalsze wyjaśnienia w tej sprawie. Wczoraj wieczorem wreszcie ją uzyskałam.

Jak powinniście pamiętać, pod koniec marca tego roku odcięliśmy wszystkie linie czasowe Atlantydy od nowej ziemi, która powstała w tym czasie po tym, jak zostaliśmy zaciekle zaatakowani przez nieuczciwą galaktyczną atlantycką klikę ciemnych bytów, która była odpowiedzialna za zniszczenie Atlantydy na Marsie, a następnie pojawiła się na ziemi i zaczęła zniewalać ludzkość po zatonięciu Lemurii.

Czytaj: Melchizedek Uznaje Nowe Ośrodki Studiów i Duchów we Włoszech i Nasze Światło oraz

Read: Melchizedek Acknowledges the New Study and Spiritual Centres in Italy and Our Lightwork 

 and

What Happened 7 Years Ago As a Template For August 2020

Co się wydarzyło 7 lat temu jako szablon na sierpień 2020 r.

Był to pierwszy poważny akt w ostatnim dramacie o Mocach, które zmieniły ludzkość w rasę niewolników, co zostanie ujawnione do końca tego roku dla wszystkich.

Drugim ważnym aktem było wyeliminowanie z tej ziemi wielkich, brzydkich, najświętszych reptiliantów 10 czerwca. Te najczarniejsze jednostki stanowiły główny kontyngent Niebiańskiej Szóstki ET z PTW z Imperium Oriona Gadów. Byli oni aktywni na ziemi, w swoich podziemnych bazach i mieli bezpośredni kontakt z ludzkim kabalem, który pozornie rządził ludzkością, ale tylko na łasce tych złych jednostek i posłusznie wykonując ich złowieszcze rozkazy, jak pokazuje nałożenie obecnego zamknięcia na fałszywe preteksty.

Czytaj: Portal zaćmienia księżyca w pełni 4 lipca był gigantycznym skokiem w naszym wzniesieniu - pełny raport i

Read: The Full Moon Eclipse Portal on July 4th Was a Giant Leap in Our Ascension – Full Report and

Why We Had to Eliminate the Reptilians (Draco) From the Earth on June 10, 2020

Dlaczego musieliśmy wyeliminować gady (Draco) z Ziemi 10 czerwca 2020 r.

Trzeci i, miejmy nadzieję, ostatni akt globalnego oczyszczenia ciemnych bytów na ziemi miał miejsce 21 i 22 sierpnia. Biorąc pod uwagę intensywność oczyszczających energii i zbliżające się niebezpieczeństwo, że uwolnione ciemne energie z tej bitwy emanowały na naszych polach, łatwo było nam stwierdzić, że ta trzecia bitwa gargantuańska była równie ważna jak dwa poprzednie bardzo dramatyczne spotkania.

Do tego wniosku przemawia również fakt, że tego dnia Amora otrzymała rano orędzie od Matki Bożej zapewniające nas, że jesteśmy chronieni. Normalnie nie trzeba nam tego mówić, jak to wiemy, ale to zapewnienie było przeznaczone na nadchodzącą bitwę, w której niebezpieczeństwo będzie bardzo realne i mogą pojawić się wątpliwości w naszych umysłach. W ten sposób WP odwraca nas w momencie, gdy mają się odbyć kluczowe bitwy, aby przywołać naszą siłę woli i przygotować nas na zbliżające się starcie z ciemnością.

A oto, co otrzymałem od mojego HS wczoraj późnym wieczorem.

Kiedy oddzieliliśmy wszystkie linie czasowe Atlantydy od nowej ziemi, która będzie zasadniczo nową Lemurią, wyeliminowaliśmy również całe dziedzictwo Atlantydy, ponieważ jest ono niezgodne z polem jedności nowej ziemi 5D. Oddzielenie to nastąpiło jednak na poziomie planetarnym, podczas gdy wiele wcielonych jednostek ludzkich nadal miało bardzo bliskie związki z tą ciemną atlantycką przeszłością poprzez swoją linię wcielenia dusz.

Będziecie zaskoczeni, jak wielu samozwańczych guru w nowej epoce było w rzeczywistości głęboko skażonych energiami zdrady i zazdrości z przeszłości Atlantydy, które są najbardziej destrukcyjnymi energiami na planecie i główną przyczyną upadku ludzkości po zatonięciu Lemurii. Dlatego ten ruch zawiódł na prawdziwie duchowym poziomie i nie dorównał starej matrycy podzielonego ludzkiego myślenia. Nie będę wymieniał żadnych imion, ale jestem pewien, że te imiona są znane większości z was i być może nawet podążaliście za niektórymi z nich.

To co dokładnie wydarzyło się 21 sierpnia, było to, że wyeliminowaliśmy wszystkie te ciemne energie i siły od wszystkich ludzi, którzy zawarli w swoich polach i dziedzictwie genetycznym bezpośrednią osobistą linię do ciemnych atlantyckich energii zdrady i zazdrości. Należały do nich minione ciemne wcielenia i prawdziwe ciemne gąbki niosące te energie z planu astralnego.
Kiedy bitwa rozpoczęła się po południu 21 sierpnia, my trzej rozmawialiśmy o 3. mieście światła w Andach w Ameryce Południowej i byliśmy zaniepokojeni jego losem, ponieważ czuliśmy, że projekt ten jest poddawany masowym mrocznym atakom i zagrożony. Amora i Sophia martwiły się o to, jak jeszcze raz udadzą się do Andów w Ameryce Południowej, aby wzmocnić to trzecie miasto życia, które nazwaliśmy Nueva Terra, ponieważ uważały, że ich praca nad światłem jest tam niezbędna dla globalnej zmiany i wyniesienia na planetę. Biorąc pod uwagę obecne zamknięcie i ciągle zmieniające się stany wojenne oraz drakońskie zasady kwarantanny w większości krajów, które pozwalają władzom na zamknięcie każdego turysty pod fałszywym pretekstem medycznym, każda podróż do tego regionu jest równoznaczna z niebezpieczną przygodą ryzykującą życie.

Doszedłem do wniosku, że zanim będziemy mogli zająć się trzecim miastem światła w Ameryce Południowej, musimy stworzyć nowe fakty tu, w Europie, poprzez Boską Interwencję. To, co to oznacza, było wielokrotnie omawiane w moich ostatnich wpisach. Zasadniczo wiąże się to z naszym wniebowstąpieniem jako nowych duchowych przywódców ludzkości i manifestacją uzdrawiania i studiowania centrów światła w Ligurii, we Włoszech. Spowoduje to zmianę paradygmatu ludzkości i początek wszystkich prawdziwych objawień. Kiedy obecny przekręt z pandemią zostanie w pełni ujawniony, a blokada na stałe zniesiona, wtedy wszystkie inne operacje ratunkowe mogą być łatwo zrealizowane.

Przypomnieliśmy sobie wtedy, jaką dramatyczną walkę stoczyliśmy z rokową grupą galaktyczną Atlantean 6 stycznia, która trwała dla mnie do 10 stycznia tego roku, kiedy Amora była w Ekwadorze w Andach, aby zainstalować 3. miasto światła, które po raz pierwszy stworzyła 3 lata temu. Informacje te można znaleźć w poprzednich raportach. 6 stycznia Amora stoczyła wielką bitwę z tą grupą ciemnych istot, kołysząc mieczem świetlnym jak nieustraszony samuraj przez wiele godzin i wszystkie siły światła, a wszyscy aniołowie i Archaniołowie stali u jej boku. Walczyłam z Austrią i wspierałam ją pod zapaścią najintensywniejszych ściągnięć energii źródłowej z przerażającym bólem głowy przez wiele dni.

Następnie doszedłem do wniosku, że ta grupa miała dwie twierdze: jedną w Austrii, gdzie byłam w tym czasie, a drugą w Ekwadorze, w Ameryce Południowej, gdzie Amora była w tym samym czasie, tak że razem walczyliśmy z tymi ciemnymi Atlantyckimi ETami. Oczywiście, ich zamiarem było porwanie kontynentu południowoamerykańskiego, ponieważ jest on słabo zaludniony, a odsetek starych dusz, które tam trzymają iloraz światła jest praktycznie zerowy w porównaniu z całą populacją, nieliczni lekcy wojownicy PAT nie liczą się.

Bitwy te trwały dla mnie przez cały styczeń, luty i początek marca i zakończyły się moim przybyciem do Włoch 9 marca. Musiałem zrobić to wspomnienie, aby zrozumieć, co się dzieje.

Podczas gdy ta dyskusja między nami trzema toczyła się w wyżej wymienionym kierunku, nagle zostałem podstępnie dźgnięty w gardło przez bardzo mrocznego demona, którego zidentyfikowałem jako odnoszącego się do popularnego duchowego guru płci żeńskiej żyjącego w Ameryce Południowej. Natychmiast podskoczyłem do góry i rozpocząłem swój zabieg oczyszczania i w ciągu kilku minut wyeliminowałem tę ciemną istotę. W tym momencie nie wiedziałem, czy eliminuję ciemne istoty na polach tego guru nowej epoki, czy też walczę z tym guru, jako ciemną istotą, ponieważ nie miało to dla mnie znaczenia w tym krytycznym momencie. Wyczułem wiele niebezpieczeństw i musiałem natychmiast zareagować, aby się chronić.

Proszę, obserwujcie ten sam niezmienny wzór, jak we wszystkich naszych poprzednich bitwach z takimi ciemnymi istotami. To one zawsze są tymi, którzy wykonują pierwszy ruch i atakują nas, a potem mamy boskie prawo do reagowania, chroniąc nas i eliminując je z naszej rzeczywistości i ziemskiej linii czasu, na której jesteśmy.

Po tym incydencie ze mną, Amora została zaatakowana pół godziny później jeszcze raz przez jakieś ciemne istoty i powtórzyliśmy procedurę oczyszczenia.

Potem bardzo się zmęczyliśmy i wróciliśmy na swoje miejsce, aby odpocząć. Kiedy otworzyłem swoje konto mailowe, zdałem sobie sprawę, że zostałem zaatakowany przez trolla internetowego, który wślizgnął się pod mój radar, kiedy wykorzystał moje współczucie, wywołane jego fałszywą, żałosną historią. Na pierwszy rzut oka nie mogłem go rozpoznać jako sławnego, złego i bardzo chorego człowieka, którym był - autystycznego, uzależnionego trolla, prawdopodobnie zepsutego bachora, żyjącego na koszt swoich rodziców, który najprawdopodobniej jest również opłacany przez CIA jako troll i agent prowokator infiltracji i niszczenia od wewnątrz wielu ezoterycznych stron internetowych i forów, jak się później dowiedziałem. Natychmiast przejąłem pełną kontrolę nad sytuacją i zamknąłem go w bardzo elegancki sposób, czego niestety ta kałamarnica nie zrozumiała i nie doceniła, co pokazało mi po raz ostatni, jak wielkim marnotrawstwem energii jest zajmowanie się takimi ludzkimi szumowinami. Zajęło mi to trochę czasu, aby rozwiązać ten problem i była już północ.

Natychmiast po tym, jak wysłałem swój ostatni e-mail, rozbijając tego ohydnego trolla i cały system kłamstw, oszustw, intryg i zdrady, które zawsze szerzyły się na tej planecie (a w szczególności w Internecie) jako przejawy tych mrocznych energii Atlantydy, nastąpiła masowa reakcja energetyczna, globalna reakcja alchemiczna, która wyeliminowała wszystkie te energie z pól wszystkich wcielonych istot ludzkich, które nosiły te energie zdrady i separacji od czasów Atlantydy.

W tym samym czasie wszyscy trzej zostaliśmy dotknięci eksplozją jądrową strachu i zagrożenia, tak jakby nasze życie i życie naszych rodzin było w bezpośrednim niebezpieczeństwie. Przynajmniej to było to, co Amora i Sophia odczuły bardzo mocno. Wyczułam jedynie masowe uwolnienie zbiorowych lęków i zagrożeń, które również mnie dotknęły, ale nie przeszkadzało mi to zbytnio, ponieważ wiedziałam, że ma ono efemeryczny charakter i jest częścią uwolnienia ludzkich lęków w wyniku reakcji alchemicznej, którą wywołały te ataki na nas i nasza zdecydowana reakcja.

Jak być może zauważyliście, staram się przekazać wam procesy i wydarzenia energetyczne, które są sprzeczne z jakimkolwiek językiem ludzkim i nigdy nie były częścią zbiorowego doświadczenia i dlatego nie mają żadnych korelacji w zbiorowej wiedzy ludzkiej, przekazywanej przez pokolenia agnostyków. Mam tu do czynienia z tym samym problemem, co z wyjaśnieniem Prawa Uniwersalnego i jego Aksjomatyką, które uderza w ceglany mur oporów elektromagnetycznych w ludzkich polach mentalnych, a ludzie po prostu nie dostają prawdziwego znaczenia terminów używanych w Aksjomatice, choć jest to najprostszy system kategoryczny na świecie.

To był temat w przesłaniu Fulya. Zapomniałem jednak skorygować, że blokady te nie mają charakteru magnetycznego, jak ona ukierunkowała, ale elektromagnetyczny, a raczej elektryczny charakter i że mogą być rozwiązane przez nowe energie magnetyczne nadprzewodnictwa, które wprowadziliśmy na tej planecie od przybycia nowego magnetycznego czerwonego olbrzyma słońca w kwietniu 2018 roku, wkrótce po naszym przybyciu do Włoch. Ta korekta jest ważna, aby uniknąć wszelkich nieporozumień w tym miejscu.

Nie mam pojęcia, jak wielu ludzi doświadczyło tego masowego oczyszczenia z atlantyckich energii zdrady i zazdrości w ludzkich polach 21/22 sierpnia w trakcie nagłej i bardzo gwałtownej reakcji alchemicznej, której charakter Elohim wyjaśnił nam po raz pierwszy ponad 7 lat temu. Stało się to po tym, jak wyeliminowałem wszystkie fiat money na wszystkich przyszłych 4D ziemiach Gai-5 po tym, jak przeprowadziłem dyskusję w banku i byłem oburzony podstępnością tej instytucji Oriona. Nowy Gaia-5 został po raz pierwszy stworzony jako szablon przeze mnie i Amora jako bogowie Logosu w Lofer w Austrii w grudniu 2013 roku.

Ten rodzaj reakcji alchemicznej jest specjalnością tylko wcielonych dusz Elohima, które reprezentują głównych twórców Ziemi i tej galaktyki w formie fizycznej. Jako Elohimska dusza i Bóg Logos, jestem również nexusem do Źródła oraz bezpośrednim i bardzo skutecznym przewodem takich energii.

Kiedy jako człowiek jestem skonfrontowany z oczywistą niesprawiedliwością opartą na ciemnych, skompromitowanych energiach ludzkich, jestem w stanie zalać nagle i gwałtownie moje pola, które obejmują całą kulę ziemską, masywnymi źródłami energii, które raz na zawsze oczyszczają i przemieniają ten niesprawiedliwy stan energetyczny i eliminują jego wyższy wymiar. Stan ten może istnieć jeszcze przez jakiś czas lub zostać natychmiast rozwiązany, jak to miało miejsce 21/22 sierpnia, ponieważ obecnie na Ziemi istnieją również warunki energetyczne dla natychmiastowych stworzeń.

To nagłe uwolnienie wysoce przekształcających się energii źródłowych opisuje się jako "reakcję alchemiczną", ponieważ osiąga ona nagle to, co inne procesy przekształcające mogą potrzebować eonów czasu. Dlatego też efekt ten porównuje się również z efektem Supernovej i jest to również prawidłowy opis pola zbiorczego PAT, gdy zostanie wyzwolony przez nas końcowy ciąg wznoszenia. Każdy portal i skok wznoszenia, który ludzkość i Gaja przeszli do tej pory, są bezpośrednim wynikiem Supernovej PAT-u. To jest również poprawny opis kolektywnego pola PAT-u, kiedy zostanie wyzwolony przez nas ostateczny ciąg wznoszenia.

Św. Germain jest mistrzem takich reakcji alchemicznych i pracuje ramię w ramię ze mną i moją monadą Elohima oraz z Amorą, która jest również chórem fioletowego płomienia i dziedzicem św.

Mam nadzieję, że zaczniecie dostrzegać, jak wszystkie wydarzenia, których doświadczamy i które relacjonujemy na przestrzeni lat, są ze sobą ściśle powiązane i przebiegają według ścisłego logicznego schematu.

Czego powinniśmy się nauczyć z tej ostatniej czystki?

Najlepszą i najważniejszą wiadomością jest to, że ci ludzie, którzy za jednym zamachem zostali uwolnieni od swojej mrocznej atlantyckiej przeszłości, 21/22 sierpnia byli pierwszymi zszokowani, aby rozpoznać swoją ciemność w chwili wewnętrznej szczerości, jak to się stało ze wspomnianym kobiecym guru, którego reakcję mogliśmy zobaczyć naszym trzecim okiem bardzo dobrze. Potem przyszła ogromna ulga i poczucie radości i wewnętrznego pokoju dla tych ludzi, których wyzwoliłyśmy z ich atlantyckich demonów przeszłości. Aury tych odkupionych ludzi rozjaśniły się, a ich poprzednie cienie w karnacji, które były wyrazem ich mrocznego atlantyckiego dziedzictwa, które nosiły w wielu wcieleniach, zniknęły z pędzlem. Zdumiewające było obserwować ten oszałamiający efekt naszej oczyszczającej operacji.

Te obserwacje, które przeprowadziłam za pomocą starych i nowych filmów wideo w odniesieniu do tego szczególnego kobiecego guru nowego wieku, można ekstrapolować na całą ludzkość i można łatwo zorientować się, jaki wielki wpływ będzie miało to wewnętrzne oczyszczanie na przyszłość rodzaju ludzkiego. Było to możliwe tylko dlatego, że Portal Lewych Bram był tak potężny i udany, a także dlatego, że PAT z każdym dniem wykonuje teraz sprawniejszą pracę świetlną, również przy wsparciu rosnącej liczby pracowników świetlnych, którzy po raz pierwszy stają się świadomi swoich oczyszczających obowiązków w imieniu Gai i ludzkości i chętnie przyjmują nieuniknione fizyczne wyzwania jako część swojej misji.

Wszystkie te tendencje są bardzo satysfakcjonujące i daje mi to przekonanie, że rzeczywiście jesteśmy "na krawędzi naszego osobistego rozwoju, w wielkim doświadczeniu radości", jak powiedziała Matka Maria w tym pomyślnym dniu 21 sierpnia Amora, który wszyscy powinniście wyrzeźbić złotymi literami w swojej pamięci, ponieważ jest to punkt zwrotny w historii ludzkości.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz