poniedziałek, 31 sierpnia 2020

The Gabriel Message Card for this Week

 


Print Friendly, PDF & Email

August 30, 2020, shantagabriel.com

https://tinyurl.com/yxcdnqw6

Gabriela na ten tydzień ~ Nigdy nie było czasu, kiedy byłeś sam, nieważne jak się czułeś

W miarę jak ewoluujemy w prawdziwe wielowymiarowe istoty, zdarzają się chwile, kiedy czujemy się puste, rozłączone, a nawet opuszczone. Zazwyczaj może to oznaczać, że mamy zamiar dokonać skoku energetycznego w kierunku większej ekspresji siebie. Tak intrygujące jak to brzmi, może to być głęboko niekomfortowe.

Znajdujemy się w potężnym czasie, który zachęca nas do wyzwolenia się z naszych starych sposobów bycia. Występujące w nas przesunięcia energii wymagają od nas wiary i zaufania, które pozwalają nam rozwijać się w nowych aspektach życia, nawet jeśli są nam one nieznane.

Te uczucia rozłączenia są wskaźnikiem, że integrujemy nowe energie z naszym ciałem/umysłem. Tak jak energia elektryczna w domu musi być odcięta, aby można było założyć nowe przewody, tak samo możemy odczuwać odłączenie od energii źródłowej, gdy jesteśmy w trakcie integracji i zanim osiągniemy nowe kreatywne poziomy ekspresji.

Znalezienie w nas miejsca neutralności i równowagi w czasach wstrząsów zewnętrznych staje się niezwykle ważne dla naszego dobrego samopoczucia. Jeśli staramy się chronić siebie poprzez energiczne skurcze w obliczu trudnych częstotliwości, możemy poczuć się jakbyśmy byli odcięci od naszej Duszy i jej systemu prowadzenia. Dla mnie powoduje to ujawnienie się wszelkiego rodzaju starych wzorców strachu.

 

Jeśli pozwolę sobie na prowadzenie chaotycznej energii, którą widzę w świecie przez mój system energetyczny, może rozwinąć się spirala w dół, która pozostawia mnie przytłoczonego i samotnego. To właśnie w tych czasach orędzie Gabriela wydaje się po prostu wypadać z zestawu kart, przypominając mi o prawdzie mojego istnienia - że zawsze otrzymuję Bożą miłość, że nigdy nie jestem sama i że moje połączenie z Energią Źródłową jest tylko zapartym tchem. Dopiero kiedy zaczynam oddychać głębiej i zwalniam, mogę poczuć większą zgodność z moją energią Źródłową.

Kiedy czuję dezorientację i poczucie rozłączenia, to jest to moja wskazówka, by poddać się procesowi dostosowania, który się we mnie dokonuje, zamiast na próżno próbować znaleźć stare połączenia, które już nie istnieją.

Bardzo szybko przenosimy się teraz na nowe poziomy świadomości. Im szybciej puszczam stare wyobrażenia o tym, jak się postępuję, tym łatwiej jest to zrobić mojemu systemowi nerwowemu. Bez względu na to jak bardzo staram się zapakować je w stare formy, połączenia energetyczne są bardzo różne w odczuwaniu. Jestem inspirowany i prowadzony w nowy sposób, który może zmieniać się z chwili na chwilę. Jest to potężna szansa, aby nauczyć się traktować siebie z miłością i ufać więcej.

Każdy doświadcza tego otwarcia na swój własny sposób, dlatego też nasza zdolność do zachowania neutralności i równowagi w naszych sercach jest niezwykle ważna. Świadomość Ziemi i wszystkich, którzy na niej żyją, rozszerza się i staje się coraz bardziej wypełniona Światłem. To, co nie jest zgodne z tym rozszerzeniem, pokazuje się jako transmisja.

 

Dobra wiadomość jest taka, że jesteśmy natchnieni i prowadzeni przez ten proces ekspansji przez Boską Obecność Miłości, wiecznie troszczącą się o nas, zawsze obecną, ofiarowującą wszystko, czego potrzebujemy, aby w każdej chwili wypełnić cel naszej Duszy. I nigdy nie jesteśmy sami, bez względu na to, co o tym myślimy.

Boska Obecność,

Dziękuję za to, że inspirujecie mnie w sposób zaradny do zachowania równowagi w sobie w czasach przestronności, a także w czasach wstrząsów. Pomóż mi przypomnieć sobie, że działa we mnie Wasza Większa Moc, gdy rozszerzam się, aby nowe częstotliwości Światła były obecne w mojej ludzkiej formie.

Pozostając w Wyrównaniu do mojej Energii Źródłowej, pomóż mi pozostać uziemionym i zgrabnie uwolnić stare wzory, które mogą się pojawić. Ofiarowuję wszystko, czym jestem, wszystko, co robię i wszystko, co mówię Boskości pracującej w i poprzez moje istnienie, teraz i zawsze. I tak właśnie jest.

 

Shanta Gabriel

https://goldenageofgaia.com/2020/08/31/shanta-gabriel-you-are-never-alone/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz