niedziela, 30 sierpnia 2020

Jennifer Crokaert. ~ Boska Matka: Wychodząc z pieniędzy

 

30 sierpnia 2020 r. przez Suzanne Maresca




29 sierpnia 2020, jennifercrokaert.blogspot.com

https://tinyurl.com/y4qzo8xx

Wychodzicie z gospodarki opartej na pieniądzu, która jest wypaczoną energią, w kierunku kultury wolnej od pieniędzy, w której wszystkie wasze potrzeby są obficie zaspokajane i w sposób, którego obecnie nie możecie sobie wyobrazić.

Obecnie wasze życie opiera się na zaspokajaniu waszych potrzeb życiowych: schronienie, jedzenie, ciepło, ubranie... Bardzo mało czasu i energii jest dostępnych na pełniejszy wyraz wielkości, jaką jesteście w tej chwili w formie. Wkrótce to się zmieni.

Jeśli chodzi o system pieniężny, to musi on ewoluować. Nie da się go wyeliminować ani zmienić w ciągu jednej nocy.

Dzielenie się wszystkimi pieniędzmi na świecie równo w tej chwili stworzyłoby tyle problemów, ile obecnie się rozwiązuje. Tak więc proces ten będzie bardziej stopniową ewolucją; nie oznacza to, że zajmie wieki, może nawet dekadę.

W bardziej praktycznym ujęciu, każdy otrzyma pieniądze. Każdy. Wkrótce. Każdy ma prawo do posiadania energii (pieniędzy w tym czasie), aby stworzyć to, co jest mu potrzebne do życia.

Są inni, którzy otrzymają większe sumy pieniędzy, z wyraźnym celem, że są szafarzami Gai, szafarzami mojego zaufania, i że te fundusze mają pomóc ludzkości, od finansowania nowych form edukacji do finansowania budowy nowych środków transportu, nowych środków energii, nowych środków tworzenia żywności i odzieży, zgodnie z ich umowami dusz.

Jedni mądrze wykorzystają swoje pieniądze; inni popełnią błędy, aby wyrosnąć na mądrość i zarządzanie.

W drodze wzniesienia jesteś jak wąż zrzucający swoją skórę - skórę ego, skórę kłamstw opowiadanych ci przez kolejne niekochające siły. Wzniesienie jest wewnętrzną podróżą. Jest ona o tobie, moje cenne dziecko, i o twojej Boskości. Nie chodzi o to, co inni mają lub nie mają; każde dziecko powinno być skupione na sobie i na tym, jak wykorzystuje pieniądze do wyrażania swojej energii, swojego światła.

Dajcie spokój, moje drogocenne dzieci, żadne z moich dzieci nie zmieni się w tej ewolucji. Żadne z was, dla każdego z was - niezależnie od tego, co zrobiliście lub czego nie zrobiliście - nie jest z mojego serca, mojej istoty, mojej istoty. Jesteście moją Miłością, wyrażoną w ludzkiej postaci. Jakim cudem to jest? Jak mógłbym nie troszczyć się o was jako o najcenniejszy, najbardziej ukochany aspekt mojego Ja?

Ten kanał powstał w odpowiedzi na kilka pytań, które otrzymałem, czy każdy otrzyma pieniądze, czy też nie. Jako kanał staram się przekazać jak najdokładniej to, co odbieram, ale zawsze będzie to prawdą cząstkową, ponieważ jestem tylko człowiekiem i ponieważ wszyscy tworzymy tę rzeczywistość. Wy również możecie się dostosować i poprosić o zrozumienie, znaki i symbole, które pomogą wam zrozumieć. Obcowanie z boskimi aspektami naszego Ja jest naszym prawem narodzin, które dla wielu, wielu z nas szybko staje się online.

W odpowiedzi na pytanie "skąd pochodzą pieniądze?" pokazano mi morze lub ocean, z różnymi rzekami, które karmiły ten ocean, potem zobaczyłem, jak woda z oceanu wyparowuje i staje się deszczem na lądzie, karmiąc rzeki, które karmiły oceany.

Moje zrozumienie tego jest takie, że istnieje wiele źródeł, ale wszystkie pochodzą z tego samego miejsca: Boskiej; i że ta energia jest energią wieczną, nie wysycha; może się zmieniać w formie lub objętości, ale nie wysycha.

Jak interpretujecie tę wizję?


https://goldenageofgaia.com/2020/08/30/jennifer-crokaert-divine-mother-transitioning-out-of-money/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz