piątek, 28 sierpnia 2020

"Jestem z matką" tutaj w służbie



28 sierpnia 2020 r., Kathleen Mary Willis


www.voiceoffreedom.ca


Dziś rano, gdy siedziałem nieruchomo, zapytałem Archanioła Michała: "Dziś, Michale, jaki jest wyraz mojego nieskończonego potencjału?".

To jest ćwiczenie, o które AAM prosił nas codziennie, by następnie robić to, o co nas prosi, nawet jeśli jest to oburzające lub zbyt łagodnie proste.

Każde zadanie prowadzi nas do coraz większej wiedzy o tym, kim naprawdę jesteśmy. Więcej szczegółów na ten temat znajduje się tutaj. here.

Dziś rano usłyszałem, jak moje "ja" mówiło "chcę po prostu być sam", wzór myślowy, który zaczął się w dzieciństwie, jeden z tych, które mają tendencję do powtarzania świadomie, nieświadomie, podświadomie.

Kiedy łapię moje podstępne zwroty, lubię je zapisywać (więc je pamiętam) i zmieniać je na stwierdzenia "Jestem".

Wypowiedzi "Jestem" są zabawnym sposobem na pomoc w Boskim Wyrównaniu, aby wyłonił się nasz święty cel.

Kiedy usłyszałam, że "chcę być tylko sama", zapisałam je i zaczęłam je zmieniać.

Pojawiło się "Jestem połączeniem", następnie "Jestem przebaczeniem przeszłości" i "Jestem wdzięczny za przeszłość, za wszystkie moje doświadczenia, za to, że nauczyłem się tego, co nie działa".

Wtedy zobaczyłam w moim umyśle incydent z wczesnego dzieciństwa, będąc sama, i napisałam: "Jestem z Matką".

Archanioł Michał w lekturze, przez Lindę Dillon, kanał dla Rady Miłości, powiedział, że nie byłem sam, że Matka była ze mną w tym czasie, że nigdy nie jesteśmy sami.

Nasi przewodnicy, którzy podróżują z nami przez całe życie, są zawsze z nami.

Jesteśmy połączeni z Gają, Matką Naturą, zawsze, nawet w środku dużego miasta. Niebo jest zawsze nad nami, a ziemia zawsze pod nami, kreacje Matki. . . .Matka jest zawsze z nami.

Mój nieskończony potencjał dziś rano:

głębsze zrozumienie i poznanie, "Jestem tu z Matką w służbie", pozwalając Boskiej Energii przepływać przeze mnie. . . ...w przebaczeniu i wdzięczności za stare wzorce myślowe. . . . .tak aby "Współczuję" z możliwością pójścia wszędzie bez osądu, bycia obserwatorem we wszystkich sytuacjach.


Dziękuję, Archaniołku Michale.
i Matki Bożej.

https://goldenageofgaia.com/2020/08/28/i-am-with-the-mother-here-in-service/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz