piątek, 28 sierpnia 2020

Linda Dillon: Metatron - Przynieśmy kwiaty do twojego serca

 
28 sierpnia 2020 r. przez Sitarę


    Przynieśmy zapach wiosny i lata oraz nowe początki. Przynieśmy piękno kwiatów... Pamiętając o tym najgłębszym związku z matczynym ogrodem.

Ten zachwycający klejnot jest z miłością dzielony przez Sarę z jej osobistej lektury z Lindą Dillon.
Metatron ~ Let us Bring Flowers to Your Heart

Witam, jestem Metatron. Witaj, ukochany słodki aniołku błękitny, aura magenty, serce szmaragdowe, obrączkowane złotem. Nie zaprzeczajcie i nie próbujcie minimalizować prawdy, potęgi, splendoru, mocy tego, kim jesteście, jako jasny anioł światła, komunikator, strażnik obietnicy w formie, na planecie, w tym czasie tak wspaniałej zmiany.

Tak, odczuwacie szepty, nitki, echa starego trzeciego wymiaru wołające do was, próbujące was zniewolić, trzymać w zamknięciu i zakneblować. Nie będziesz go miała! I pozwól mi wyrazić się jasno, ukochana, my też nie będziemy.

Czas Wzniesienia... nie, nie ukończenie, ponieważ Stworzenia Matki są nieskończone, ale tak, ukończenie rozdziału... rozdzielasz się do Nowego, do genialnej akceptacji i poddania się temu, kim jesteś, w całej swojej urodzie i mocy. Oddaliłaś się od tego określenia zwanego "władzą", ponieważ władza została tak utopiona, tak nadużywana, oznaczała władzę lub kontrolę, a oba te elementy zostały straszliwie nadużywane.

Władza to po prostu twój wewnętrzny duch. Jest to po prostu prawda o tym, kim jesteś i akceptacja tej prawdy. Nie chodzi tu o ego. Nie chodzi o chwalenie się. Chodzi o cichą, subtelną akceptację waszej istoty i o ciche, subtelne wchodzenie do kolektywu, zarówno energicznie jak i dosłownie, tak abyście mogli wpływać na tych, którzy tęsknią i czekają, tych, którzy muszą wiedzieć, że są widziani, że są kochani, że są czczeni.

Niekoniecznie, słodziutka, chodzi o przeprosiny. Tak, zdarzają się przypadki, w których dochodzi do zachwiania równowagi, a nawet czasami do zadośćuczynienia, ale jest to posiadanie dzikiej odwagi, by przyznać się, kim się jest... tak, gdzie się pomyliłaś i gdzie chcesz postąpić, jak chcesz zaangażować się nie tylko w swoje święte "ja", nie tylko z nami, ale z każdą osobą/każdą istotą, którą spotykasz - i wiesz, jakie są różne charaktery na tej planecie!

Nie odrzucaj siebie. Kiedy wpadasz w... nie, refleksja jest ważna, ale nie wina, nie poczucie winy, bo to co robi, to wciąga cię w otvhłań starych. …

Sarah: ... Moje serce tak bardzo pragnie wysłać kwiaty i kartkę jako przedstawienie mojej prawdy i moich uczuć. Czy to jest tego warte, bo martwię się, że znowu popełniłam taki błąd, że nie mogę go naprawić?

M: Popieramy cię, słodziutka, i to jest retoryczne, kiedy mówię: "Dlaczego czujesz, że popełniłaś tak oburzające, okropne błędy?". Zrozum, że to, co robisz w tej sytuacji, to najpierw popadanie w winę/wstyd/winę/usterkę; potem sam siebie odgadujesz i w ramach tego założenia również wierzysz, czujesz... i powiedzmy, nie do końca poprawnie... że nie jesteś bosko prowadzona.

I nawet jeśli to boskie przewodnictwo pochodzi od twojego słodkiego wyższego ja, nie myśl, że to nie jest boskie przewodnictwo. Te listy nie pochodziły z twojego egoistycznego "ja"; pochodziły z miejsca twojego serca. To, co robisz... i jest to doskonała okazja, by to naprawić, i tak, dotrzemy do tego listu i kwiatów... ale to, co robisz - tak, i właściwie to określiłeś - to, że wpadłeś w pułapkę niesionej przeszłości i umieszczania jej w przyszłości i tak jesteś zamrożony, jesteś zakuty w kajdany.

I żyjesz w świecie czego-jeśli: "Co jeśli tego nie zrobię, co jeśli nigdy nie będę wolny, co jeśli nie będę naprawdę zrozumiany, co jeśli moje serce nie będzie znane... co jeśli, co jeśli, co jeśli, co jeśli?" Najdroższe serce, daj mi tę wątpliwość! Daj mi tę wątpliwość i pozwól nam się zreformować, ponieważ ja wiem i ty też to robisz, nie zatrzymasz tego, co jest, jeśli...! Więc kadrujmy to.

Jak tylko zaczniesz odczuwać co-jeśli: "Co jeśli moje listy/listy zostaną otrzymane z całkowicie otwartym sercem miłości i zrozumienia? Co, jeśli agencja znajdzie dla mnie idealną szkołę i dzieci, klasę, w której będę mógł przynieść moją miłość, moje zrozumienie i moje święte ja? Co jeśli kwiaty są dostarczane do mojego serca i mojej świętej istoty przez wróżki, anioły i samą Matkę każdego dnia?

"Co jeśli, w tym wspaniałym schemacie rzeczy, mam rację, jestem na dobrej drodze? Co jeśli jestem tak głęboko kochana, że kiedy czuję, że spadam z klifu, że w rzeczywistości jestem podniesiona do góry, to skrzydła Metatrona, i podniesiona z powrotem do nieba i umieszczona dokładnie tam, gdzie muszę być? Co jeśli?

Przeformułujmy go! Jak tylko znajdziesz się w tej króliczej dziurze, schodząc w dół wyglądającego szkła, zmień je i pozwól mi cię zachęcić, ponieważ, ukochana, jesteś tak głęboko kochana i jesteś na dobrej drodze.

 Teraz echa chcą przywołać was z powrotem, ponieważ widzą, że idziecie naprzód, a na planecie są energie, które nie chcą, aby to przejście zostało zakończone. To już ma miejsce, ale oni nie chcą, aby to się skończyło! Więc te wątpliwości w ciebie wątpią. Wrzućcie je tam, gdzie ich miejsce, do śmieci, do kosza, do śmieci!

Przynoszę ci kwiaty do serca. Zanim znów napiszesz, zanim wyślesz kwiaty komukolwiek - także nam, przy okazji! - pozwól nam i tobie otworzyć te drzwi do swojego serca, ukochana. Pukamy - w tej chwili! - i pozwól nam przynieść ci kwiaty. Przynieśmy zapach wiosny i lata oraz nowe początki. Przynieśmy piękno kwiatów, choć bardzo słabo porównuje się ono z kwiatem Twojego serca. Nadszedł czas, aby przestać zaprzeczać mocy tego, kim jesteś.

Kiedy powiedziałem do ciebie: "Ty jesteś strażnikiem obietnicy", obietnica, ukochana, nie jest tylko twoją obietnicą dla Matki, naszą obietnicą dla Matki, dla spełnienia Jej Marzenia. Jest to również obietnica. To Ty dajesz bukiet i nie ma znaczenia, czy jest to jaskier, czy bochenki czy róże. To Ty dajesz bukiet rodzajowi ludzkiemu, dzieciom i dorosłym, którzy zawsze byli dziećmi. I to nie jest obraza, to jest komplement dla dorosłego, który wie, jak utrzymać dziecko, tajemnica, magia żyje. To jest dar.

Dzieci, noworodki - jesteście powitaniem noworodków - zdolność bycia dziecinnym oznacza, że jesteście bliżej nieba niż kiedykolwiek, do którego powróciliście przed zanikiem, a tego właśnie potrzebuje człowiek właśnie teraz. To nie jest tylko więcej nauki, więcej informacji. To pamiętanie o tym najgłębszym związku z ogrodem Matki. I Ogród Matki jest sercem i duchem i świadomością wszystkich istot - i kwiaty, tak, są myślami i emocjami, ale są to również ciała fizyczne.

Matka zasadziła swój ogród nie tylko kwiatami i drzewami i skałami, oceanami i strumieniami. Posadziła go z ludźmi, nasionami gwiazd, ziemianami i hybrydami każdego rodzaju i koloru. Nie pozwól, aby żadna energia zabrała cię od dziecka. Przeformułujmy co-jeśli. A kiedy już otrzymacie w pełni ofiarę, nie tylko naszą, ale i waszą ofiarę kwiatów do serca, to idźcie dalej i przyślijcie kwiaty. Czy to jasne?

S: Tak, jest. To mi służy i jest to taki piękny sposób składania wszystkiego. Całkowicie to rozumiem i dzisiaj zamierzam kupić sobie kwiaty, a już zaczęłam dawać sobie kwiaty do serca. I czy te kwiaty pomogą uleczyć naszą przyjaźń, nasz związek?

M: Tak, bo kiedy wysyłasz kwiaty, to wysyłasz je z tą energią, a nie z energią "proszę mi wybaczyć", ani z energią "pomyliłam się". To jest dorozumiane, tak, ale to, co naprawdę robisz, to wysyłasz energię miłości, otwarcia, prawdziwej autentycznej przyjaźni, więc odpowiedź brzmi tak. …

Tak, bo na tym polega przyjaźń. To jest ulica dwukierunkowa. Wiesz o tym bardzo wyraźnie. Rozmawiałaś z nami przez całe swoje życie, ale to jest ulica dwukierunkowa, bo też pozwoliłaś nam z tobą rozmawiać. I nie chodzi mi tylko o te przekierowywanie, za co jesteśmy wdzięczni, ale mówię o uczuciach serca, o słowach, o rozmowach, które miały miejsce między nami, ponieważ jest to ulica dwukierunkowa.

Tak więc tak, przyjaźń, w prawdziwym tego słowa znaczeniu, nie może istnieć bez dwukierunkowej komunikacji.

 

Channeled by Linda Dillon
©2020 Council of Love, Inc.
https://counciloflove.com/

Ten skierowany materiał jest chroniony prawem autorskim. Zapraszamy do podzielenia się nim pod warunkiem, że zostanie on wykorzystany w całości, nie zostaną wprowadzone żadne zmiany, będzie on bezpłatny, a informacja o prawach autorskich, informacje dotyczące kanału, link do strony internetowej oraz niniejsze oświadczenie zostaną opublikowane. [Pełny zakres praw autorskich na stronie https://counciloflove.com/copyright-notice/]
Podziel się https://goldenageofgaia.com/2020/08/28/linda-dillon-metatron-let-us-bring-flowers-to-your-heart/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz