poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Jenny Schiltz ~ Połączenie z Kryształem Siatki. (Chrystusa-wyrównanego)

 


31 sierpnia 2020 r. przez Suzanne Maresca



29 sierpnia, 2020, jennyschiltz.com

https://tinyurl.com/yymkbqgg


Miałam niesamowite i ważne marzenie, którym chciałam się podzielić z wami wszystkimi. Byłam w kawiarni, żeby coś zjeść. Dookoła mnie ludzie wyglądali na szarych i bez życia, a jednak świat wokół nich miał kolor. To nie miało dla mnie żadnego sensu. W następnej chwili znalazłam się w pobliżu grupy kobiet. Czuli się oni jak ludzie, których spotkałam w wielu, wielu życiach, czuli się jak siostry. Ale one też nie miały koloru.

Patrzyłam, jak tworzą koło i zaczęły oddychać, naprawdę oddychać. Gdy brały głębokie oddechy brzucha, patrzyłam, jak kolor powraca. Potem patrzyłam, jak ich krystaliczne (ułożone według Chrystusa) ciało rozjaśnia się, a następnie łączy z krystaliczną (ułożoną według Chrystusa) siatką. Z każdym oddechem widziałam, jak energia płynie do sieci i sięga daleko i szeroko, aż spotkała się z następną osobą lub grupą, która robiła to samo. To było absolutnie niesamowite do oglądania.

Powiedziano mi wtedy, że znaczenie oddechu nie może zostać przeoczone. Wielkie oddechy brzuszne pomagają ciału połączyć się ze wszystkim, co jest, detoksykują nasze ciała, pomagają w funkcji komórek i zmianach DNA. Kiedy używamy oddechu, aby aktywować ciało ułożone w Chrystusie i połączyć je w siatkę ułożoną w Chrystusie, pomaga nam to połączyć się ze sobą i stworzyć nowe. Wyjaśniono, że przy tym całym zamieszaniu na tej planecie, które ma miejsce obecnie, wielu z nich oddycha tylko płytko, a nie jest to Oddech Życia, a raczej jest to tylko oddech jednego tylko istniejącego.


Higher Consciousness Grid
 

Wyższa Siatka Świadomości Siatka Chrystusowa (Kryształowa) utrzymuje świadomość Chrystusa, która jest bezwarunkową miłością i całkowitą jednością wewnątrz i bez. Ci, którzy doświadczyli bólu spowodowanego przez religię, wiedzą, że częstość występowania tej świadomości może pomóc uleczyć rany. Łącząc się w pełni z tą częstotliwością i siatką, zrozumiałem jasno, jak wiele zostało wypaczonych i zmienionych, aby pasowało do programu przez tych, którzy chcieli kontrolować. Wyrównana przez Chrystusa częstotliwość jest czystością i prawdą, która nie dotyczy jednego człowieka, ale raczej jest częstotliwością, która była przez niego niesiona i może być niesiona przez nas wszystkich.
 

Spróbuj tego prostego ćwiczenia, aby podłączyć się do siebie i do sieci.

    Zacznij od głębokiego oddychania, rozszerzając żołądek do jego największego punktu
    Przy każdym wdechu, zobacz i poczuj, że wdychasz czyste, złote światło.
    Podczas każdego wdechu uwolnij się od wszelkiego napięcia i gęstości, które trzymasz. Zobacz, jak odchodzi jako ciemne kawałeczki, które natychmiast zamieniają się w światło, gdy opuszcza twoje ciało.
    -Teraz powiedz "Aktywuję teraz moje Chrystusowe (kryształowe) ciało".
    -Naprawdę zauważ swoje ciało i jakie to uczucie aktywować
    -Teraz powiedz: "Łączę się teraz z siatką Chrystusową".
    -Możesz poczuć siatkę lub nawet ją zobaczyć.
    -Wdychając głęboki oddech poczujesz połączenie siatki z twoim ciałem.
    -Na wydechu poczuj swoją esencję wpychającą się do siatki.
    -Zauważ, co czuje twoje ciało i wszelkie obrazy, które się pokazują.

Dla mnie wyglądało to jak woda wypełniająca linie siatki, sięgająca tak daleko jak tylko mogłam zobaczyć, łącząca się z następną osobą robiącą to samo.
    Zrób to, aż poczujesz się całkowicie połączony i pełen życia


 

Pokazano, że to ćwiczenie pomoże nam wspierać się wzajemnie i łączyć, gdy jeden świat się rozpada, a my budujemy nowy. Oddech Życia (głębokie oddechy brzucha) jest szczególnie ważny dla tych, którzy są lub stają się węzłowymi kotwicami dla Najwyższego Boskiego Światła. Wykazano, że połączenie z naszym oddechem w ten sposób pomoże nam wspierać się wzajemnie i łączyć. Pokazano mi, że to ćwiczenie jest jeszcze silniejsze, jeżeli jest wykonywane w grupach. Ważne jest, żebyśmy teraz wszyscy zaczęli łączyć się na eterze.

Oddech jest naszym połączeniem z prowadzeniem i zdrowiem. Oddech Życia to nie tylko sposób, w jaki możemy żyć pełniej na tym świecie, ale także sposób, w jaki tworzymy i łączymy się z nowym.

Wysyłając wam wszystkim wiele miłości i głębokich oddechów. Ogromne podziękowania dla wszystkich, którzy wspierają i dzielą się tą pracą. Wasza pomoc jest nieoceniona w pomaganiu mi w kontynuowaniu tej pracy.

Jenny Schiltz
    


https://goldenageofgaia.com/2020/08/31/jenny-schiltz-connecting-to-the-crystalline-christ-aligned-grid/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz