poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Czuję się szczęśliwy, powiedział Troll pod mostem



24 sierpnia 2020 r., Steve Beckow


Kredyt: www.etsy.com

Poszukiwanie stało się zabawne.

Leżę tu, po zachodzie słońca. Niebo przechodzi z czerwonego do pomarańczowego, żółtego do zielonego do jasnoniebieskiego, ciemnoniebieskiego i czarnego. To jest naprawdę piękne.

I czuję się szczęśliwa.

Ja, troll pod mostem. Ebenezer Scrooge. Bah! Humbug!

Nie, nie, naprawdę. Czuję się szczęśliwy.

Nie ma stałego komentarza siedzącego na moim ramieniu i jakoś jego zniknięcie wyzwoliło moje dobre uczucia.

Teraz to, co kiedyś było procesem, cytując Sri Shankara, stało się salą gimnastyczną. (1)

Tak wiele mojej energii było tłumione, moja kreatywność rozlewała się, ponieważ Stały Komentarz gonił i padał deszcz na mojej paradzie lub zniechęcał mnie. Ale teraz nie ma tego w moim świecie.

Czuję się jak młody człowiek, który właśnie przybył do swojego akademika uniwersyteckiego, pierwszy raz z dala od domu. Wszystko jest możliwe. Świat jest moją ostrygą.

Czyż to nie interesujące? Moim najgorszym wrogiem okazuje się być głos w mojej głowie, ciągłe klaśnięcie karpiących krytyków, którzy siedzieli mi na ramieniu i poniżali mnie.

A gdzie oni się podziali? Mam miesiąc, zanim zapytam Michaela.

Efektem jest to, że podążam ścieżką świadomości z nową energią i ciekawością.  Czuję się jak zepsuty ogierek.

Ale jednocześnie wiem też, że są rzeczy, które trzeba powstrzymać, dopóki w pobliżu są trolle i inni płatni agenci. Moja natura ma być przejrzysta, ale moja misja wymaga ode mnie rozwagi.

Czyż nie o to chodziło w ostatniej wiadomości Blossom'a (i tej wcześniejszej)? (2) Pękam w szwach, by powiedzieć więcej, niż mądrze byłoby powiedzieć, w obecnym klimacie.

Na razie muszę się zadowolić wiedząc, że wszystko wyjdzie na jaw na czas i ... tymczasem ... czuję się szczęśliwy.

Przypisy

(1) "Kiedy staniemy się świadomi, nawet mroczny, Atmana [Ja], Rzeczywistości w nas, świat przybiera zupełnie inny aspekt. Nie jest to już sąd sprawiedliwości, ale rodzaj sali gimnastycznej". (Shankara w Swami Prabhavananandzie i Christopher lsherwood, Grzebień-Żydło dyskryminacji Shankary. Hollywood: Vedanta Press, 1975; c1947, 24.)

(2) "The Federation of Light through Blossom Goodchild, Aug. 16 sierpnia 2020," pod adresem https://goldenageofgaia.com/2020/08/16/the-federation-of-light-through-blossom-goodchild-aug-16-2020/ oraz "The Federation of Light through Blossom Goodchild, Aug. 11 sierpnia 2020," pod adresem https://goldenageofgaia.com/2020/08/10/the-federation-of-light-through-blossom-goodchild-aug-11-2020/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz