poniedziałek, 24 sierpnia 2020

The Federation of Light through Blossom Goodchild, Aug. 23, 2020

 

Print Friendly, PDF & Email

 

Hello, there. How’s things where you are?

Welcome, Blossom, and we have picked up on your Bright Energy straight away.

A nice change from the moaning Minnie I have been of late.

What has changed?

The Federation of Light through Blossom Goodchild, Aug. 23 sierpnia 2020 r.

23 sierpnia 2020 r., Steve Beckow


Witam, tam. Jak tam sprawy?

Witaj, Blossom. Zaraz odbierzemy twoją Jasną Energię.

Niezła zmiana z jęczącej Minnie, z którą się spóźniłem.

Co się zmieniło?

Moje nastawienie? Mój nastrój? Kto wie! Idź po nią, póki możemy... może nie wytrzymać!

Najdroższa duszo Ziemi, a jednak nie jesteś. Jesteście z boskiej esencji i tylko składacie wizytę na Planecie Gai, aby jeszcze raz pozwolić, by Jej chwała zabłysnęła sama w sobie.

Więc, wszyscy jesteśmy z różnych planet/miejsc?

Wszyscy jesteście z LOVE. Gdzie wybiera się... bycie/go/badanie... to naprawdę zależy od jednostki, kiedy już zindywidualizuje się... co /gdzie... doświadczenie najlepiej by im odpowiadało w kolejnej 'podróży'.

Ale, jak też wiecie, nie ma tylko jednego z was. Jest was wielu... doświadczających wszystkiego w tym samym czasie.

Oh 'ello ... zaczynamy! Tak. Rozumiem to. Cóż, wiem, że tak jest. Nie mówiąc, że rozumiem jego logistykę.

Nie ma takiej potrzeby, Blossom. Bo to, gdzie mieszkasz w tym punkcie skupienia, to telepatycznie komunikuje się z nami w tej chwili. To tam jest twoje skupienie.

Czy to jest to, że "drugi ja"... tam gdzieś tam, może sprawdzić moje postępy tutaj na dole?

Niekoniecznie. Dla 'Innego Ja' są zbyt zajęci skupianiem się na 'tobie' są gdzie indziej w innym doświadczeniu.

Nie oznacza to, że podczas medytacji WSZYSTKICH TWOICH NIE MOŻNA 'stać się jednym' w sile.

Ale no był to ten sam co "mieszać się w Jedność gdy medytuje"?

Tak i nie. Bo tak, WIEDZIEMY, że wszyscy jesteśmy Jednością, a jednak ... wyobrażasz sobie /wizualizujesz ... proces mieszania się wszystkich swoich 'ty' w jedno ... tylko dla zabawy ... możesz i wzmocniłbyś każdego z was, wracając do tego indywidualizmu.

Wszystko, co wyobrażasz sobie jako możliwe... jest.

Dziękuję. Co prowadzi mnie do tego, co słyszałem ... że może być możliwe, że prawie wszystko, o czym wiemy, jest kłamstwem ... To znaczy, że nasza historia i wszystko, co znamy jako "ludzki stan" w jej fazach na przestrzeni lat i lat, może wcale nie być prawdziwe ... Czy tak jest? Czy wszystko, co znamy na Ziemi to ... jedno wielkie kłamstwo?

W rzeczy samej, nie. Nie wszystko. Ale jest wiele rzeczy, które zostaną odkryte, które pozostawią szeroko otwartą szczękę w niedowierzaniu, kiedy Prawda o jakiejś konkretnej rzeczy zostanie opowiedziana.

Jak wiesz, to nie jest nasze miejsce, aby wychodzić z tymi rzeczami.

Jeszcze więcej ludzi jest... dlaczego nie ty?

Ponieważ nie jesteśmy tu po to, by to robić. To nie jest nasze stanowisko. Naszym stanowiskiem jest prowadzenie was... pomaganie wam, w sposób, o którym wiemy. W sposobach trzymania się kurczowo tego, kim jesteś.

W miarę postępu waszych dni ... coraz więcej będzie miało sens ... jednocześnie coraz więcej będzie miało mniej sensu.

Myślę, że już jesteśmy w tym stanie!

W żadnym wypadku, Blossom. Ta faza, na którą wszyscy teraz czekacie, to prekursor... hors d'oeuvre, jeśli chcesz.

To ujawnienie, że przyszedłeś tu, aby przeżyć, jest tak duże... że w tej chwili nie możesz tego zrozumieć.

Jednak w nadchodzących latach, spojrzysz wstecz i będziesz tak 'dumny' z tego, że byłeś częścią 'Change Over ... z ciemności do światła'.

Widzisz Blossom, kiedy mówimy 'SO BIG'... lub 'The Greatest Change' itd... to są tylko słowa. Nie mogą właściwie przedstawić dokładnie tego, co mamy na myśli.

Szok po szoku, po szoku, po szoku obudzi każdego z nich z ich snu.

Chyba już wcześniej o to pytałem, kiedy nadejdzie to ogłoszenie, które uderzy w nas z 'BAM', aby zabrać nas do drugiego zamknięcia i Fazy Drugiej ... czy będzie to oczywiste, czy też będziemy kwestionować jego autentyczność, jak to robimy z wieloma rzeczami, które słyszymy?

Nie będzie kwestionowania. Wszyscy zrobią to, co im się każe na początku, a potem ponownie ocenią, gdzie leży "ziemia".

Mój 6-cio letni wnuk, jedząc swoją herbatę, znikąd nagle powiedział "Jak plan z BAM". Prawie spadłem z mojego okonia! Z ust babek!

Szukajcie wszędzie wokół siebie znaków. Są wysyłane, by je podnosić i zachęcać.

Zrobi się! Więc wracając do tego kłamstwa, jeżeli mogę? Wielu z nas zna kłamstwa na naszych oczach, dotyczące obecnej sytuacji z wirusem... i wiemy, że nie można ufać politykom, rządom, itd. Ale to idzie dużo, dużo, dużo głębiej, prawda?

Bloom, tak, to prawda. Ale czy możemy zasugerować zamknięcie króliczych dziur i oczekiwanie na ujawnienie Prawdy w sposób, w jaki powinna? Kiedy będzie wiadomo, "co to jest co"?

To dla mnie trudne, bo dostaję tyle rzeczy do oglądania.

Kazano ci je obejrzeć?

Nie. Ale lubi się być na bieżąco, trochę. Jestem daleko w tyle w porównaniu z wieloma... i jest mi z tym dobrze.

Ale skąd wiesz o tym, co jest prawdą, a co jest po prostu sprytne?

Ja nie! To jest problem dla tak wielu. Wygląda na to, że straciliśmy spisek na temat tego, kto mówi prawdę.

A jednak JEDNA PRAWA... JEDNA PRAWA, którą znasz... Czy to jest to, o czym mówi ci serce.
WIEDZĄC, ŻE MIŁOŚĆ... MIŁOŚĆ, KTÓRĄ JESTEŚ... ZAWSZE BĘDZIE PRAWDĄ.

PONIEWAŻ JĄ CZUJESZ.

WRÓCIĆ DO MIŁOŚCI PRZEZ CAŁY CZAS.

JESTEM MIŁOŚCIĄ... JESTEM ŚWIATŁEM... JESTEM PRAWDĄ... JESTEM.

JESTEM MIŁOŚCIĄ... JESTEM ŚWIATŁEM... JESTEM PRAWDĄ... JESTEM.

JESTEM MIŁOŚCIĄ ... JESTEM ŚWIATŁEM ... JESTEM PRAWDĄ ... JESTEM.

WIEDZIEĆ O TYM.

ZNALEŹĆ TO.

To jest WSZYSTKO, co musisz wiedzieć, żeby cię zobaczyć.

Ta limbo, w której się znajdujemy, z pewnością ma łaskę pozwalającą nam żyć dłużej w TERAZ, bo planowanie wszystkiego wydaje się bezcelowe.

Ta Limbo powinna być zachwycona. To ostatnia faza pierwszej... przed wejściem w fazę drugą.

Nie spotkałem jednej duszy, która wiedziałaby/zmyśliła, że tak będzie. Ta zmiana. To całkiem oszałamiające, naprawdę. Po prostu oddychamy przez to wszystko.

PAMIĘTAJ, NAJDROŻSZY KWIATUSZKU, TO JEST SPOKÓJ PRZED BURZŠ.

Tak wielu zastanawiało się i czekało tak długo, aż ich rola zostanie im przedstawiona. Pick One's spirit's up with the KNOWING that very soon ... One is about to play the biggest role of their lives.

WYOBRAŹ SOBIE, ŻE.

WIEDZIEĆ, ŻE.

JAK FANTASTYCZNIE BYĆ W STANIE "ODEGRAĆ" TO, NA CO CZEKAŁEŚ.

TO, PO CO TU PRZYSZEDŁEŚ.

WYOBRAZIĆ SOBIE SPEŁNIENIE.

WYOBRAŹ SOBIE UCZUCIE BYCIA TYM, KIM PRZYSZEDŁEŚ TU BYĆ.

Koniec z pytaniami "Dlaczego tu jestem"? Będziesz wiedział, najdroższa duszo. W rzeczy samej, będziesz wiedział.

Nie mówimy, że to będzie rola wszech-śpiewającej, wszech-tańczącej rozrywki, w żaden sposób.

A jednak, MIŁOŚĆ ... MIŁOŚĆ, która wzmocni w was, jak wiecie więcej o sobie ... Radość, która wypełnia waszą Istotę, ponieważ wypełniacie swoją misję ...

Satysfakcja z WIEDZY i uznania pomocy, jaką każdy z Was ma do zaoferowania i robi to w każdej chwili... to więcej niż jakakolwiek rekompensata, która mogłaby być zaoferowana za te czasy i te, które są przed nami.

PRZYGOTOWAĆ SIĘ TAK JAK WY.

Muszę powiedzieć, że wciąż nie jestem wystarczająco sumienny, aby codziennie medytować... dzień po prostu pędzi.

Jak już wiele razy mówiliśmy, Blossom, gdybyś uczynił z tego swój priorytet ... gdybyś pozwolił, aby to była pierwsza rzecz, którą robisz we wznoszeniu ... uznałbyś, że dzień nie byłby tak szybki, a nawet gdyby był ... cieszyłbyś się z tego o wiele bardziej, ustawiając się do tego.

Wiem! Dodam to do mojej listy "rzeczy do poprawy"!

Nie jesteście teraz daleko od ujawnienia źródła tego ogłoszenia.

Co? Masz na myśli... dowiemy się, kto ma zamiar ogłosić, zanim to zrobi?

My wiemy. Wiesz lepiej teraz, niż dać się nabrać na to, co jest nadawane z waszych głównych punktów sprzedaży.

Boże, co za bałagan, że cały system będzie, gdy wszystko się zawali.

Blossom... nie będzie bałaganu w sposób, jaki sobie wyobrażasz.

Bo to jest DIVINE PLAN ... To nie może być bałagan.

Zgadza się. Przepraszam, Boże!

KAŻDA SPRAWA, KTÓRĄ NALEŻY SIĘ ZAJĄĆ, ROZWIĄZAĆ I WZNOWIĆ, JEST W ZASIĘGU RĘKI.

Wierzysz w to?

Tak. Wierzę... ale nie w środy.

… … … …

Uderzyłem cię!

Tak. Masz... nie jesteśmy pewni tego, co mówisz.

To był mój mały żart, to znaczy, że tak, wierzę ci, ale teraz i wtedy myślę... co jeśli to też jest ładunek krowiego nawozu? Przypomina mi to o mojej mamie, która nie widziała się z nią przez jakiś czas, śmiała się z moją siostrą i ja, a kiedy przestała, powiedziała: "Och, jak miło... Śmieję się tylko we wtorek!" Dygresja. Musiałabym powiedzieć, że muszę w to uwierzyć, bo inaczej nie byłoby dla mnie nadziei. WIEM, ŻE MIŁOŚĆ JEST ODPOWIEDZIĄ I GDZIE JEST MIŁOŚĆ TAM JEST NADZIEJA.

Ciekawe jest to, że można czuć się tak niepewnie, gdy tak mocno wie się o Miłości.

Jestem butem rozmiaru 9... chcesz włożyć mój na tydzień? Wiesz, że dla tych z nas, którzy trzymają fort z dołu, jest zupełnie inaczej...

Jesteśmy Świadomi, a mimo to interesuje nas, że ktoś by się załamał.

Razem z moimi butami... spróbuj moich butów, sandałów i, eh! ...moje łyżwy! Na jeden wyślizgnąć się wiele razy, gdy w tym przebraniu człowieka! Spaceruj w nich tu na dole przez wiele lat przez to zagęszczenie i zobacz jak sobie radzisz. Bez urazy, Naprawdę, moi przyjaciele... tylko mówię!

Dostajemy obrazek. Dziękujemy za waszą szczerość. Ale wiemy o waszej Sile Absolutnej... dlatego wybraliście... KAŻDEGO... wybraliście. Dlatego uważamy to za tak interesujące. Bo wiemy, kim naprawdę jesteś ... i wiemy, że "TY" ... to interesujące, że nawet pytasz.

Czas, byśmy się teraz wycofali.

Bilet Boo! Wypracowany w idealnym czasie dla mnie dzisiaj rano. Kocham cię! We wdzięczności. W służbie Kochanie, jestem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz