piątek, 28 sierpnia 2020

Wcielenie: Może być tylko jedno - część 2/2

 

27 sierpnia 2020 r., Steve Beckow




Deklarowałem swoją jedność. Rozkazałem, że od tej chwili nim jestem.

I stałem się jednym z nich. I zaraz po tym, jak to zrobiłem, kolejna, wyższa część siebie wróciła do mnie jak Slinkey składający się ponownie.

Jedna podążała za drugą w szybkim tempie. Te rzeczy nigdy nie przychodzą z etykietami, więc nie wiem, co to była za wyższa wersja mnie.

Ale połączyła się ze mną od tyłu, tak samo jak wróciłam do swojego ciała w 1977 roku.

Zaprosiłem go, by spojrzał mi w oczy. Kiedy to się stało, połączyliśmy się, tak samo jak ja w 1977 roku, z moim ciałem.

Następnie zbudowałem wokół nas dwóch wyimaginowaną tytanową kulę, aby nas chronić, a wszystko to w medytacji.

I poprosiłem wszystkie moje poprzednie życia i inne aspekty siebie o powrót. Zaprosiłem każdego z nich, aby spojrzał mi w oczy i połączył się z nami.

Zostawiłam ten proces, czując się silniejsza, bardziej pewna siebie, bardziej zdolna.

Michael zdecydowanie pomaga mi się powiększyć.

Byłam bardzo zaskoczona, że kiedy moje wyższe ja (i tak wyższe ode mnie) połączyło się ze mną, nie było takiego odpowiednika grzmotu i pioruna, jakiego oczekiwałam.

Jego obecność była niezwykle subtelna, delikatna, kojąca. Znowu było to zupełnie nieoczekiwane.

To nie jest oświecenie. Jeśli mogę pożyczyć termin Adyashanti'ego, nazywam to wcieleniem.

Moje wyższe ja i wszystkie moje aspekty ucieleśniły się we mnie tak samo, jak w 1977 r. z moim ciałem.

Znowu jestem jednym z nich.

Następnego dnia...

wracam do mojej medytacji, w której skończyłem.

Nie straciłem na tym, że mój plan narodzin wiązałby się z masową dysocjacją w wieku 7 lat i spędziłbym resztę mojego życia próbując ponownie poskładać Humpty'ego do kupy.  Należy pamiętać o nacisku na osiągnięcie jedności.

A potem weź pod uwagę efekt procy. Ocalała z seksualnego wykorzystywania dzieci, prowadząc ruch przeciwko handlowi dziećmi. Kobiety ocalałe z molestowania seksualnego i wykorzystywania seksualnego konfrontują się ze swoimi sprawcami i powodują trzęsienie ziemi w takich miejscach jak Hollywood. Chłopcy, którzy byli zastraszani jako dzieci, stają się międzynarodowymi mistrzami judo.

Znęcanie się jest jak proca, ciągnąca kamień coraz dalej i dalej do tyłu z coraz większą siłą.

W moim przypadku, byłem poważnie zdezintegrowany po tym, jak tata na mnie krzyczał. Surowość tego zjawiska powoduje efekt procy.

Oto jestem z życiową mżawką ponownego złożenia Humpty Dumpty.

Proca jest odciągana do tyłu, a cel osiąga jedność.

Złamać się na milion kawałków i złożyć się z powrotem do kupy. Ale kiedy już osiągniesz ten poziom jedności (tu pojawia się efekt procy), dlaczego się zatrzymujesz? Spędziłeś całe życie badając ten proces. Dlaczego nie pójdziesz na Oneness?

Bardzo bym chciał, ale jestem na służbie. Osiągnięcie Oneness odpowiada moim celom. Ale osiągnięcie Jedności byłoby dla mnie końcem drogi wobec tego Wniebowstąpienia. Po tym, hasta la vista, kochanie.

Niemniej jednak osiągnęłam nowy poziom jedności, ponownego montażu, ponownej integracji ze sobą i czuję się pewniejsza siebie, bardziej zdolna i silniejsza. I zawsze mogę odkrywać Oneness z daleka.

To jest dokładnie ten rodzaj pracy, który muszę wykonać, aby przygotować się na coraz to nowsze wydarzenia.

Gdy interesowałem się wcieleniami zdałem pytanie o ilość,
Dostałem dziwną jak dla mnie odpowiedź że tylko 13 -cie
Po jakimś czasie zorientowałem się że mam teraz to 13 - te...
Ale w tym ciele, co dopiero długo po tym zrozumiałem na nowo.
Jak Steve teraz to opisuje, jako integrację w ramach wzrostu z WJ.
 
Dusza swoje wcielenia rozkłada je jak my karty na kupki swoich ciał,
Najpierw z uwagi na trudności pojedynczo i na jedno wcielenie tu ciała,
Aby z czasem, gdy świadomość rośnie już więcej kart wcieleń na jedno.
 
autor blogu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz