sobota, 22 sierpnia 2020

Wspólnoty niespełniające wymogów: Twórz swoje własne

 21 sierpnia 2020 r.



Ja: Ivo, chcę o tym dzisiaj porozmawiać z ludźmi.

Ostatnio zbieram świeże zioła: Mam bazylię, oregano i pietruszkę, ale chciałabym mieć rozmaryn i tymianek, a także szczypiorek. Trochę się na to spóźniłam. Będę musiał przeczytać, jak uprawiać własne rośliny. Są teraz na patio, ale chcę je umieścić w moich słonecznych oknach w czasie zimy, aby wykorzystać je do gotowania. Świeże zioła są o wiele bardziej aromatyczne niż suszone przyprawy. Mam 3 dobre parapety, które świecą na słońcu prawie cały dzień, więc taki jest plan.

W przyszłym roku posadziłem również maliny, aby wyhodować własny krzew, a zaczynam je wyhodować, jabłka, którym jak sądzę wiewiórka pomogła sobie, bo widziałem, jak kopał w garnku, i mam mandarynkę, którą zacząłem uprawiać kilka lat temu, a która do tej pory nie przyniosła żadnych owoców, ale nadal ją kocham.


Wciąż mam obok siebie rabarbarbar i każdego roku produkuje on mnóstwo łodyg. Rabarbarbar musi być najłatwiejszą rośliną do uprawy. Miałem kilka łodyg z rośliny mojej siostry i zapakowaliśmy je w plastik z odrobiną wody, włożyłem do bagażu i zabrałem ze sobą do autobusu na 8 godzin. Włożyłem ją do ziemi i zapuściłem korzenie, a teraz mam ogromną roślinę.

Uwielbiam uprawiać jedzenie. Świeże jedzenie w lecie jest tym, dla czego żyję. Kanada ma notorycznie krótki sezon wegetacyjny, ale już teraz przygotowuję swoje rzeczy do jedzenia, więc tej zimy mogę mieć lokalne brzoskwinie i gruszki. Zbieram również jabłka krabowe i chcę spróbować galaretki z jabłkami krabowymi.

Więc proszę cię, jeśli nadal słuchasz, niektórzy ludzie już się znudzili i ruszyli dalej, założę się. Ale pozwólcie, że spytam - Czemu nie ma WSPÓLNOTY WYSTĘPUJĄCEJ Z FRUITÓW I WARZYW? Dlaczego nie? A potem wszyscy jedzą co chcą za darmo?


Cała społeczność będzie pełna drzew owocowych, orzechowych i warzywnych ogrodów na swoich trawnikach zamiast trawy. Skoro o tym mowa, to jeśli chcesz wyhodować trochę chwastów w mojej niespełniającej wymogów społeczności, nie obchodzi mnie to. To bardzo dobrze się opłaca, ale trzeba mieć licencję, żeby uprawiać je w Kanadzie. Słyszałem, że 3 rośliny mogą ci dać dziesięć tysięcy dolarów za medyczną marihuanę.

Naprawdę nie mogę zrozumieć, dlaczego ludzie już tego nie robią. Mam na myśli uprawę jedzenia, wiem, że w Kanadzie już uprawiają doniczkę, mnóstwo ludzi to robi.

Może dlatego, że są tak indoktrynowani w mentalność "musisz kupić wszystko w sklepie spożywczym". Rdzenne społeczności mogłyby to zrobić i poczynić postępy w łagodzeniu głodu i ubóstwa, których tam doświadczają.

Nie mam problemu z kwiatami, tak naprawdę maluję je, tak bardzo je kocham, ale dlaczego nie wspólnotę wszystkich drzew owocowych i orzechowych oraz warzyw?

Moja (ziemia) matka była zapaloną ogrodniczką. Zielone kciuki są powszechne wśród Holendrów. Mieli drzewa z orzechami laskowymi i jabłkami, i tak, prawie obowiązkowy klon, a ona miała ogród i krzewy agrestu na trawniku.


Wydaje się więc, że do pewnego stopnia odziedziczyłam to, a także talent artystyczny i upodobanie do ponownego wykorzystywania i ponownego ustawiania wszystkiego. Kochanek z drugiej ręki.

Moja niespełniająca wymogów społeczność będzie pełna drzew owocowych. Łatwo jest hodować drzewa. Po prostu idziesz do sklepu, znajdujesz owoce, które lubisz i sadzisz je w pojemniku i podlewasz je, upewniając się, że na dnie są otwory drenażowe. Jeśli pójdziesz do lokalnego zielonego sklepu spożywczego i kupisz lokalnie uprawiane jedzenie, dostaniesz jedzenie, które rozwija się w lokalnych warunkach uprawy i w ziemi. Zawsze dobrze jest wzbogacić glebę tak czy inaczej, ale znaleźć jedzenie, które będzie rosło lokalnie.

Wyobraź sobie całe miasto z drzewami, które rodzą owoce. Możesz po prostu wyjść i wybrać, co chcesz zjeść tego dnia. Nikt niczego nie posiada, wszystko będzie dostępne dla wszystkich innych. Możesz zamienić się wszystkim, co chcesz, ale ja chcę, aby owoce znajdowały się na terenie publicznym, a trawnik, na którym będziesz mógł robić z nimi, co chcesz. Ale proszę, nie uprawiaj trawy. Jestem tak zmęczona widzeniem tego niewyobrażalnego zielonego dywanu na każdym trawniku. Wyhoduj na nim coś z kolorem, na przykład jasnożółty trawnik z jaskrawym jaskrawcem lub dywan z drabinki Jacoba, które są małymi fioletowymi roślinami. Albo włożyć do ogrodu skalnego. Albo ogród z dzikich kwiatów i wysokich traw. Cokolwiek, ale proszę nie te powtarzające się irytujące zielone dywany. Czy położyłbyś zielony dywan w swoim salonie? Nie? Więc dlaczego szczególnie na trawniku, skoro można wyhodować tak wiele ładniejszych roślin? Gdzie dzieci będą się bawić w lecie? Będziemy mieli na to miejsce.


W moim NCC będę miał ogrodników i hodowców warzyw, którzy będą zajmować się zbieraniem, sprzątaniem i pielęgnacją drzew. Chcę, aby te owoce trafiły do centralnego magazynu, jak sklep ogólnospożywczy, gdzie można po prostu wziąć, co się chce i wyjść bez płacenia.

Dlaczego owoce i warzywa miałyby kosztować, skoro Bóg daje nam drzewa i rośliny za darmo? To nigdy nie miało dla mnie żadnego sensu.

Zawsze byłem jednym z tych, którzy napadali na trawniki ludzi lub pytali ich, kiedy widziałem ich drzewa przynoszące owoce. Właśnie zebrałem mnóstwo krabowych jabłek i zamierzam zrobić galaretkę z krabowych jabłek po raz pierwszy w historii.

Myślę, że to byłoby bardzo edukacyjne dla dzieci, aby faktycznie zobaczyć, jak ich jedzenie jest uprawiane dla odmiany, zamiast myśleć, że wychodzi z pudełka lub sklepu. Musimy ponownie połączyć się z ziemią, a nie z Frankenfoods.

Myślę, że dobrze byłoby stworzyć długie, proste ulice, ponieważ rurociągi do kanalizacji muszą być proste, ale umieścić dużą działkę w kształcie prostokąta na środku, a to byłby ogród dla tej ulicy. Nie mielibyśmy świateł ulicznych, ponieważ każdy miałby oświetlenie na swoich werandach i światła samochodów, więc kto ich potrzebuje? Poza tym nie widać gwiazd z takim natężeniem oświetlenia ulicznego.

W centrum uwagi tej społeczności nie znajdowałby się konsumpcjonizm, jak to ma miejsce w Matriksie, lecz społeczność, ponieważ Bóg wie, że potrzebujemy tego bardzo dużo.

Musiałabym zatrudnić ludzi do konserwowania, żeby zimą mieli dużo do jedzenia, a potem wykopać kilka chłodni w ziemi, żebyśmy mogli zatrzymać na zimę to, czego nie możemy. Wiem, że kalafior nie potrafi zbyt dobrze, żółknieje i wygląda na obrzydliwy, ale może dobrze przechowywać go w zimnej piwnicy.


Chciałbym nawet mieć jakiś młyn, ale można zmielić wiele ziaren w swoim robocie kuchennym, chociaż próbowałem owsa i nie rozkłada się on tak dobrze. W tej społeczności chciałbym mieć dostawcę zboża i kogoś, kto dostarcza jajka i ser, ponieważ nadal je jem.

Twoje podstawy zostałyby opłacone. To jest to, co mam nadzieję stworzyć. Byłby też dom szkolny dla dzieci do nauki. Albo możesz wrócić do szkoły do domu, albo skorzystać z filmów, jak chcesz.

Musimy uciec od uzależnienia od rządu. Ivo i ja cały czas o tym rozmawiamy. Musimy stworzyć mniejsze, samowystarczalne społeczności, które poprzez wzajemną współpracę zaspokoją przynajmniej nasze minimalne potrzeby. To kolejny powód, dla którego głębokie państwo utrzymuje nas w stanie podziału - wtedy nie tworzymy społeczności, które pomagają sobie nawzajem. To nonsens. To musi się skończyć. Jak wielu z was nie zna swoich sąsiadów?

Ivo: Na pewno zna, kochanie. Mamy te społeczności założone w galaktyce i jest wzajemna współpraca tak wielu planet i tak wielu ludzi, mamy do dyspozycji wszystkie bogactwa galaktyki. Czy możesz powiedzieć to samo o swoim obecnym systemie? Nie? Zrozumcie więc, że wy również możecie stać się częścią tego systemu na pewnym etapie, lecz najpierw musicie zbudować go dla siebie. Społeczność. Współpracę.

Ja: Zgoda.

Ivo: Wyhodowanie własnego jedzenia i zapewnienie własnej diety jest pierwsze. Zapewnimy wam jednostki technologii uzdrawiania, abyście mieli darmową opiekę zdrowotną. I zapewnimy replikatory żywności na wypadek, gdybyście mieli zły sezon lub po prostu chcieli mieć coś do jedzenia, co nie jest dostępne dla was w waszej społeczności.

Ja: Na pewno mogą robić zakupy poza społecznością, ale chcę, żeby zapewniono im podstawy. Możemy nawet mieć miejsca do wymiany ubrań lub krawców i krawców, kto wie? Zobaczymy, co przyciągniemy. Po prostu odejdziemy od masowego konsumpcjonizmu i marketingu i wrócimy do prostszych dni. Bo mam nadzieję, że zapewnimy darmowy czynsz, to jeśli chcesz pracować, to zależy od ciebie, jeśli chcesz zarabiać pieniądze, to jest twój wybór. Nie musisz się tym dzielić, to co zarabiasz jest twoje. Społeczność NC będzie się skupiać na ludziach, którym autentycznie zależy na tym, aby nie byli szczepieni lub nie byli mikrochipami i którzy chcą odejść od programu NWO. To jest warunek wstępny wejścia. Wierzę, że jest to model, który wielu może podjąć po wyjściu funduszy St Germain, a ludzie nie muszą już pracować. Mogą założyć własne społeczności, może nawet w swoich obecnych domach. Kto wie? To zależy od tego, jak złośliwy stał się NWO.


Ivo: To może być bardzo zindywidualizowane, ale czujemy, że odejście od patrolowanych, kontrolowanych społeczności i dążenie do zdrowszych społeczności, które są chronione przez Światło, jest drogą naprzód.

Ja: Więc jeśli ktoś chce stworzyć taką wspólnotę, jak by to zrobił, Ivo?

Ivo: Jeśli macie ziemię, być może i pozwolilibyście na mieszkanie na tej ziemi, to jest to początek. A może grupa ludzi kupujących nieruchomości na sprzedaż z dala od miasta, a następnie rozpoczynających w ten sposób swoją własną społeczność. Musisz spojrzeć na oszczędny sposób budowania domów, lub jeśli masz pieniądze projektu, to może inne domy mogą być zbudowane z większą ilością funkcji. To zależy od Ciebie.
Ja: Tak, powiedzmy, że jest nieruchomość 50 akrów na sprzedaż za ... okay I spojrzał w górę, w pobliżu Nipigon Ontario, który jest północ, bardzo północ, mają 42 akrów na sprzedaż za 37.900 dolarów. To nieruchomość z dużą ilością drzew. Hoyle Ontario, w którym chcę mieszkać, przy okazji, 40 akrów za 14.700 dolarów. Załóżmy, że podzielisz to między 4 osoby. To dziesięć tysięcy dolarów w dół i 10 akrów każdy. Pomożecie sobie nawzajem w domu, albo kupicie przyczepę kempingową, wrzucicie do studni i toalety bez spłukiwania i wujka Boba. Zacznijcie uprawiać swój ogród. Teraz jedyne co musisz zrobić, to nie szukać pracy, żeby tam mieszkać, bo nie ma tam zbyt wielu miejsc pracy. Musiałbyś już być samowystarczalny. Kiedy wyjdą fundusze z St Germaine, to będzie możliwe.

Ivo: Stworzy to wiele możliwości dla tych, którzy szukają wolności, bo o to właśnie chodzi: szukanie wolności od ucisku i dochodzenie swojego prawa do bycia człowiekiem, a nie do życia w nieludzkich warunkach.

Ja: A wraz z tym chciałbym przypomnieć ludziom medytację Victoria, Australia. 9:00, 12:00, 17:00 i 21:00 twoja strefa czasowa, medytuj razem z innymi na całym świecie proszę.

O tak, a północne Ontario zapewni Ci dużo wody w postaci SNOW, którą możesz przechowywać w beczkach lub zbiornikach na lato, jeśli deszcz jest krótki, ale tego też jest wystarczająco dużo. Obserwuj prepper vidoes, oni znają wszystkie sztuczki filtrowania wody, przechowywania żywności itp.

Ivo: Jest dużo więcej ET, które będą widoczne w odległych miejscach. To był problem z moim lądowania statku, nie możemy znaleźć miejsca w pobliżu Sharon, że jest wystarczająco odległe, więc musi się przenieść. Raz prawie wylądowałem w Minnesocie, ale są tam radary prowadzone przez wasze tajne wojsko, które będzie ostrzegać ich o lądowaniu statków. Muszę być w stanie wylądować między skanami, jeśli chcę wylądować na ziemi. Kiedy zajmiemy się stanem głębokim, a ich technologia lokalizacji statków ET stanie się niezdolna, będziemy mogli lądować częściej i spotykać się z wami.

Ja: Skoro jest teraz tak wiele statków na Ziemi, czy będą one lądować więcej?

Ivo: Czasami, tak. Jesteśmy w stanie wymazać radar i powoli wyłączać go w całym waszym świecie. Czasami mają oddzielne obiekty, które widzą te same obszary i te obszary mają więcej wspólnego z ich uzbrojeniem, ich tajnymi miejscami, domami Illuminati...

Ja: Yeah, Boże broń pozytywna ETs ląduje na podwórku Jacoba Rothschilda. Musiałby się zmienić.

Ivo: To znaczy, gdyby faktycznie miał jeszcze podwórko. Wielu z nich ucieka i ukrywa się, moja miłość.

Ja: Dobrze. Tak, słyszałem, że są w Nowej Zelandii, i w górach w Europie. Chyba mi to mówicie.

Ivo: Tak. Zabieramy ich i aresztujemy, tak szybko jak to możliwe, a następnie unieważnimy ich narzędzia, wyłączając je i zamykając. Duża część ich technologii została już usunięta z planety i zniszczona.

Ja: LOL, więc nie mamy na niej rękawic.

Ivo: Chcemy, żebyście rozwijali się we własnym tempie, a nie przez odwróconą technologię obcych. Pomożemy wam w tym, ale tylko wtedy, gdy będziecie mieli uczciwość, by wykorzystać ją z miłością i mądrością, a nie do niszczenia i wykorzystywania.

Ja: Brzmi jak świetny plan.

Ivo: Tak samo jak wasze miasto. Wyobraź sobie, co chcesz wprowadzić, kochanie.

Ja: Tak zrobię. Dzięki, Ivo.

https://sharonandivo.weebly.com

YouTube: SharonandIvoofVega

Zdobądź swój egzemplarz naszej nowej książki, "Ashtar Sheran. Twoja przyszłość w raju," dzisiaj! Pobierz ją teraz na https://www.smashwords.com/books/view/1010871dchild=1&keywords=sharon+stewart&qid=1592850139&sr=8-3
Podziel się tym:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz