sobota, 22 sierpnia 2020

Wiedza o tym, kim jestem, jest celem życia.

 
22 sierpnia 2020 r., Steve Beckow


Proces, przez który przechodzę, nigdy się nie kończy...

Ten proces, przez który przechodzę, nigdy się nie kończy - dla żadnego z nas, nie tylko dla mnie.

Jest to czas stopniowego Wzniesienia, stopniowej aklimatyzacji do wyższego wymiaru, z jego uciążliwymi wymaganiami wobec naszych ciał i umysłów. (1)

Wierzę, że podczas tego procesu wiele innych osób przejdzie przez proces "dezinwestycji" - pozbywając się naszych ciemnych, nieszczęśliwych, godnych pożałowania stron. Nie możemy ich zabrać ze sobą. To wszystko musi się udać. I zanim będzie mógł odejść, musi zostać uświadomiony.

Wielu innych może nie wiedzieć, co się dzieje.

Jestem w stanie śledzić ten proces w sobie dzięki warsztatom, intensyfikacjom i seminariom ruchu wzrostu lat siedemdziesiątych. (2)

Wątek, który przewija się przez nie i szkoły wschodnie, za którymi podążałem, to "świadomość". Tak, kochanie, zawsze, ale narzędziem, które zabraliśmy na własny, specjalny użytek - nasz mikroskop - była świadomość.

Świadomość, tak jak miłość, jest zawsze, już uniwersalna. Nikt nie ma monopolu ani patentu na świadomość. A jarzmem ścieżki świadomości jest światło: Po prostu zachowaj świadomość siebie przez cały czas.

Brzmi łatwo? Właściwie to nie do końca.

Wkrada się samoobsługowe uprzedzenie. Zaczynamy obliczać, co jest dla nas korzystne. I zaczynamy naginać prawdę i kłamać.

Rezultat? Spadek świadomości. To jest rozmowa o wzroście i ruchu. Nowość polega na tym, że stajemy się bardziej zagęszczeni i tracimy świadomość w wymiarze. (Tylko żartuję.)

Moim ulubionym podstępem, kiedy jestem samozwańczy, jest stanięcie na zasadzie. Nawet oszukuję siebie, choć nie na najgłębszych poziomach.

Zazwyczaj nie stoję w oparciu o zasady. Zostałem wyzwolony i daję ci mojego standardowego szpiega wywołanego przez wazanę.

To mój ochronny koloryt, mój kamuflaż. Próbuję przecisnąć się przez wąską przestrzeń zwaną prawdą. To wymaga dużo grania.

Wszyscy przejdziemy przez ten proces. I to nigdy się nie skończy. Całe nasze życie to powrót do czystości, wylanie się dysymulacji i podstępu, aż dotrzemy do Jednego.

Z tego co wiem, zgodziliśmy się, że będziemy trzymać się razem aż do Wzniesienia, ale ścieżka nie kończy się na piątym lub siódmym wymiarze Wzniesienia. Idzie dalej i dalej. (3)

Powodem, dla którego wybrałem świadomość jako swoją drogę, a nie bhakti (oddanie) lub karmę (służba - wyjątkiem jest ta obecna umowa o świadczenie usług), itd. jest to, że wiem jaki jest cel życia.

W wyniku doświadczenia z 1987 roku, (4) wiem, że celem życia jest, aby Bóg spotkał Boga w chwili naszego oświecenia. Czy mogę to skrócić? Tak. Celem życia jest oświecenie.

A oświecenie oznacza wiedzę o naszej prawdziwej naturze. Wiedza. Rozeznanie. Dyskryminacja. Coraz większa świadomość. Podstawowym narzędziem jest wiedza.

Chcę zachować umiejętność rozpoznawania tego, kim jestem ostry, ponieważ wiedza o tym, kim jestem, jest celem życia.

W krótkim odstępie czasu od niniejszej umowy o świadczenie usług, zgadzam się podążać ścieżką jogi karmicznej lub służby, ale moją pierwszą miłością pozostaje świadomość. Z każdej chwili. Każdego oddechu.

Przypisy

(1) Ile osób cierpi teraz na zmęczenie? Utrata pamięci? Uczucie lęku? Czy możesz sobie wyobrazić, że podwoiły one tempo naszego Wzniesienia?

(2) Myślę o tym jako o zachodniej wersji doświadczania bytu, świadomości i błogości absolutnej (wschodni Sat-Chit-Ananda).

(3) Ponadto prowadzę do przekonania, że jesteśmy zespołem, jak inżynierowie Halionu, którzy idą od Wzniesienia do Wniebowstąpienia. Nie wszyscy kontynuują, ale zespół tak.

Oto jedyne szczegóły, jakie mam:

AAM: ... Po zakończeniu tej misji, (żartobliwie) wolno ci mieć 200 lat wolnego. Ale to, co z tym zrobisz, zależy od ciebie, kochana! Na pewno będziesz miał pełny dostęp do swojej międzywymiarowości. (AAM, 18 grudnia 2012.)

S: Następne zadanie jest w siódmym wymiarze?

AAM: Będziesz miał wybór systemów planetarnych. To [Wniebowstąpienie] jest tylko rozgrzewką dla [tego] Wniebowstąpienia. Ma ono przynieść dalszy wzrost wibracji do tych w całym Wszechświecie. (AAM, 13 września 2011.)

(4) Patrz: "Celem życia jest oświecenie - Rozdz. 13 - Epilog", 13 sierpnia 2011 r., na stronie https://goldenageofgaia.com/2011/08/13/the-purpose-of-life-is-enlightenment-ch-13-epilogue/.

 

https://goldenageofgaia.com/2020/08/22/knowing-who-i-am-is-the-purpose-of-life/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz