czwartek, 27 sierpnia 2020

Rada Miłości 2020 Wzniesieni Mistrzowie Własnej Energii



26 sierpnia 2020 r., Steve Beckow


---- RADA MIŁOŚCI ----

2020 Ascended Self MasterClass

Doświadczenie Życie w miłości

LINDA DILLON


Przez ponad 30 lat Linda pomogła tysiącom ludzi odkryć ich prawdziwy potencjał 

i zmienić ich życie poprzez warsztaty Rady Miłości, webinaria i osobiste sesje channelingowe.

Klasa mistrzowska, aby "żyć w miłości" i w pełni wcielać się w swoje Wywyższone Ja.

Podróżujecie od lat zbierając informacje ezoteryczne, 

ale nie jesteście w stanie przełożyć ich na swoją praktyczną codzienność?

Czy nadszedł czas, by zasypać przepaść między duchem a życiem?

Ta Klasa MasterClass jest twoją mapą skarbów odkrycia, aby wypełnić twoją Podróż Ducha do życia, na planecie, w formie. Krok po kroku twoje życie cudownie zmieni się w praktyczny sposób, gdy wcielisz swoje Wywyższone Ja i staniesz się tym, kim masz być.

Rozszerzona live Ascended Self MasterClass jest 4-częściową serią o głębokim sercu, która zawiera materiały dydaktyczne w formie wideo kursu, szczegółowe podręczniki, specjalistyczne książki, ukierunkowane medytacje, żywy coaching SpiritLife, interaktywne prywatne forum oraz osobiste przewodnictwo, które posiada zmieniającą głębię i wartość życia.

Segmenty są sekwencyjne, każdy z nich opiera się na drugim, 

a ty będziesz doświadczać darów rosnących z dnia na dzień.

Poznaj Lindę Dillon, jednego z najbardziej doświadczonych i utalentowanych liderów i nauczycieli SpiritLife w kraju.

"Transformacja jest jej darem. A miłość, która płynie do niej i od niej, jest legendarna."

Martin Bedogne
Oregon

"Wywyższona Klasa Samokształcenia" była dla mnie zwieńczeniem wielu lat intensywnego, oddanego rozwoju siebie. Dokonały się tu wielkie przełomy, a ja otworzyłem drogę do jaśniejszego życia i moja przyszłość jest teraz o wiele bardziej jasna. Zaprowadziło mnie to w zupełnie nowe miejsce. W czasie, gdy brałem udział w ASMC, naprawdę potrzebowałem mostu do mojego prawdziwego "ja". Znalazłem go. I systemu wsparcia po drodze. Mój duchowy wzrost był dla mnie często samotną ścieżką, już nie tak bardzo. Jestem tak wdzięczna Lindzie, Radzie Miłości i moim kolegom z klasy. Nigdy nie zdawałam sobie sprawy, jak bardzo jestem kochana."

Tiziana Paggiolu
Włochy

 "Szukam mojej Rodziny Dusz od kiedy pamiętam, a z Lindą i Radą Miłości znalazłam ją. W Kursie Mistrzowskim otrzymane wsparcie jest nie do opisania. Uczciwość Lindy, jej stała obecność i wsparcie, jej miłość i dobroć, jej uczciwość i inkluzywność ... poprowadziły nas do znalezienia tego, kim naprawdę jesteśmy. COL, mój związek z moimi przewodnikami i społecznością powyżej i poniżej naprawdę zmieniły moje życie. Jest to wspólnota chroniona, nieosądzająca, kochająca i włączająca. Znalazłem swoją rodzinę."

Robert Loveland
Maryland

"Jedno objawienie, które wyskoczyło na mnie, pochodziło z mojej chęci pracy nad Świętym Partnerstwem, ale podczas dyskusji o poczuciu samotności pomogło mi zrozumieć, że miejsce, w którym muszę szukać związku/partnerstwa jest z Bogiem i w sobie."

https://d1aettbyeyfilo.cloudfront.net/counciloflove  https://d1aettbyeyfilo.cloudfront.net/counciloflove/1804901_1534776894068The_New_You_Cover_300.webp/1804901_1534776894068The_New_You_Cover_300.webpMODULE 1: NEW YOU

Ten pierwszy moduł poprowadzi Cię w cudownym procesie odkrywania Twojego Nowego Ciebie. Przykładem może być twoje międzywymiarowe ja, promień duszy i misja oraz to, jak poruszać się w nieskończonym oceanie czasu Matki. Od samego początku zaczynamy wdrażać prawdziwe strategie, które wpływają na prawdziwe życie. Te koncepcje stanowią pomost do Nowej Normalności i tego, co czeka cię jako Nova Gaian. Ten segment jest prowadzony przede wszystkim przez Jezusa Sananda, Sanat Kumara i St. Germaine.

5 lekcji coachingu na żywo 12 września, 26; 10 października, 24 listopada, 7 listopada, 1-2:30 czasu wschodniego. Otrzymacie również egzemplarz książki The New You. Wszystkie zajęcia są nagrywane do dalszego przeglądu.

MODUŁ 2: PODSTAWOWE ZAGADNIENIA

Ile razy sprawdzałeś i sprawdzałeś tylko po to, aby przywrócić stare wzorce? Nie możesz iść naprzód i wcielać w życie pełnię swojego wzniosłego ja, jeśli nie przekroczyłeś swoich podstawowych zagadnień. Głównymi problemami są kłamstwa, które uniemożliwiają ci życie w pełni tego, kim naprawdę jesteś. Ten moduł rozpuszcza stare fałszywe konstrukcje i czyni miejsce na zaufanie, radość i miłość. Pod kierunkiem Archanioła Rafaela i św. Germaine otrzymujesz wsparcie, strategie i praktyczne narzędzia, aby się uwolnić.

5 sesji Live Life Coaching - 21 listopada; 5 grudnia, 19; w 2021 roku: 9 stycznia, 23; od 1 do 14:30 czasu wschodniego.

MODUŁ 3: NATCHNIONE JA

Inspirowana Jaźń jest miejscem, gdzie głębiej rozumiesz i przyjmujesz pełnię swojego boskiego autorytetu i wiedzy; gdzie uczysz się świadomie manewrować pomiędzy realiami wymiarowymi i przechodzić do świadomego, zainspirowanego działania. Ta podróż wprowadza zadziwiające nowe koncepcje i zakotwicza je w praktycznej istocie twojego codziennego życia. Moduł jest prowadzony głównie przez Archanioła Uriela.

5 sesji webinarnych na żywo w 2021 roku: 13 lutego, 27; 13 marca, 27; 10 kwietnia; od godziny 16:30 czasu wschodniego.

Głębsze połączenie znanych aspektów waszego anioła, gwiaździstego nasienia, Atlantydy, Lemuriana, 

https://d1aettbyeyfilo.cloudfront.net/counciloflove/1804918_1534777050679consciouscreating.webp

Wingmakera samego siebie

https://d1aettbyeyfilo.cloudfront.net/counciloflove/1804918_1534777050679consciouscreating.webpMODULE 4: ŚWIADOME TWORZENIE

Ukoronowaniem waszej podróży jest to, że Boska Matka bierze was za rękę i prowadzi was w swoim sposobie przejawiania się. Wspomagana przez logo planety Sanat Kumara i najwyższego alchemika Św. Germaine, Matka uczy was Swojego podejścia do doprowadzenia do cielesności marzeń o waszym sercu. Doświadczaj radości z życia swoją pasją i kochaj to, co robisz.

5 sesji webinarnych na żywo w 2021 roku: 8 maja, 22; 12 czerwca, 26; 10 lipca;
1-2:30 czasu wschodniego.

Naucz się działać jako Świadomy Stwórca, żyjąc w miłości. Nadszedł czas, aby osiągnąć i doświadczyć rzeczy, które wykraczają poza twoją najśmielszą wyobraźnię.

Lee Degani
Floryda

"Linda jest nie tylko Mistrzem Nauczycielem, ale Nauczycielem Nauczycieli. Wywyższona Klasa Mistrzów Jaźni dała mi głębokie zrozumienie mojego wielowymiarowego "ja" i sposobu działania Wszechświata. Osiągnąłem stan Wolności i Radości, który pozwala mi zrobić kolejny krok w wypełnianiu mojej Boskiej misji i celu pracy z dziećmi i ich rodzinami".

Tomas Kianicka
Czechy

"Ta podróż naprawdę zmienia życie w najlepszy możliwy sposób. Ascended Self MasterClass jest podróżą odkrywania siebie na nowo głębokiego uzdrowienia i ogromnej ekspansji. Zmieniło mnie to w sedno. Nie ma miejsca na powrót do dawnego "ja", jak to się czasami zdarza, ponieważ miłość jest tak głęboko zakorzeniona, że nie ma możliwości, aby to się kiedykolwiek powtórzyło. Jest to nowy sposób bycia, ucieleśnienie miłości, współczucia, dobroci i promiennej radości. Co za podróż! A gdy uzdrowienie się skończyło, nagle pojawiło się o wiele więcej miejsca na miłość, o wiele więcej radości i bardziej spokojny stan niż kiedykolwiek wcześniej. Gdybyście mieli możliwość posprzątać "pod dywanikiem" i podnieść się i cieszyć się życiem, które moglibyście mieć w pełni, co byście wybrali? Przygotuj się na zdumienie."

Julie Stenson
Minnesota

"Poruszyłem się duchowo do przodu, by stać się bardziej kochającym i bardziej sobą, odkąd poznałem cię Linda. Największą rzeczą, jakiej szukam w każdym nauczycielu, trenerze, guru czy bohaterze jest UCZCIWOŚĆ. Linda i przyjaciele mają wszystko. Dla mnie największym błogosławieństwem jest cierpliwa miłość, którą otrzymałem. Jestem za to taka wdzięczna."

TO, CO DOSTAJESZ OD MISTRZOWSKIEJ KLASY.


20 WEBINARÓW - 30 GODZIN ZAJĘĆ NA ŻYWO

Webinaria na żywo z Lindą Dillon. 90-minutowe webinaria obejmują pytania i odpowiedzi oraz zadania na Twojej duchowej ścieżce. Wszystkie zajęcia są nagrywane do recenzji.
PLIKI DO POBRANIA

Dziesiątki plików audio i materiałów w formacie PDF, aby jeszcze bardziej usprawnić samodzielną naukę.
365 DNI MENTORINGU

Linda i jej zespół mentorów odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i przeprowadzą Cię przez ten proces za pomocą naszych ekskluzywnych forów internetowych.

365 DNI CZYNNOŚCI DUCHOWEJ

Gdzie Duch spotyka się z Life Coachingiem - praktyczne strategie i narzędzia dla życia. Wykonaj skok kwantowy, aby zakotwiczyć ducha w formie.

2 Opcje

Łatwa inwestycja

Ascended Self MasterClass oferuje 38.000$ świadczeń i bonusów zmieniających życie za nieco ponad 250$ miesięcznie. Prawie każdego roku zajęcia na dowolny temat kosztują od 5 000 do 10 000 dolarów. Ascended Self MasterClass jest starannie, z miłością wyceniony, tak abyś mógł odbyć tę podróż z Lindą Dillon TERAZ!

Naszym zamiarem jest stworzenie dla Ciebie sposobu, abyś dołączył do nas w tym zmieniającym życie MasterClass.

Moglibyśmy z łatwością pobierać opłaty w wysokości 10.000 dolarów, a na koniec pomyślelibyście, że to okazja, ponieważ wartość jest naprawdę ponad wszelką cenę. Ale jesteśmy na misji. Chcemy pomóc ci zmienić twoje życie, abyśmy razem mogli zmienić świat. To, co czytasz, to słowa Lindy Dillon, które wylały się z jej serca.

Więc oto, o co prosimy:

Możesz płacić 252$ miesięcznie przez dziesięć miesięcy. (To około 60$ tygodniowo.)

Albo .

Możesz zapłacić pełne $2,400 i trochę zaoszczędzić.

Chcemy cię mieć przy sobie, więc zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby to umożliwić. Przyłączcie się do nas!

Po zarejestrowaniu się otrzymasz e-mail z linkiem dostępu do materiałów MasterClass. Dodatkowo, otrzymasz w prezencie bezpłatny dostęp do naszego Programu Członkostwa Społecznego COL przez rok.

Wreszcie, chcemy przedłużyć naszą gwarancję "bez zadawania pytań", która pozwala na zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni od rozpoczęcia MasterClass, czyli 19 września 2020 roku. Odzwierciedla to nasze zaufanie do wartości ASMC.

NAJLEPSZA WARTOŚĆ

$2,400

Płatność jednorazowa

Natychmiastowy pełny dostęp do materiałów MasterClass.
Uzyskać bezpłatny dostęp do COL Community przez jeden rok.

Zapisz się teraz!
Podejmujesz słuszną decyzję!

PLAN 10 CZWARTY

$252

Razem $2,520

Natychmiastowy pełny dostęp do materiałów MasterClass.
Uzyskaj bezpłatny dostęp do nowej społeczności COL przez jeden rok.

Zapisz się teraz!
Podejmujesz słuszną decyzję!

https://goldenageofgaia.com/2020/08/26/council-of-love-2020-ascended-self-masterclass/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz