niedziela, 23 sierpnia 2020

AAM: Wycofanie się z pola minowego



23 sierpnia 2020 r., Steve Beckow


T oferuje nam fragmenty swojego wywiadu z Archaniołem Michałem Archaniołem, jak również jego bliźniaczą Meliannę.

W pierwszym, Michał prosi nas, żebyśmy nagłośnili odwrót i wyszli z pola minowego.

Archanioł Michał i Melianna w osobistej lekturze z T. przez Lindę Dillon, 5 maja 2020.

AAM: Drogi T, ... możesz czuć - wszyscy możecie czuć podczas tej fazy - że dosłownie nawigujesz po polu minowym i powiesz mi, Michał, Mi-Ka-El, proszę, prowadź mnie. I oczywiście, że jestem i będę. Ale chodzi o to, by wydostać was, ukochane i wszystkich innych z pola minowego.

Przybyć do cichych, idealnych miejsc spokoju, gdzie śpiewają ptaki i świeci słońce, a woda opada. Z powrotem z dala od pola minowego. Zaprowadzę was. Ja cię poprowadzę.  …

Michael ustępuje miejsca bliźniaczemu płomieniowi T, Melianno. Pyta ją, kiedy prawda wyjdzie na jaw.

T: Dziękuję.  ... Czy prawda o pedofilii zostanie upubliczniona? Jaka jest prawda o wirusie koronnym? Czy to naprawdę jest przykrywką dla zaokrąglających się złych facetów? A co ze szczepionką? …

Istnieje tak wiele sprzecznych ze sobą opinii "ekspertów". To sprawia, że kręci mi się w głowie. I w końcu, wciąż słyszymy, że te pytania zostaną rozwiązane. Ale znudziło mi się czekanie i jestem pewna, że nie jestem sama.

Meliana: Nie jesteś sama. I część z tego zmęczenia jest w rzeczywistości dobra.

I nawet jak powiedział Michael tego dnia, ważne jest, aby wycofać się z pola minowego, ponieważ jest załadowane. Teraz trudno o tym myśleć, ale myśl o zmęczeniu jako o bardzo pozytywnym wskaźniku. …

Teraz, zmęczenie jest ważne, ponieważ w tym wszystkim, witriol, jak pan to nazwał, i to jest bardzo dobre określenie. To jest nienawiść. To jest manipulacja. To jest złość. To jest oszustwo. I dlatego mówimy, że to jest we wszystkich obozach.

Nie ma tu żadnego demona. Widzisz, że wszystko jest naprawdę z Matki/Ojciec/One. Zachowują się tak, jak mogą? Nie, nie wszystkie. I nie zawsze. Ale angażować się, stawać po stronie obozu i deklarować lub próbować zdyskredytować innego dla celów politycznych lub politycznych korzyści lub intrygować lub wiele rzeczy po prostu nie jest z miłości.

I nie można udawać, że kiedy ktoś mówi vitriol, próbuje rozszyfrować innego, że jakoś motywacją, która za tym stoi, jest miłość, bo tak nie jest. To jest walka o władzę. Dlatego ważne jest, żebyście dosłownie cofnęli się w swoim rozeznawaniu, bo to da wam wyraźniejszy obraz, gdy jest to próba zburzenia innego, nawet jeśli był i nie był on, nawiasem mówiąc, złym wrogiem.

To nie służy. Nie buduje ona ilorazu miłości na planecie. Trudność pojawia się tak często w tych wszystkich machinacjach, że biorą jedną nić lub element prawdy, a następnie budują wokół niej teorię chaosu.

Cofnij się słodko, bo boli cię serce. To co robisz, to pozwalasz sobie być na tym polu minowym. Pozwalasz, by zaatakowała cię siatka kul, odgłosy armat. Już to zrobiłeś. Więc to jest niepotrzebne. ... Pedofilia i szczepionki są zmieszane razem, a to po prostu nie jest prawdą. Nie możemy być jaśniejsi niż to. Mam nadzieję, że to odpowie na twoje pytanie.

T: Cóż, moja droga jest taka, że chyba miałem poczucie, że nie powinienem odwiedzać miejsc, które odwiedzam tak bardzo jak ja, ponieważ to po prostu jest mylące.

M: A celem jest dezorientacja, błotnistość wód tak bardzo, że brak jest jasności.


https://goldenageofgaia.com/2020/08/23/aam-retreat-out-of-the-minefield/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz