środa, 26 sierpnia 2020

Shanta Gabriel ~ Jesteś Latarnią Światła

 

26 sierpnia 2020 r. przez Suzanne Maresca


23 sierpnia, 2020, shantagabriel.com

https://tinyurl.com/y48wcs7l

 
Gabriel Message Card na ten tydzień ~ Twoje modlitwy są znakiem wzywającym do Ciebie Miłość i Mądrość, której szukasz.

Słowo, które najbardziej wyróżnia mnie w tym przesłaniu to Beacon. To sprawia, że myślę o znaczeniu Świateł Beacon jako sygnałów w świecie, takich jak latarnia morska, która chroni statki przed wrakiem na skałach.

Od czasu mojego spotkania z Archaniołem Gabrielem w 1990 roku byłem zafascynowany pomysłem prowadzenia świateł. Nieustannie mówił on o tym, jak ważne jest, aby nasze wewnętrzne światło promieniowało na świat i przeprowadził wiele różnych procesów, aby zachęcić do tej praktyki.

Ważne jest aby pamiętać, że Boskie Światło zawiera zarówno obecność Bożej Miłości jak i moc Nieskończonej Inteligencji. Oba te wzmacniające atrybuty są niezbędne do tego, żebyśmy mogli prowadzić życie, które spełnia się z poziomu Duszy, jak również z poziomu czysto ludzkiego.

Gdy jesteśmy w zgodzie z tą Obecnością w nas, Boska Mądrość i Miłość stają się dla nas bardziej dostępne. Mądrość naszego serca jest dostępna i odnajdujemy nowe poziomy jasności i pewności, aby wzmocnić nasze codzienne życie.

Przez wiele lat wmawiano nam, że Miłość jest największym uzdrowicielem, jaki istnieje. Kiedy zapraszamy Światło Boże do pracy w naszym życiu, zaczynamy tworzyć zasoby, które możemy pozwolić na pracę w każdej dziedzinie życia, w której potrzebne jest uzdrowienie. Ta moc Miłości w Bożym świetle jest tak głęboka, że wprowadza nową energię o wysokiej częstotliwości do naszych serc, a stamtąd do naszego krwiobiegu, aby poprawić nasze zdrowie i samopoczucie.

Przeprowadzono wiele badań, które wykazały skuteczność modlitwy. Kiedy modlimy się z pełnym sercem wdzięczności, może ona podnieść naszą wibracyjną częstotliwość i przyciągnąć do nas to, czego potrzebujemy. Paramahansa Jogananda powiedział, że nasze myśli są modlitwą i zawsze się modlimy. Dobroczynna obecność Wszechświata nieustannie dostarcza tego, na czym jesteśmy skoncentrowani w pełni, pełne miłości zaangażowanie w nasze szczęście.

Problemem jest to, że często skupiamy uwagę na tym, czego nam brakuje lub czego intensywnie nie chcemy doświadczyć. Ta intensywność uczuć tworzy magnetyzm. Nasze uczucia głęboko wpływają na naszą zdolność do manifestowania życia, którego najbardziej pragniemy. Aby zmienić przebieg naszego doświadczenia, musimy zwrócić uwagę na nasze intencje dotyczące życia, które chcemy prowadzić.

Ważne jest, aby pamiętać, że promieniuję energią w pole wokół siebie jak Światło Latarni. Bycie wyrazem Boskiego Światła dla świata wymaga, aby moje serce było pełne Kochającej Wdzięczności. Kiedy moje serce jest pełne wdzięczności, łatwiej jest mi dostrzec, że wszędzie wokół mnie jest Piękno.

Jestem tak przepełniona tym naturalnym pięknem, że czuję się tak, jakby moje serce pękało od Miłości. Ekscytuje mnie to, że pozwalam Boskiej Miłości przepłynąć przeze mnie jak wodospad. Moje same komórki zaczynają tańczyć z Life Force. Kiedy dopuszczam tę pełnię do mojego bytu, w naturalny sposób staję się Latarnią Światła i promieniuję tą obecnością na świat.

Te uczucia we mnie są silnie magnetyczne. Promieniowanie tej czystej radości staje się magnesem dla bardziej ekstatycznego i odżywczego doświadczenia... a to czyni mnie szczęśliwym.

Boska Obecność,

Niech każda myśl w mojej głowie będzie błogosławieństwem dla świata. Pomóż mi podnieść moją wibracyjną częstotliwość poprzez moje modlitwy i miłość, tak aby każda moja myśl była dla ludzkości Sygnalizatorem Światła. Niech wszystko, co robię, myślę lub mówię, będzie w zgodzie z najwyższą Wolą Bożą działającą w moim życiu.

Dziękuję wam za wasze błogosławieństwa Łaski i Boskości w każdej dziedzinie mojego życia. Niech Światło, które świeci przeze mnie, przenosi Boską Inteligencję i Miłość do mojego życia i do innych w każdej chwili. Niech to Światło przyniesie więcej przebudzenia i pokoju w sercu każdego człowieka na planecie. I tak właśnie jest.

https://goldenageofgaia.com/2020/08/26/shanta-gabriel-you-are-a-beacon-of-light/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz