środa, 8 lipca 2020

Gdzie teraz jesteśmy? Nowy film Charlesa Warda 7-7-20




Gdzie teraz jesteśmy? 

Nowy film Charlesa Warda 7-7-20



Źródło: Dinar Chronicles | By Kat Więc gdzie dokładnie jesteśmy w tej wojnie z stanem głębokim / illuminati / cabal? Ten najnowszy Char ...
Raport X22 - Odcinek 1902: Trump przyspiesza ataki, głęboki stan zagrywa ich ręką
Raport X22 - Odcinek 1898: Dni Fed są policzone, Deep State Took the Bait
Raport Benjamina Fulforda: „Syjonistyczny krach jako wyczyn kaskaderski” - 17 czerwca 2019 r


Źródło: 
Dinar Chronicles | 
By Kat 

Więc gdzie dokładnie jesteśmy w tej wojnie z stanem głębokim / illuminati / cabal? Najnowsze wideo Charliego Warda pomaga odpowiedzieć na to pytanie. Krótka odpowiedź Charliego: Sojusz już wygrał. Dla tych, którzy nie znają Charlesa Warda, jest fascynującym, dobrze poinformowanym i podnoszącym na duchu Anglikiem, który mieszka w Hiszpanii. Charlie zaczął robić filmy, kiedy zaczęło się blokowanie, aby przekazać prawdę ludziom. W ciągu kilku tygodni przeszedł z kilku subskrybentów do ponad 60 000. Jestem jednym z nich. Charlie jest bardzo pozytywnie nastawiony do tego, że przeprowadzamy się do świata, w którym nastąpi przeszacowanie walut, globalny reset walut oraz wdrożenie NESARA i GESARA. 

(1.)

Oto Charlie w swoich własnych słowach:
_____________________ 

Charles Ward: „Od wielu lat przenoszę pieniądze na całym świecie dla wielu prywatnych klientów, od superbogaczy po urzędników państwowych i innych urzędników na całym świecie. Pracuję głównie na Bliskim Wschodzie. Mieszkam w południowej Hiszpanii, ale najczęściej dojeżdżam do pracy między Hiszpanią a Dubajem. Zasadniczo, kiedy 6 lat temu przeprowadzałem się do określonego rządu, byłem członkiem rządu, który poinformował mnie podczas naszej podróży, że za kilka lat załamie gospodarki świata. To było 6 lat temu.

Następnie 2 lata temu powiedzieli, że jesteśmy już prawie gotowi. Wykonaliśmy inną pracę, wzięliśmy dużą ilość pieniędzy do Indii, aby upewnić się, że (premier) Modi doszedł do władzy. Ale powiedział do mnie: „Jesteśmy już prawie na miejscu. Mamy moc Trumpa, więc jesteśmy bardzo blisko. Potem zobaczyłem go ponownie w grudniu 2019 roku i powiedział, że zrobimy to na początku przyszłego roku. Załamiemy światową gospodarkę. I właśnie powiedziałem jako żart, naprawdę? 
Jak to zrobisz? 
Powiedział: poczekaj i zobaczysz. Tak właśnie zawalimy światową gospodarkę (pstryka palcami.)…
 Z perspektywy czasu zaskakuje mnie to, że mieliśmy 4 tygodnie na blokadę, kiedy powiedzieli mi: „Przekroczyliśmy punkt krytyczny”. Chodziło im o to, że Trump i jego Sojusz
minął już fakt
, że mogą zostać pobici przez głębokie
stany i kabały… ” 

- Z filmu 6-22-20 z Charliem, Ole Dammegardem i Jasonem Goodmanem na RV 

https://www.youtube.com/watch ? v = DFbhLyJCr4k


 

... Więc osuszanie bagna, cabal, głębokiego stanu, to się dzieje, a my już jesteśmy prawie na miejscu. Jesteśmy prawie tam ... 

Najważniejsze jest teraz, aby zachować spokój. 
Jesteśmy prawie na miejscu.   
Już prawie jesteśmy na miejscu.
 Globalny Reset Finansowy jest praktycznie kompletny.
 
Za kulisami dzieje się PRAWIDŁOWA KWOTA. 
której nie widzimy, ani nie słyszymy.

A kiedy wyjdziemy na drugą stronę , wychodzimy w o wiele lepszy świat. Jest tak wiele wspaniałych niespodzianek w drodze do Ciebie… 

Dla tych z was, którzy nie byli w tej podróży, wystarczy Google NESARA i tylko przeczytać o NESARA / GESARA, to jest droga, że poruszamy się.…

Mogę ci obiecać, mogę ci obiecać,
nie mam nadziei - mogę ci obiecać, że
sprawy staną się o wiele lepsze…
Sprawy się zmieniają.
Kiedy wychodzimy po drugiej stronie tego tunelu,
świat, do którego przychodzimy, jest niesamowity.
I pozbędziemy się tylu złych rzeczy… ”

—Z wideo Charlesa Warda  „ The Future is Bright - Please Don't Panic ” 
"Przyszłość jest jasna - proszę nie panikować".

24 czerwca 2020 

https://www.youtube.com/watch?v=iu0h3u9FpEU






W chwili pisania tego artykułu donosi się, że Ghislaine Maxwell ma tajne składowanie kopii nagrań seksualnych Jeffrey'a Epsteina jako jej osobiste ubezpieczenie. 

(2) Niewątpliwie głównym zmartwieniem Sojuszu jest to, że Maxwell pozostaje przy życiu, by wymieniać imiona, dlatego otacza ją straż wojskowa, a nie tylko policjanci, jak to miało miejsce w przypadku Epsteina. 
_____________________ 

Część tego filmu, która może nas najbardziej zainteresować jest tutaj na IDC, to: 

16:02: Charlie





16:02 ;Zbliżamy się do końca Fazy Pierwszej ... 
Faza Druga będzie obserwować, bankructwo banków ... 
i duże firmy upadną ... 
aby wrócić do rzeczywistości, ponieważ wszystkie były kontrolowane ... 
duże firmy były kontrolowane przez cabal / głęboki stan ... wszyscy byli razem w łóżku ... 
ci, którzy zostaną rozbici, będą źli, 100% ... 
i ci, którzy są dobrzy, przetrwają ...
_____________________ 

Muszę cię ostrzec -  w tym filmie są niektóre niepokojące treści w tym filmie dotyczące osób politycznych i głębokich przestępstw państwowych wobec dzieci. 
Nie mogę zweryfikować, czy historie są prawdziwe, czy nie. Oferuję tylko to, co zostało omówione. Podobnie jak w przypadku wszystkiego, co publikuję, weź to, czego możesz użyć, i zostaw resztę.

Mam nadzieję, że pamiętasz tę myśl przede wszystkim: Przenosimy się w piękny świat RV, GCR, NESARA i GESARA, lśniący Złoty Wiek Gai: 
Dziewicza planeta, pokój, zdrowie, szczęście, obfitość, podróże kosmiczne, cudowne technologie które oczyści i uleczy Gaję, jej Królestwa, Ludzkość i wiele innych cudownych rzeczy, o których moglibyśmy tylko raz marzyć, ale teraz te marzenia się spełniają. Charlie Ward często mówi, że nigdy nie czuł się tak spokojnie, ponieważ wie, że przenosimy się do lepszego świata. 

Pokój, zdrowie, szczęście i obfitość dla wszystkich -
 jesteśmy Boginią,
 Suwerenną, 
Wolną, xo,
 Kat 
_____________________ 



Charlie Ward Okrągły stół wideo: Nadchodzi burza 7-7-20

Z Charliem Wardem, Davidem Nino Rodriguezem, Thomasem TRUreportingiem, King Charlie Prince, Caleb T. Johnson i Denise Boland. 

Częściowa transkrypcja Kat 

https://www.youtube.com/watch?v=CokHmLOXLr4



9:21 Charlie Ward: Nie sądzę, aby [w USA] zmierzałeś w kierunku wojny domowej jako takiej… informacji, które otrzymuję zza kulis… Powiedziano mi 100%, że jeśli Trump chce do władzy w 2020 r. to wejdzie do niej… 
ale to będzie jego decyzja, czy dokończy robotę, czy nie…

 Ale mam przeczucie, że pójdzie po nią, pokochałby kolejne 4 lata, a on i Putin pracujący razem przez następne 4 lata byłby świetną zabawą… ponieważ ZNISZCZĄ stan głęboki [illuminati / cabal]… nie tylko się go pozbędą, zniszczą… 

9:56 Charlie cd .:

Jeśli chodzi o przemoc, wojnę domową, Trump pozwala bardzo wyraźnie toczyć te bitwy, aby mógł wskazać, że toczą się one w demokratów stanach rządzących… aby ludzie mogli ZOBACZYĆ… pozwala im się powiesić, daje im linę… 

Kiedy ludzie budzą się na fakt, że KAŻDE ŻYCIE Liczy się, nie tylko Czarne Życie ma znaczenie, KAŻDE ŻYCIE ma znaczenie… jeśli obudzicie się do tego pojęcia , że ludzie, którzy finansują Czarne Życie, byli Białymi… George Soros i Fundacja Clintona … A zebrane na to pieniądze [BLM] trafiają do Biden… Nie pamiętam, żeby Biden był Czarny… wtedy wiesz, że to stek bzdur…

 Denise Boland: Ludzie giną… 

10:39 Charlie Ward:
Dzieje się tak podczas wojny ... jesteśmy w trzeciej wojnie światowej, dzieje się to na wojnie ... 
to są ofiary wojny ... jesteśmy teraz w bardzo niebezpiecznej wojnie, w której Sojusz niszczy głęboki stan ... i głęboki stan nie poddadzą się łatwo… 

11:05 Charlie kontynuuje .: To było tak dobrze zaplanowane… tak dobrze zaplanowane… w Sojuszu jest zaangażowanych 8 000 osób… ogromna część z nich planuje to najlepiej część 10 lat… może dłużej… 

11:27 Charlie kont .: Główne 4 kraje zaangażowane w Sojusz [USA, Rosja, Chiny, Indie]… cóż, jest teraz 5, jest Arabia Saudyjska… którzy zapewniają pewne dodatkowe - zabezpieczenie, jeśli lubisz… ale głównymi krajami są Ameryka, Rosja, Indie i Chiny… 

11:40 Charlie cd .
A w przypadku Chin wyjaśnię to bardzo jasno… to nie jest partia komunistyczna … 

To przewodniczący Xi Jinping, który jest teraz liderem Nowej Partii Republikańskiej Chin, o której mało kto wie, ponieważ media głównego nurtu nawet o tym nie wspominały. Usuwają teraz starą Partię Komunistyczną ... Jestem bardzo bliskimi przyjaciółmi z rodziną, która rządzi Chinami, znam ich od 12 lub 20 lat ... Znam rodzinę na wylot i są bardzo podekscytowani pozbyć się Partii Komunistycznej… ludzie, którzy nią rządzą, są w zasadzie pochodzenia himalajskiego… 

12:17 David Nino Rodriguez: Więc mówisz, że zasadniczo Trump kontroluje teraz wszystko… on już jest u władzy… to prawie tak, jakby chciał być królem czy nie… 

12:30 Charlie: 
Bardzo… on nawet teraz kontroluje Anglię i Europę… ma CAŁKOWITĄ KONTROLĘ Ameryki, Europy i Wielkiej Brytanii 

12:44 Denise Boland: Chciałbym powtórzyć… dlatego tym razem chodził z przodu ,PRZED  Królową … To był jego sposób na poinformowanie nas, że nie ma już władzy… 

13:28 Charlie: Miałem piękny wywiad pewnego dnia… i mogę tylko powiedzieć część tego [bo podpisał NDA]… ale był byłym Pilot CIA w latach 70.… zrezygnował po 3 latach, kiedy zdał sobie sprawę, że co tydzień transportuje heroinę i haszysz z Dalekiego Wschodu do Ameryki jako pilot…
Byłem pierwszą osobą, z którą rozmawiał otwarcie, a The Official Secrets Act został usunięty z niego w 1999 r.… Więc ponad 20 lat temu i nadal nie był w stanie o tym rozmawiać, a on rozmawiał o tym ze mną…  A ja NIE MOGŁEM TEGO opublikować, ponieważ zawiera wiele szczegółów… dopóki nie uzyska zgody Białego Domu… ale teraz został doradcą POTUSA… 

14:27 David Nino Rodriguez: Więc w zasadzie wszystko jest w rękach Trumpa w tej chwili… 

14:35 Charlie: [kiwając głową] Trump CAŁKOWICIE kontroluje… wszyscy upadają i to nie tylko w Ameryce, także w Europie… nie nadchodzi wojna domowa… on ujawni ich takimi, jakimi są …
Bo jeśli powiedziałby demokratom, kim byli, - ludzie, którzy głosowali na nich, nigdy by tego nie zaakceptowali… on musi im pokazać, jak naprawdę są brudni…  i tak, niestety będzie to oznaczało utratę życia... będzie... to bardzo smutne... 

15:26 Charlie: Jego praca od pierwszego dnia ... o czym mówię we wszystkich moich filmach ... jest to, że wszystko wokół nas jest zasłoną dymną, aby rozbić światową gospodarkę, to była Ameryka ... 

Aby złamać moc Rezerwy Federalnej który był prywatnym klubem dla chłopców drukującym pieniądze i nie miał żadnego wsparcia w postaci złota…

A potem, by rozbić nazistowskie państwa Europy, jak to nazywali, i ważne było, aby wydostać Wielką Brytanię z Unii Europejskiej przed jej rozpoczęciem, aby nie przeciągnieto Wielkiej Brytanii w dół… ponieważ chcieli, aby Wielka Brytania była sojusznikiem… w tej chwili nie mają żadnych prawdziwych sojuszników w Europie… 

16:02: Charlie cd .: Zbliżamy się do końca pierwszej fazy… 

16:07: Charlie cd .: druga faza będzie obserwować bankructwa banków… i   upadek wielkich firm…

 aby wrócić do rzeczywistości, ponieważ wszystkie są kontrolowane… duże firmy są kontrolowane przez cabal / stan głęboki… wszyscy leżą razem w łóżku… te, które zostaną zepsute w dół będą ci źli, 100% ... a ci, którzy są dobrzy, przeżyją ... 




16:36 David Nino Rodriguez:
Powiedziano mi, że Faza Druga to usunięcie wielkich nazwisk… (Charlie: Tak)… więc nie chodzi tylko o banki, ale Ghislaine Maxwell prawdopodobnie przyczyni się do tego… [Sojusz] już wie, kto to jest… masz pomysł, kiedy to nastąpi? Czy uda się to zrobić w czasie wyborów, czy po ojcu? 

16:55: Charlie Ward: Nie wiem… z powodu tego, z czym Ghislaine była zaangażowana, grozi kara śmierci… ale jeśli współpracuje z Trumpem, dostanie wyrok dożywocia… ponieważ jest zaangażowana w najwyższy poziom… ale ona jest niezwykle cennym kawałkiem… 

17:35 Denise Boland:
Słyszę, że Maxwell był tak naprawdę trenerem Jeffreya Epsteina… że była bardziej zaangażowana niż on… (Charlie: Tak, była. Była)… nie na odwrót… 

17:40: Charlie Ward: Ona była… nie ma miłego sposobu na wyrażenie tego, co jest grzeczne… ona nie jest dobrą osobą… nikogo, nikogo, nie obchodzi mnie kim jesteś, każdy, kto znęca się nad dzieckiem, nie zasługuje na nic w życiu… 

18:05 David Nino Rodriguez : Zgadzam się w 100% ... nie ma bardziej chorej mentalności ... jeśli jest to demoniczne ... myślę, że to opętanie ... nie ma innego sposobu, aby to zobaczyć, ponieważ nikt przy zdrowych zmysłach nie skrzywdziłby dziecka ... ze mną chodzi o Zwierzęta, osoby starsze , kobiety i dzieci… po prostu nie krzywdzisz słabych… a jeśli ktoś poluje na dzieci, to jest bardzo chory…



20:50
Thomas TR Zgłasza: ci ludzie, elity, nie widzą rzeczy tak, jak my je widzimy ... nie czczą Miłości, czczą zło ... ponieważ są samolubnymi, pozbawionymi środków do życia istotami ... nie są w tym momencie, ja nie nie wiem, czy kiedykolwiek byli, czy nadal są istotami ludzkimi w tym momencie… W 100% sprzedali swoją duszę jakimś obcym… jakimś bóstwom, fałszywemu bogu… że czczą… Baala, Molocha, cokolwiek zechcesz żeby to nazwać… jeśli spojrzysz na stare odczyty Molocha, to w zasadzie jest to bóstwo, fałszywy Bóg czystego zła, który w rzeczywistości był karmiony dziećmi dla poświęcenia, by wychwalać Molocha… możesz na to teraz spojrzeć, KingCharles - (królu charlesie) , teraz jest w Internecie… 

(Wikipedia: Moloch to biblijne imię pana kananejskiego związane z ofiarami dzieci poprzez ogień lub wojnę.) 

22:00 Thomas cd .:
Nawet przy cenzurze nic nie może ukryć tego, co zrobili lub tego, co czczą… symbolika, którą noszą, broszki, naszyjniki, obrazy i domy za milion dolarów, odsłania wszystko i to, co naprawdę im sprawia przyjemność… okazuje się być naprawdę satysfakcjonujące…

 22:20 Thomas cd .: Ale w końcu to wszystko… kiedy robią okropne okropne rzeczy dzieciom, okropne okropne rzeczy wielu innym ludziom… możemy myśleć o Haiti, możemy myśleć o handlu ludźmi z Meksyku i Kanady… i z całego świata, pomyślcie o łaźniach… 

22:38 Robią to, ponieważ czują, że dostają nagrodę, i robią… otrzymują wynagrodzenie bogactwem, otrzymują moc, są nagradzani z seksem… 

22:50 Thomas cd .:
A w zamian - tracą swoje dusze…

 22:55 Ale oni mają takie prawo i tak chorzy w umyśle, jeśli nawet w tym momencie mają umysł, że ich to nie obchodzi… a więc są tak kształtowani … słyszałeś o opętaniu przez demony… to… coś, co jest prawdziwe… 

23:30 Thomas kont .: Że jeśli utracisz swoje dobre samopoczucie, swoje istnienie, w zamian za bogactwo, seks i władzę… cóż, są tego konsekwencje… i tak właśnie zrobili… i to jest chore, szokujące, a kiedy o tym się dowiedzą, wielu ludzi trafi do szpitala… 

23:42 David Nino Rodriguez:
Wiele osób nie wierzy, że to się dzieje, zaprzeczają, ale kiedy się nauczą, dzieje się to nie tylko, ale dzieje się to od tysięcy lat… to sprawi, że ludzie będą bardzo chorzy (aby dowiedzieć się o…), kiedy stawiamy czoła zbrodniom przeciwko Ludzkości… kiedy w końcu stawimy temu czoła… strąci ludzi z nóg i poczują się chorzy, ponieważ zdadzą sobie sprawę, że przez cały ten czas zło rządziło tym światem… i myślę, że wszystko, co Thomas powiedział teraz, jest właśnie w dniu… 

24:25: Charlie Ward: Właśnie dlatego druga fala Covid-19 zostanie sfałszowana… aby ukryć liczbę zgonów, ataków serca i samobójstw do wystąpienia, gdy ludzie dowiedzą się, co się właściwie wydarzyło … 

24:30 Thomas:
Prezydent tak powiedział, pamiętajcie, powiedział, że będzie wysoki wskaźnik samobójstw i wszyscy będą jak… 

27:35 David Nino Rodriguez: Moje źródło w Hollywood… Denise wiesz, kim jest ta osoba… powiedział mi, że gra jest w zasadzie wygrana … A Trump zabezpiecza wszystko i wszystko gra tak, jak powinno…

27:35 I myślę, tak, ale widzę rosnące napięcie, widzę globalistów walczących… starają się uczynić ten podział rasowy, by był jak najbardziej uzasadniony - legalny... i podżegają do zamieszek i grabieży ... i myślę, że będzie ich więcej ... 

28:10 Charlie Ward:
Trump w 100% kontroluje to wszystko… Nie wiem, czy kiedykolwiek skręciłeś kark kurczaka… kiedy skręcisz kark kury, nadal będą biegać przez 2–3 minuty, nawet jeśli nie żyją… to po prostu ich układ nerwowy ... i to właśnie robią Demokraci w głębokim stanie ... ich szyja została wykręcona ... 

29:29 Thomas TRUreporting: Tak mówiłem na początku wywiadu ... wszystko zostało napisane ... Wierzę w ezoteryczna strona rzeczy… Q-Anon powiedział, że to biblijne, że to wszystko jest sformułowane… Chciałbym, żebyś się tym zajął, Charles… właśnie tam biorę mój program… 

30:02 Thomas:
Zrobię podcast we wtorek i czwartek tylko z wiadomości… poniedziałek, środa i piątek są absolutnie… to jest po prostu duchowe… Chcę tylko zachować pozytywne nastawienie… ale pcham ludzi na drodze ludziom myślącym DLACZEGO to wszystko dzieje się… i DLACZEGO jesteśmy tutaj, aby być świadkiem tego wszystkiego… właśnie w to jestem… 

30:29 Charlie Ward: Jeśli wrócimy do samego początku tego, Thomas, ty i ja wiedzieliśmy, że to będzie Wielkie Przebudzenie … Wiedzieliśmy, że to będzie Globalny Reset Finansowy… po prostu nie wiedzieliśmy, jak się to odbędzie, jak rozegra…

 Musimy tylko przypomnieć sobie, że Wielkie Przebudzenie jest Objawieniem, jest Duchowe… i jest mnóstwo Duchowo tam, ci z którym rozmawiałem, jestem pewien, że też… mówią dokładnie to samo…

31:00 Słyszałem o tym od 4 lub 5 osób w ostatnim tygodniu… ludzi na różnych poziomach… i nie wiedziałem, że są te wszystkie różne poziomy… Rozmawiałem z kimś innym, który był na dziewiątym poziomie … Czymkolwiek jest Dziewiąty Poziom… wszyscy mówią dokładnie to samo… 
(Thomas: Ta pozytywność nadchodzi?)… 
Charlie: Och całkowicie… że idziemy w znacznie lepsze miejsce… 
(Thomas: Zgadza się.) 

31 : 30 Charlie:
Spójrz, życie jest jak bateria, masz pozytywne i negatywne, a negatywne przejęło kontrolę nad naszym życiem… teraz pozytywne przywracają je z powrotem… nadal będą negatywne na świecie… nadal będą źli ludzie w świecie… nie możesz się ich wszystkich pozbyć… oni nadal tam będą, a my będziemy codziennie testowani… ale pozytywne przejmą kontrolę… 

32:00 Thomas: I poczujemy to… powinno być namacalne w sposobie, w jaki myślimy i czujemy ... 

(Dyskusja o śmierci)

 42:05 Thomas:
Nie martwię się o swoje otoczenie ... Martwię się o życie pozagrobowe ... Nie chcę wracać ... Chcę, aby to była ostatnia podróż, to jest ostatni cykl mojej duszy i chcę iść na coś o wyższej gęstości… przejść na coś… do czego należę… i gdzie należę… 

(Dyskusja o tym, czy musimy wrócić na Ziemię? Nikt nie chce… żadnej dyskusji o Wniebowstąpieniu… dyskusji o klonach…) 

50:00 Charlie:
Z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ​​mają tam wiele klonów… ale szczerze mówiąc, to, co zrobiłem, jest… tak długo, jak długo twój kompas moralny ma rację, musisz tylko zajrzeć do siebie… przestań szukać prawdy na zewnątrz , zajrzyj do środka… słuchaj tego, co jest na zewnątrz, a ty umieścisz to w sobie i zobacz, jak się czujesz w środku… rzuć sobie wyzwanie, co jest prawdą, a co nie jest prawdą… 

Myślę, że wielu z nas było tak kontrolowanych przez media, że ​​nie spójrz na rzeczy i spróbuj ustalić, co jest prawdą, a co nie… po prostu polegamy na kimś, kto wykona za nas ciężką pracę… masz wrażenie, że to jest albo dobre, albo złe… 

50:45 Charlie kont .: Widziałem Hilary Clinton pewnego dnia… nie wygląda jak ona… Będę z tobą szczery, Tom Hanks na ceremonii rozdania nagród nie wygląda jak on…

51:00 Thomas: Jeśli to zauważamy, wiesz, że coś w tym jest, to nie jest spisek… patrzysz na coś i wygląda tak, że nie wygląda to dobrze… coś się nie sumuje… twoja myśl poznawcza mówi ci, że coś nie wygląda dobrze… coś jest nie tak… 

53:00 Thomas: Tak, zbliża się czas wszystkich wyborów..… i to mnie przeraża… każdego dnia niepewność, jaką zamierzają zabrać nasze środki utrzymania? (Ich kanał you-tube)… już go zabrali… codziennie sprawdzasz swój e-mail, czy ten kanał został zakończony, a potem koniec

53:35 Thomas:

Więc co robisz? Mam rachunki, mam samochód, mam dziecko ... Musiałbym po prostu wrócić do domu ... wtedy musisz zacząć od brudu do góry ... 

53:40 Thomas: Właśnie dlatego Trump musi przejąć kontrolę nad mediami głównego nurtu … Musi uchwalić Sekcję 230… aby znieść zarzut o zniesławienie, w przeciwnym razie te kanały [Alternatywne] nie będą istniały i wiedzą o tym, tak jak zaczęliśmy od tego podcastu mówiącego o generale Flynn… 

54:00 Thomas:
On recytuje Where We Go One WE Go All jest całkowitym potwierdzeniem, że wszystko to jest prawdziwe… że Prezydent rozmawia bezpośrednio z nami w zarządach… że Q-Anon, wszystko to jest potwierdzone… więc po co nam ta walka ? Jeśli to my wypowiadamy to słowo… niektóre z tych kanałów… X-22 ma trafić do miliona subskrybentów… to szaleństwo… 

Thomas: Fakt, że po prostu zostawiają nas w niepewności, wkurza mnie, ja po prostu powiem… to zbyt stresujące… może jest tutaj, aby nas wzmocnić? Nie wiem… ale to mnie nosi jako osobę… Czuję się, jakbym przeszedł przez piekło przez dwa lata… Nie możesz się poddać… Nie poddaję się… Ale nie zamierzam kłamać i mówię, że nie przychodzi mi to do głowy każdego dnia… 

57:40 Charlie:
Naszym obowiązkiem, każdy z nas tutaj, naszym obowiązkiem jest dosłownie świecić światłem, które świeciło po naszych stronach… aby ludzie wiedzieli, co wiemy… jest wielu ludzi, którzy nie mają umiejętności… siedzieć przed telewizorem… ktoś mi kiedyś powiedział, skąd znasz te wszystkie rzeczy, Charlie? 

58:00 Charlie: Cóż, przede wszystkim pracuję za kulisami, ale po drugie, przeprowadziłem ponad tysiąc godzin badań w ciągu ostatnich 15 tygodni… (Thomas: Jak ci mówię, mam doktorat ... w tym.) Dokładnie… 

59:46 Charlie: Kiedy Thomas mówił wcześniej o duchowej stronie, to bardzo ważne… ale ktoś powiedział, że król („prawdziwy” angielski król Karol III, Joseph Gregory Hallett)…on nie jest rozwiązaniem, ale jest on częścią rozwiązania…

(Dyskusja na temat Gregory'ego Halletta… który twierdzi, że jest nowym królem Anglii Karolem III… Charlie prowadzi badania, które nazywa „odrobiną zabawy”, to może być prawda, może nie… to nie zmieni faktu bycia … Nadal będę Charliem na końcu…) 

1:02:40 Charlie: Większość ludzi w USA i Wielkiej Brytanii wie, że Królowa [Elizabeth] nie jest prawdziwą linią krwi… była Niemką, książę Filip był Grekiem… zmienili nazwisko z Saxe-Coburg , na  House of Windsor( Dom Windsorów)… od 300 lat nie ma monogamicznej rodziny… nie są najwierniejszą rodziną na świecie… bzykanie się jest częścią ich pracy… większość ludzi wiedziała o tym… 

1:03:09 Charlie :
Najważniejsze wieści, które chciałem wskazać… większość ludzi wie, że Pałac Buckingham jest obecnie pusty, wszystko jest zabite deskami, ale wczoraj dowiedziałem się, że jest tam ogromny zespół funkcjonariuszy policji, kryminalistyki, i uważają, że może to zająć do 10 lat, żeby przejść przez cały budynek… Nikogo nie ma w tym budynku… a strażnik Królowej nawet go nie pilnuje… po prostu pilnują go Gurkhas i Royal Air Force… 

1:03:46 David Nino Rodriguez: Słyszałem, że Pałac Buckingham miał tunele, mnóstwo tuneli i było ich dużo w pedofilii…

Charlie:
Tak, masywne w pedofilii ... w Internecie jest wideo nagiego małego chłopca wychodzącego przez okno i padającego na śmierć ... Królowa jest w Windsor, jak sądzę ... ale i tak ma tak wiele rezydencji ... to byłaby cudowna karma jeśli okaże się, że wszyscy się mylą… w Wielkiej Brytanii jest tyle nieruchomości, które posiada, by pomieścić Bezdomnych i wielu innych… 

1:04:46 Charlie: Pod przykrywką Covida i ponownie dekorują… (Thomas : O tak, odkurzamy odciski palców i wykopujemy tunele pod tym miejscem)… wiele mebli wychodziło z zamku Windsor… 

1:05:30 Charlie:
Watykan jest pusty ... Papież odszedł 10 tygodni temu, ponieważ moi chłopcy się nim opiekują, jest w swoim letnim domu ... 350 biskupów wywiezionych z Watykanu, aresztowano i zabrano ... opróżnili go ze złota i gotówki i dokumentów…

1:05: 46 David Nino Rodriguez: Czy Trump ich zdjął? Trump był odpowiedzialny za ich zdjęcie, prawda? (Charlie kiwa głową) Więc Trump zniszczył Watykan, rodzinę królewską… 

1:06:10 Charlie: I Rezerwa Federalna… To są trzy rogi iluminatów: 
1. Rezerwa Federalna 
2. Angielska rodzina królewska 
3. Watykan… 
On [Trump] zniszczył wszystkie 3 z nich…


Soros jest Rockefellerem i bi * ch Rothchilda… jest związany z Fed… Arabia Saudyjska zaczęła odgrywać większą rolę… 

1:07 Thomas: A co z Czarnym Papieżem? 

1:07:16 Charlie: To też jest bardzo interesujący punkt ... Wiem, że powiedzieli, że zabrali KAŻDEGO z Watykanu, więc ... to jest obecnie rozebrane ... Zabrali 650 ładunków samolotów ... Chiny, Rosja, Indie a amerykańskie siły powietrzne zabrały 650 samolotów, aby zabrać całe złoto, gotówkę i dokumenty z Watykanu do Stanów… co daje ci pojęcie o tym, ile tam było rzeczy… 

1:08 David Nino Rodriguez: … po co to złudzenie tam, gdzie biega Biden… a teraz Kanye rzucił kapelusz na ring… po co w ogóle przez to przechodzić?

1:08 Charlie: Od samego początku powiedziano nam, że będzie dużo zasłon dymnych… Ponieważ zdejmując coś, co ma 1000 lat… jest to niesamowicie niebezpieczna rzecz… więc chodzi o dym i lustra, oszustwo, całą masę losów… 

1:10:04 Charlie: Wchodzimy w nową fazę naszego życia… Wielkie Przebudzenie… przybywamy do cudownego miejsca… to nie znaczy, że się pozbyliśmy całe zło… ale odzyskaliśmy kontrolę… 

Thomas: Podobnie jak w Złotym Wieku… to też czuję… 

Charlie: Nigdy w życiu nie czułem się tak spokojnie… 

1:10:28 Thomas:
Dlatego Trump mówi, że najlepsze dopiero nadejdzie… on wie, on wie wszystko… ręka Boga spoczywa na tym człowieku… wiesz, głosowałem na Obamę dwa razy, miałem głosować na Berniego, a potem byłem czerwony ... to było jak koc ulgi ... świadomie spokojne uczucie, które mnie ogarnęło ...

 1:11:11 Thomas: I pomyślałem, że wszystko, co pokazano, jest fałszywe ... a wszystko, co czytam, jest prawdą … I większość z nich przyniosła rezultaty, z wyjątkiem ET… i kto wie? To też może nadejść niezwykle szybko… prędzej niż później powiem… 

1:11:31 Charlie: Od samego początku mówiono mi, że końcową fazą tego będzie inwazja obcych…

1:12:45 Thomas:
Nie ma żadnych zbiegów okoliczności z tym, co zostało powiedziane, ponieważ kiedy Donald Trump Jr. miał wywiad z Trumpem, główną rzeczą, którą pchali, nawet w zwiastunie wywiadu, było: „Tato, czy kosmici są prawdziwi? Czy zdemaskujesz Roswell i wyjawisz prawdę? I on (Trump) zrobił uśmieszek prawie jak, no dalej, synu, wiesz o tym, wszyscy to wiemy… i oczywiście zrobię to… Trump powiedział: „To bardzo interesujące…” Myślę, że ET są tutaj, ja myślę, że są życzliwi… Myślę, że to, co przyjdzie, to zabranie ludzi na pokład… Myślę, że to będzie prawdziwa okazja… że przyjdą tutaj… 

(Dyskusja o Ghislaine Maxwell… utrzymując ją przy życiu…) 

1: 19:15 Thomas:
… Teraz masz 2 potężne hity Ghislaine Maxwell i laptop Anthony'ego Weinera… odsłania Fundację Clintona, odsłania Haiti, odsłania każdą osobę i nic nie może powstrzymać tego, co nadchodzi… tama jest zerwana… 

Teraz wszystko to tylko informacyjny przepływ prawdy… i jak ludzie sobie z tym poradzą… to jest wielkie pytanie… 

Będzie pandemonium, kiedy zobaczysz prezydenta Obamę, Billa Clintona i GW Busha, wszystkie te rzeczy zaczną się pojawiać… Ja Powiem wam jedno, moi rodzice nie będą w stanie sobie z tym poradzić… to  Boomersowie, są w latach 70.… w ogóle sobie z tym nie poradzą … 

1:20:07 Denise: Ufaliśmy tym ludziom przez całe nasze życie… 

1:20:07 Charlie:
Zrozumiałem, że poznamy tylko 20% prawdy… 

1:20:18 Thomas: Nie zgadzam się z tym… Nie jestem w porządku z 20%… ujawniam wszystko… jeśli coś robisz za kulisami, to kłamstwo… to konieczne… 

1:21:54 Charlie: Ci, którzy zostali już straceni, mają pisemne oświadczenie od nich i wideo od nich… 

1:22:07 Denise: I mieli wybór egzekucji… Michelle Obama zrobił śmiertelny zastrzyk… Obama strzelił kulą w głowę… więc ludzie chodzący są klonami… 

1:22:29 KingCharlie Prince: 
Człowieku, wiesz, że ich dusze nie trafią w dobre miejsce… to by przestraszyło mnie bardziej niż cokolwiek… 

1:22:15 Thomas:
Myślę, że miał zamiar powiedzieć: „Czy zdajesz sobie sprawę, do czego zamierzają się udać?” Nie sądzę, że im zależy ... Myślę, że mają takie prawo, są tak martwi w środku ... że nawet ich to nie obchodzi. 

1:22:51 Charlie: Zgadzam się z tym ... 

1:23:01 Thomas: Właśnie dlatego pytam, czy są nawet ludźmi ... o czym rozmawiają, to delikatne ujawnienie ... hej Ghislaine Maxwell, ona handluje od 14 do 6 -letnie i starsze kobiety… ale co robią z dziećmi… Widziałem pizzerię… Widziałem ich Instagram… nie mów mi, że mają 16 lat… 

1:23:54 Denise:
Widziałam wideo i można powiedzieć, że to głos Johna Podesty… Nigdy nie będzie taki sam… kiedy torturuje dziecko… dziecko płacze „tatusiu” to jest krwawienie… fakt, że wciąż chodzi po ulicach, jest tak irytujący… i to wszystko, by zbudować adrenalinę, by stworzyć adrenochrom… 

1:28:04 Denise: Miałem nadzieję, że możemy zakończyć przedstawienie przysięgą… Thomas, możesz to wyrecytować? 

1:28:13 Thomas: To jest od 24 czerwca. (To jest przysięga Senatu Stanów Zjednoczonych) (Wszyscy podnieśli ręce i powtórzyli tę przysięgę, jak to zrobił generał Flynn i jego rodzina w wideo 4 lipca)

Uroczyście przysięgam (lub potwierdzam), że będę popierał i bronił Konstytucji Stanów Zjednoczonych przed wszystkimi wrogami, zagranicznymi i krajowymi; że przyniosę prawdziwą wiarę i wierność temu samemu; że biorę na siebie ten obowiązek swobodnie, bez żadnych mentalnych zastrzeżeń ani celu unikania; i że dobrze i wiernie wykonam obowiązki urzędu, do którego mam wstąpić: więc pomóż mi, Boże. Gdzie idziemy, idziemy wszyscy… 

Thomas: To po prostu oznacza mówienie prawdy i trzymanie się swojego kraju, a ty oddajesz to Bogu. Wydaje mi się to bardzo pozytywne…

 Foto notes: 

(1.) GESARA

http://www.blissfulvisions.com/articles/GESARA-NESARA.html NESARA http://intothelight.news/knowledge-base/nesara/

(2.) Wyłącznie: Ghislaine Maxwell, Daily Mail, 7-6-20 

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8494411/Ghislaine-Maxwell-secret-stash-Jeffrey-Epsteins-sex-tapes .html 
___________________________________________

https://operationdisclosure1.blogspot.com/2020/07/where-are-we-now-new-charles-ward-video.html#more
Opublikowano , autor:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz