poniedziałek, 27 lipca 2020

Linda Dillon: Boska Matka - Nowe Królestwo Świadomości

26 lipca 2020 r. przez Sitarę Nie pomyl się w tym, słodziutka - zmiana jest w toku i istnieje nowa sfera świadomości zakotwiczona w sercu i umyśle każdej istoty. Ten piękny channelled klejnot jest z miłością dzielony przez Hairol z jego osobistego czytania z Linda Dillon. Divine Mother ~ A New Realm of Consciousness Boska Matko: Pozdrawiam, jestem Maryja, jestem Kobyła, Matka Uniwersalna, Boska Matka, Matka Jednego i Matka Wszystkich, Matka Przemiany i Matka Stałości, Matka oceanów i nieba i gór, i tak, słodka, Matka ciebie. Chodź ze mną, mój ukochany synu, i zostawmy daleko w tyle wszelkie formy dwoistości. To nie musi być ani jedno, ani drugie. Jesteś w procesie pełnego przejęcia swojej Wywyższonej Jaźni, ale pozwól mi wyrazić się jasno: to nie jest tylko przekręcenie przełącznika... tak, co moglibyśmy zrobić... ale to dla ciebie, jako nauczyciela, jako kanału, jako nosiciela światła, jako zwiastuna ścieżki i drogi, abyś przeszedł przez ten proces tak, abyś ucząc i prowadząc, wspierając i kochając innych, rozumiał przez co przechodzą, czego im brakuje, jakie kroki nie podjęli i jakie mają niewłaściwe. Tak, istnieją takie rzeczy jak "nieprawidłowe kroki". Jest wiele malowniczych objazdów, jak dobrze wiesz, bo niektóre z nich podjąłeś, a to dobrze, bo ludzie muszą zrozumieć zakres swoich decyzji wolnego wyboru/wolnej woli. Ale są chwile w ludzkim życiu, kiedy wkraczają tak daleko w ego, w nadużycia, w kontrolę i poszukiwanie władzy, że tracą z oczu, że są częścią mnie. Więc nie martw się, ukochana. Jesteś absolutnie na dobrej drodze. Dałem ci, dałem tej planecie, Pauzę. Nie, nie wydałem koronaawirusa, ale wykorzystuję tę sytuację, dostosowując ją, aby dostosować się do mojego planu. Ale w tym, mówię ci, ta Pauza ma kilka sposobów, aby sobie z tym poradzić. Jednym ze sposobów, owszem, jest niepokój i niepewność, ale drugim jest możliwość prawdziwie zagłębić się w świętość waszej duszy i prawdziwie zdecydować, jeszcze raz, na głębszym, wyższym, szerszym poziomie, co jest dla was cenne. Nie, nie to, co jest cenne dla mnie, ponieważ ipso facto, jeśli jest cenne dla ciebie, to będzie cenne dla mnie. Mój słodki synu, jesteś wspaniały. Tak, wiem, że stawiasz opór, kiedy to mówię, ale ja nie tworzę, nie rodzę niczego, co nie jest boskie. Wiesz o tym i wybrałeś... nie, nigdy nie rezygnuj z bycia człowiekiem andromedańskim... ale także zintegruj się z tą skonsolidowaną całością tego kim jesteś, twoją boską ścieżką, która jest twoją ludzką drogą. Nie zaprzeczajcie swoim ludzkim skłonnościom. Gdybym nie życzył sobie, żebyście przeprowadzili ludzki eksperyment, wy i my nie zdecydowalibyście się wspólnie, w pełnej zgodzie, wcielić się na tej planecie w tym czasie tak doniosłego przesunięcia. Nie pomylcie się co do tego, słodziutka - przesunięcie jest dobrze rozpoczęte i istnieje nowa sfera świadomości zakotwiczona w sercu i umyśle każdej istoty. Dlatego trzymamy ich z dala od szalonego chaosu. To właśnie dlatego ta energia może być zakotwiczona. Dobrze wam idzie. Daj mi swój niepokój, słodziutka. … Hairol: Jak wy, chłopaki, wpływacie na sprawy? Jestem ciekawy. Pomyślcie o tym w ten sposób. Powiedz, że ktoś natknie się na twoje podanie. Teraz, nie obchodzimy wolnej woli jednostki, ale kiedy patrzą na stronę, na ekran, jest nasycona nie tylko twoją energią, ale i moją. Bardzo często mają uczucie - i czasami rozumieją to uczucie, a czasami nie - ale myślą "ha, ten dzieciak coś ma; czuję, że jest tu potencjał". I to nie tylko z powodu tego, co napisałeś, twoich ocen czy kursów. To raczej infuzja dla tej osoby o "chęci poznania cię więcej i zbadania, kim jesteś". Teraz zmienną w tym jest to, że dla niektórych, to powali ich na bok i mogą czuć, ze względu na energię, trochę... Myślę, że można powiedzieć "pływający" ... ale dla innych, jest uczucie "musimy patrzeć na to dalej". Jest to więc bardzo pozytywny wpływ - i wpływ ten wywierany jest nie po to, by obalić czyjąś inteligencję, ale by ją uzupełnić, a w tym również uzyskać wlew mojej miłości. Bądźmy teraz bardzo jasni. Zarówno Michael i Gabrielle, a zwłaszcza Gabrielle, jak i wasi ukochani przewodnicy są bardzo zaangażowani w ten proces. H: Dziękuję. Mamo, co jest źródłem tego bólu, który odczuwam? DM: To jest poczucie głębokiej bezbronności... i pozwól mi przeniknąć w ciebie nawet, gdy o tym mówimy. Zatrzymajmy się na chwilę. Idź do swojego serca, słodziutka, bo tam właśnie odbywają się nasze rozmowy. Wejdź do swojego serca... głębiej... oddychaj. [Pauza] Niepokój i panika mają kilka źródeł i dobrze, że rozmawiamy o tym, abyście nie tylko rozumieli intelektualnie, ale pozwolili mi to od siebie wziąć Jest "tu i teraz", nazwijmy to, uczucie paniki. Twoje... i kocham to w tobie, słodziutka... twój niepokój, by odejść, by być w pełni Wywyższonym Ja, by być w prawdzie zgodności ze mną i z naszym planem jest tak prawdziwy, tak wspaniały, że jest część ciebie, która jest przerażona. "A co jeśli wszystko co myślałem i planowałem nie nastąpi? Co, jeśli to wszystko to banda kłamstw? Co jeśli ten koronaawirus przeszkadza, a Plan poszedł na bok? Co, jeśli umrę?" Bo naprawdę, po raz pierwszy w życiu, fizycznie, środowiskowo, czujesz się bezbronny i jesteś silnym, tętniącym życiem młodym człowiekiem. Więc jest to uczucie paniki: "O nie! A co jeśli, co jeśli, co jeśli?" Co jeśli ta pauza ma zresetować wszystkich tak, aby współpracowali ze mną, a więc z tobą? Bo jestem trochę zmęczony oporem ludzi wobec miłości. Więc to jest pierwsza rzecz. Teraz porozmawiamy też o naprawieniu tego, ale pozwól mi wyjaśnić drugi duży czynnik. Przechodziłeś już przez to wcześniej. Byliście świadkami niszczenia planet, niszczenia gatunków, niszczenia Lemurii, Atlantydy i Zahary. Jest w was część... Nie tyle panika co strach, że na skraju złamanego serca i obawa, że to się powtórzy, ponieważ wiecie, że to się stało i nie możecie znieść myśli, że to wniebowstąpienie w serce inteligencji i na planetę międzygalaktyczną... nie możecie znieść myśli, że to się nie stanie. Więc jest to dwojakie: to są niektóre starożytne wspomnienia, które przeżyliście - i które umarliście! - i jest też obecne zmartwienie o to, co się urzeczywistniło, tak jak zaplanowaliśmy. Więc o to chodzi w tej panice. Teraz, jak pan to rozwiąże? Dajcie mi to! Mogę pochłonąć twoją panikę, twój niepokój, twoją niepewność, sposób w jaki chmura pochłania kroplę wilgoci, pojedynczą łzę. Pozwól mi to od ciebie wziąć! Teraz, jak to zrobisz, zacznij od oddychania moim niebieskim, moim niebieskim diamentem... Śmiało! I jak poczujesz spokój przychodząc do ciebie, wtedy zmienimy go na najbardziej delikatny różowy. Oddychaj... a ja wznoszę moją tarczę wokół ciebie... a to jest jak czysty diament, który kładę całkowicie wokół ciebie tak, że strach, panika, niepokój i niepewność, która jest w powietrzu po prostu nie może do ciebie dotrzeć - bo, nie popełnij błędu, ukochana, jest w powietrzu. Teraz zakotwiczcie się mocno w Gai, ponieważ potrzebuję was na planecie. I powtórzcie to, jeśli macie odczuwać coś mniej niż spokojną pewność. H: Możesz powtórzyć, Matko? DM: Tak. Zacznij od oddychania niebieskim, iskrząco niebieskim, ale spokojnie... zrób to trochę ciemniejsze... to jest miękko-niebieski aksamitny mój płaszcz... i poczuj, dosłownie, jak oddychasz to, że owijam cię w mój niebieski płaszcz... i tak, ma kaptur... głębszy... bardziej... Weźcie oddech spokoju... weźcie głęboki spokój mojego spokoju... napełnijcie płuca aż do splotu słonecznego i oddychajcie, wydmuchujcie... whoo! ...jeszcze raz... whoo! ...aż do twojej miednicy... wydechnij. Pomyśl teraz o najbardziej delikatnych różowych chmurach, jakie kiedykolwiek widziałeś, jak bawełniana bibułka czy koc dziecka, i poczuj się, jakbyś był w tym delikatnym, różowym kokonie. Oddychaj... i oddychaj różowym... delikatniejszym... Teraz poczuj, jakbym wchłaniał z każdej komórki twojego ciała jakiekolwiek uczucie paniki, lęku... Pozwól, że ja to wezmę. [Pauza] Teraz czujesz mnie wznoszącego się wokół ciebie w formacji diamentowej z wierzchołkami za tobą i przed tobą - więc jest zapieczętowany - idealnie czysty diament. Lśni, ale nie jest tak jasny, żeby cię oślepić. Jest jak bardzo grube okno z drewna burzowego. A potem stawiamy wokół niego strażników Michaela i Raphaela oraz Uriela i Jophiela - nic nie omija tych Mighty Ones - wraz z waszymi przewodnikami i Gabrielle i ja. Jesteś chroniona, ukochana. W porządku jest być niepewnym, do tego stopnia, że jesteście otwarci na niepewne cuda w pozytywny sposób: "Mogłoby być o wiele lepiej. Mogłoby być o wiele większe, niż mi się wydaje!" Ale ja nie chcę ciebie... i chronię cię i biorę na siebie te uczucia paniki. Jeśli masz czuć najmniejszy niepokój, powtórz to ze mną. Niech spokój zejdzie i zakotwiczy się w twoim splocie słonecznym, twoim sercu i gardle... twoje gardło jest bardzo gęste. Jestem z tobą. To nie jest powtórzenie innych sytuacji. Jedną z rzeczy, które zrobiłeś, kiedy zdecydowałeś się przybyć na tę planetę na ten czas, było to, że wiedziałeś, że tym razem nam się uda. Więc skup swoje serce i umysł na tym, wiedząc, że ci to daję. Tym razem będzie to zwycięstwo! Lepiej? H: Dużo lepiej. Dziękuję ci bardzo! DM: Jesteś taka mile widziana i taka kochana, słodka. Gdybyś nie miała otwartego, pięknego serca, nie obchodziło by cię to! To ty pokazujesz, jak idziesz naprzód... to, co robisz, to pokazujesz ludziom, co to znaczy troszczyć się, nie w sposób kontrolujący, ale wspierający, pielęgnujący i pocieszający. H: Dziękuję, mamo! DM: Jesteś mile widziana, najdroższa serduszko. Channeled by Linda Dillon ©2020 Council of Love, Inc. https://counciloflove.com/ This channeled material is protected by copyright. We invite you to share it on condition that it is used in its entirety, that no alteration is made, that it is free of charge, and that the copyright notice, channel credit, website link, and this statement are posted. [Full terms of copyright at https://counciloflove.com/copyright-notice/]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz