poniedziałek, 27 lipca 2020

Federation of Light via Blossom Goodchild, 26 lipca 2020 r.

 
Witaj, Boski Zachwycający Do-Gooders! W zeszłym tygodniu zadałem pytanie po tym, jak powiedziałeś, że to koniec ciemnych dni na planecie Ziemia, a my kopiemy, co często robimy. Myślę jednak, że jest to pytanie, które wyjaśniłoby niektóre rzeczy, więc jeśli mogę, zadam je wam jeszcze raz? Tak było: To wszystko może być tak mylące. Czyż nie jest tak, że ci, którzy zdecydują się przejść do Wyższej Wibracji, zrobią to... a jednak nadal będą na Planecie Ziemi, a ci, którzy tego nie zrobią, pozostaną w niższej Wibracji, dopóki nie będą gotowi "przejść przez most", nadal będą na Planecie Ziemi? Tak jest. Więc to nie koniec ciemnych dni na Planecie Ziemi, jeśli widzisz o co mi chodzi? Witamy we Wszystkich. Wszyscy z was, Boskie Istoty, które odnoszą sukces w waszej misji, gdy wkraczają głębiej w swoje położenie, które jest "zaplanowane" na te dni. Chętnie wyjaśnimy wam to pytanie, jeśli będziemy mogli. Dziękuję. Jeśli ktoś może... wy możecie! Zacznijmy od stwierdzenia, że kiedy mówimy, że tak jest ... to JEST TO, CO MYŚLIEMY. Wszystko, co ma wyjść na jaw ... następuje w odpowiednim "czasie" z NAJWIĘKSZYM ZMIANĄ ENERGII, że nie możesz na tym etapie, być może sobie wyobrazić ... PRZEKAZUJE swoją planetę. Ale nie masz na myśli, że to dosłownie wytrze łupek do czysta? Nie... bo to nie jest jego cel. Jednak to, co zrobi, to "podniesie wszystko" z miejsca, gdzie stoi / siedzi / leży TERAZ ... do o wiele bardziej preferowanego "Stanu gotowości" dla wszystkich i wszystkiego. Dlatego, ponieważ wasze ciemności zostały szeroko otwarte... nie może dalej funkcjonować w taki sposób, w jaki był. Nie będzie żadnych "ruchów pod przykrywką", ponieważ plan BÓSTWA był/jest po to, by pozbyć się tej męki z waszej planety. Aby uwolnić ją z kajdan i w ten sposób, jak wpuszczenie balonu w powietrze ... wzbije się z własnej woli na wyżyny Brand New World. A jednak, mówisz, że nadal będzie mniejsza wibracja? Tak. Bo choć Wymiana Energii Miłości Światła 'WSZYSTKICH' ... to jednak do jednostki nadal należy 'odnalezienie się i chodzenie na własnych dwóch nogach', że tak powiem ... dalej w tę Wyższą Wibrację. To właśnie rozumiemy przez "Przekraczanie mostu". Dla niektórych, mają kilka mil przed sobą, aby dostać się do Mostu. Dla innych, nie wiedzą o Mostku. Niektórzy mają już jedną stopę na nim... itd. To jest podróż jednostki. Ale, jak już mówiliśmy, nikt nie pozostanie w tyle... nieważne jak długo to potrwa. Więc... ja... czułem... czułem... pół zrozumienia... że może być podział? Czyż nie tak? Porozmawiajmy w kategoriach, które mogą pomóc. Teraz jest przepaść, czyż nie? Masz na myśli tych, którzy wierzą w to, co mówi się w mediach głównego nurtu i tych, którzy tego nie robią? Tak. A jednak chcielibyśmy powiedzieć: "Ci, którzy jeszcze nie rozumieją, co się dzieje". Z całym szacunkiem... Nie wydaje mi się, żeby nawet ci, którzy wiedzą, rozumieli, co się dzieje! Mamy jeszcze strzępy informacji, na tym etapie ... nie mamy solidnych dowodów. A jednak będziecie mieli. Kiedy to zrobisz... tak wiele zostanie wyeksponowane i zadziwi WSZYSTKICH... że, jak już wiele razy mówiliśmy... to będzie, kiedy zacznie się "Fully Blown Topsy Turvy". Czujesz, że podziały będą dotyczyły tych, którzy podążają tą drogą, jako wierzących w to, co przedstawiają im media i tych, którzy tego nie robią, czyż nie? Czyż nie o to po prostu pytałem? W skrócie, i wszystko, co zawiera ta skorupa... tak. A jednak wystawilibyśmy kark i powiedzieli, że to, co ma nastąpić w waszych najbliższych dniach, otworzy PRAWDĘ o tym, co się za tym wszystkim kryje. Ci, którzy znajdują się po stronie Światła, niestrudzenie 'oczyszczają drogę', tak że kiedy wystawienie na działanie Najciemniejszych Nocy zostanie przedstawione WSZYSTKIM ... zmieni myśli tych, którzy 'zakochali się' w systemie sterowania. Ponieważ nie będzie dwóch sposobów na to. Dowód na to, co jest Prawdą, a co nie, będzie jawnie złożony przed wami. Nie będzie pytań o "spisek" ... dla dowodów w Najwyższym przedstawieniu zostanie dostarczony. Brzmi to bardzo obiecująco. Czułem już, że będzie taki podział w miarę upływu dni. Kwiatuszku, Najdroższa Duszko... będziemy kontynuować uzupełnianie odpowiedzi. Kiedy powiemy niższe i wyższe wibracje ...tego, w czym dusze decydują się być ... ...dla tych, którzy obecnie przebywają w niższych wibracjach, nadal będą odczuwać skutki 'Fali'. Jeszcze raz dla wyjaśnienia... Fala oznacza również Wydarzenie, a nie Wniebowstąpienie? Zgadza się. To po prostu, jak mówimy, muszą iść dalej, aby przejść przez most. A Most przenosi nas do Wyższej Wibracji? Tak. To, dla wszystkich, będzie jak powołanie, Wibracyjne ciągnięcie, które prowadzi do niego. Więc, powiedzielibyśmy, że tak, ciemne dni się kończą, a jednak jest jeszcze przejście z Dolnej Wibracji do Wyższej. Czy ktoś może złapać autobus? To, jak i jak szybko dana osoba się tam dostanie, zależy od jej wiedzy. Jeśli ktoś nie rozumie Potężnego Światła, którym jest, nie czułby się komfortowo po drugiej stronie Mostu. Energia, Wibracje, byłyby zbyt silne. Chciałbym kontynuować to podzielone pytanie. Wielu mówi, że to będzie tak, jakby świat dzielił się na dwie części ( podróże)? Na które odpowiedzielibyśmy... tak... długa i krótka droga do Mostu. To jest dla mnie naprawdę bardzo odkrywcze. Cieszę się, że to mówisz, ale niektórzy mówią zupełnie inaczej o tym, kto wybiera szczepionki... wprowadzając się do A.I... wszelkiego rodzaju rzeczy. A my mówimy... jeśli ciemność minęła... jak to możliwe? Moje serce jest w moich ustach... Odwaga Blossom... Więc mówisz... ty mądra istoto... mówisz, że do tego nie dojdzie? Tak. Tak. A ty mówisz to bardzo mocno. Jeszcze raz, masz moje pozwolenie na spoliczkowanie mnie po twarzy mokrą rybą!!!! A gdyby dusza chciała pójść tą drogą? I złożyć w ofierze Światło tego, kim jest/ stanie się? Wszystko jest możliwe... WSZYSTKIE RZECZY... a eksperymenty takich, które miały miejsce, idące w tym kierunku są na pewno "w ruchu". PROSIMY JEDNAK, ABYŚCIE ZAAKCEPTOWALI W SWOICH SERCACH, ŻE POTRZEBA, ABYŚCIE TERAZ SKONCENTROWALI SIĘ WYŁĄCZNIE/I NA LEKKIEJ MIŁOŚCI ... MOCY ... SIŁY, KTÓRĄ JESTEŚCIE ... ABY ZAKOTWICZYĆ JAKĄ STABILNOŚĆ JESTEŚCIE W STANIE W TYCH DNIACH ... DLA TYCH, KTÓRZY NIE MOGĄ. TE DNI PRZED TOBĄ MAJĄ ZMIENIĆ WSZYSTKO. WCIĄŻ BĘDZIE TYLE ZAMIESZANIA, PONIEWAŻ DLA WIELU, PEWNE OBJAWIENIA NIE ZOSTAŁY NAWET WYOBRAŻONE W MILIONACH WIBRACYJNYCH CZĘSTOTLIWOŚCI DUSZY. Więc podział jest między niższymi i wyższymi wibracjami... a nie ciemnością i Światłem? (Czuję, że muszę dodać ... 'W najbliższych dniach'). W rzeczy samej. Niższe Wibracje nie muszą oznaczać ciemności ... jest to tylko częstotliwość. Częstotliwość, która może być podniesiona w miarę jak człowiek rozumie coraz więcej swojej Prawdy, jak już mówiliśmy. To jest rzeczywiście zachęcające. Bo z założenia, że tworzymy naszą własną rzeczywistość ... dobrze mi to wychodzi. Na koniec dnia, z całym szacunkiem dla was i naprawdę mam na myśli to, że ... nie ma tutaj na tych stronach dowodu, że jesteście Federacją Światła i że może mógłbym po prostu "wymyślać" to, co ładnie siedzi w "moim umyśle" ... z miejsca w "moim umyśle". Nie ma żadnego dowodu! To do mnie należy decyzja i odczuwanie TWOJEJ prawdy i wszystkich, którzy czytają twoje słowa, aby zrobić to samo. WIEM MOJĽ PRAWDĘ i każdy z nich powinien WIEDZIEĆ o tym. Można się zastanawiać, dlaczego nagle to sformułowałem... i trudno to wyjaśnić. Telepatia jest trudną rzeczą do opanowania na tym poziomie... Mam nadzieję, że po 15 latach z tobą zaufam, zrobiłem to. Ale jako istota ludzka zawsze istnieje taka możliwość, że robię sobie w głowie ładne rzeczy, aby mieć nadzieję. Chcielibyśmy na to odpowiedzieć. Zdajemy sobie sprawę z pańskiej niechęci do zachowania tego ostatniego akapitu, aby nie stłumić ani nie poddać w wątpliwość umysłu czytelnika. Bardzo chcemy, aby pan to zostawił. W tych czasach, z tym wszystkim, co jest "rozdane" z wielu różnych "ścieżek" MUSI WSZYSTKO DOSTARCZAĆ INDYWIDUALNEGO ŹRÓDŁA, ABY WYPEŁNIĆ ICH PRAWDĘ. Nauczyć się rozszyfrowywać ich pokazy radarowe... że tak powiem. Masz rację Blossom, nie daliśmy ci żadnego dowodu i jak wiesz ... nie przychodzimy i nie komunikujemy się z tobą, aby komukolwiek coś udowodnić. Bowiem Prawda leży w każdej Boskiej Iskrze i to, że ZNAJMUJĄCA ich Prawda ... jest ich dowodem. W tym miejscu chcielibyśmy również podziękować wam, Kwiatuszku, za waszą odwagę, nawet gdy czujecie, że to o czym mówimy, jest poza waszą strefą komfortu i wychodzicie poza plac. Dziękuję ci za to. TYLKO TOBIE. TYLKO MNIE. Gdyby nie to, że nic z tego, co mówisz, nie przychodzi... Wszystko, co mogę powiedzieć, to... podążałem za swoim sercem... na swojej drodze PRAWDY. Pod koniec dnia ... czy wszystko, coś lub nic nie dzieje się tak, jak powiedziałeś, że ... nauczyłeś mnie być tym, kim kocham być. A gdyby na moim łożu śmierci nie było żadnego Wydarzenia, żadnej Fali, żadnych ogłoszeń, niczego, nie zmieniło się ... Nadal będę zadowolony ze sposobu, w jaki wybrałem zachowanie w ramach mojego stosunku do WSZYSTKIEGO ŻYCIA ... i mam za to ciebie i Białą Chmurę do podziękowania. Bo to wy pokazujecie mi drogę, która łączy nas z naszym Boskim Źródłem. W GRATYTUDE. W MIŁOSNEJ SŁUŻBIE. JESTEM ... i zawsze będę! ...Kwiatem Dobrego Dziecka. JESTEM MIŁOŚCIĄ. JA JESTEM ŚWIATŁEM. JA JESTEM PRAWDĄ. JESTEM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz