poniedziałek, 27 lipca 2020

Miłość jest Drogą, Prawdą i Życiem.

27 lipca 2020 r., Steve Beckow
 
 
Właśnie natknąłem się na notatki, które zrobiłem w trakcie silnego duchowego doświadczenia. Znalezienie się w Oceanie Miłości było wydarzeniem, które miało miejsce jakiś czas po otwarciu serca 13 marca 2015 roku. Znalazłem te notatki tamtego dnia w trakcie badań na inny temat.
 
Miłość jest Drogą, Prawdą i Życiem.
 
Właśnie przeżyłem duchowe doświadczenie, które zanotowałem, jak to się stało. Dzięki niebiosom, że to zrobiłem. Gdybym tego nie zrobił, nie jestem pewien, czy bym o tym pamiętał. Czy wiem, jak długo to zostanie ze mną? Nie, nie wiem. Każde duchowe przeżycie, którego brakuje Sahadży Samadhi, jest tymczasowe, więc ten prawdopodobnie odejdzie. Więc lepiej zostawię płytę. Leżałem czytając, gdy nagle znalazłem się w niebieskim otoczeniu jak pokój, błękit nieba Matki, gdy nagle pękła niebieska ściana i wszędzie płynęła miłość. To była ambrozja. To był nektar. To były żywe wody. Czy to była część tsunami miłości? Myślę, że można bezpiecznie powiedzieć, że tak. Jedna wersja tego, jestem pewna. Pozwól mi odebrać, gdzie zacząłem robić notatki: W tej chwili, wszędzie widzę miłość. Jestem zanurzona w Oceanie Miłości, utopiona i ożywająca! Widzę, że miłość jest wszystkim, a miłość stała się wszystkim. A ja jestem częścią tego wszystkiego i dlatego muszę być także miłością. W tym momencie rozpoznaję miłość. Zdaję sobie z tego sprawę. Doświadczam jej. Moją istotą jest miłość. Bez względu na to, jak długo trwa ta chwila, wiem, że jestem miłością. Miłość jest wszystkim, co ma wartość. Wszystko, co istnieje. Każda nagroda, której moglibyśmy kiedykolwiek chcieć lub o którą moglibyśmy kiedykolwiek poprosić. Całkowicie ją zaspokaja.
Miłość jest drogą, prawdą i życiem. Ja jestem miłością.
 
Wszystko jest miłością. Miłość stała się wszystkim. Miłość jest wszystkim. Nadal jestem zdmuchnięta, godziny później. Mogłabym poślubić miłość. Skoro miłość jest wszystkim, to i tak zostawiłabym dużo dla wszystkich innych. Poddaję się, by kochać. Miłości bezpłciowej, jak każda miłość. Miłość uniwersalna, przelewająca się miłość, miłość bez końca. Puszczam wszystko, co stare, wszystkie resztki mojej osobowości. Każdego chłopaka, dziewczynę, partnera czy małżonka, jakiego kiedykolwiek mieliśmy? Zawsze szukaliśmy tylko miłości. I czasem zdarzało się, że chemia była i była. A czasami nie. Każdy smak miłości jest zaproszeniem, nie do otwarcia się na drugą osobę, tak wielkim, jak to jest, tak wielkim, jak otwarcie się na miłość. Widziałem, że miłość jest wszystkim i nigdy jej nie zapomnę. Jestem miłością i jestem wszystkim. Jak mogłoby być inaczej? A jak mogłoby być inaczej dla ciebie? Miłość jest wszystkim, czego moglibyśmy kiedykolwiek chcieć. Miłość jest wszystkim, czym moglibyśmy kiedykolwiek być. Ile prawdy możemy wytrzymać? Miłość jest prawdą. Miłość stała się wszystkim.
 
https://goldenageofgaia.com/2020/07/27/love-is-the-way-the-truth-and-the-life-2/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz