sobota, 25 lipca 2020

Wymiatanie siebie poza



25 lipca 2020 r., Steve Beckow


Wschód łączy się z Zachodem

Myśl o tym, że Donald Trump przechodzi z kraju do kraju opanowania głębokiego przywództwa państwa, jest tak mile widziana i uwodzicielska, że podważa moje rozeznanie.

Tak jak ślepa jest miłość, tak samo ślepe jest pragnienie powrotu do pokoju w naszym świecie. Tak wielkie jest moje pragnienie, by zobaczyć koniec zabijania i prześladowań, że chcę wierzyć, iż Trump zrobił to, co mu się mówi, że zrobił.

Walczę z pragnieniem przekształcenia tego wszystkiego w większą niż życie legendę, ale jeśli spojrzeć na ten scenariusz, to jest on większy niż życie i jego wykonanie stanie się legendą, jestem pewien.



Pomysł Donalda Trumpa potwierdzającego swoje światowe przywództwo, aby położyć kres globalnym korporacjom przestępczym, a za nim historia powstania opozycji Sojuszu/Q Anon do kabiny, jest tak samo ekscytująca jak każda historia, którą mogę sobie wyobrazić - widziana pod każdym kątem.

Patrząc z perspektywy ratowania dzieci na całym świecie. Patrząc pod kątem stłumienia głów państw i powstrzymania ich przed angażowaniem się w ohydne zbrodnie. Patrząc pod kątem powrotu do moralności, etyki i współczucia w zarządzaniu światem, bez niszczenia świata w tym procesie.

Powstrzymanie destrukcji. Powstrzymanie ucisku. Tak wielkie jest pragnienie tego, że oślepiam się tutaj, tak jak zrobiłbym to w romansie.

Nie chcę nawet, żeby mi powiedziano, że film jest nieprawdziwy, jeśli okaże się, że jest nieprawdziwy. Zostaw mnie samego z tym snem, dobrze?

Jeśli nagranie jest nieprawdziwe, niech ktoś powie prezydentowi, żeby poszedł je zobaczyć i się tym zajął. Najpierw udaj się do Arabii Saudyjskiej z wywiadem NSA... Oh. Już to zrobiłeś?

Może uda mi się tu trochę uziemić, jeśli naprawdę się postaram.

Tam.

Słowo dla ekipy za kulisami.

Tak jak błędem byłoby niedocenianie osiągnięć Donalda Trumpa, tak samo błędem byłoby przecenianie ich. Jednostka, która go prowadzi, z cienia anonimowości, zasłuży kiedyś na duże uznanie - Q, Szefowie Połączonych Sztabów, NSA, sygnaliści, a także tysiące zbuntowanych marines, załogi rakiet, oficerowie wywiadu morskiego, itp.

W międzyczasie obserwuję siebie i obserwuję, jak i kiedy zostaję zmieciony. Widzę, że ten film - ze wszystkimi jego wadami i usterkami - naprawdę mi się spodobał. Uzupełnia coś, co było dla mnie niekompletne, wracając do dnia, w którym muzyka umarła. (1)

Jestem zajęty wymiataniem się. Ktoś właśnie nakręcił film z mojego snu.

Jeśli te wydarzenia się nie wydarzyły, czy mogę zasugerować, by je niezwłocznie zorganizować?

Zróbmy, co trzeba, aby zakończyć handel dziećmi na tej planecie do 1 stycznia 2021 roku.

Przypisy .

(1) Dzień "garniturów" zabił Johna Kennedy'ego, 22 listopada 1963. Dzień - wraz z 9/11 - w którym zło zakwestionowało dobro dla panowania nad światem.

D-Day, Bitwa o Wielką Brytanię - to kolejny z tych historycznych momentów, kiedy w naszym przypadku następuje lub już nastąpiła zmiana zarządzania planetą. Czy to możliwe, że globalna rewolucja pokojowa rzeczywiście miała już miejsce bez oddania strzału?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz