wtorek, 21 lipca 2020

Linda Dillon: Od przetrwania do rozkwitu



20 lipca 2020 r. przez Sitarę


From Surviving to Thriving

COVID, problemy zdrowotne, niepewność, lokauty, utrata przyjaciół i/lub rodziny, stres ekonomiczny, skrajna polaryzacja polityczna, powstanie obywatelskie, ponowne otwarcie, powrót do lokautów, społeczności i sąsiadów w konflikcie - innymi słowy, absolutny i całkowity chaos.

Wszystko to sprawia, że wielu zastanawia się: "Co dalej? Do czego to wszystko prowadzi? Jak możemy to zrobić? Czy - czy ja - przeżyjemy?"

Mój przyjacielu, jeśli kiedykolwiek był czas, że czułem się zmuszony - absolutnie zmuszony - do wyciągnięcia ręki do twojej, to teraz. I nie tylko moja ręka sięga do ciebie, ale także ramiona Rady Miłości... czekające, by cię objąć, wciągnąć i poprowadzić na wyższy poziom. Do miejsca oderwanego od pchania/ciągnięcia, strachu i dramatu; do miejsca, gdzie perspektywa unosi się, przesuwa i rozjaśnia; do miejsca daleko poza walką o przetrwanie; do miejsca, w którym można naprawdę, w pełni się rozwijać.

Miejsce, które czuje się jak miłość, jak nadzieja, jak pokój, jak wolność, jak radość - bo tak jest. To miejsce jest domem Wywyższonego Ja. I daleka od ucieczki, to nowa i starożytna rzeczywistość - pierwotny plan Matki - przyszliśmy, by odzyskać i zakotwiczyć siebie i siebie nawzajem.

Ale jak znaleźć drogę przez gęstą mgłę zamieszania do tego wyższego terenu, gdzie Wywyższone Ja żyje - i rozwija się? Jaka jest ścieżka? Gdzie jest mapa drogowa?

Ostatnio stało się jasne, że odkrycie i wytyczenie tej drogi jest tym, na czym polegała cała moja życiowa praca. A teraz moim najśmielszym marzeniem, i marzeniem COL, jest wyciągnięcie ręki i poprowadzenie cię w tę cudowną podróż. Ponieważ, drogi przyjacielu, zostaliśmy stworzeni na ten czas - ty i ja. Zdecydowanie nie przyszliśmy, by marnieć na uboczu w zamieszaniu, wyczerpaniu czy rozpaczy, ale by powstać, by spotkać się ze wspaniałością naszej prawdy - i udźwignąć ją w tym czasie wielkiej potrzeby. To, słodki aniołku, jest głęboka pewność w całej tej niepewności.

I w tym celu - i na początku - COL i ja oferujemy ten WOLNY WEBINARIUM na Wywyższonym Ja.

W tym webinarium omówimy, jak znaleźć drogę naprzód w tych burzliwych czasach, uzyskać dostęp do cudów swojej wielowymiarowej i między-wymiarowej natury, rozwiązać problemy, które cię powstrzymywały, rozpalić twoje natchnione "ja", stworzyć i uformować twoją wizję świata pokoju i piękna oraz żyć tam, radośnie w słodkim spełnieniu, jednocześnie wzywając innych do domu.

Będę odpowiadała na wasze palące pytania o waszym i naszym procesie wzniesienia - więc upewnijcie się, że przedstawicie mi wasze wcześniej na linda@counciloflove.com.

Gdzieś w środku, zawsze wiedziałeś, że świat cię potrzebuje. Dlatego właśnie przybyliście - by być latarnią światła świecącą przez burzę, posiadaczem miłości, poszukiwaczem dróg, natryskiem drogi i współtwórcą Nowej Gai. I w tym najważniejszym czasie, Drugie Wezwanie Matki Bożej do Klarionu ponownie wzywa każdego z nas. Jej Wezwanie rozbrzmiewa na całej planecie, wzywając swoje słodkie kroniki - swoje anioły - do domu swoich Wywyższonych Jaźni. Czy odpowiesz?

Dołączcie do mnie i naszych przyjaciół z COL 25 lipca o godzinie 13:00 na wschód na ten BEZPŁATNY webinarium Rady Miłości, kiedy będziemy badać wasze długo oczekiwane pytania i świecić światłem na ścieżce prowadzącej do waszego domu.

Nie przegap - zarejestruj się już teraz!

Z mojego serca do twojego, całej mojej miłości, xxx Linda
https://goldenageofgaia.com/2020/07/20/linda-dillon-from-surviving-to-thriving/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz