niedziela, 19 lipca 2020

Ivo z Vegi: Inna rzeczywistość

ivo of vega eraoflightdotcom

7/13/2020

 
Rzeczywistość inna niż reszta stworzenia stworzona dla ziemi



Ja: Ty żyjesz w sztucznej rzeczywistości! Żyjecie w bańce w środku przestrzeni, która ma zupełnie inną rzeczywistość niż wszystkie inne. Żyjecie w i nadal tworzycie sztuczne linie czasu. Te sztuczne linie czasowe opierają się na odwróceniu uniwersalnego prawa. Żyjemy wbrew prawu uniwersalnemu i w ten sposób tworzymy te linie czasowe. Te linie czasowe są sztuczną inteligencją, a nie tworzeniem. Złapano nas w pułapkę.


Mistrzowie w tym tygodniu naprawdę wozili ten punkt do domu w swoim przesłaniu. Do każdego z nas należy "urzeczywistnienie" i dostosowanie się do Prawdy, a Prawda umieszcza was na prawdziwych liniach czasowych, na których znajduje się reszta galaktyki. Na tym właśnie polega budzenie się. Na tym właśnie polega wniebowstąpienie. Zostawcie fałszywą Matrycę i powróćcie do stworzenia, w którym byliście zanim narodziliście się na ziemi. Kiedy urodziłeś się tutaj, zgodziłeś się żyć i kontynuować tworzenie fałszywej Macierzy, aż do momentu, kiedy twoi przewodnicy będą w stanie cię z niej obudzić i pomóc ci zmienić tę fałszywą rzeczywistość na taką, która jest zgodna z Bogiem (i oczywiście, dlaczego ciemni są na nas tak wkurzeni i ciągle nas atakują - aby utrzymać nas w tyle, abyśmy nie mogli zmienić tej rzeczywistości). O tym właśnie są i zawsze były te filmy - o pozostawieniu Matrixa za sobą.


Możesz wyskoczyć ze sztucznych linii czasu do prawdziwych linii czasu, przyjmując te wiadomości i żyjąc zgodnie z tymi prawdami!


El Morya: Z "Twojej duchowej natury"
Prawdziwa natura rzeczywistości jest bezosobowa i nieograniczona.
Ja: Oczywiście, zmagamy się z ograniczeniami i złymi sposobami relacji międzyludzkich, ponieważ nie widzimy życia jako zwierciadła nas samych, które jest jego bezosobowością.
Problemem w życiu na ziemi są często relacje międzyludzkie i nasze fałszywe poczucie siebie, które jest niezwykle ograniczone. Jesteśmy istotami stwórczymi - bogami!!!! A tu są pudła w magazynach i przewracające się burgery! Bogowie! I żyjącymi na ulicach! Czy to brzmi jak coś, co bóg powinien robić?
Żyjemy na poziomie osobistym i jako ograniczone istoty. Zupełnie przeciwnie do tego, co mówi El Morya, że rzeczywistość jest i prawdą o naszym istnieniu. Będziemy żyć na wieczność. Czy to brzmi dla ciebie jak ograniczona egzystencja? Nie, ale uczą nas tutaj, że śmierć jest ostateczna, ponieważ jest to śmierć ciała. Nie ma nic poza nią. Masz jedno życie. Co jest absolutnym nonsensem. Prawda jest taka, że będziesz żył wiecznie w takiej czy innej formie, wcielając się w życie w nieskończoność (lub nie, jeśli zdecydujesz się na to), ale będziesz.


Dlaczego uważasz, że twoje koty i psy mogą widzieć rzeczy, których ty nie możesz? Ponieważ są one nadal w zgodzie ze stworzeniem. Ty nie jesteś.


St Germain: Z "The St Germain Prosperity Fundusze"
Dzięki temu będziemy musieli wyjaśnić ci fundusze St Germain. Tak, tak wielu czeka na swoje pieniądze. Kiedy jednak na coś czekasz, zostawiasz je w przyszłości. Manifestacja czegokolwiek, o co trzeba prosić w obecnej chwili, a nie w przyszłości. Bóg nie uznaje przyszłości, jedyną chwilą jest teraz. Bóg nie pracuje nad czasem liniowym, pracuje nad czasem kwantowym, tak samo jak wy, jeśli chcecie cokolwiek zamanifestować, włącznie z finansowaniem św. Wasz sztuczny system czasu został stworzony po to, żeby was kontrolować, a wasze języki zmieniły się, żeby ułatwić tę kontrolę. Musicie więc przezwyciężyć te niedociągnięcia.
Dzięki waszemu systemowi sztucznego czasu nauczyliście się nie mieć dostępu do przeszłości i przyszłości, co oczywiście jest nonsensem. Ponieważ są to teraz chwile, sposobem na to jest po prostu uznanie tego czasu za teraźniejszość i będziecie tam.
St Germain: Dobroć dla wszystkich, a nie tylko dla siebie.
Ja: Tak właśnie działa rzeczywistość. Kiedy życzysz sobie tylko siebie, nie oddalasz się zbytnio. Starajcie się wykonywać pracę, która ma wyższą świadomość, która jest korzystna dla innych, ponieważ wszyscy jesteśmy Jednością. Dlatego właśnie obowiązuje ta zasada: aby prosić o siebie, musisz prosić o innych, a aby prosić o innych, musisz również prosić o siebie.


El Morya: Z "Nie mylcie swojego JESTEM".

El M: Tak wielu z was nie rozumie znaczenia tego, że mówicie "JESTEM". To co zazwyczaj robicie w waszych zachodnich społeczeństwach, to odpowiadanie na pytania "Jestem kierowcą ciężarówki" lub "Jestem lekarzem", wyjaśniając osobie, która chce wiedzieć co robicie na co dzień.
W rzeczywistości, często jesteś pytany "Czym się zajmujesz?" lub "Jaką pracą się zajmujesz?" i nawet odpowiadasz niewłaściwym czasownikiem "Jestem lekarzem". Robienie i bycie to różne czasowniki i zazwyczaj kiedy odpowiadasz na czyjeś pytanie, używasz tego samego czasownika lub jednego o podobnym znaczeniu. Nie ma żadnego podobieństwa pomiędzy czynem i byciem; znaczą one zupełnie inne rzeczy.
Prawidłowa odpowiedź brzmiałaby: "Żyję z pracy medycznej", jednak twoi ludzie mają tytuły i etykiety, a kiedy mówisz komuś, jaki jest twój tytuł, wygodnie mówisz mu dużo o tym, za kogo się uważasz. To jest fałszywe.


El Morya: Każdy jest doskonały. Każdy jest częścią Boga. Każdy jest piękną duszą mającą czasami mniej niż piękne ziemskie doświadczenia. Wszyscy uczą się, by znów zjednoczyć się z Bogiem.


Ivo z Vegi: Życie jest miłością w działaniu. Żyj tak jak twoja dusza. Zrównaj się z duszą.


Jaka jest prawdziwa natura rzeczywistości, Ivo?
Ivo: Moja miłość, prawdziwa natura rzeczywistości to miłość. Mówiąc wprost. Być miłym dla wszystkich wokół ciebie i zrozumieć, że jesteś nimi i oni są tobą.

Ja: Najwyraźniej nie praktykuje się tego tutaj na ziemi.
Ivo: Nie, i potrzeba dużo czasu, aby niektórzy ludzie rozpoznali ten fakt i zaczęli go praktykować. Nauczono cię w inny sposób i te nauki trzymają się mocno, dopóki nie zostaną uwolnione poprzez praktykę i wyeliminowanie podstawowej sieci systemów przekonań, które trzymają cię za te zachowania.
Wczoraj wyładowałaś swoją frustrację na kobiecie, która powiedziała ci, że nie możesz iść do sklepu spożywczego bez maski.
Ja: Tak.
Ivo: Twoja frustracja wynika z niechęci do życia. Z postrzegania życia jako odrębnej istoty od reszty.
Ja: Widzisz, dlaczego miałbym chcieć być oddzielony, Ivo. Kiedy widzę ludzi, którzy są wyraźnie niemyślącymi ludźmi, którzy po prostu przestrzegają zasad, dlaczego miałbym chcieć być taki jak oni?
Ivo: Nie chodzi o to, że jesteś taka, jak oni są w osobowości, moja miłość, chodzi o to, że jesteś taka, jak oni są w duszy. To jest właśnie ta różnica.
Ja: Okay, to mogę zrozumieć. Nie chcę być taka jak ludzie wokół mnie, bo są ulegli i wydaje mi się, że jestem jedną z niewielu osób w moim mieście, które nie noszą maski. Teraz muszę zrobić zakupy przez serwis i odkupić Amazonkę cały mój chleb i suchy towar. Pogorszy się tylko wtedy, gdy będą się dostosowywać. Nie możesz dać kontrolerowi takiej kontroli, jakiej oni chcą, bo jak tylko to zrobisz, będą żądać od ciebie większej kontroli. Kontrolujący nigdy nie są zadowoleni z kroku pierwszego. Pójdą na księżyc, aby upewnić się, że mają nad tobą jak największą kontrolę. Nigdy nie przestają, bo taka jest ich natura - kontrolowanie. I tak, ja też mam z tym wiele osobistych doświadczeń.
Ivo: Masz. Zostałaś pokazana. I to, że odmawiasz podporządkowania się, jest mądre. Stanęłaś w obronie swoich przekonań.
Ja: Ja też pozostałam na naturalnej linii czasu, nie na sztucznej linii czasu.
Ivo: Zgadza się. Moja droga, wasz świat jest bardzo przeciwny do reszty rzeczywistości w galaktyce, lecz musicie jeszcze nauczyć się postrzegać go jako taki. Musicie czytać między wierszami, ponieważ kiedy patrzysz na to, co się w tobie odbija, wiele razy widzisz ludzi, którzy nie są świadomi i nie budzą się.
Ja: Spróbuj odbijać to z powrotem na sobie i przez całe swoje życie. Wiedząc, że wiesz lepiej niż ludzie, którzy cię wychowują.
Ivo: Wiem, kochanie. Nic dziwnego, że jesteś sfrustrowana, ale spróbuj zobaczyć, co dzieje się na poziomie duszy między tymi ludźmi. Dusza ciężko pracuje, by obudzić osobowość. Czasami twoje pojawienie się i skandowanie w urzędnikach wystarcza, by ludzie pomyśleli, że może masz rację.
Ja: Mam rację.
Ivo: Masz rację. Pamiętaj, jaki wpływ ma twoja energia na innych, gdy jesteś w ich pobliżu.
Ja: Prawda. Zostaję dziś w domu. Nie interesuje mnie dzisiejsze szaleństwo, tym bardziej, że wiem co globaliści mają w zanadrzu dla tych ludzi i ich dzieci. Szkoda mi teraz nienarodzonych, bo to właśnie oni będą musieli żyć z konsekwencjami złych wyborów swoich dziadków. Mam nadzieję, że ten świat się obudzi.
Ivo: Obudzi się. Będą mniejsze kieszenie, które przez jakiś czas będą trzymać się kabalistycznych idei, ale większość świata zmieni się w ciągu najbliższych dziesięciu lat.
Ja: Dobrze to słyszeć. Mam wnuki i bratanków, którzy muszą żyć w tym szaleństwie.
Okay, dziękuję Ivo. Pomyślałam tylko, że przypomnę sobie wiadomości, które otrzymałem od mistrzów (w tym od ciebie, Ivo, ty też jesteś mistrzem) i przekażę tę recenzję, ponieważ być może ludzie skorzystają na tym, że zobaczą ją ponownie w jednym filmie. Z życiem mamy do czynienia inaczej, jeśli chcemy dostosować się do wszechświata i prawa uniwersalnego.

https://sharonandivo.weebly.com/blog#

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz