piątek, 31 lipca 2020

Amerykańscy lekarze pierwszego kontaktu SCOTUS Press Conference Transcript



30 lipca 2020 r., Steve Beckow


Dzięki, Satya.

America's Frontline Doctors SCOTUS Press Conference Transcript

Rev, 27 lipca 2020 r.

(https://www.rev.com/blog/transcripts/americas-frontline-doctors-scotus-press-conference-transcript)


Grupa amerykańskich lekarzy nazywających siebie "amerykańskimi lekarzami pierwszego kontaktu" zorganizowała konferencję prasową na temat COVID-19, hydroksychlorochiny i innych poza Sądem Najwyższym Stanów Zjednoczonych. Przeczytaj zapis ich konferencji prasowej tutaj.

Simone Gold: (00:01)
Jesteśmy tutaj, ponieważ czujemy się tak, jakby Amerykanie nie słyszeli o wszystkich ekspertyzach, które są dostępne w całym naszym kraju. Mówią o nas eksperci, ale w całym kraju jest ich wielu. Więc niektórzy z nas postanowili się spotkać. Jesteśmy amerykańskimi lekarzami pierwszego kontaktu. Jesteśmy tu tylko po to, by pomóc amerykańskim pacjentom i narodowi amerykańskiemu wyleczyć się. Mamy wiele informacji do przekazania. Amerykanie są w tej chwili przejęci przez strach. Nie jesteśmy tak bardzo powstrzymywani przez wirusa, jak przez pajęczą sieć strachu. Ta pajęcza sieć jest wszędzie wokół nas, ogranicza nas i drenuje krew Amerykanów, amerykańskiego społeczeństwa i amerykańskiej gospodarki.

Simone Gold: (00:53)
To nie ma sensu. COVID-19 to wirus, który istnieje zasadniczo w dwóch fazach. Jest choroba we wczesnej fazie, a jest choroba w późnej fazie. We wczesnej fazie, albo przed otrzymaniem wirusa, albo wcześnie, gdy się go dostało, jeśli się go dostało, jest leczenie. To właśnie chcemy ci powiedzieć. Porozmawiamy o tym dziś po południu. Jest wiele innych stron, które transmitują go na żywo na Facebooku. Ale błagamy, żebyście to usłyszeli, bo ta wiadomość została uciszona. Jest wiele tysięcy lekarzy, którzy zostali uciszeni za przekazanie Amerykanom dobrych wieści o sytuacji, że możemy ostrożnie i inteligentnie zarządzać wirusem, ale nie możemy żyć z tą pajęczą siecią strachu, która ogranicza nasz kraj.

Simone Gold: (01:45)
Więc teraz usłyszymy od różnych lekarzy. Niektórzy z nich będą rozmawiać o tym, co blokada zrobiła z młodymi, starszymi, przedsiębiorstwami, gospodarką i jak możemy wydostać się z cyklu strachu. Dr. Hamilton.

Dr. Bob Hamilton: (02:03)
Dziękuję, Simone. I dziękuję wam wszystkim za przybycie tutaj dzisiaj. Jestem Dr. Bob Hamilton. Jestem pediatrą z Santa Monica w Kalifornii. Pracuję tam na prywatnej praktyce od 36 lat. I dziś mam dla was dobre wieści. Dobrą wiadomością jest to, że dzieci z reguły bardzo, bardzo dobrze biorą tego wirusa. Niewiele z nich się zaraża. Ci, którzy się zarażają, są w małych ilościach hospitalizowani. I na szczęście śmiertelność dzieci wynosi około jednej piątej z 1%. Więc dzieci tolerują zakażenie bardzo często, ale w rzeczywistości są bezobjawowe.

Dr. Bob Hamilton: (02:38)
Chcę też powiedzieć, że to nie dzieci są siłą napędową tej pandemii. Początkowo ludzie martwili się o to, czy to właśnie dzieci będą pchać infekcję. Dzieje się wręcz przeciwnie. Dzieci bardzo dobrze ją tolerują, nie przekazują jej rodzicom, nie przekazują jej nauczycielom. Dr Mark Woolhouse ze Szkocji, który jest specjalistą od chorób zakaźnych dzieci i epidemiologiem, powiedział co następuje. Powiedział: "Nie było jednego udokumentowanego przypadku przeniesienia COVID-a z ucznia na nauczyciela na świecie." Na świecie.

Dr. Bob Hamilton: (03:19)
Myślę, że to ważne, abyśmy wszyscy, którzy są tu dziś obecni, zdali sobie sprawę, że nasze dzieci nie są tak naprawdę tymi, które napędzają infekcję. Prowadzą ją starsze osoby. I tak, możemy odesłać dzieci z powrotem do szkoły, jak sądzę, bez obaw. I to jest teraz wielka sprawa, jak wspomniał kongresmen Norman, to jest naprawdę ważna rzecz, którą musimy zrobić. Musimy unormować życie naszych dzieci. Jak mamy to zrobić? Zrobimy to, zabierając je z powrotem do klasy. A dobra wiadomość jest taka, że wcale nie prowadzą tej infekcji. Tak, możemy użyć środków bezpieczeństwa. Tak, możemy być ostrożni. Jestem za tym wszystkim. My wszyscy jesteśmy. Ale myślę, że najważniejszą rzeczą jest to, że nie musimy działać ze strachu. Musimy działać w oparciu o naukę. Musimy to zrobić. Musimy to zrobić.

Dr. Bob Hamilton: (04:07)
Dr. Bob Hamilton: (04:07)
Wreszcie, bariera, i nienawidzę tego mówić, ale barierą na drodze do powrotu naszych dzieci do szkoły nie będzie nauka, to będą związki krajowe, związek nauczycieli, Stowarzyszenie Edukacji Narodowej, inne grupy, które będą żądać pieniędzy. I słuchajcie, myślę, że dobrze jest dawać ludziom pieniądze na PPE i różne rzeczy w klasie. Ale niektóre z ich żądań są naprawdę niedorzeczne. Mówią o tym, skąd pochodzę w Kalifornii, że UTLA, czyli United Teachers Union of Los Angeles, żąda od nas defundacji policji. Co to ma wspólnego z edukacją? Żądają zaprzestania lub zamknięcia wszystkich prywatnych szkół czarterowych, finansowanych z prywatnych funduszy. To są szkoły, które faktycznie kształcą dzieci.

Dr. Bob Hamilton: (04:59)
Tak więc najwyraźniej będą istniały bariery. Bariery nie będą nauką. Nie będzie barier dla dobra dzieci. To będzie dla dobra dorosłych, nauczycieli, i wszystkich innych, i dla związku. Więc właśnie na tym musimy skoncentrować nasze wysiłki i walczyć. Więc dziękujemy wam wszystkim za to, że tu jesteście i zabierzmy nasze dzieci z powrotem do szkoły.

Dr. Stella Immanuel: (05:27)
Witam, jestem dr Stella Immanuel. Jestem lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej w Houston w Teksasie. Chodziłam do szkoły medycznej w Afryce Zachodniej, w Nigerii, gdzie zajmowałam się pacjentami cierpiącymi na malarię, leczyłam ich hydroksychlorochiną i tym podobne rzeczy. Więc jestem przyzwyczajony do tych leków. Jestem tu, ponieważ osobiście leczyłem ponad 350 pacjentów z COVIDem. Pacjenci z cukrzycą, pacjenci z nadciśnieniem, pacjenci z astmą, starsi ludzie ... Myślę, że mój najstarszy pacjent ma 92 ... 87 lat. I rezultat jest taki sam. Podałem im hydroksychlorochinę, podałem cynk, podałem Zithromax, i wszystko jest w porządku.

Dr. Stella Immanuel: (06:12)
Przez ostatnie kilka miesięcy, po opiece nad ponad 350 pacjentami, nie straciliśmy ani jednego. Ani cukrzycy, ani kogoś z wysokim ciśnieniem krwi, ani kogoś, kto cierpi na astmę, ani starca. Nie straciliśmy ani jednego pacjenta. A do tego postawiłam siebie, mój personel i wielu znanych mi lekarzy na hydroksychlorochinę dla profilaktyki, bo przez sam mechanizm działania działa ona wcześnie i profilaktycznie. Widzimy pacjentów, 10 do 15 pacjentów COVID, codziennie. Poddajemy ich zabiegom oddechowym. Nosimy tylko maskę chirurgiczną. Nikt z nas nie zachorował. To działa.

Dr. Stella Immanuel: (06:46)
Więc teraz przyjechałem do Waszyngtonu, żeby powiedzieć, Ameryko, że nikt nie musi umierać. Badanie, które skłoniło mnie do rozpoczęcia stosowania hydroksychlorochiny, było badaniem, które przeprowadzili w 2005 roku w NIH i które mówi, że to działa. Niedawno przeprowadziłem kilka badań na temat pacjenta, który miał czkawkę i dowiedziałem się, że przeprowadzili oni nawet niedawne badania w NIH, która jest naszym Narodowym Instytutem... To jest National... NIH, co? National Institute of Health. Oni rzeczywiście mieli badania i iść je sprawdzić. Typ czkawki i COVID, zobaczysz. Leczyli pacjenta, który miał czkawkę z hydroksychlorochiną i udowodnili, że czkawka jest objawem COVIDa. Jeśli więc NIH wie, że leczenie pacjenta, który miał czkawkę, dowodzi, że czkawka jest objawem COVID, to na pewno wie, że hydroksychlorochina działa.

Dr. Stella Immanuel: (07:42)
Jestem zdenerwowany. Denerwuje mnie to, że widzę ludzi, którzy nie mogą oddychać. Widzę wchodzących rodziców, widzę cukrzycę siedzącego w moim biurze, wiedząc, że to wyrok śmierci, a oni nie mogą oddychać. I przytulam ich i mówię im, "Wszystko będzie dobrze. Będziesz żył." A my ich traktujemy, a oni odchodzą. Nikt nie umarł. Więc jeśli jakaś fałszywa nauka, jakaś osoba sponsorowana przez te wszystkie fałszywe firmy farmaceutyczne wyjdzie i powie: "Zrobiliśmy badania, a oni dowiedzieli się, że to nie działa." Mogę ci kategorycznie powiedzieć, że to stała nauka. Chcę wiedzieć, kto jest sponsorem tych badań. Chcę wiedzieć, kto za tym stoi, bo nie ma mowy, żebym mógł leczyć 350 pacjentów i liczyć i nikt nie umarł, a oni wszyscy byli lepsi.

Dr. Stella Immanuel: (08:21)
Wiem, że zamierzasz mi powiedzieć, że leczyłeś 20 osób, 40 osób, i to nie zadziałało. Jestem prawdziwym świadectwem. Więc przyjechałem do Waszyngtonu, żeby powiedzieć Ameryce, że nikt nie musi chorować. Ten wirus ma lekarstwo. Nazywa się hydroksychlorochina, cynk i Zithromax. Wiem, że wy ludzie chcecie rozmawiać o masce. Halo? Nie potrzebujesz maski. Jest lekarstwo. Wiem, że nie chcą otwierać szkół. Nie, nie potrzebujecie ludzi do zamknięcia. Jest profilaktyka i jest lekarstwo.
Dr. Stella Immanuel: (08:48)
Pozwólcie, że coś wam powiem. Wszyscy wy, fałszywi lekarze, mówicie mi: "Tak, chcę podwójnie oślepiony gabinet". Po prostu mówię ci, przestań brzmieć jak komputer, podwójnie oślepiony, podwójnie oślepiony. Nie wiem, czy twoje chipy źle działają, ale ja jestem prawdziwym lekarzem. Mam radiologów, mamy chirurgów plastyków, mamy neurochirurgów, jak Sanjay Gupta, który mówi: "Tak, to nie działa i powoduje choroby serca." Pozwól, że zapytam cię doktorze Sanjayu Gupta. Proszę mnie posłuchać. Widział pan kiedyś pacjenta z COVID? Czy kiedykolwiek leczył pan kogoś hydroksychlorochiną i zmarł na chorobę serca? Kiedy pan to robi, niech pan przyjdzie i porozmawia ze mną, bo codziennie siedzę w mojej klinice i widzę, jak ci pacjenci codziennie chodzą przestraszeni na śmierć. Widzę ludzi, którzy jadą dwie, trzy godziny do mojej kliniki, ponieważ jakiś lekarz na ostrym dyżurze boi się zarządu w Teksasie albo czegoś się boją, i nie przepiszą tym ludziom leków.

Dr. Stella Immanuel: (09:35)
Mówię wam wszystkim lekarzom, którzy siedzą i patrzą jak umierają Amerykanie. Jesteście jak ci dobrzy naziści... ci dobrzy Niemcy, którzy patrzyli jak giną Żydzi, a wy się nie odezwaliście. Jeśli przyjdą po mnie, będą mi grozić. Grozili mi... To znaczy, grozili mi różnymi rodzajami gróźb. Albo doniosą na mnie botom. Ja mówię, wiesz co? Nie obchodzi mnie to. Nie pozwolę Amerykanom umrzeć. A jeśli to jest to wzgórze, na którym mnie przybito, to mnie przybito. Nie obchodzi mnie to. Możesz mnie zgłosić do botów, możesz mnie zabić, możesz zrobić wszystko, ale nie pozwolę Amerykanom umrzeć.

Dr. Stella Immanuel: (10:09)
A dzisiaj jestem tu, aby powiedzieć, że Ameryka, jest lekarstwo na COVID. Cała ta głupota nie musi mieć miejsca. Jest lekarstwo na COVIDa. Jest lekarstwo na COVIDa nazywa się hydroksychlorochina. Nazywa się cynk. Nazywa się Zithromax. I nadszedł czas, aby mieszkańcy obudzili się i powiedzieli: "Nie, nie będziemy tego dłużej brać". Nie umrzemy." Bo pozwólcie, że coś wam powiem, kiedy ktoś jest martwy, to jest martwy. Nie wrócą jutro, żeby się kłócić. Nie wracają jutro, żeby dyskutować o podwójnie oślepionym badaniu i danych. Wszyscy lekarze, którzy czekają na dane, jeśli pół roku później dowiecie się, że te dane pokazują, że ten lek działa, to co z waszymi pacjentami, którzy umarli? Chcecie przeprowadzić podwójnie oślepione badanie, w którym umierają ludzie? To nieetyczne. Więc, chłopaki, nie musimy umierać. Jest lekarstwo na COVID.

Simone Gold: (11:02)
Mój Boże. Dr Immanuelle znany również jako wojownik. Zanim przedstawię kolejnego gościa, chcę tylko powiedzieć, że chciałbym, aby wszyscy lekarze, którzy tego słuchają, przenieśli taką pasję na swoich pacjentów. A badania, o których mówił dr Immanuel, są z dziedziny wirusologii, która mówi o epidemii wirusowej SARS, która dotyka płuc pochodzących z Chin. I nie wiedzieli, co będzie działać. Badanie wykazało, że chlorochina będzie działać. Brzmi to dokładnie tak, jakby mogło być napisane trzy miesiące temu, ale w rzeczywistości jest to badanie z dziedziny wirusologii, które zostało opublikowane przez NIH, Narodowy Instytut Zdrowia, gdy dyrektorem był dr Anthony Fauci. Ponownie, oficjalna publikacja NIH, Virology, 15 lat temu pokazała, że chlorochlorochina ... używamy hydroksychlorochiny, to jest to samo ... trochę bezpieczniejsze ... działa. Udowodnili to 15 lat temu, kiedy dostaliśmy ten nowatorski koronaawirus, który nie jest tą nowością, jest w 78% podobny do poprzedniego...

Simone Gold: (12:03)
...koronaawirusem, który nie jest taki nowatorski. Jest w 78% podobny do poprzedniej wersji. COV-1, nic dziwnego. To działa. Przedstawię teraz naszego następnego mówcę. Przepraszam. Zapomniałem powiedzieć twojego imienia. Przepraszam. Przepraszam.

Dr Dan Erickson: (12:12)
W porządku. Dr. Dan Erickson, Dr. Gold poprosił mnie, żebym porozmawiał o zamknięciu, jak skuteczne one były i robiły coś niefinansowego? Zawsze mówią o finansach, ale trzeba zdać sobie sprawę z tego, że nie mamy 21 bilionów dolarów oszczędności i zamknęliśmy go. Więc kiedy go zamykasz, powoduje to problemy ze zdrowiem publicznym. Nasze gorące linie dla samobójców wzrosły o 600%, nasze nadużycia wobec małżonków. Różne obszary alkoholizmu są coraz większe. To są problemy ze zdrowiem publicznym z powodu zamknięcia finansowego. Więc musimy mieć jasność co do tego, że to nie jest tak, że po prostu zamykasz i masz konsekwencje dla pracy ludzi. Mają one również konsekwencje, konsekwencje dla zdrowia w domu. Mówimy więc o nieco bardziej wyważonym i konsekwentnym podejściu. Jeśli w sezonie przeziębieniowym i grypowym nastąpi kolejny skok, zróbmy coś, co jest trwałe.
Dr Dan Erickson: (13:13)
Co jest trwałe. Cóż, możemy społecznie dystansować się i nosić jakieś maski, ale możemy też otwierać szkoły i otwierać firmy. Więc to wyważone podejście, o którym mówię, nie jest wymyślone, dzieje się w Szwecji, a ich śmierć wynosi około 564 na milion. Wielka Brytania, pełne zamknięcie, 600 zgonów na milion. Więc widzimy, że zamykanie nie zmniejsza się znacząco, ilość zgonów na milion. Niektórzy z ich skandynawskich sąsiadów mają mniej zgonów z różnych powodów, nie mam dziś czasu, żeby się w to zagłębiać. Więc co, moje szybkie przesłanie za minutę lub dwie jest takie, że musimy przyjąć podejście, które jest zrównoważone. Zrównoważone podejście to spowalnianie, otwieranie szkół, otwieranie firm. I wtedy możemy pozwolić ludziom na niezależność i osobistą odpowiedzialność za wybór noszenia masek i społecznego dystansu, w przeciwieństwie do nakładania na nich edyktów, jakby ich kontrolowania. Udostępnijmy im dane i pozwólmy zbadać, co zrobiły inne kraje i podjąć własną decyzję. Tym właśnie chciałbym się podzielić. Dziękuję.

Mówca 1: (14:28)
Czy są jakieś pytania?

Simone Gold: (14:29)
Czy są jakieś pytania?

Mówca 2: (14:32)
Jesteście tak podekscytowani, że jestem z Południowej Dakoty? Mogliście usłyszeć.

Simone Gold: (14:36)
Tak.

Mówca 2: (14:38)
Tak się cieszę, że głosicie tę wiadomość.

Simone Gold: (14:39)
Wiesz, Południowa Dakota zrobiła coś ciekawego. Ciekawe, że jesteś stamtąd. Więc gubernator nie ograniczył dostępu do hydroksychlorochiny.

Mówca 2: (14:46)
Wiemy. [Crosstalk 00:02:48]

Simone Gold: (14:49)
Racja. A ty byłeś, jak sądzę, jedynym stanem w związku, który to zrobił. Były tam badania, które próbowały pokazać, że to nie działa. Są niedokładne, bo podano im wtedy niewłaściwą dawkę, niewłaściwego pacjenta albo za dużo, albo za długo. Więc Południowa Dakota radziła sobie lepiej, bo miała dostęp do hydroksychlorochiny. Dziękuję bardzo.

Mówca 3: (15:06)
Jeśli ktoś, kogo kochamy, zachoruje na COVIDa, a ty powiesz słowo hydro, czy jakkolwiek je powiesz, to jest ograniczone. Jak uzyskamy do tego dostęp?

Simone Gold: (15:16)
Tak. To jest pytanie numer jeden, które wszyscy zadajemy każdego dnia. Chcę, żebyś wiedział, że nie jesteś sam. Wielu kongresmenów pytało mnie, jak mogę to uzyskać? Więc kongresmeni nie mogą go dostać, to ciężki los dla przeciętnego Amerykanina Joego, który go dostał. To bardzo trudne. Musisz pokonać kilka przeszkód. Twój lekarz musi odczytać naukę krytycznym okiem i wyeliminować śmieciową naukę. Wiele badań zostało wycofanych, jak pan wie, a po drugie, farmaceuta nie musi ich ograniczać. Wiele stanów upoważniło swoich farmaceutów do nie honorowania recept lekarskich. To się nigdy wcześniej nie zdarzyło. To koliduje z relacjami z pacjentem, gdzie pacjent rozmawia z lekarzem, uczciwie, a lekarz odpowiada pacjentowi szczerze, zostało naruszone.

Simone Gold: (15:55)
Więc masz bardzo trudny okres jako przeciętny Amerykanin. Niektóre z informacji, którymi podzielimy się dziś po południu, mają na celu pokazanie wskaźników śmiertelności w krajach, w których nie jest ona ograniczona, oraz wskaźników śmiertelności tam, gdzie jest ona ograniczona. Z tego powodu mam teraz przyjaciół na całym świecie. A w Indonezji można to po prostu kupić za ladą. Jest w dziale witamin. I jestem tu, by powiedzieć Amerykanom, że w Iranie można ją kupić za ladę. Ponieważ przywódcy w Iranie, mułłowie w Iranie, uważają, że powinni mieć więcej wolności niż Amerykanie. Mam z tym problem. Moi koledzy mają z tym problem. Nie lubimy patrzeć, jak umierają pacjenci.

Julie: (16:26)
Tak więc kiedy ludzie mają problemy, powinni odbierać telefony, dzwonić do swojego stanu i swoich przedstawicieli federalnych oraz senatorów i mówić, że jesteśmy narodem amerykańskim.

Mówca 1: (16:42)
Pozwól mi powiedzieć jedno. [przesłuch 00:16:46]

Julie: (16:45)
Wy, chłopaki, potrzebujemy społeczeństwa, aby być.

Mówca 1: (16:49)
Dziękuję. Dziękuję, Julie. To jest dokładnie to. Jeśli słyszysz, co mówisz, kiedy to słyszysz, jeśli jesteś zaniepokojony i zastanawiasz się, dlaczego nie możesz uzyskać dostępu do niego, musimy wykonać cztery telefony, zadzwonić do gubernatora, zadzwonić do obu senatorów i kongresmena i powiedzieć im, że chcesz wiedzieć, dlaczego nie możesz uzyskać dostępu do leku, że lekarze mówią, że pomoże to zakończyć i pomoże nam zmniejszyć liczbę hospitalizacji i zmniejszyć liczbę zgonów. Namów ich do przeczytania badania dr Harvey'a Rich'a z Yale. Jest profesorem epidemiologii z Yale. A stamtąd znajdziecie inne badania.

Mówca 4: (17:31)
Tak. Chciałem zapytać, jak ludzie ufają danym, na które patrzą na co dzień? Liczby są tak zmienne, gdy idziesz do Johnsa Hopkinsa, CDC, który dzieli zgony COVIDa na różne kategorie związane z zapaleniem płuc, inne rzeczy, w których otrzymujemy właściwe informacje, aby mieć sens?
Simone Gold: (17:52)
Tak więc jedyną liczbą, na którą warto zwrócić uwagę, a nawet ta liczba nie jest tak pomocna, jest śmiertelność, ponieważ jest to liczba trudna i szybka. Tak więc numer sprawy jest prawie nieistotny. A to dlatego, że jest wiele nieścisłości w badaniu. A także, nawet jeśli test jest dokładny, większość ludzi jest bezobjawowa lub łagodnie objawowa. Więc nie jest tak ważne, żeby wiedzieć. Więc numer przypadku, który cały czas rośnie w wiadomościach, jest w zasadzie nieistotny. A gdyby kilka miesięcy temu powiedział nam pan, że to właśnie ten numer, nad którym media będą szaleć, wszyscy byśmy się z tego śmiali. Chodzi mi o to, że w zasadzie jest to immunitet stadny. Jest wiele osób, które wykazały pozytywny wynik badań bez objawów lub z bardzo łagodnymi objawami. Więc jedyna liczba, na którą warto zwrócić uwagę, to śmiertelność.

Simone Gold: (18:33)
Kiedy spojrzeć na śmiertelność, to jest to choroba, która zabija niestety naszych najbardziej słabych członków społeczeństwa. Ludzie cierpiący na wiele chorób współistniejących, szczególnie na cukrzycę, otyłość jest duża. Nie mówimy o tym, ale tak jest. To fakt. Choroba wieńcowa, ciężka choroba wieńcowa, ludzie tacy jak oni. A także, jeśli jesteś starszy, to jest to czynnik ryzyka. Ale największym czynnikiem ryzyka jest to, że jeśli masz współistniejące schorzenia. Jeśli jesteś młody i zdrowy, to nie jest... Wyzdrowiejesz. Jeśli masz mniej niż 60 lat i nie masz współwystępujących chorób, to jest to mniej śmiertelne niż grypa. Wygląda na to, że to świetna wiadomość dla Amerykanów, bo nie o tym ci mówiono. Powiedziałbym, że odpowiedź jest taka, że bardzo trudno jest uzyskać dokładne liczby.

Mówca 5: (19:13)
To jest [niesłyszalna 00:19:13] z Breitbart News, gdybyś miał wiadomość do Dr. Anthony'ego Fauci'ego, co byś mu powiedział?

Mówca 1: (19:18)
Posłuchajcie lekarzy. [niesłyszalny 00:19:21] lekarze z linii frontu. Spotkaj się z lekarzami z linii frontu i może powinienem powiedzieć to do mikrofonu. Moja wiadomość dla dr Anthony'ego Fauci'ego to spotkanie z tymi lekarzami z pierwszej linii, którzy widzą prawdziwych pacjentów. Oni dotykają ludzkiej skóry. Patrzą ludziom w oczy, diagnozują ich i pomagają im pokonać wirusa. To oni rozmawiają z pacjentami, spotykają się z nimi i robią to każdego dnia, dowiadując się z pierwszej ręki, czego dowiedzieli się o wirusie. I to jest, i to jest ważne, aby zrozumieć, mamy tu lekarzy, którzy nie są lekarzami na pogotowiu. Uniemożliwiają pacjentom nawet uderzenie w pogotowie. Więc jeśli słuchają tylko pogotowia ratunkowego lub oddziału intensywnej terapii pod bardzo tragicznym koniec życia danej osoby, nie otrzymują pełnej historii. Muszą wrócić tu wcześniej. Muszą też zrozumieć, co ta blokada i obawy robią z pacjentami w tym kraju, ponieważ istnieje wiele niezamierzonych konsekwencji, o których lekarze mogą mówić.

Dr. Stella Immanuel: (20:30)
Mogę coś powiedzieć. Moja wiadomość do doktora Anthony'ego Fauci'ego jest taka, że kiedy ostatni raz zakładasz stetoskop na pacjenta? Że kiedy zaczniesz widzieć pacjentów takich jak my na co dzień, zrozumiesz frustrację, którą odczuwamy. Musisz zacząć odczuwać Amerykanów, tak jak my, lekarze pierwszego kontaktu, czujemy. Muszę zacząć zdawać sobie z tego sprawę. Oni cię słuchają. A jeśli idą do ciebie, musisz dać im przesłanie nadziei. Musisz dać im wiadomość, która będzie zgodna z tym, co już wiesz, że hydroksychlorochina działa.

Mówca 6: (21:06)
Mam pytanie do Dr. Warrior.

Simone Gold: (21:09)
Dr. Immanuel.

Mówca 6: (21:10)
Dr. Immanuel, w porządku. Wspomniał pan wcześniej o niezwykłych wynikach leczenia własnych pacjentów. Powiedziała, że chyba powiedziała 300 pacjentów.

Dr. Stella Immanuel: (21:17)
Tak. Tak.

Mówca 6: (21:19)
Czy byłeś w stanie opublikować swoje ustalenia i wyniki [niesłyszalny 00:00:21:22].

Dr. Stella Immanuel: (21:22)
Pracujemy nad opublikowaniem go w tej chwili. Pracujemy nad tym, ale to jest to, co powiem. Ludzie tacy jak Dr. Samuel [niesłyszalny 00:21:29] opublikowali dane. I moje pytanie brzmi, i? To sprawi, że będziecie widzieć pacjentów. Nie ma żadnych danych na całym świecie. Tak. Moje dane wyjdą na jaw. Kiedy to wyjdzie. To wspaniale. Ale teraz ludzie umierają. Więc moje dane nie są dla ciebie ważne, by widzieć pacjentów. Mówię to do moich kolegów, którzy mówią o danych, danych, danych.
Głośnik 6: (21:44)
Jeśli mogę zadać jeszcze jedno pytanie.

Simone Gold: (21:46)
Mogę się tylko wtrącić. Jest wiele danych na ten temat [przesłuch 00:21:49]. Nie każdy klinicysta musi publikować swoje dane, aby być traktowanym poważnie. Media o tym nie informowały. Jest tona. Mam kompendium na americasfrontlinedoctors.com, jest kompendium wszystkich badań, które działają z hydroksychlorochiną. Śmiertelność została opublikowana w Detroit, mniej niż... To był 4 lipca weekend. Oni to opublikowali. Śmiertelność o połowę u krytycznie chorych, pacjentów, którzy dostają ją wcześnie, szacuje się, że połowa do trzech czwartych tych pacjentów, nie byłaby martwa. Mówimy o 70,000 do 105... 70 do 100,000 pacjentów nadal by żyło, gdybyśmy postępowali zgodnie z tą polityką. Jest mnóstwo opublikowanych danych. [przesłuch 00:22:27]

Dr. Stella Immanuel: (22:26)
Nawet z doktorem Richem. Dr. Rich opublikował niedawno dane. Więc jest tam dużo danych. Nie potrzebują moich, żeby podejmować te decyzje.

Mówca 6: (22:34)
Jeśli mogę zadać jeszcze jedno pytanie. Była taka mała dziewczynka, która zaledwie kilka dni temu [niesłyszalna 00:22:37], skądinąd zdrowa i stwierdzono, że zmarła na COVID-19, więc z twojej perspektywy byłem ciekaw, czujesz, że ta mała dziewczynka prawdopodobnie zmarła na jakąś inną chorobę i przypisuje się ją COVID-19, czy też jest jakiś inny powód, dla którego [przesłuch 00:00:22:52].

Dr. Stella Immanuel: (22:52)
Nie zrobię tego. Nie będę mogła tego powiedzieć, dopóki nie spojrzę na historię małej dziewczynki i cokolwiek się stało. Wiem, że opiekowałam się wieloma członkami rodziny i widzę wiele dzieci, które zazwyczaj mają łagodne objawy, ale nie mogę mówić o dzieciach, na które nie patrzyłam.

Dr. Bob Hamilton: (23:07)
Jaki był znowu wiek dziecka?

Mówca 6: (23:10)
Miała dziewięć lat.

Dr. Bob Hamilton: (23:10)
Dobra. Więc słuchajcie, są dzieci, które umierają na tę infekcję. A rzeczywistość jest taka, że kiedy umierają, wydają się mieć współistniejące choroby. Naprawdę, musisz spojrzeć na każdy indywidualny przypadek. Wyjątkowo, w całym kraju było nieco ponad 30 pacjentów w wieku 15 lat i poniżej, którzy zmarli na COVID. Często występują u nich współistniejące choroby, takie jak choroby serca. Mają astmę, mają inne problemy z płucami. Więc nie wiem, nie znamy odpowiedzi na tę dziewięcioletnią dziewczynkę, tragicznie. Odeszła i nie ma jej już z nami, ale pewnie, jeśli się w to zagłębisz, to pewnie kryje się za tym jakaś historia.

Mówca 1: (23:48)
Doktorze Hamilton, czy widział pan pacjentów, którzy mają niepożądane skutki uboczne, ponieważ szkoły zostały zamknięte, którzy mają depresję lub samobójstwo?

Dr. Bob Hamilton: (23:54)
To znaczy, myślę, że powszechnie wiadomo, że skoro szkoły nie są otwarte, kiedy myśli się o swoich doświadczeniach w gimnazjum i liceum-

Dr. Bob Hamilton: (24:03)
...nie będąc otwartym. Kiedy myślisz o swoim doświadczeniu w gimnazjum i liceum, o czym myślisz? Myślisz o imprezach i o meczach piłkarskich, towarzyskich. To są te rzeczy, o których myślimy. To wszystko jest zamykane, ludzie. Nikt już się nie bawi. I powiem wam, że to są krytyczne lata życia, żeby mieszać się z innymi dziećmi, innymi ludźmi, a to zostało zamknięte. Więc tak, jest wiele chorób współistniejących, które idą w parze z zamknięciem. Mówimy o lęku, mówimy o depresji, samotności, znęcaniu się, i o dzieciach, które mają szczególne... Dzieci, które mają szczególne potrzeby, dzieci też nie radzą sobie dobrze. Więc, jest długa lista komplikacji, które zdarzają się przy kwarantannie i zamykaniu ludzi.

Mówca 7: (24:48)
Więc rozszerzenie tego, o czym właśnie mówiłaś, słyszymy te wszystkie badania i te wszystkie sondaże, że matki boją się wrócić do pracy, bo pozwalają swoim dzieciom chodzić do szkoły, nie powinny iść do szkoły, bo wtedy są narażone, a jeśli matki wracają do szkoły, to starsi dziadkowie, to są [przesłuch 00:25:04].

Dr. Bob Hamilton: (25:04)
Racja, cóż, to jest ten duży. [przesłuch 00:25:05]

Mówca 7: (25:06)
Możesz z tym porozmawiać, proszę?

Dr. Bob Hamilton: (25:07)
Jasne. Tak, to duża sprawa, bo ludzie boją się, że ich dzieci nie zachorują szczególnie, bo myślę, że poznają prawdę, że ta infekcja jest dobrze tolerowana przez dzieci. Ale na pewno patrzą na swoje środowisko, swoją szczególną, wyjątkową rodzinę i myślę, że w niektórych sytuacjach może to być odpowiedni strach. Myślę jednak, że jako ogólną uwagę, ogólną zasadę w całym kraju, dzieci mogą wrócić do szkoły. Może kilka dzieci tu i ówdzie, ich sytuacja życiowa, o które się troszczą, to może być potencjalny problem. Ale znowu, szczególnie w przypadku młodszych dzieci, to nie one przenoszą tę chorobę na dorosłych.

Mówca 7: (25:52)
Czy hydroksychlorochina nie byłaby...

Dr. Stella Immanuel: (25:52)
Porozmawiam o tym.
Głośnik 7: (25:52)
Może Dr. Immanuel może z tym porozmawiać, albo ktoś inny.

Dr. Bob Hamilton: (25:53)
Cóż, hydroksychlorochina, tak. [Crosstalk 00:25:56]

Mówca 7: (25:53)
W ramach profilaktyki.

Dr. Bob Hamilton: (25:53)
To da się zrobić. Tak, to może być użyte. [Crosstalk 00:26:06]

Dr. Stella Immanuel: (26:06)
Mówimy o tym, że nie możemy otworzyć naszego biznesu. Nie możemy iść do szkoły, a rodzice boją się leczenia. A ja osobiście, poddałem ponad sto osób profilaktyce hydroksychlorochiny. Lekarze, nauczyciele, ludzie, którzy są pracownikami służby zdrowia, mój personel, ja, widzę ponad 15 do 20, czasami 20, 15, 10 pacjentów dziennie. Używam maski chirurgicznej. Nie zostałem zainfekowany. Nikt, kogo znam, nie został zainfekowany, to jest wokół mnie. Więc to jest odpowiedź na to pytanie. Chcesz otworzyć szkołę, wszyscy dostają hydroksychlorochinę. To jest profilaktyka dla COVID. Jedna tabletka co drugi tydzień jest wystarczająco dobra. I to jest to, czego potrzebujemy, by dotrzeć do Amerykanów. Jest profilaktyka i jest lekarstwo. Nie musimy zamykać szkół. Nie musimy zamykać naszych firm. Jest profilaktyka i jest lekarstwo. Więc zamiast mówić o masce, zamiast mówić o zamknięciu, zamiast mówić o tych wszystkich rzeczach, dajcie naszym nauczycielom hydroksychlorochinę.

Dr. Stella Immanuel: (26:59)
Postawcie na hydroksychlorochinę te, które stanowią duże zagrożenie. Ci, którzy jej chcą. Jeśli chcesz złapać COVIDa, to fajnie, ale powinieneś mieć prawo go wziąć i nie dopuścić do niego. Więc to jest przesłanie. To wszystko, co składamy, nie jest konieczne, bo hydroksychlorochina ma działanie zapobiegawcze. Hydroksychlorochina jest prewencją dla COVID.

Mówca 8: (27:17)
Wcześniej słyszałem, jak mówiłeś, że...

Dr. Stella Immanuel: (27:18)
Hydroksychlorochina.

Głośnik 8: (27:21)
...hydroksychlorochina, ten lek był lekarstwem.

Dr. Stella Immanuel: (27:22)
Wyleczenie, mm-hm (potwierdzam).

Głośnik 8: (27:25)
Ale powiedział pan też, że mierzony cynkiem i innymi rzeczami.

Dr. Stella Immanuel: (27:27)
Tak.

Głośnik 8: (27:27)
I mówiliście też, że poprzedni lekarze używali go w niewłaściwej dawce. Więc ciągle słyszę ten lek, ale wtedy jaka jest właściwa dawka. Jaka jest właściwa mieszanka?

Dr. Stella Immanuel: (27:39)
Że porozmawiasz z lekarzem, ale niech to weźmie [niesłyszalna 00:03:43]

Mówca 9: (27:45)
Tak, to świetne pytanie. Bo cała sytuacja polityczna wywołała strach przed tym narkotykiem. Więc zajmijmy się tym. Ten narkotyk jest super bezpieczny. Jest bezpieczniejszy niż aspiryna, Motrin, Tylenol. Jest superbezpieczny. W porządku. Więc co jest problemem w wielu tych badaniach, robili bardzo, bardzo wysokie dawki, ogromne dawki w całym kraju. Zrobili badania nad remapsem, proces solidarnościowy. To była próba Światowej Organizacji Zdrowia, a także próba powrotu do zdrowia. Pierwszego dnia użyli 2,400 miligramów. Do profilaktyki potrzebne jest tylko 200 dwa razy w tygodniu. Używali ogromnych toksycznych dawek. I zgadnijcie, czego się dowiedzieli? Kiedy używasz ogromnych toksycznych dawek, dostajesz toksyczne wyniki. Lek nie działa, gdy podaje się toksyczne dawki. To bardzo bezpieczny narkotyk. Koncentruje się w płucach, 200 do 700 razy wyżej w płucach.

Mówca 9: (28:38)
To niesamowity narkotyk, bo w krwiobiegu nie dostaniesz wysokiego poziomu, ale masz ogromny poziom w płucach. Więc jeśli będziesz profilaktycznie uważał, że jak tylko wirus się tam dostanie, będzie mu trudno się przebić, ponieważ hydroksychlorochina blokuje mu dostęp do płuc. A potem, jak już się tam dostanie, to nie pozwoli wirusowi się replikować. Przyniesienie cynku i cynku zniszczy kopiarkę zwaną RDRP. Więc z kombinacją leków, jest niewiarygodnie skuteczna we wczesnej chorobie. Sama w sobie jest niezwykle efektywna jako profilaktyka. Czy to odpowiedź na pytanie?

Simone Gold: (29:15)
Tak. Chcę podkreślić coś, co właśnie powiedział Dr. [niesłyszalna 00:29:20], bo uwielbiam to pytanie. To jest schemat leczenia, który jest bardzo prosty i powinien być w rękach Amerykanów. Trudnym aspektem jest to, że w tej chwili, z powodu polityki, blokuje się go przed lekarzami, którzy go przepisują, a także przed farmaceutami, którzy go wypuszczają. Zostali upoważnieni do uchylania opinii lekarza. Dlaczego to nie jest poza ladą? Ponieważ można ją dostać w dużej części świata i prawie całej Ameryce Łacińskiej, w Iranie, Indonezji, Afryce Subsaharyjskiej, można po prostu pojechać i kupić ją samemu. A dawka, moi przyjaciele, to 200 miligramów dwa razy w tygodniu i cynk dziennie. To jest ta dawka. Jestem za tym, żeby była bez recepty. Dajcie to ludziom. Dajcie to ludziom.

Moderator: (30:06)
Mamy jeszcze dwóch innych, którzy mogą odpowiedzieć na to pytanie i oni znają te informacje.
Dr. James Todaro: (30:12)
Cześć, Dr. James Todaro. [niesłyszalny 00:30:13] Chcę tylko dodać kilka uwag do tego, co mówił dr Gold. Jeśli wygląda na to, że jest zaaranżowany atak, który ma miejsce przeciwko hydroksychlorochinie, to dlatego, że jest. Kiedy słyszałeś kiedyś o leku generującym taki stopień kontrowersji? 65-letni lek, który od lat znajduje się na bezpiecznej, podstawowej liście leków Światowej Organizacji Zdrowia. W wielu krajach nie ma takiej listy. A to, co widzimy, to mnóstwo błędnych informacji. Więc stworzyłem pierwszy dokument na temat hydroksychlorochiny jako potencjalnego lekarstwa na koronaawirus. To jest w marcu, a to zapoczątkowało całą serię burz na nim. I od tego czasu doszło do ogromnej cenzury na takich lekarzy jak my i na to, co mówimy. A wielu z nas zostało już poddanych cenzurze. Ten dokument Google, którego byłem współautorem, został przez Google zniszczony. I to już po tym, jak wiele badań wykazało, że jest on skuteczny i bezpieczny. Nadal nie możesz przeczytać tego artykułu. I jest tam też ta dezinformacja. I niestety, dotarło to do najwyższych rządów medycyny. W maju ukazał się artykuł w The Lancet. To jedno z najbardziej prestiżowych czasopism medycznych na świecie. Światowa Organizacja Zdrowia wstrzymała z powodu tego badania wszystkie swoje badania kliniczne nad hydroksychlorochiną. I to właśnie niezależni badacze, tacy jak my, troszczą się o pacjentów, troszczą się o prawdę, która zagłębiła się w to badanie i ustaliła, że były to faktycznie sfabrykowane dane. Dane te nie były prawdziwe. I zrobiliśmy to tak przekonująco, że badanie to zostało wycofane przez The Lancet niecałe dwa tygodnie po jego opublikowaniu. Jest to prawie niesłychane, zwłaszcza w przypadku badań tej wielkości.

Dr. James Todaro: (31:44)
Więc przepraszam wszystkich za to, że jest tam tak wiele błędnych informacji i tak trudno jest znaleźć prawdę. I niestety, trzeba będzie szukać prawdy w innych miejscach. Dlatego stworzyliśmy tu lekarzy pierwszego kontaktu, aby pomóc w uzyskaniu prawdziwych informacji.

Mówca 10: (32:00)
Jak masz na imię?

Dr. James Todaro: (32:01)
Jestem James Todaro.

Moderator: (32:02)
Daj swoją stronę.

Dr. James Todaro: (32:05)
Większość moich myśli, ja rzeczywiście publikuję na Twitterze. Twitter był ostatnio świetny. Więc, James Todaro, M D. T-O-D-A-R-O M-D, ale mam również stronę internetową medicineuncensored.com, która zawiera wiele informacji o hydroksychlorochiny myślę, że jest znacznie bardziej obiektywne niż to, co dzieje się w innych kanałach medialnych.

Mówca 10: (32:28)
Jeden punkt, jeśli chodzi o Twittera. To ważne, ponieważ, jak rozumiem, nie tylko od lekarzy, ale od innych osób w mediach, że YouTube zablokował informacje dotyczące konkretnie hydroksychlorochiny.

Dr James Todaro: (32:42)
Pójdę się tym zająć naprawdę szybko. Powiedziałbym, że Facebook i YouTube podjęły najbardziej drakońskie działania, aby uciszyć i cenzurować ludzi. I to pochodzi od dyrektora generalnego YouTube, jak również Marka Zuckerberga, który mówi wszystko, co jest sprzeczne z tym, co powiedziała Światowa Organizacja Zdrowia, podlega cenzurze. I wszyscy wiemy, że podczas tej pandemii Światowa Organizacja Zdrowia popełniła wiele błędów. Nie były one w żaden sposób doskonałe. Twitter, chociaż ma pewne wady i usterki oraz sygnalizuje pewne treści i rzeczy, to naprawdę nadal pozostaje jedną z najwolniejszych platform wymiany dialogu, inteligentnej dyskusji na temat tych informacji. I wielu z nas tutaj dzisiaj faktycznie połączyło się na portalach społecznościowych, takich jak ten.

Mówca 11: (33:21)
Mógłbyś porozmawiać o tym, o czym wspomniałeś wcześniej o lekarstwie i jak długo ono istnieje?

Dr. Joe Ladapo: (33:27)
Pewnie, że tak. Jestem Dr. Joe. Ladapo. Jestem lekarzem w UCLA i badaczem klinicznym. I mówię za siebie, a nie w imieniu UCLA. Więc chcę powiedzieć, że myślę o ludziach, którzy są za ekranami i oglądają to, co wy nadawaliście. I chcę się z wami podzielić, ponieważ jest tak wiele kontrowersji i atmosfera jest teraz tak pełna konfliktów, że to, co ta grupa lekarzy próbuje zrobić zasadniczo, to naprawdę wydobyć więcej światła na tę rozmowę o tym, jak zarządzamy COVID-19 i ogromne wyzwanie. I o to w końcu chodzi. A ujawnienie czegoś oznacza więcej myślenia o kompromisach, o niezamierzonych konsekwencjach, o których mówił jeden z moich kolegów. I rzeczywiście uważam, że to nawet nie jest właściwe słowo, właściwe słowo to nieprzewidziane konsekwencje. Naprawdę myślenie o konsekwencjach decyzji, które podejmujemy w tym naprawdę, naprawdę niezwykłym czasie, w którym się znajdujemy.
Dr. Joe Ladapo: (34:45)
Więc, jestem pewien, że ludzie słuchają niektórych dyskusji na temat hydroksychlorochiny i zastanawiają się, o czym ci lekarze mówią? I, to są lekarze, którzy zajmują się pacjentami, zarządem, szkołą medyczną, wielkimi szkołami medycznymi, tym wszystkim. Jak oni mogliby to powiedzieć? Oglądam CNN i NBC, a oni nic o tym nie mówią. I o to właśnie chodzi. Są sprawy, które są sprawami moralnymi, które naprawdę powinny być jednym głosem. Więc dla mnie są to kwestie związane z tym, czy ludzie są traktowani inaczej ze względu na płeć, rasę, czy orientację seksualną. Osobiście uważam, że są to kwestie moralne i jest tylko jedno stanowisko w tej sprawie. Ale COVID-19 nie jest kwestią moralną. COVID-19 jest wymagającą, złożoną kwestią, w której korzystamy z wielu perspektyw. Więc nie jest to dobre dla Amerykanów, kiedy wszyscy słyszą jedną perspektywę na głównych stacjach. Nie ma mowy, żeby to się nadawało. Tak więc, perspektywa, którą większość ludzi słyszała jest taka, że hydroksychlorochina nie działa. To jest perspektywa, którą większość ludzi słyszy w głównej telewizji.

Dr. Joe Ladapo: (36:03)
Taką właśnie perspektywę większość ludzi słyszała w telewizji głównego nurtu, a ja wierzę, że również i tę perspektywę, dopóki nie zacząłem rozmawiać z lekarzami, którzy przyjrzeliby się bliżej niż niektórzy z lekarzy stojących za mną tutaj, którzy przyjrzeliby się bliżej danym i badaniom.

Dr. Joe Ladapo: (36:17)
Tak więc faktem jest, że do tej pory wyszło kilka randomizowanych badań, to nasz najwyższy poziom dowodów, i wykazały, że hydroksychlorochina... Ich wyniki są generalnie takie, że nie ma znaczącego wpływu na korzyści zdrowotne. Więc to fakt, że randomizowane badania kontrolne wyszły na jaw... Jak na razie wyszły na jaw. W rzeczywistości, były dwa lub trzy duże, które wyszły w ciągu ostatnich dwóch tygodni, [niesłyszalny 00:36:44] Internal Medicine, New England Journal of Medicine, i myślę, że jeszcze jeden dziennik.

Dr. Joe Ladapo: (36:49)
Faktem jest również, że przeprowadzono kilka badań obserwacyjnych. Są to po prostu nie randomizowane badania kontrolowane, ale pacjenci, którzy są leczeni tym lekiem, które wykazały, że hydroksychlorochina poprawia wyniki. Więc obie te rzeczy są prawdziwe. Są dowody przeciwko niej i są na to dowody. Jest również faktem, że jesteśmy w niezwykle trudnym czasie. Biorąc pod uwagę te rozważania, jak słuszną odpowiedzią może być ograniczenie stosowania leku przez lekarza? To nie może być właściwa odpowiedź. I gdy ty rozważasz że ten lek przed COVID-19 używali dla dekad, pacjenci z reumatoidalnym zapaleniem stawów, pacjenci z tocznia, pacjenci z innymi warunkami, pacjenci które podróżowali Zachodnia Afryka i potrzebowali malaria profilaktyka, my używaliśmy je dla długiego czasu, ale wszystko nagle ono podnosi ten teren patrzeć jak niektóre trujący lek. To po prostu nie ma sensu.

Dr. Joe Ladapo: (37:59)
Kiedy dodamy do tego fakt, że mamy dwa największe czasopisma na świecie, New England Journal of Medicine, a Lancet, jak mówią moi koledzy, wycofuje badania, które wykazały, co ciekawe, że hydroksychlorochina zaszkodziła pacjentom. Oba te badania. Musieli wycofać te badania, co jest naprawdę niespotykane. To powinno wzbudzić niepokój wszystkich o to, co się dzieje. Przynajmniej możemy żyć w świecie, w którym istnieją różnice zdań na temat skuteczności hydroksychlorochiny, ale nadal pozwalamy na uzyskanie większej ilości danych, nadal pozwalamy lekarzom, którzy czują, że mają doświadczenie w stosowaniu tego leku, nadal rozmawiać, uczyć się i lepiej pomagać ludziom z COVID-19.

Dr. Joe Ladapo: (38:50)
Więc dlaczego nas nie ma, nie jest dobrze. To nie ma sensu. Musimy się stąd wydostać.

Dr. Stella Immanuel: (38:58)
Posłuchaj, pozwól mi tylko trochę tego powiedzieć. Widziałem 350 pacjentów i liczyłem. Podajcie im hydroksychlorochinę. Wszyscy poczuli się lepiej. Tak bym powiedział tym wszystkim badaczom, mieli wysokie dawki, dawali je złym pacjentom. Nazwę je fałszywą nauką. Każde badanie, które mówi, że hydroksychlorochina nie działa, jest fałszywą nauką i chcę, żeby mi pokazali, jak to nie działa. Jak to będzie działać na 350 pacjentów i wszyscy oni żyją, a potem ktoś powie, że to nie działa? Chłopaki, oni wszyscy studiują, fałszywe nauki.

Simone Gold: (39:30)
Jakie było twoje pytanie? Dziękuję.

Mówca 14: (39:31)
Ostatnie pytanie.

Simone Gold: (39:31)
Tak, ostatnie pytanie.

Mówca 13: (39:35)
Słyszałem o wzroście lęku, samobójczych ideach, nadużywaniu narkotyków i różnych problemach ze zdrowiem psychicznym w wyniku zamykania i zamykania szkół. Czy to pańska rekomendacja, aby [niesłyszalne 00:39:48] federalne fundusze na programy pomogły w rozwiązaniu tych problemów?
Simone Gold: (39:54)
Nie rozumiem, jak doszedłby pan do tego wniosku. Jeśli problem polegał na tym, że szkoły są zamknięte, a to je powoduje, to musimy je otworzyć.

Mówca 14: (40:03)
[niesłyszalny 00:40:03] opieka psychiatryczna [przesłuch 00:40:05]

Simone Gold: (40:06)
Tak. Poszedłbym do szkoły. Otworzyłabym szkołę, bo najważniejsze dla dzieci jest socjalizowanie się, bycie z innymi dziećmi i nauka. Yeah. Tak. Zabierzmy dzieci z powrotem do szkoły.

Mówca 14: (40:17)
Nie wierzysz w to?

Simone Gold: (40:20)
Dzieciaki z powrotem w szkole. Jesteśmy za dziećmi z powrotem w szkole.

Mówca 15: (40:22)
Dziękuję wam wszystkim. [Crosstalk 00:04:24] Dziękuję bardzo. A my będziemy wracać na żywo, kontynuując nasz szczyt, więc możecie dalej obserwować. Jak tylko wrócimy, może będziemy uciekać.

Mówca 16: (40:35)
Dziękuję bardzo. [niesłyszalna 00:40:45]

Dr. Stella Immanuel: (40:38)
To sztuczna nauka. [Crosstalk 00:04:50] To sztuczna nauka.

Simone Gold: (40:50)
Zgadza się. Wierzę ci. Wierzę ci. [Crosstalk 00:40:52]

Doktor 1: (40:54)
Jest bardziej wyspecjalizowana, więc muszę to odłożyć.

Mówca 18: (40:55)
Powiedział pan, że depresja...

Doktor 1: (40:56)
Ta depresja jest spowodowana niskim poziomem cynku. W dzisiejszych czasach, kiedy idziesz do szpitala, nie sprawdzają tego poziomu cynku. Niski poziom cynku objawia się utratą zmysłu węchu, utratą smaku. Dlaczego są to również objawy COVID, prawda? COVID, utrata zmysłu węchu, utrata smaku, prawda? A powód jest taki, że cynk jest naturalną rzeczą, która zwalczała COVID. To, co się dzieje, to zatrzymanie polimerazy RNA przez cynk, a hydroksychlorochina umożliwia przedostanie się cynku do komórek.

Mówca 18: (41:33)
Zastanawiam się...

Doktor 1: (41:33)
Aby zatrzymać polimery RNA...

Głośnik 18: (41:35)
Ponieważ było...

Doktor 1: (41:36)
Czekaj, czekaj.

Mówca 18: (41:36)
To znaczy, że...

Doktor 1: (41:37)
Pozwól, że dam ci naukę, która za tym stoi. Więc jeśli twoje laboratorium jest [przesłuch 00:41:41]... Rozumiem.

Mówca 18: (41:43)
Tak.

Doktor 1: (41:43)
Pozwólcie, że wytłumaczę to trochę lepiej. Cynk zatrzymuje polimerazę RNA i jest zużywany przez twoje komórki w normalnej walce z COVIDem. Więc gdybyś nigdy nie wziął hydroksychlorochiny, nadal byłbyś wyczerpany cynkiem. Jesteśmy w naturalnym stanie wyczerpania cynku w Stanach Zjednoczonych, ale COVID jeszcze bardziej zmniejsza ilość cynku, a ty potrzebujesz go do walki z każdym wirusem. To dlatego twoja mama zawsze mówiła: "Weź swój cynk", prawda?

Mówca 18: (42:04)
Czy problem z dziećmi na oddziałach psychiatrycznych polega na tym, że mają niski poziom cynku?

Doktor 1: (42:11)
Nie, nie, nie. Mówimy o COVID i jak to... [niesłyszalna 00:06:13]

Mówca 18: (42:15)
Okay. Moje pytanie dotyczyło tego, czy fundusze federalne powinny być kierowane na pomoc terapeutom, pracownikom socjalnym i innym pracownikom na pierwszej linii frontu w rozwiązywaniu kwestii psychologicznych, o których wspomniał pański kolega, a które zamykane są w rządzie i zamykane szkoły, powodują wzrost samobójczej ideologii, nadużywania narkotyków i lęku. Zatem to właśnie te czynniki środowiskowe spowodowały te problemy ze zdrowiem psychicznym. Czy nie jest zrozumiałe, że wtedy fundusze na pomoc tym instytucjom w rozwiązaniu tego problemu powinny otrzymać więcej środków?

Doktor 1: (42:47)
Zamierzam odłożyć do mojego kolegi psychiatry.

Mówca 18: (42:50)
Nie słyszał, jak zadaję pytanie. [przesłuch 00:42:51]

Doktor 1: (42:51)
Po pierwsze, musimy zająć się biologiczną podstawą, którą jest cynk, czyli witaminą D, brakiem witaminy D. Wyrzucamy nasze mleko.

Mówca 18: (43:03)
Tak, nie wiem o tym.

Doktor 1: (43:04)
Wyrzucamy nasze mleko. [przesłuch 00:07:05] Teraz wyrzucamy mleko do dołu obornika. Gdybyśmy się spotkali...

Doktor 2: (43:09)
Tak, trudno w to uwierzyć.

Doktor 1: (43:10)
Jeśli przekażemy to dzieciom poza szkołą, to będzie bardzo pomocne.

Mówca 18: (43:14)
Okay.

Doktor 1: (43:14)
Więc odłożę do kolegi.

Mówca 18: (43:17)
Więc moje pytanie, nadal nie otrzymałem jasnej odpowiedzi na to pytanie...

Doktor 2: (43:19)
Postaram się odpowiedzieć. Polityka publiczna nie jest moją ekspertyzą, ale mogę spróbować.

Mówca 18: (43:23)
O nie, nie chodzi o... To też nie jest moja ekspertyza. Ale zastanawiałam się, skoro pański kolega powiedział, że w wyniku zamknięcia szkół i wyłączenia rządu, co spowodowało wzrost samobójczej ideologii, niepokoju, narkomanii i wielu innych problemów, zastanawiam się, czy fundusze federalne powinny zostać przekierowane na pracowników frontowych, pracowników socjalnych, terapeutów zdrowia psychicznego?
Doktor 2: (43:45)
Odpowiedź na twoje pytanie jest taka, widzę to w ten sposób, szkoda już przyszła, to jest to, co mówimy. Więc odpowiedź na pytanie jest taka, że szkoda już nadeszła. Co powinniśmy zrobić z tą krzywdą? Nie znam wewnętrznego funkcjonowania rządu, ale powiedzieć, że szkoda już nadeszła i powiedzieć, że coś z tym zrobimy, to ma sens. Dla mnie, jako lekarza, myślę, że jeśli wiemy, że krzywda nadchodzi, jeśli ty i ja wiemy, że przejechał nas już samochód, myślę, że ma sens pozwolić mi iść do szpitala po moją...

Głośnik 18: (44:10)
W moim zawodzie naprawdę brakuje funduszy na pomoc tym dzieciom i tym dorosłym.

Doktor 2: (44:12)
Tak, uważam, że to ma duży sens. Więc powiem tylko, że to ma sens i uważam, że to sprawiedliwe.

Mówca 18: (44:20)
Doceniam uzasadnioną troskę. To po prostu przestaje się martwić i nie wraca do działania. Kongres może nie, nie jestem pewien, kim on był, może naprawdę mógłby pan dać. [przesłuch 00:08:31]
America's Frontline Doctors SCOTUS Press Conference Transcript

30 lipca 2020 r., Steve Beckow
Drukowanie Przyjazne, PDF i Email

Dzięki, Satya.

America's Frontline Doctors SCOTUS Press Conference Transcript

Rev, 27 lipca 2020 r.

(https://www.rev.com/blog/transcripts/americas-frontline-doctors-scotus-press-conference-transcript)

Grupa amerykańskich lekarzy nazywających siebie "amerykańskimi lekarzami pierwszego kontaktu" zorganizowała konferencję prasową na temat COVID-19, hydroksychlorochiny i innych poza Sądem Najwyższym Stanów Zjednoczonych. Przeczytaj zapis ich konferencji prasowej tutaj.

Simone Gold: (00:01)
Jesteśmy tutaj, ponieważ czujemy się tak, jakby Amerykanie nie słyszeli o wszystkich ekspertyzach, które są dostępne w całym naszym kraju. Mówią o nas eksperci, ale w całym kraju jest ich wielu. Więc niektórzy z nas postanowili się spotkać. Jesteśmy amerykańskimi lekarzami pierwszego kontaktu. Jesteśmy tu tylko po to, by pomóc amerykańskim pacjentom i narodowi amerykańskiemu wyleczyć się. Mamy wiele informacji do przekazania. Amerykanie są w tej chwili przejęci przez strach. Nie jesteśmy tak bardzo powstrzymywani przez wirusa, jak przez pajęczą sieć strachu. Ta pajęcza sieć jest wszędzie wokół nas, ogranicza nas i drenuje krew Amerykanów, amerykańskiego społeczeństwa i amerykańskiej gospodarki.

Simone Gold: (00:53)
To nie ma sensu. COVID-19 to wirus, który istnieje zasadniczo w dwóch fazach. Jest choroba we wczesnej fazie, a jest choroba w późnej fazie. We wczesnej fazie, albo przed otrzymaniem wirusa, albo wcześnie, gdy się go dostało, jeśli się go dostało, jest leczenie. To właśnie chcemy ci powiedzieć. Porozmawiamy o tym dziś po południu. Jest wiele innych stron, które transmitują go na żywo na Facebooku. Ale błagamy, żebyście to usłyszeli, bo ta wiadomość została uciszona. Jest wiele tysięcy lekarzy, którzy zostali uciszeni za przekazanie Amerykanom dobrych wieści o sytuacji, że możemy ostrożnie i inteligentnie zarządzać wirusem, ale nie możemy żyć z tą pajęczą siecią strachu, która ogranicza nasz kraj.

Simone Gold: (01:45)
Więc teraz usłyszymy od różnych lekarzy. Niektórzy z nich będą rozmawiać o tym, co blokada zrobiła z młodymi, starszymi, przedsiębiorstwami, gospodarką i jak możemy wydostać się z cyklu strachu. Dr. Hamilton.

Dr. Bob Hamilton: (02:03)
Dziękuję, Simone. I dziękuję wam wszystkim za przybycie tutaj dzisiaj. Jestem Dr. Bob Hamilton. Jestem pediatrą z Santa Monica w Kalifornii. Pracuję tam na prywatnej praktyce od 36 lat. I dziś mam dla was dobre wieści. Dobrą wiadomością jest to, że dzieci z reguły bardzo, bardzo dobrze biorą tego wirusa. Niewiele z nich się zaraża. Ci, którzy się zarażają, są w małych ilościach hospitalizowani. I na szczęście śmiertelność dzieci wynosi około jednej piątej z 1%. Więc dzieci tolerują zakażenie bardzo często, ale w rzeczywistości są bezobjawowe.

Dr. Bob Hamilton: (02:38)
Chcę też powiedzieć, że to nie dzieci są siłą napędową tej pandemii. Początkowo ludzie martwili się o to, czy to właśnie dzieci będą pchać infekcję. Dzieje się wręcz przeciwnie. Dzieci bardzo dobrze ją tolerują, nie przekazują jej rodzicom, nie przekazują jej nauczycielom. Dr Mark Woolhouse ze Szkocji, który jest specjalistą od chorób zakaźnych dzieci i epidemiologiem, powiedział co następuje. Powiedział: "Nie było jednego udokumentowanego przypadku przeniesienia COVID-a z ucznia na nauczyciela na świecie." Na świecie.
Dr. Bob Hamilton: (03:19)
Myślę, że to ważne, abyśmy wszyscy, którzy są tu dziś obecni, zdali sobie sprawę, że nasze dzieci nie są tak naprawdę tymi, które napędzają infekcję. Prowadzą ją starsze osoby. I tak, możemy odesłać dzieci z powrotem do szkoły, jak sądzę, bez obaw. I to jest teraz wielka sprawa, jak wspomniał kongresmen Norman, to jest naprawdę ważna rzecz, którą musimy zrobić. Musimy unormować życie naszych dzieci. Jak mamy to zrobić? Zrobimy to, zabierając je z powrotem do klasy. A dobra wiadomość jest taka, że wcale nie prowadzą tej infekcji. Tak, możemy użyć środków bezpieczeństwa. Tak, możemy być ostrożni. Jestem za tym wszystkim. My wszyscy jesteśmy. Ale myślę, że najważniejszą rzeczą jest to, że nie musimy działać ze strachu. Musimy działać w oparciu o naukę. Musimy to zrobić. Musimy to zrobić.

Dr. Bob Hamilton: (04:07)
Wreszcie, bariera, i nienawidzę tego mówić, ale barierą na drodze do powrotu naszych dzieci do szkoły nie będzie nauka, to będą związki krajowe, związek nauczycieli, Stowarzyszenie Edukacji Narodowej, inne grupy, które będą żądać pieniędzy. I słuchajcie, myślę, że dobrze jest dawać ludziom pieniądze na PPE i różne rzeczy w klasie. Ale niektóre z ich żądań są naprawdę niedorzeczne. Mówią o tym, skąd pochodzę w Kalifornii, że UTLA, czyli United Teachers Union of Los Angeles, żąda od nas defundacji policji. Co to ma wspólnego z edukacją? Żądają zaprzestania lub zamknięcia wszystkich prywatnych szkół czarterowych, finansowanych z prywatnych funduszy. To są szkoły, które faktycznie kształcą dzieci.

Dr. Bob Hamilton: (04:59)
Tak więc najwyraźniej będą istniały bariery. Bariery nie będą nauką. Nie będzie barier dla dobra dzieci. To będzie dla dobra dorosłych, nauczycieli, i wszystkich innych, i dla związku. Więc właśnie na tym musimy skoncentrować nasze wysiłki i walczyć. Więc dziękujemy wam wszystkim za to, że tu jesteście i zabierzmy nasze dzieci z powrotem do szkoły.

Dr. Stella Immanuel: (05:27)
Witam, jestem dr Stella Immanuel. Jestem lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej w Houston w Teksasie. Chodziłam do szkoły medycznej w Afryce Zachodniej, w Nigerii, gdzie zajmowałam się pacjentami cierpiącymi na malarię, leczyłam ich hydroksychlorochiną i tym podobne rzeczy. Więc jestem przyzwyczajony do tych leków. Jestem tu, ponieważ osobiście leczyłem ponad 350 pacjentów z COVIDem. Pacjenci z cukrzycą, pacjenci z nadciśnieniem, pacjenci z astmą, starsi ludzie ... Myślę, że mój najstarszy pacjent ma 92 ... 87 lat. I rezultat jest taki sam. Podałem im hydroksychlorochinę, podałem cynk, podałem Zithromax, i wszystko jest w porządku.

Dr. Stella Immanuel: (06:12)
Przez ostatnie kilka miesięcy, po opiece nad ponad 350 pacjentami, nie straciliśmy ani jednego. Ani cukrzycy, ani kogoś z wysokim ciśnieniem krwi, ani kogoś, kto cierpi na astmę, ani starca. Nie straciliśmy ani jednego pacjenta. A do tego postawiłam siebie, mój personel i wielu znanych mi lekarzy na hydroksychlorochinę dla profilaktyki, bo przez sam mechanizm działania działa ona wcześnie i profilaktycznie. Widzimy pacjentów, 10 do 15 pacjentów COVID, codziennie. Poddajemy ich zabiegom oddechowym. Nosimy tylko maskę chirurgiczną. Nikt z nas nie zachorował. To działa.

Dr. Stella Immanuel: (06:46)
Więc teraz przyjechałem do Waszyngtonu, żeby powiedzieć, Ameryko, że nikt nie musi umierać. Badanie, które skłoniło mnie do rozpoczęcia stosowania hydroksychlorochiny, było badaniem, które przeprowadzili w 2005 roku w NIH i które mówi, że to działa. Niedawno przeprowadziłem kilka badań na temat pacjenta, który miał czkawkę i dowiedziałem się, że przeprowadzili oni nawet niedawne badania w NIH, która jest naszym Narodowym Instytutem... To jest National... NIH, co? National Institute of Health. Oni rzeczywiście mieli badania i iść je sprawdzić. Typ czkawki i COVID, zobaczysz. Leczyli pacjenta, który miał czkawkę z hydroksychlorochiną i udowodnili, że czkawka jest objawem COVIDa. Jeśli więc NIH wie, że leczenie pacjenta, który miał czkawkę, dowodzi, że czkawka jest objawem COVID, to na pewno wie, że hydroksychlorochina działa.

Dr. Stella Immanuel: (07:42)
Jestem zdenerwowany. Denerwuje mnie to, że widzę ludzi, którzy nie mogą oddychać. Widzę wchodzących rodziców, widzę cukrzycę siedzącego w moim biurze, wiedząc, że to wyrok śmierci, a oni nie mogą oddychać. I przytulam ich i mówię im, "Wszystko będzie dobrze. Będziesz żył." A my ich traktujemy, a oni odchodzą. Nikt nie umarł. Więc jeśli jakaś fałszywa nauka, jakaś osoba sponsorowana przez te wszystkie fałszywe firmy farmaceutyczne wyjdzie i powie: "Zrobiliśmy badania, a oni dowiedzieli się, że to nie działa." Mogę ci kategorycznie powiedzieć, że to stała nauka. Chcę wiedzieć, kto jest sponsorem tych badań. Chcę wiedzieć, kto za tym stoi, bo nie ma mowy, żebym mógł leczyć 350 pacjentów i liczyć i nikt nie umarł, a oni wszyscy byli lepsi.
Dr. Stella Immanuel: (08:21)
Wiem, że zamierzasz mi powiedzieć, że leczyłeś 20 osób, 40 osób, i to nie zadziałało. Jestem prawdziwym świadectwem. Więc przyjechałem do Waszyngtonu, żeby powiedzieć Ameryce, że nikt nie musi chorować. Ten wirus ma lekarstwo. Nazywa się hydroksychlorochina, cynk i Zithromax. Wiem, że wy ludzie chcecie rozmawiać o masce. Halo? Nie potrzebujesz maski. Jest lekarstwo. Wiem, że nie chcą otwierać szkół. Nie, nie potrzebujecie ludzi do zamknięcia. Jest profilaktyka i jest lekarstwo.

Dr. Stella Immanuel: (08:48)
Pozwólcie, że coś wam powiem. Wszyscy wy, fałszywi lekarze, mówicie mi: "Tak, chcę podwójnie oślepiony gabinet". Po prostu mówię ci, przestań brzmieć jak komputer, podwójnie oślepiony, podwójnie oślepiony. Nie wiem, czy twoje chipy źle działają, ale ja jestem prawdziwym lekarzem. Mam radiologów, mamy chirurgów plastyków, mamy neurochirurgów, jak Sanjay Gupta, który mówi: "Tak, to nie działa i powoduje choroby serca." Pozwól, że zapytam cię doktorze Sanjayu Gupta. Proszę mnie posłuchać. Widział pan kiedyś pacjenta z COVID? Czy kiedykolwiek leczył pan kogoś hydroksychlorochiną i zmarł na chorobę serca? Kiedy pan to robi, niech pan przyjdzie i porozmawia ze mną, bo codziennie siedzę w mojej klinice i widzę, jak ci pacjenci codziennie chodzą przestraszeni na śmierć. Widzę ludzi, którzy jadą dwie, trzy godziny do mojej kliniki, ponieważ jakiś lekarz na ostrym dyżurze boi się zarządu w Teksasie albo czegoś się boją, i nie przepiszą tym ludziom leków.

Dr. Stella Immanuel: (09:35)
Mówię wam wszystkim lekarzom, którzy siedzą i patrzą jak umierają Amerykanie. Jesteście jak ci dobrzy naziści... ci dobrzy Niemcy, którzy patrzyli jak giną Żydzi, a wy się nie odezwaliście. Jeśli przyjdą po mnie, będą mi grozić. Grozili mi... To znaczy, grozili mi różnymi rodzajami gróźb. Albo doniosą na mnie botom. Ja mówię, wiesz co? Nie obchodzi mnie to. Nie pozwolę Amerykanom umrzeć. A jeśli to jest to wzgórze, na którym mnie przybito, to mnie przybito. Nie obchodzi mnie to. Możesz mnie zgłosić do botów, możesz mnie zabić, możesz zrobić wszystko, ale nie pozwolę Amerykanom umrzeć.

Dr. Stella Immanuel: (10:09)
A dzisiaj jestem tu, aby powiedzieć, że Ameryka, jest lekarstwo na COVID. Cała ta głupota nie musi mieć miejsca. Jest lekarstwo na COVIDa. Jest lekarstwo na COVIDa nazywa się hydroksychlorochina. Nazywa się cynk. Nazywa się Zithromax. I nadszedł czas, aby mieszkańcy obudzili się i powiedzieli: "Nie, nie będziemy tego dłużej brać". Nie umrzemy." Bo pozwólcie, że coś wam powiem, kiedy ktoś jest martwy, to jest martwy. Nie wrócą jutro, żeby się kłócić. Nie wracają jutro, żeby dyskutować o podwójnie oślepionym badaniu i danych. Wszyscy lekarze, którzy czekają na dane, jeśli pół roku później dowiecie się, że te dane pokazują, że ten lek działa, to co z waszymi pacjentami, którzy umarli? Chcecie przeprowadzić podwójnie oślepione badanie, w którym umierają ludzie? To nieetyczne. Więc, chłopaki, nie musimy umierać. Jest lekarstwo na COVID.

Simone Gold: (11:02)
Mój Boże. Dr Immanuelle znany również jako wojownik. Zanim przedstawię kolejnego gościa, chcę tylko powiedzieć, że chciałbym, aby wszyscy lekarze, którzy tego słuchają, przenieśli taką pasję na swoich pacjentów. A badania, o których mówił dr Immanuel, są z dziedziny wirusologii, która mówi o epidemii wirusowej SARS, która dotyka płuc pochodzących z Chin. I nie wiedzieli, co będzie działać. Badanie wykazało, że chlorochina będzie działać. Brzmi to dokładnie tak, jakby mogło być napisane trzy miesiące temu, ale w rzeczywistości jest to badanie z dziedziny wirusologii, które zostało opublikowane przez NIH, Narodowy Instytut Zdrowia, gdy dyrektorem był dr Anthony Fauci. Ponownie, oficjalna publikacja NIH, Virology, 15 lat temu pokazała, że chlorochlorochina ... używamy hydroksychlorochiny, to jest to samo ... trochę bezpieczniejsze ... działa. Udowodnili to 15 lat temu, kiedy dostaliśmy ten nowatorski koronaawirus, który nie jest tą nowością, jest w 78% podobny do poprzedniego...

Simone Gold: (12:03)
...koronaawirusem, który nie jest taki nowatorski. Jest w 78% podobny do poprzedniej wersji. COV-1, nic dziwnego. To działa. Przedstawię teraz naszego następnego mówcę. Przepraszam. Zapomniałem powiedzieć twojego imienia. Przepraszam. Przepraszam.
Dr Dan Erickson: (12:12)
W porządku. Dr. Dan Erickson, Dr. Gold poprosił mnie, żebym porozmawiał o zamknięciu, jak skuteczne one były i robiły coś niefinansowego? Zawsze mówią o finansach, ale trzeba zdać sobie sprawę z tego, że nie mamy 21 bilionów dolarów oszczędności i zamknęliśmy go. Więc kiedy go zamykasz, powoduje to problemy ze zdrowiem publicznym. Nasze gorące linie dla samobójców wzrosły o 600%, nasze nadużycia wobec małżonków. Różne obszary alkoholizmu są coraz większe. To są problemy ze zdrowiem publicznym z powodu zamknięcia finansowego. Więc musimy mieć jasność co do tego, że to nie jest tak, że po prostu zamykasz i masz konsekwencje dla pracy ludzi. Mają one również konsekwencje, konsekwencje dla zdrowia w domu. Mówimy więc o nieco bardziej wyważonym i konsekwentnym podejściu. Jeśli w sezonie przeziębieniowym i grypowym nastąpi kolejny skok, zróbmy coś, co jest trwałe.

Dr Dan Erickson: (13:13)
Co jest trwałe. Cóż, możemy społecznie dystansować się i nosić jakieś maski, ale możemy też otwierać szkoły i otwierać firmy. Więc to wyważone podejście, o którym mówię, nie jest wymyślone, dzieje się w Szwecji, a ich śmierć wynosi około 564 na milion. Wielka Brytania, pełne zamknięcie, 600 zgonów na milion. Więc widzimy, że zamykanie nie zmniejsza się znacząco, ilość zgonów na milion. Niektórzy z ich skandynawskich sąsiadów mają mniej zgonów z różnych powodów, nie mam dziś czasu, żeby się w to zagłębiać. Więc co, moje szybkie przesłanie za minutę lub dwie jest takie, że musimy przyjąć podejście, które jest zrównoważone. Zrównoważone podejście to spowalnianie, otwieranie szkół, otwieranie firm. I wtedy możemy pozwolić ludziom na niezależność i osobistą odpowiedzialność za wybór noszenia masek i społecznego dystansu, w przeciwieństwie do nakładania na nich edyktów, jakby ich kontrolowania. Udostępnijmy im dane i pozwólmy zbadać, co zrobiły inne kraje i podjąć własną decyzję. Tym właśnie chciałbym się podzielić. Dziękuję.

Mówca 1: (14:28)
Czy są jakieś pytania?

Simone Gold: (14:29)
Czy są jakieś pytania?

Mówca 2: (14:32)
Jesteście tak podekscytowani, że jestem z Południowej Dakoty? Mogliście usłyszeć.

Simone Gold: (14:36)
Tak.

Mówca 2: (14:38)
Tak się cieszę, że głosicie tę wiadomość.

Simone Gold: (14:39)
Wiesz, Południowa Dakota zrobiła coś ciekawego. Ciekawe, że jesteś stamtąd. Więc gubernator nie ograniczył dostępu do hydroksychlorochiny.

Mówca 2: (14:46)
Wiemy. [Crosstalk 00:02:48]

Simone Gold: (14:49)
Racja. A ty byłeś, jak sądzę, jedynym stanem w związku, który to zrobił. Były tam badania, które próbowały pokazać, że to nie działa. Są niedokładne, bo podano im wtedy niewłaściwą dawkę, niewłaściwego pacjenta albo za dużo, albo za długo. Więc Południowa Dakota radziła sobie lepiej, bo miała dostęp do hydroksychlorochiny. Dziękuję bardzo.

Mówca 3: (15:06)
Jeśli ktoś, kogo kochamy, zachoruje na COVIDa, a ty powiesz słowo hydro, czy jakkolwiek je powiesz, to jest ograniczone. Jak uzyskamy do tego dostęp?

Simone Gold: (15:16)
Tak. To jest pytanie numer jeden, które wszyscy zadajemy każdego dnia. Chcę, żebyś wiedział, że nie jesteś sam. Wielu kongresmenów pytało mnie, jak mogę to uzyskać? Więc kongresmeni nie mogą go dostać, to ciężki los dla przeciętnego Amerykanina Joego, który go dostał. To bardzo trudne. Musisz pokonać kilka przeszkód. Twój lekarz musi odczytać naukę krytycznym okiem i wyeliminować śmieciową naukę. Wiele badań zostało wycofanych, jak pan wie, a po drugie, farmaceuta nie musi ich ograniczać. Wiele stanów upoważniło swoich farmaceutów do nie honorowania recept lekarskich. To się nigdy wcześniej nie zdarzyło. To koliduje z relacjami z pacjentem, gdzie pacjent rozmawia z lekarzem, uczciwie, a lekarz odpowiada pacjentowi szczerze, zostało naruszone.

Simone Gold: (15:55)
Więc masz bardzo trudny okres jako przeciętny Amerykanin. Niektóre z informacji, którymi podzielimy się dziś po południu, mają na celu pokazanie wskaźników śmiertelności w krajach, w których nie jest ona ograniczona, oraz wskaźników śmiertelności tam, gdzie jest ona ograniczona. Z tego powodu mam teraz przyjaciół na całym świecie. A w Indonezji można to po prostu kupić za ladą. Jest w dziale witamin. I jestem tu, by powiedzieć Amerykanom, że w Iranie można ją kupić za ladę. Ponieważ przywódcy w Iranie, mułłowie w Iranie, uważają, że powinni mieć więcej wolności niż Amerykanie. Mam z tym problem. Moi koledzy mają z tym problem. Nie lubimy patrzeć, jak umierają pacjenci.

Julie: (16:26)
Tak więc kiedy ludzie mają problemy, powinni odbierać telefony, dzwonić do swojego stanu i swoich przedstawicieli federalnych oraz senatorów i mówić, że jesteśmy narodem amerykańskim.

Mówca 1: (16:42)
Pozwól mi powiedzieć jedno. [przesłuch 00:16:46]

Julie: (16:45)
Wy, chłopaki, potrzebujemy społeczeństwa, aby być.
Głośnik 1: (16:49)
Dziękuję. Dziękuję, Julie. To jest dokładnie to. Jeśli słyszysz, co mówisz, kiedy to słyszysz, jeśli jesteś zaniepokojony i zastanawiasz się, dlaczego nie możesz uzyskać dostępu do niego, musimy wykonać cztery telefony, zadzwonić do gubernatora, zadzwonić do obu senatorów i kongresmena i powiedzieć im, że chcesz wiedzieć, dlaczego nie możesz uzyskać dostępu do leku, że lekarze mówią, że pomoże to zakończyć i pomoże nam zmniejszyć liczbę hospitalizacji i zmniejszyć liczbę zgonów. Namów ich do przeczytania badania dr Harvey'a Rich'a z Yale. Jest profesorem epidemiologii z Yale. A stamtąd znajdziecie inne badania.

Mówca 4: (17:31)
Tak. Chciałem zapytać, jak ludzie ufają danym, na które patrzą na co dzień? Liczby są tak zmienne, gdy idziesz do Johnsa Hopkinsa, CDC, który dzieli zgony COVIDa na różne kategorie związane z zapaleniem płuc, inne rzeczy, w których otrzymujemy właściwe informacje, aby mieć sens?

Simone Gold: (17:52)
Tak więc jedyną liczbą, na którą warto zwrócić uwagę, a nawet ta liczba nie jest tak pomocna, jest śmiertelność, ponieważ jest to liczba trudna i szybka. Tak więc numer sprawy jest prawie nieistotny. A to dlatego, że jest wiele nieścisłości w badaniu. A także, nawet jeśli test jest dokładny, większość ludzi jest bezobjawowa lub łagodnie objawowa. Więc nie jest tak ważne, żeby wiedzieć. Więc numer przypadku, który cały czas rośnie w wiadomościach, jest w zasadzie nieistotny. A gdyby kilka miesięcy temu powiedział nam pan, że to właśnie ten numer, nad którym media będą szaleć, wszyscy byśmy się z tego śmiali. Chodzi mi o to, że w zasadzie jest to immunitet stadny. Jest wiele osób, które wykazały pozytywny wynik badań bez objawów lub z bardzo łagodnymi objawami. Więc jedyna liczba, na którą warto zwrócić uwagę, to śmiertelność.

Simone Gold: (18:33)
Kiedy spojrzeć na śmiertelność, to jest to choroba, która zabija niestety naszych najbardziej słabych członków społeczeństwa. Ludzie cierpiący na wiele chorób współistniejących, szczególnie na cukrzycę, otyłość jest duża. Nie mówimy o tym, ale tak jest. To fakt. Choroba wieńcowa, ciężka choroba wieńcowa, ludzie tacy jak oni. A także, jeśli jesteś starszy, to jest to czynnik ryzyka. Ale największym czynnikiem ryzyka jest to, że jeśli masz współistniejące schorzenia. Jeśli jesteś młody i zdrowy, to nie jest... Wyzdrowiejesz. Jeśli masz mniej niż 60 lat i nie masz współwystępujących chorób, to jest to mniej śmiertelne niż grypa. Wygląda na to, że to świetna wiadomość dla Amerykanów, bo nie o tym ci mówiono. Powiedziałbym, że odpowiedź jest taka, że bardzo trudno jest uzyskać dokładne liczby.

Mówca 5: (19:13)
To jest [niesłyszalna 00:19:13] z Breitbart News, gdybyś miał wiadomość do Dr. Anthony'ego Fauci'ego, co byś mu powiedział?

Mówca 1: (19:18)
Posłuchajcie lekarzy. [niesłyszalny 00:19:21] lekarze z linii frontu. Spotkaj się z lekarzami z linii frontu i może powinienem powiedzieć to do mikrofonu. Moja wiadomość dla dr Anthony'ego Fauci'ego to spotkanie z tymi lekarzami z pierwszej linii, którzy widzą prawdziwych pacjentów. Oni dotykają ludzkiej skóry. Patrzą ludziom w oczy, diagnozują ich i pomagają im pokonać wirusa. To oni rozmawiają z pacjentami, spotykają się z nimi i robią to każdego dnia, dowiadując się z pierwszej ręki, czego dowiedzieli się o wirusie. I to jest, i to jest ważne, aby zrozumieć, mamy tu lekarzy, którzy nie są lekarzami na pogotowiu. Uniemożliwiają pacjentom nawet uderzenie w pogotowie. Więc jeśli słuchają tylko pogotowia ratunkowego lub oddziału intensywnej terapii pod bardzo tragicznym koniec życia danej osoby, nie otrzymują pełnej historii. Muszą wrócić tu wcześniej. Muszą też zrozumieć, co ta blokada i obawy robią z pacjentami w tym kraju, ponieważ istnieje wiele niezamierzonych konsekwencji, o których lekarze mogą mówić.

Dr. Stella Immanuel: (20:30)
Mogę coś powiedzieć. Moja wiadomość do doktora Anthony'ego Fauci'ego jest taka, że kiedy ostatni raz zakładasz stetoskop na pacjenta? Że kiedy zaczniesz widzieć pacjentów takich jak my na co dzień, zrozumiesz frustrację, którą odczuwamy. Musisz zacząć odczuwać Amerykanów, tak jak my, lekarze pierwszego kontaktu, czujemy. Muszę zacząć zdawać sobie z tego sprawę. Oni cię słuchają. A jeśli idą do ciebie, musisz dać im przesłanie nadziei. Musisz dać im wiadomość, która będzie zgodna z tym, co już wiesz, że hydroksychlorochina działa.

Mówca 6: (21:06)
Mam pytanie do Dr. Warrior.

Simone Gold: (21:09)
Dr. Immanuel.

Mówca 6: (21:10)
Dr. Immanuel, w porządku. Wspomniał pan wcześniej o niezwykłych wynikach leczenia własnych pacjentów. Powiedziała, że chyba powiedziała 300 pacjentów.

Dr. Stella Immanuel: (21:17)
Tak. Tak.

Mówca 6: (21:19)
Czy byłeś w stanie opublikować swoje ustalenia i wyniki [niesłyszalny 00:00:21:22].
Dr. Stella Immanuel: (21:22)
Pracujemy nad opublikowaniem go w tej chwili. Pracujemy nad tym, ale to jest to, co powiem. Ludzie tacy jak Dr. Samuel [niesłyszalny 00:21:29] opublikowali dane. I moje pytanie brzmi, i? To sprawi, że będziecie widzieć pacjentów. Nie ma żadnych danych na całym świecie. Tak. Moje dane wyjdą na jaw. Kiedy to wyjdzie. To wspaniale. Ale teraz ludzie umierają. Więc moje dane nie są dla ciebie ważne, by widzieć pacjentów. Mówię to do moich kolegów, którzy mówią o danych, danych, danych.

Mówca 6: (21:44)
Jeśli mogę zadać jeszcze jedno pytanie.

Simone Gold: (21:46)
Mogę się tylko wtrącić. Jest wiele danych na ten temat [przesłuch 00:21:49]. Nie każdy klinicysta musi publikować swoje dane, aby być traktowanym poważnie. Media o tym nie informowały. Jest tona. Mam kompendium na americasfrontlinedoctors.com, jest kompendium wszystkich badań, które działają z hydroksychlorochiną. Śmiertelność została opublikowana w Detroit, mniej niż... To był 4 lipca weekend. Oni to opublikowali. Śmiertelność o połowę u krytycznie chorych, pacjentów, którzy dostają ją wcześnie, szacuje się, że połowa do trzech czwartych tych pacjentów, nie byłaby martwa. Mówimy o 70,000 do 105... 70 do 100,000 pacjentów nadal by żyło, gdybyśmy postępowali zgodnie z tą polityką. Jest mnóstwo opublikowanych danych. [przesłuch 00:22:27]

Dr. Stella Immanuel: (22:26)
Nawet z doktorem Richem. Dr. Rich opublikował niedawno dane. Więc jest tam dużo danych. Nie potrzebują moich, żeby podejmować te decyzje.

Mówca 6: (22:34)
Jeśli mogę zadać jeszcze jedno pytanie. Była taka mała dziewczynka, która zaledwie kilka dni temu [niesłyszalna 00:22:37], skądinąd zdrowa i stwierdzono, że zmarła na COVID-19, więc z twojej perspektywy byłem ciekaw, czujesz, że ta mała dziewczynka prawdopodobnie zmarła na jakąś inną chorobę i przypisuje się ją COVID-19, czy też jest jakiś inny powód, dla którego [przesłuch 00:00:22:52].

Dr. Stella Immanuel: (22:52)
Nie zrobię tego. Nie będę mogła tego powiedzieć, dopóki nie spojrzę na historię małej dziewczynki i cokolwiek się stało. Wiem, że opiekowałam się wieloma członkami rodziny i widzę wiele dzieci, które zazwyczaj mają łagodne objawy, ale nie mogę mówić o dzieciach, na które nie patrzyłam.

Dr. Bob Hamilton: (23:07)
Jaki był znowu wiek dziecka?

Mówca 6: (23:10)
Miała dziewięć lat.

Dr. Bob Hamilton: (23:10)
Dobra. Więc słuchajcie, są dzieci, które umierają na tę infekcję. A rzeczywistość jest taka, że kiedy umierają, wydają się mieć współistniejące choroby. Naprawdę, musisz spojrzeć na każdy indywidualny przypadek. Wyjątkowo, w całym kraju było nieco ponad 30 pacjentów w wieku 15 lat i poniżej, którzy zmarli na COVID. Często występują u nich współistniejące choroby, takie jak choroby serca. Mają astmę, mają inne problemy z płucami. Więc nie wiem, nie znamy odpowiedzi na tę dziewięcioletnią dziewczynkę, tragicznie. Odeszła i nie ma jej już z nami, ale pewnie, jeśli się w to zagłębisz, to pewnie kryje się za tym jakaś historia.

Mówca 1: (23:48)
Doktorze Hamilton, czy widział pan pacjentów, którzy mają niepożądane skutki uboczne, ponieważ szkoły zostały zamknięte, którzy mają depresję lub samobójstwo?

Dr. Bob Hamilton: (23:54)
To znaczy, myślę, że powszechnie wiadomo, że skoro szkoły nie są otwarte, kiedy myśli się o swoich doświadczeniach w gimnazjum i liceum-

Dr. Bob Hamilton: (24:03)
...nie będąc otwartym. Kiedy myślisz o swoim doświadczeniu w gimnazjum i liceum, o czym myślisz? Myślisz o imprezach i o meczach piłkarskich, towarzyskich. To są te rzeczy, o których myślimy. To wszystko jest zamykane, ludzie. Nikt już się nie bawi. I powiem wam, że to są krytyczne lata życia, żeby mieszać się z innymi dziećmi, innymi ludźmi, a to zostało zamknięte. Więc tak, jest wiele chorób współistniejących, które idą w parze z zamknięciem. Mówimy o lęku, mówimy o depresji, samotności, znęcaniu się, i o dzieciach, które mają szczególne... Dzieci, które mają szczególne potrzeby, dzieci też nie radzą sobie dobrze. Więc, jest długa lista komplikacji, które zdarzają się przy kwarantannie i zamykaniu ludzi.

Mówca 7: (24:48)
Więc rozszerzenie tego, o czym właśnie mówiłaś, słyszymy te wszystkie badania i te wszystkie sondaże, że matki boją się wrócić do pracy, bo pozwalają swoim dzieciom chodzić do szkoły, nie powinny iść do szkoły, bo wtedy są narażone, a jeśli matki wracają do szkoły, to starsi dziadkowie, to są [przesłuch 00:25:04].

Dr. Bob Hamilton: (25:04)
Racja, cóż, to jest ten duży. [przesłuch 00:25:05]

Mówca 7: (25:06)
Możesz z tym porozmawiać, proszę?
Dr. Bob Hamilton: (25:07)
Jasne. Tak, to duża sprawa, bo ludzie boją się, że ich dzieci nie zachorują szczególnie, bo myślę, że poznają prawdę, że ta infekcja jest dobrze tolerowana przez dzieci. Ale na pewno patrzą na swoje środowisko, swoją szczególną, wyjątkową rodzinę i myślę, że w niektórych sytuacjach może to być odpowiedni strach. Myślę jednak, że jako ogólną uwagę, ogólną zasadę w całym kraju, dzieci mogą wrócić do szkoły. Może kilka dzieci tu i ówdzie, ich sytuacja życiowa, o które się troszczą, to może być potencjalny problem. Ale znowu, szczególnie w przypadku młodszych dzieci, to nie one przenoszą tę chorobę na dorosłych.

Mówca 7: (25:52)
Czy hydroksychlorochina nie byłaby...

Dr. Stella Immanuel: (25:52)
Porozmawiam o tym.

Mówca 7: (25:52)
Może Dr. Immanuel może z tym porozmawiać, albo ktoś inny.

Dr. Bob Hamilton: (25:53)
Cóż, hydroksychlorochina, tak. [Crosstalk 00:25:56]

Mówca 7: (25:53)
W ramach profilaktyki.

Dr. Bob Hamilton: (25:53)
To da się zrobić. Tak, to może być użyte. [Crosstalk 00:26:06]

Dr. Stella Immanuel: (26:06)
Mówimy o tym, że nie możemy otworzyć naszego biznesu. Nie możemy iść do szkoły, a rodzice boją się leczenia. A ja osobiście, poddałem ponad sto osób profilaktyce hydroksychlorochiny. Lekarze, nauczyciele, ludzie, którzy są pracownikami służby zdrowia, mój personel, ja, widzę ponad 15 do 20, czasami 20, 15, 10 pacjentów dziennie. Używam maski chirurgicznej. Nie zostałem zainfekowany. Nikt, kogo znam, nie został zainfekowany, to jest wokół mnie. Więc to jest odpowiedź na to pytanie. Chcesz otworzyć szkołę, wszyscy dostają hydroksychlorochinę. To jest profilaktyka dla COVID. Jedna tabletka co drugi tydzień jest wystarczająco dobra. I to jest to, czego potrzebujemy, by dotrzeć do Amerykanów. Jest profilaktyka i jest lekarstwo. Nie musimy zamykać szkół. Nie musimy zamykać naszych firm. Jest profilaktyka i jest lekarstwo. Więc zamiast mówić o masce, zamiast mówić o zamknięciu, zamiast mówić o tych wszystkich rzeczach, dajcie naszym nauczycielom hydroksychlorochinę.

Dr. Stella Immanuel: (26:59)
Postawcie na hydroksychlorochinę te, które stanowią duże zagrożenie. Ci, którzy jej chcą. Jeśli chcesz złapać COVIDa, to fajnie, ale powinieneś mieć prawo go wziąć i nie dopuścić do niego. Więc to jest przesłanie. To wszystko, co składamy, nie jest konieczne, bo hydroksychlorochina ma działanie zapobiegawcze. Hydroksychlorochina jest prewencją dla COVID.

Mówca 8: (27:17)
Wcześniej słyszałem, jak mówiłeś, że...

Dr. Stella Immanuel: (27:18)
Hydroksychlorochina.

Głośnik 8: (27:21)
...hydroksychlorochina, ten lek był lekarstwem.

Dr. Stella Immanuel: (27:22)
Wyleczenie, mm-hm (potwierdzam).

Głośnik 8: (27:25)
Ale powiedział pan też, że mierzony cynkiem i innymi rzeczami.

Dr. Stella Immanuel: (27:27)
Tak.

Głośnik 8: (27:27)
I mówiliście też, że poprzedni lekarze używali go w niewłaściwej dawce. Więc ciągle słyszę ten lek, ale wtedy jaka jest właściwa dawka. Jaka jest właściwa mieszanka?

Dr. Stella Immanuel: (27:39)
Że porozmawiasz z lekarzem, ale niech to weźmie [niesłyszalna 00:03:43]

Mówca 9: (27:45)
Tak, to świetne pytanie. Bo cała sytuacja polityczna wywołała strach przed tym narkotykiem. Więc zajmijmy się tym. Ten narkotyk jest super bezpieczny. Jest bezpieczniejszy niż aspiryna, Motrin, Tylenol. Jest superbezpieczny. W porządku. Więc co jest problemem w wielu tych badaniach, robili bardzo, bardzo wysokie dawki, ogromne dawki w całym kraju. Zrobili badania nad remapsem, proces solidarnościowy. To była próba Światowej Organizacji Zdrowia, a także próba powrotu do zdrowia. Pierwszego dnia użyli 2,400 miligramów. Do profilaktyki potrzebne jest tylko 200 dwa razy w tygodniu. Używali ogromnych toksycznych dawek. I zgadnijcie, czego się dowiedzieli? Kiedy używasz ogromnych toksycznych dawek, dostajesz toksyczne wyniki. Lek nie działa, gdy podaje się toksyczne dawki. To bardzo bezpieczny narkotyk. Koncentruje się w płucach, 200 do 700 razy wyżej w płucach.

Mówca 9: (28:38)
To niesamowity narkotyk, bo w krwiobiegu nie dostaniesz wysokiego poziomu, ale masz ogromny poziom w płucach. Więc jeśli będziesz profilaktycznie uważał, że jak tylko wirus się tam dostanie, będzie mu trudno się przebić, ponieważ hydroksychlorochina blokuje mu dostęp do płuc. A potem, jak już się tam dostanie, to nie pozwoli wirusowi się replikować. Przyniesienie cynku i cynku zniszczy kopiarkę zwaną RDRP. Więc z kombinacją leków, jest niewiarygodnie skuteczna we wczesnej chorobie. Sama w sobie jest niezwykle efektywna jako profilaktyka. Czy to odpowiedź na pytanie?
Simone Gold: (29:15)
Tak. Chcę podkreślić coś, co właśnie powiedział Dr. [niesłyszalna 00:29:20], bo uwielbiam to pytanie. To jest schemat leczenia, który jest bardzo prosty i powinien być w rękach Amerykanów. Trudnym aspektem jest to, że w tej chwili, z powodu polityki, blokuje się go przed lekarzami, którzy go przepisują, a także przed farmaceutami, którzy go wypuszczają. Zostali upoważnieni do uchylania opinii lekarza. Dlaczego to nie jest poza ladą? Ponieważ można ją dostać w dużej części świata i prawie całej Ameryce Łacińskiej, w Iranie, Indonezji, Afryce Subsaharyjskiej, można po prostu pojechać i kupić ją samemu. A dawka, moi przyjaciele, to 200 miligramów dwa razy w tygodniu i cynk dziennie. To jest ta dawka. Jestem za tym, żeby była bez recepty. Dajcie to ludziom. Dajcie to ludziom.

Moderator: (30:06)
Mamy jeszcze dwóch innych, którzy mogą odpowiedzieć na to pytanie i oni znają te informacje.

Dr. James Todaro: (30:12)
Cześć, Dr. James Todaro. [niesłyszalny 00:30:13] Chcę tylko dodać kilka uwag do tego, co mówił dr Gold. Jeśli wygląda na to, że jest zaaranżowany atak, który ma miejsce przeciwko hydroksychlorochinie, to dlatego, że jest. Kiedy słyszałeś kiedyś o leku generującym taki stopień kontrowersji? 65-letni lek, który od lat znajduje się na bezpiecznej, podstawowej liście leków Światowej Organizacji Zdrowia. W wielu krajach nie ma takiej listy. A to, co widzimy, to mnóstwo błędnych informacji. Więc stworzyłem pierwszy dokument na temat hydroksychlorochiny jako potencjalnego lekarstwa na koronaawirus. To jest w marcu, a to zapoczątkowało całą serię burz na nim. I od tego czasu doszło do ogromnej cenzury na takich lekarzy jak my i na to, co mówimy. A wielu z nas zostało już poddanych cenzurze. Ten dokument Google, którego byłem współautorem, został przez Google zniszczony. I to już po tym, jak wiele badań wykazało, że jest on skuteczny i bezpieczny. Nadal nie możesz przeczytać tego artykułu. I jest tam też ta dezinformacja. I niestety, dotarło to do najwyższych rządów medycyny. W maju ukazał się artykuł w The Lancet. To jedno z najbardziej prestiżowych czasopism medycznych na świecie. Światowa Organizacja Zdrowia wstrzymała z powodu tego badania wszystkie swoje badania kliniczne nad hydroksychlorochiną. I to właśnie niezależni badacze, tacy jak my, troszczą się o pacjentów, troszczą się o prawdę, która zagłębiła się w to badanie i ustaliła, że były to faktycznie sfabrykowane dane. Dane te nie były prawdziwe. I zrobiliśmy to tak przekonująco, że badanie to zostało wycofane przez The Lancet niecałe dwa tygodnie po jego opublikowaniu. Jest to prawie niesłychane, zwłaszcza w przypadku badań tej wielkości.

Dr. James Todaro: (31:44)
Więc przepraszam wszystkich za to, że jest tam tak wiele błędnych informacji i tak trudno jest znaleźć prawdę. I niestety, trzeba będzie szukać prawdy w innych miejscach. Dlatego stworzyliśmy tu lekarzy pierwszego kontaktu, aby pomóc w uzyskaniu prawdziwych informacji.

Mówca 10: (32:00)
Jak masz na imię?

Dr. James Todaro: (32:01)
Jestem James Todaro.

Moderator: (32:02)
Daj swoją stronę.

Dr. James Todaro: (32:05)
Większość moich myśli, ja rzeczywiście publikuję na Twitterze. Twitter był ostatnio świetny. Więc, James Todaro, M D. T-O-D-A-R-O M-D, ale mam również stronę internetową medicineuncensored.com, która zawiera wiele informacji o hydroksychlorochiny myślę, że jest znacznie bardziej obiektywne niż to, co dzieje się w innych kanałach medialnych.

Mówca 10: (32:28)
Jeden punkt, jeśli chodzi o Twittera. To ważne, ponieważ, jak rozumiem, nie tylko od lekarzy, ale od innych osób w mediach, że YouTube zablokował informacje dotyczące konkretnie hydroksychlorochiny.

Dr James Todaro: (32:42)
Pójdę się tym zająć naprawdę szybko. Powiedziałbym, że Facebook i YouTube podjęły najbardziej drakońskie działania, aby uciszyć i cenzurować ludzi. I to pochodzi od dyrektora generalnego YouTube, jak również Marka Zuckerberga, który mówi wszystko, co jest sprzeczne z tym, co powiedziała Światowa Organizacja Zdrowia, podlega cenzurze. I wszyscy wiemy, że podczas tej pandemii Światowa Organizacja Zdrowia popełniła wiele błędów. Nie były one w żaden sposób doskonałe. Twitter, chociaż ma pewne wady i usterki oraz sygnalizuje pewne treści i rzeczy, to naprawdę nadal pozostaje jedną z najwolniejszych platform wymiany dialogu, inteligentnej dyskusji na temat tych informacji. I wielu z nas tutaj dzisiaj faktycznie połączyło się na portalach społecznościowych, takich jak ten.

Mówca 11: (33:21)
Mógłbyś porozmawiać o tym, o czym wspomniałeś wcześniej o lekarstwie i jak długo ono istnieje?
Dr. Joe Ladapo: (33:27)
Pewnie, że tak. Jestem Dr. Joe. Ladapo. Jestem lekarzem w UCLA i badaczem klinicznym. I mówię za siebie, a nie w imieniu UCLA. Więc chcę powiedzieć, że myślę o ludziach, którzy są za ekranami i oglądają to, co wy nadawaliście. I chcę się z wami podzielić, ponieważ jest tak wiele kontrowersji i atmosfera jest teraz tak pełna konfliktów, że to, co ta grupa lekarzy próbuje zrobić zasadniczo, to naprawdę wydobyć więcej światła na tę rozmowę o tym, jak zarządzamy COVID-19 i ogromne wyzwanie. I o to w końcu chodzi. A ujawnienie czegoś oznacza więcej myślenia o kompromisach, o niezamierzonych konsekwencjach, o których mówił jeden z moich kolegów. I rzeczywiście uważam, że to nawet nie jest właściwe słowo, właściwe słowo to nieprzewidziane konsekwencje. Naprawdę myślenie o konsekwencjach decyzji, które podejmujemy w tym naprawdę, naprawdę niezwykłym czasie, w którym się znajdujemy.

Dr. Joe Ladapo: (34:45)
Więc, jestem pewien, że ludzie słuchają niektórych dyskusji na temat hydroksychlorochiny i zastanawiają się, o czym ci lekarze mówią? I, to są lekarze, którzy zajmują się pacjentami, zarządem, szkołą medyczną, wielkimi szkołami medycznymi, tym wszystkim. Jak oni mogliby to powiedzieć? Oglądam CNN i NBC, a oni nic o tym nie mówią. I o to właśnie chodzi. Są sprawy, które są sprawami moralnymi, które naprawdę powinny być jednym głosem. Więc dla mnie są to kwestie związane z tym, czy ludzie są traktowani inaczej ze względu na płeć, rasę, czy orientację seksualną. Osobiście uważam, że są to kwestie moralne i jest tylko jedno stanowisko w tej sprawie. Ale COVID-19 nie jest kwestią moralną. COVID-19 jest wymagającą, złożoną kwestią, w której korzystamy z wielu perspektyw. Więc nie jest to dobre dla Amerykanów, kiedy wszyscy słyszą jedną perspektywę na głównych stacjach. Nie ma mowy, żeby to się nadawało. Tak więc, perspektywa, którą większość ludzi słyszała jest taka, że hydroksychlorochina nie działa. To jest perspektywa, którą większość ludzi słyszy w głównej telewizji.

Dr. Joe Ladapo: (36:03)
Taką właśnie perspektywę większość ludzi słyszała w telewizji głównego nurtu, a ja wierzę, że również i tę perspektywę, dopóki nie zacząłem rozmawiać z lekarzami, którzy przyjrzeliby się bliżej niż niektórzy z lekarzy stojących za mną tutaj, którzy przyjrzeliby się bliżej danym i badaniom.

Dr. Joe Ladapo: (36:17)
Tak więc faktem jest, że do tej pory wyszło kilka randomizowanych badań, to nasz najwyższy poziom dowodów, i wykazały, że hydroksychlorochina... Ich wyniki są generalnie takie, że nie ma znaczącego wpływu na korzyści zdrowotne. Więc to fakt, że randomizowane badania kontrolne wyszły na jaw... Jak na razie wyszły na jaw. W rzeczywistości, były dwa lub trzy duże, które wyszły w ciągu ostatnich dwóch tygodni, [niesłyszalny 00:36:44] Internal Medicine, New England Journal of Medicine, i myślę, że jeszcze jeden dziennik.

Dr. Joe Ladapo: (36:49)
Faktem jest również, że przeprowadzono kilka badań obserwacyjnych. Są to po prostu nie randomizowane badania kontrolowane, ale pacjenci, którzy są leczeni tym lekiem, które wykazały, że hydroksychlorochina poprawia wyniki. Więc obie te rzeczy są prawdziwe. Są dowody przeciwko niej i są na to dowody. Jest również faktem, że jesteśmy w niezwykle trudnym czasie. Biorąc pod uwagę te rozważania, jak słuszną odpowiedzią może być ograniczenie stosowania leku przez lekarza? To nie może być właściwa odpowiedź. I gdy ty rozważasz że ten lek przed COVID-19 używali dla dekad, pacjenci z reumatoidalnym zapaleniem stawów, pacjenci z tocznia, pacjenci z innymi warunkami, pacjenci które podróżowali Zachodnia Afryka i potrzebowali malaria profilaktyka, my używaliśmy je dla długiego czasu, ale wszystko nagle ono podnosi ten teren patrzeć jak niektóre trujący lek. To po prostu nie ma sensu.

Dr. Joe Ladapo: (37:59)
Kiedy dodamy do tego fakt, że mamy dwa największe czasopisma na świecie, New England Journal of Medicine, a Lancet, jak mówią moi koledzy, wycofuje badania, które wykazały, co ciekawe, że hydroksychlorochina zaszkodziła pacjentom. Oba te badania. Musieli wycofać te badania, co jest naprawdę niespotykane. To powinno wzbudzić niepokój wszystkich o to, co się dzieje. Przynajmniej możemy żyć w świecie, w którym istnieją różnice zdań na temat skuteczności hydroksychlorochiny, ale nadal pozwalamy na uzyskanie większej ilości danych, nadal pozwalamy lekarzom, którzy czują, że mają doświadczenie w stosowaniu tego leku, nadal rozmawiać, uczyć się i lepiej pomagać ludziom z COVID-19.

Dr. Joe Ladapo: (38:50)
Więc dlaczego nas nie ma, nie jest dobrze. To nie ma sensu. Musimy się stąd wydostać.
Dr. Stella Immanuel: (38:58)
Posłuchaj, pozwól mi tylko trochę tego powiedzieć. Widziałem 350 pacjentów i liczyłem. Podajcie im hydroksychlorochinę. Wszyscy poczuli się lepiej. Tak bym powiedział tym wszystkim badaczom, mieli wysokie dawki, dawali je złym pacjentom. Nazwę je fałszywą nauką. Każde badanie, które mówi, że hydroksychlorochina nie działa, jest fałszywą nauką i chcę, żeby mi pokazali, jak to nie działa. Jak to będzie działać na 350 pacjentów i wszyscy oni żyją, a potem ktoś powie, że to nie działa? Chłopaki, oni wszyscy studiują, fałszywe nauki.

Simone Gold: (39:30)
Jakie było twoje pytanie? Dziękuję.

Mówca 14: (39:31)
Ostatnie pytanie.

Simone Gold: (39:31)
Tak, ostatnie pytanie.

Mówca 13: (39:35)
Słyszałem o wzroście lęku, samobójczych ideach, nadużywaniu narkotyków i różnych problemach ze zdrowiem psychicznym w wyniku zamykania i zamykania szkół. Czy to pańska rekomendacja, aby [niesłyszalne 00:39:48] federalne fundusze na programy pomogły w rozwiązaniu tych problemów?

Simone Gold: (39:54)
Nie rozumiem, jak doszedłby pan do tego wniosku. Jeśli problem polegał na tym, że szkoły są zamknięte, a to je powoduje, to musimy je otworzyć.

Mówca 14: (40:03)
[niesłyszalny 00:40:03] opieka psychiatryczna [przesłuch 00:40:05]

Simone Gold: (40:06)
Tak. Poszedłbym do szkoły. Otworzyłabym szkołę, bo najważniejsze dla dzieci jest socjalizowanie się, bycie z innymi dziećmi i nauka. Yeah. Tak. Zabierzmy dzieci z powrotem do szkoły.

Mówca 14: (40:17)
Nie wierzysz w to?

Simone Gold: (40:20)
Dzieciaki z powrotem w szkole. Jesteśmy za dziećmi z powrotem w szkole.

Mówca 15: (40:22)
Dziękuję wam wszystkim. [Crosstalk 00:04:24] Dziękuję bardzo. A my będziemy wracać na żywo, kontynuując nasz szczyt, więc możecie dalej obserwować. Jak tylko wrócimy, może będziemy uciekać.

Mówca 16: (40:35)
Dziękuję bardzo. [niesłyszalna 00:40:45]

Dr. Stella Immanuel: (40:38)
To sztuczna nauka. [Crosstalk 00:04:50] To sztuczna nauka.

Simone Gold: (40:50)
Zgadza się. Wierzę ci. Wierzę ci. [Crosstalk 00:40:52]

Doktor 1: (40:54)
Jest bardziej wyspecjalizowana, więc muszę to odłożyć.

Mówca 18: (40:55)
Powiedział pan, że depresja...

Doktor 1: (40:56)
Ta depresja jest spowodowana niskim poziomem cynku. W dzisiejszych czasach, kiedy idziesz do szpitala, nie sprawdzają tego poziomu cynku. Niski poziom cynku objawia się utratą zmysłu węchu, utratą smaku. Dlaczego są to również objawy COVID, prawda? COVID, utrata zmysłu węchu, utrata smaku, prawda? A powód jest taki, że cynk jest naturalną rzeczą, która zwalczała COVID. To, co się dzieje, to zatrzymanie polimerazy RNA przez cynk, a hydroksychlorochina umożliwia przedostanie się cynku do komórek.

Mówca 18: (41:33)
Zastanawiam się...

Doktor 1: (41:33)
Aby zatrzymać polimery RNA...

Głośnik 18: (41:35)
Ponieważ było...

Doktor 1: (41:36)
Czekaj, czekaj.

Mówca 18: (41:36)
To znaczy, że...

Doktor 1: (41:37)
Pozwól, że dam ci naukę, która za tym stoi. Więc jeśli twoje laboratorium jest [przesłuch 00:41:41]... Rozumiem.

Mówca 18: (41:43)
Tak.

Doktor 1: (41:43)
Pozwólcie, że wytłumaczę to trochę lepiej. Cynk zatrzymuje polimerazę RNA i jest zużywany przez twoje komórki w normalnej walce z COVIDem. Więc gdybyś nigdy nie wziął hydroksychlorochiny, nadal byłbyś wyczerpany cynkiem. Jesteśmy w naturalnym stanie wyczerpania cynku w Stanach Zjednoczonych, ale COVID jeszcze bardziej zmniejsza ilość cynku, a ty potrzebujesz go do walki z każdym wirusem. To dlatego twoja mama zawsze mówiła: "Weź swój cynk", prawda?

Mówca 18: (42:04)
Czy problem z dziećmi na oddziałach psychiatrycznych polega na tym, że mają niski poziom cynku?

Doktor 1: (42:11)
Nie, nie, nie. Mówimy o COVID i jak to... [niesłyszalna 00:06:13]

Mówca 18: (42:15)
Okay. Moje pytanie dotyczyło tego, czy fundusze federalne powinny być kierowane na pomoc terapeutom, pracownikom socjalnym i innym pracownikom na pierwszej linii frontu w rozwiązywaniu kwestii psychologicznych, o których wspomniał pański kolega, a które zamykane są w rządzie i zamykane szkoły, powodują wzrost samobójczej ideologii, nadużywania narkotyków i lęku. Zatem to właśnie te czynniki środowiskowe spowodowały te problemy ze zdrowiem psychicznym. Czy nie jest zrozumiałe, że wtedy fundusze na pomoc tym instytucjom w rozwiązaniu tego problemu powinny otrzymać więcej środków?

Doktor 1: (42:47)
Zamierzam odłożyć do mojego kolegi psychiatry.

Mówca 18: (42:50)
Nie słyszał, jak zadaję pytanie. [przesłuch 00:42:51]

Doktor 1: (42:51)
Po pierwsze, musimy zająć się biologiczną podstawą, którą jest cynk, czyli witaminą D, brakiem witaminy D. Wyrzucamy nasze mleko.

Mówca 18: (43:03)
Tak, nie wiem o tym.

Doktor 1: (43:04)
Wyrzucamy nasze mleko. [przesłuch 00:07:05] Teraz wyrzucamy mleko do dołu obornika. Gdybyśmy się spotkali...

Doktor 2: (43:09)
Tak, trudno w to uwierzyć.

Doktor 1: (43:10)
Jeśli przekażemy to dzieciom poza szkołą, to będzie bardzo pomocne.

Mówca 18: (43:14)
Okay.

Doktor 1: (43:14)
Więc odłożę do kolegi.
Mówca 18: (43:17)
Więc moje pytanie, nadal nie otrzymałem jasnej odpowiedzi na to pytanie...

Doktor 2: (43:19)
Postaram się odpowiedzieć. Polityka publiczna nie jest moją ekspertyzą, ale mogę spróbować.

Mówca 18: (43:23)
O nie, nie chodzi o... To też nie jest moja ekspertyza. Ale zastanawiałam się, skoro pański kolega powiedział, że w wyniku zamknięcia szkół i wyłączenia rządu, co spowodowało wzrost samobójczej ideologii, niepokoju, narkomanii i wielu innych problemów, zastanawiam się, czy fundusze federalne powinny zostać przekierowane na pracowników frontowych, pracowników socjalnych, terapeutów zdrowia psychicznego?

Doktor 2: (43:45)
Odpowiedź na twoje pytanie jest taka, widzę to w ten sposób, szkoda już przyszła, to jest to, co mówimy. Więc odpowiedź na pytanie jest taka, że szkoda już nadeszła. Co powinniśmy zrobić z tą krzywdą? Nie znam wewnętrznego funkcjonowania rządu, ale powiedzieć, że szkoda już nadeszła i powiedzieć, że coś z tym zrobimy, to ma sens. Dla mnie, jako lekarza, myślę, że jeśli wiemy, że krzywda nadchodzi, jeśli ty i ja wiemy, że przejechał nas już samochód, myślę, że ma sens pozwolić mi iść do szpitala po moją...

Głośnik 18: (44:10)
W moim zawodzie naprawdę brakuje funduszy na pomoc tym dzieciom i tym dorosłym.

Doktor 2: (44:12)
Tak, uważam, że to ma duży sens. Więc powiem tylko, że to ma sens i uważam, że to sprawiedliwe.

Mówca 18: (44:20)
Doceniam uzasadnioną troskę. To po prostu przestaje się martwić i nie wraca do działania. Kongres może nie, nie jestem pewien, kim on był, może naprawdę mógłby pan dać. [przesłuch 00:08:31]


America’s Frontline Doctors Summit

(https://www.teapartypatriots.org/americas-frontline-doctors-summit/)

LIVE from the steps of the US Supreme Court. America’s Frontline Doctors – Physicians from around the country address the American people about Covid-19 and the importance of reopening schools and our society.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz