poniedziałek, 20 lipca 2020

Świat, który działa dla... Co?



20 lipca 2020 roku, Steve Beckow



Kiedy po raz pierwszy usłyszałem, jak Werner Erhard wypowiadał zdanie "świat, który działa dla wszystkich", gdybym miał twarz pełną jedzenia, uruchomiłbym go w całym pokoju. /gdzie wszyscy maja pracę/

Oh, c'mmmoooonnnnn.

Świat nie może być stworzony do pracy dla wszystkich. Tym razem Werner naprawdę włożył w to swoją stopę nie tam gdzie trzeba.

I przez lata to pojęcie grzechotało mi w głowie: Jak można sprawić, by świat działał dla wszystkich?  Ach, daj spokój.

Teraz w ogóle się tak nie czuję. Wiem całkowicie, jak i kiedy świat będzie działał dla wszystkich.

13 marca 2015 roku, trzy godziny przed czytaniem z Archaniołem Michałem Archaniołem, doświadczyłem ogromnego, wybuchowego otwarcia serca. Mój hridayam (lub otwór na serce) otworzył się. W przestrzeni, która powstała, zostałam pochłonięta przez tsunami miłości.

Ściana miłości nie była jak woda. Nie miała masy. Gwizdała przeze mnie i zabierała ze sobą wszystkie moje nieczystości, ale beze mnie czuła się zmieciona. I zostawił mnie w Oceanie Miłości, miłości wszędzie, gdzie spojrzałeś i tylko miłości. I jaka to była miłość.

Byłem tylko krótko w tym Oceanie Miłości, który, jak mi powiedziano, był przestrzenią Siódmego Wymiaru i do którego zmierzamy, Gaia i my. Nie pojawia się tam żadna negatywna ani szkodliwa myśl. Wszystko, co każdy chce zrobić, to podzielić się. Niczego nie brakuje. Ale przede wszystkim nie ma braku miłości.

Przez większość następnych sześciu miesięcy byłem w delikatnej rzece miłości - miłości płynącej przeze mnie i wypływającej na świat. Założę się, że ta część to Piąty Wymiar, ale nie mam pojęcia.

W momencie, gdy poczułem miłość, jig był w górę. Od razu wiedziałem, że miłość, której doświadczałem, była odpowiedzią na wszystkie nasze problemy. "Oh, to jest to, o czym oni mówią", powiedziałem do siebie.

Ten świat, w którym byłem przez pewien czas, działa na wszystkich. Kompania Niebieska mówi o ludziach przechodzących przez most z wizytą, a potem wracających, by o tym opowiedzieć. Cóż, oto jestem. Nova Ziemia jest cudowna. Kąpiel w rzece Jordan (miłość) jest cudowna. Świat, który działa dla wszystkich, jest cudowny.

Miłość, która tam płynie jest do naszej miłości, jak świeżo wyciśnięty sok pomarańczowy z Florydy jest do Tang lub Koolaida. Jest to równoznaczne z porównywaniem prawdziwego złota do złota głupców. Zmierzamy do wiecznego i nieskończonego przepływu prawdziwego złota/prawdziwej miłości.
W końcu wszystko się ułoży.

Lord Arcturus powiedział kiedyś, że choć zmierzamy do Siódmej, musimy sobie przypomnieć, że nawet to nie jest koniec podróży:

Panie Arcturus: Bardzo ważne jest, aby ludzkość zdała sobie sprawę, że siódmy wymiar nie jest końcem drogi, nie jest wszystkim i nie jest końcem wszystkiego. (2)

Gdy znajdziemy się w siódmym wymiarze, Archanioł Michał powiedział, wtedy możemy uzyskać dostęp do reszty.

Archanioł Michał: Kiedy przejdziesz przez ten ostatni portal, jesteś mocno zakotwiczony w siódmym wymiarze, co oznacza, że masz dostęp do każdego z tych wymiarów według własnego uznania.

Steve: Dostęp do siódmego oznacza, że masz dostęp do każdego z pozostałych wymiarów...

AAM: Zawsze tak było. Po prostu tego teraz nie wiesz.

Steve: W tym momencie w siódmym, mamy stopień i jakość miłości, która pozwala nam zobaczyć, że możemy uzyskać dostęp do innych, czy to prawda?

AAM: Tak. (3)

Jestem przekonany, że świat będzie działał dla wszystkich, począwszy od Piątego Wymiaru. Od teraz do tego czasu, ja - którego wcześniejsze przepowiednie straciłyby waszą farmę - przewiduję, że Światło będzie rosło coraz mocniej, a ciemność coraz słabsza.  To z kolei sprawi, że nasze doświadczenia życiowe będą coraz bardziej przyjemne, wierzę, że wbrew pozorom w tej chwili jest inaczej.

Proces ten byłby, moim zdaniem, bardzo pomocny, gdybyśmy wszyscy wyciągnęli miłość z naszych serc i wysłali ją na świat. Wiedząc to, co wiem teraz, uważam to za najlepszą rzecz, jaką każdy może zrobić.

Przypisy

(1) Powodem jest to, że miłość płynie, a my doświadczamy jej w miarę jak przez nas przechodzi. Jaki jest lepszy sposób na doświadczanie miłości niż dzielenie się nią ze wszystkimi i z różnymi ludźmi, czy z kimś wyjątkowym.

(2) Pan Arcturus w osobistej lekturze ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 12 czerwca 2019 roku.

(3) Archanioł Michał w osobistej lekturze ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 10 marca 2017 roku.
https://goldenageofgaia.com/2020/07/20/a-world-that-works-for-what/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz