środa, 29 lipca 2020

Koniec z tym. Ups!



28 lipca 2020 roku, Steve Beckow


Wyszliśmy na krótką chwilę.

Czy to były te wielkie firmy technologiczne? Czy klauni w Ameryce nas dopadli?

Mówię wam, sprawdziłem listę.

Ale nie, nic z tych rzeczy.

Robimy żonglerkę za kulisami.

Przenosimy GAoG na nowy serwer, konsolidujemy go i bazy danych GoldenGaia, dodajemy nowe funkcjonalności do forum i usuwamy pewne problemy, które nagromadziły się w poprzednich erach.

I coś poszło pop!

Co nie było wielkim problemem do naprawienia.

Możemy mieć jeszcze kilka popsów, czyli "Ooops", jak słynnie powiedział Jeff Goldbloom w Dniu Niepodległości; "no more oops!".

Tak, więcej oops. Przepraszam, Jeff. Nie ma potrzeby wysyłać. Wiemy o nich prawie tak szybko, jak to się dzieje.

Póki tu jestem, chciałbym jednak odnotować fakt, że ludzie z serwera bazy danych GoldenGaia uniemożliwili mi użycie słowa "qanon.pub" w moich bazach danych. Tak więc cenzura po raz pierwszy dotknęła mnie osobiście.  Jest tutaj. Interesujące...

Tymczasem, przepraszam za niedogodność.



Potwierdzam to co pisze Steve,
Wczoraj nie miałem dostępu ...

autor blogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz