sobota, 25 lipca 2020

JFK przez Losha, 22 lipca 2020: Byłem pomysłodawcą Grupy



24 lipca 2020 r., Steve Beckow



22 lipca 2020 r.

Channeled Wiadomość od Johna F. Kennedy'ego

Z niecierpliwością czekałam na rozmowę z wami wszystkimi pięknymi patriotami! Chciałbym tylko powiedzieć, że właśnie teraz obserwuję to, co dzieje się w waszym świecie, a ostatnio szczególnie w waszych Stanach Zjednoczonych... i co najważniejsze z tak zwanym ruchem QAnon.

Jak wielu z Was przeczytało w moim ostatnim przesłaniu, które przekazałem mojej muzyce, zakończyłem je słowami "Gdzie idziemy jeden, idziemy wszyscy"...i tak, przede wszystkim wskazywałem na moją aprobatę dla samego ruchu i udzielałem mu swojego poparcia...ale to było coś więcej niż tylko to.  To było, jak niektórzy z was słyszeli w waszych alternatywnych mediach, że to ja byłem pomysłodawcą grupy Q.  Powiem, tu i teraz, że to prawda, ale niekoniecznie nazywało się to wtedy Grupą Q.

Moniker Q został jej niedawno nadany.  W rzeczywistości wierzyłem, że moje życie na Ziemi było zagrożone wiele lat temu... i chciałem się upewnić, że [w odniesieniu do] bardzo ważnych obszarów oszustwa, które odkryłem, były planowane przez wasze Głębokie Państwo (nawet w tamtych czasach), stale będą podejmowane kroki w celu zwalczania ich ohydnych działań.

Tak, mówię o Radzie Rezerwy Federalnej, którą miałem wkrótce zakończyć, aż do momentu mojej śmierci.  Miałem też zamiar przywrócić złoty standard i miałem wiedzę o wydarzeniach pozaziemskich, które moim zdaniem należało ujawnić.

Było więc kilka działań podejmowanych przez drugą stronę, do których starałem się przygotować tę wkrótce przyszłą grupę Q, aby kontynuować walkę z tymi działaniami, które desperacko starali się zakończyć.

Być może rozpocząłem działalność grupy, która obecnie nosi nazwę Q Anon, ale teraz wyewoluowała w jeszcze potężniejszą grupę członków i jestem bardzo dumny z tych wszystkich, którzy są w nią zaangażowani, oraz z objęcia steru nad tym bardzo ważnym ruchem przeciwko Głębokiemu Państwu.

Czasami zazdroszczę wam wszystkim, którzy jesteście tam fizycznie, bo choć dzieje się wiele tragicznych rzeczy, to dzieje się też coś ekscytującego.  Nawet samo oglądanie ruchu QAnon, który włącza stoły na tych potężnych portalach społecznościowych, jest bardzo ekscytujące!  To jest bardzo satysfakcjonujące dla mnie, aby zobaczyć.

Mimo to, mimo że bardzo chciałbym być tam z Wami, łącząc ramiona i idąc naprzód w nowy świat, rozumiem wszystko, co się tam wydarzyło w odniesieniu do mojego życia i jestem w stanie zapewnić nieco wyższą perspektywę w odniesieniu do wszystkich wydarzeń na Ziemi w tym czasie, z punktu widzenia, który mam teraz.

Tak więc wszystko układa się tak, jak powinno, nawet jeśli może wyglądać strasznie przygnębiająco i frustrująco, a czasem nawet szalenie.  Sam tak się czułęm wiele razy, gdy byłęm w Białym Domu jako przewodniczący.  Podczas gdy moje intencje były dobre w odniesieniu do obszarów, w których nie byłem w stanie całkowicie zaspokoić potrzeb różnych grup ludzi, a nawet krajów, w pewnych sytuacjach... nadal głęboko ubolewam nad nierozwiązanym statusem tych obszarów, w których je opuściłem.

W jakiś mały sposób czuję, że udzielanie tych przesłań w tym bardzo burzliwym czasie na Ziemi, to trochę pokuty z mojej strony... Mam też nadzieję, że te przesłania zostaną przyjęte z otwartymi sercami, otwartymi umysłami i chęcią działania.

Moja muza bardzo się wahała, czy "tam" się postawić, że tak powiem, i to jest jeden z powodów, dla których wybrałęm ją do odbioru tych przesłań, ponieważ częścią jej roli w tym życiu jest podejmowanie dalszych działań... Ona robi to teraz i jestem z niej dumny.

Każdy z was ma swoją specjalność... dziedzinę, wokół której można podejmować działania. Może nawet nie wiecie, co to za dziedzina, ale jeśli zamilkniecie na kilka chwil i posłuchacie, w końcu usłyszycie ten mały, nieruchomy głos, wskazujący wam, gdzie leży wasza pasja... gdzie leży wasza wiedza.

Twoja ekspertyza jest teraz bardzo potrzebna.  Najważniejsze jest, aby każdy głos był słyszalny w tym momencie... każda dusza jest potrzebna, aby dodać wasze indywidualne zobowiązania do "całości" tego ruchu.  Wszystkie wasze dusze zgromadzone w jednej bardzo ważnej grupie pokrewnych duchów już teraz, i w przyszłości, staną się niedoścignione przez jakąkolwiek inną grupę w tym momencie czasu... w naszej historii.

Macie wielkie rzeczy do osiągnięcia i nie zajmie wam to nawet dużej ilości czasu, ponieważ wszyscy spędziliście już tak dużo czasu przygotowując się do tej chwili...indywidualnie i zbiorowo.

Kiedy spotykacie się jako silna, podobnie myśląca grupa, taka jak wy, jesteście nie do zatrzymania!  Ci z drugiej strony dowiedzą się o tym bardzo szybko i bardzo intensywnie...w rzeczywistości, dowiedzą się o tym już teraz (uśmiech).


Cóż, chciałam tylko zainspirować was odrobiną cheerleaderek w tym przesłaniu dla was wszystkich, ponieważ jestem tak bardzo dumna z każdego z was i jak nie pozwoliliście, aby bardzo celowe i podstępne taktyki stosowane przez główne media, jak je nazywacie, próbowały was podważyć i zmusić do porzucenia... do porzucenia prób... do porzucenia życia... do porzucenia oddechu, całkiem prawdziwie. 

Nie chcę być zbyt dramatyczny, ale to była część ich planu dla was wszystkich.  Więc pokazujecie im bez wątpienia, że nie pójdziecie na dno bez walki i będziecie walczyć do gorzkiego końca... i powiem wam teraz, że ostatecznie będzie to bardzo szczęśliwe zakończenie, w Bożym czasie... obiecuję wam, że... będzie to wymagało pracy ze wszystkich naszych stron, jakkolwiek zawsze jestem tu z wami w duchu, pomagając wam w każdy możliwy sposób i kochając każdego z was, z całego serca. 

Where We Go One, We Go All.

Twój wiecznie oddany, Jack.

Channeled by Losha




https://goldenageofgaia.com/2020/07/24/jfk-via-losha-july-22-2020-i-was-the-originator-of-the-q-group/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz