piątek, 31 lipca 2020

Wychodząc z muszli


31 lipca 2020 r., Steve Beckow



Nie udało mi się uzyskać dostępu do tej wazany. (1) To jest ten sam korzeń wazany nienawiści do ojca, z którym mam do czynienia od dziecka.

To pokazuje, jak wytrwała może być wazana.

W końcu powołałem się na prawo powszechne i poprosiłem Michała Archanioła Michała i Matkę Boską o zabranie całej tej wazany, jej korzenia i gałęzi.

Muszę powiedzieć, że teraz czuję się wolny od uścisku wazany (czas pokaże), ale wszystkie moje nawyki zachowania są na niej nadal modne. Więc nadal zachowuję się tak, jakby była żywa i prawdziwa, mimo że może już jej nie być.

I moje myśli są takie same. Znowu zwyczajowo.

Wyobraźcie sobie moją wazanę jako dług. Michael i matka spłacą mój dług. Ale bez zmiany moich schematów wydatkowania, jutro znów będę miał dług.

Więc bez naprawiania siebie w połączeniu z uwolnieniem się od karmicznego ciężaru, bez zmiany moich nawyków, po prostu będę znów karmić vasanę siłą nawyku.

W międzyczasie, a jednocześnie czuję ciągnięcie za sobą, aby wyłonić się i nadal się wyłaniać. (2) Boję się wyjść z mojej skóry, że tak powiem, ale jestem przyciągany w tym kierunku.

Jedno jest popychaniem, a drugie ciągnięciem.

Aby połączyć te dwa: Moje życie utknęło w martwym punkcie, dopóki nie wyłonię się z powłoki, wazany, która mnie wiąże, i nie pozwolę na ekspansję.

Przypisy

(1) Zob. "The Next Step for Me", 29 lipca 2020 r., na stronie https://goldenageofgaia.com/?p=312266.

(2) Arkturianie przez Sue Lie, Archanioł Michał i Pan Arcturus przez Lindę Dillon poprosili mnie, abym poświęcił trochę czasu i pozwolił na powstanie wewnętrznych zdolności - tych samych wewnętrznych zdolności, które posiadają wszyscy anielscy zapaleńcy, co większość z nas.
Podziel się .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz