wtorek, 31 lipca 2018

KU - List Rezygnacyjny Davida Wilcock’a Do Gaia TV



NAPISANO 
Drodzy Czytelnicy
Przetłumaczyłem ten list tak szybko jak tylko potwierdziłem wiarygodność poniższych doniesień. Jestem nieco rozdarty w przyjęciu jakiejkolwiek pozycji, niemniej jednak, jako ktoś kto przysiągł sobie, że będzie promował prawdę i tylko prawdę czuje się zobowiązany do jego publikacji. 
Muszę dodać tutaj że list ten jest kopią, która wypłynęła od Ruchu Pracowników Gaia i nie jest on komentowany ani przez Davida ani przez Corey. Jest to jedna z kopii, którą łatwo znaleźć na podanych niżej stronach internetowych. List ten, jednakże, został potwierdzony i skomentowany przez Laurę Eisenhower i Jimi Church’a osoby, które nie są zaangażowane w zaistniała sytuację. 
Pozdrawiam 
SL 
List D. Wilcock do Gaia TV
Szanowny Brad i Kiersten
Piszę ten list, by poinformować Was o tym, że zamierzam zrezygnować z (pracy) w Gaia wraz z końcem mojego kontraktu i proszę o pozwolenie mi na odejście we wcześniejszym czasie, czym szybciej tym lepiej, z powodów, które przedstawiam poniżej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz