czwartek, 12 lipca 2018

TSUNAMI MIŁOŚCI 12 LIPCA 2018 ...




Czwartek, 12 lipca 2018

"Częstotliwości" zaskakują! 

Drodzy przyjaciele  
i czytelnicy,

interesujący rozwój, REAKCJE i UWAGI a

znaczenie pomiarów maleje ogromnie ... (Widzę to ze statystyk odwiedzin)

Obserwuję ten rozwój i poprosiłem GW Dzisiaj o radę,

co powinienem zrobić, by rozbudzić ludzi

i zwrócić uwagę na pilność CZASU.

Odpowiedź była następująca:

"Drogi przyjacielu, nie obwiniaj się za to, że nie robisz wystarczająco dużo

by ostrzec ludzi, gdzie stoją!

Każdy jest odpowiedzialny za siebie w tej fazie zmian!

Kontynuuj wykonywanie pracy "opiekuna" i podejmuj swoje pomiary

kontynuuj  jak poprzednio.

Czas, w którym przejawia się wszystko wokół Gai i okolicach

jest w pełnym rozkwicie,

KTO widzi, ten widzi, ... KTO NIE chce widzieć, będzie musiał poczuć, jak działa rezonans.

Gaia jest w trakcie oczyszczania, a ludzie czekają na globalne wydarzenie

i nie widzicie, że TO jest już w pełni w akcji, na całej waszej macierzystej planecie.

Wszystkie rządy wiedzą, ale jak niewidomi mogą prowadzić niewidomych, prawda?

Nie przejmuj się, WSZYSTKO postępuje zgodnie z planem!

Bądź uważny na siebie i swoich bliskich oraz na tych, których ci "powierzono"

i możesz ich uratować przed "złem"!

Jesteśmy z wami w tym czasie, co jest wyjątkowe,

bądź silny i trzymaj głowę w górze,

i zobacz ŚWIATŁO miłości, co przychodzi do ciebie i

Zmianę przynosi wszystkim, którzy kochają Światło. "~ Jestem Yeshua ~

Jestem poruszony tymi słowami i odczuwam wielkość miłości

zawarte w tych słowach,

i ciepło płynie we mnie, i uspokajam się ...

i bardzo dziękuję Jeszui za ten komfort.


Z miłością i solidarnością pozdrawiamy Wasz UmERię~Zespół.











Opublikowano , autor:
A już miałem sobie darować te wykresy 'Tsunami Miłości',
A tu taka samokrytyka wynikająca ze spadku zainteresowania.
Nie rozwoju innych co wg mnie rozwala system anty-miłości,
A tylko własnym rozwojem indywidualnym i w sobie samym...
Rozpalajmy ogień przestrzenny miłości i w naszym sercu,
A cały świat z nami stanie w ogniu za naszym przykładem!
autor blogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz