wtorek, 17 lipca 2018

Komu szkodzi olej kokosowy

https://www.youtube.com/watch?v=8OdMtVF7EUk
Posłuchajcie. Amerykańskie Towarzystwo Kardiologiczne (AHA) ostatnio oznajmiło, że olej kokosowy jest niezdrowy. Jestem trochę zły, że tak długo musieliśmy czekać aby nam to oznajmili.
Byłem taki niedoinformowany do momentu, gdy to oznajmiono, że przez te wszystkie lata spożywania oleju kokosowego „przypadkowo” udało mi się zachować zdrowie. Czuję się jak głupek.


Ale jestem wdzięczy AHA za wyprowadzenie mnie z błędu.

Olej kokosowy zabija


Otóż olej kokosowy jest tak dla was niedobry, że nawet mówienie o nim jest szkodliwe dla zdrowia. Dlatego będę się streszczać.
Mnie natomiast nie szkodzi wręcz odwrotnie szoruję nim zęby,
Wymieszanego z sodą oczyszczoną aby czyszcząc dezynfekowały.


autor blogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz