środa, 18 lipca 2018

Bogate elity przygotowują się do opuszczenia Ziemi



Bogate elity przygotowują się do opuszczenia Ziemi przed zbliżającym się apokaliptycznym
 wydarzeniem, które uczynię naszą planetę całkowicie nie nadająca się do zamieszkania.
A podczas rozmów z wieloma miliarderami, twórca filmów dokumentalnych Douglas Rushkoff odkrył, - że najbogatsi ludzie na świecie pilnie przygotowują się , aby zostawić nas w tyle i opuścić planetę.
Rushkoff  pisze: W ubiegłym roku zostałem zaproszony do super luksusowego prywatnego ośrodka na wykład dla miliarderów. To było zdecydowanie największe honorarium, jakie kiedykolwiek mi zaproponowano, - to około połowy mojej rocznej pensji profesora, -wszystko po to , aby dostarczyć wiedzy w temacie "przyszłość technologii".
Nigdy nie lubiłem rozmawiać o przyszłości. Sesje pytań i odpowiedzi zawsze kończą się bardziej jak gry towarzyskie. Ale pieniądze mnie przekonały . Po moim przybyciu,wprowadzono mnie do pomieszczenia, tam była moja publiczność.: pięciu super bogatych facetów, -wszyscy z górnej półki światowego biznesu. Po krótkiej rozmowie zdałem sobie sprawę, że nie interesują ich informacje , które przygotowałem o przyszłości technologii.!
Przybyli z własnymi pytaniami.!
Zaczęli niewinnie. Ethereum czy bitcoin?. Czy obliczenia kwantowe są rzeczywistością?
Powoli ale pewnie , wkroczyli w prawdziwe tematy budzące mój niepokój.
Który region będzie dotknięty nadchodzącym kryzysem klimatycznym: Nowa Zelandia czy Alaska? 

W końcu dyrektor generalny domu maklerskiego wyjaśnił,ze prawie ukończył budowę własnego podziemnego systemu bunkrów i zapytał: 
-Jak mam zachować władzę nad moimi siłami bezpieczeństwa po tym wydarzeniu?
WYDARZENIE....To był ich eufemizm na nazwanie załamania środowiska, niepokojów społecznych, eksplozji nuklearnej, niepowstrzymanego wirusa,... itp.
ciąg dalszy na kolejnej stronie: https://newsbook.pl/2018/07/18/bogate-elity-przygotowuja-sie-do-opuszczenia-ziemi/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz