piątek, 27 lipca 2018

TSUNAMI MIŁOŚCI 27 LIPCA 2018 R. OD 21:30 ZAĆMIENIE KSIĘŻYCA




Drogi George,
w twoim najnowszym artykule  W The Eye of the Ascent Hurricane " piszesz:
Nawiasem mówiąc, od zastoju (postoju) podczas przesilenia letniego i całkowitego zniszczenia starej matrycy 3D wszystkie linie czasowe zostały usunięte z  Gai na zawsze. To, co widzimy teraz, jest pusty hologram starej rzeczywistości 3D, zanim nadejdzie  ostateczne planetarne przesunięcie ID podczas gdy Gaia i ludzkość  zdecydowanie awansują do górnej matrycy 4D, która pokrywa się z miastami światła zakotwiczonymi w 5D w wyższych wymiarach. Żyjemy już w Unified Field of Unlimited Creation. "
(Już teraz żyjemy w Zjednoczonym Polu Nieograniczonej Twórczości").

PIĄTEK - 27 lipca 2018 r

"Częstotliwości" Quo Vadis?   

Drodzy przyjaciele, drodzy czytelnicy ...

Częstotliwości wzrosły NIEZWŁOCZNIE i były wczoraj ODCZUWALNE w godzinach popołudniowych

Silnie dostrzegalne dla różnych osób, w tym dla mnie, aby nadrobić to

Położyłem się i leżałem w stanie uśpienia przez pół godziny po tym, jak dostosowałem (i posprzątałem).

Jest to najprostsza metoda, ale niestety może być najmniejsza

(zwłaszcza CI KTÓRZY PRACUJĄ nie mogą i nie mogą w pracy się zdrzemnąć.),

Napisz do nas, jeśli nie możesz sobie z tym poradzić, pomożemy ci.

Możesz także okazywać miłość poprzez niezbędne wsparcie,
Dziękujemy za wszystkie życzliwe darowizny: http://www.foundationforhealingarts.de/spenden-per-ueberweisung.html
Twój zespół UmERIA ~ śle dużo miłości..






Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz